Vitutusketju

  • 10 668 625
  • 56 216

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on hemmetin ärsyttävä ja kuiva yskä. Ei tässä muuten mitään, mutta tartten työssäni ääntäni melkoisen paljon. Saikulle en kuitenkaan viitsi jäädä kun en ole muuten ollenkaan kipeä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kim Il-Sung kirjoitti:
Vituttaa pellet jotka hehkuttaa vitutus-ketjussa. Se onnellisuus-ketju on tossa vieressä

Noh... etkö kestä vittuilua?

Tiedän, että ei saisi lyödä lyötyä, mutta tällaisissa tilanteissa on aivan pakko käyttää tilanne hyödykseen. Naatitaan,naatitaan...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
scala10 kirjoitti:
Töissä ei mitään tekemistä (pl.jatkiksen selailu), ja tätä se tulee tän viikon olemaankin.

Sama. Sitä voisi kuvitella, että se on hauskaa, mutta ei se oikeasti ole. Mitähän tässä keksisi.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan Pullasuti!
Se on pientä tässä firmassa, että onnistuin deletoimaan eilen muistini ja melkein koko pankkitilin saldoni.
Eli se mikä aiheuttaa "pientä" vitutusta on se että sitä tuli näköjään soiteltua melkein koko kännykän puhelinluettelo läpi.
Toisaalta kyllähän sitä ainakin kerran vuodessa pitää puhelinterrorismiä harjoittaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Suomi-Salama kirjoitti:
Kuuden vuoden jatko sosialismille, JYPin tappioputki.

Tässä ovat myös omat vitutukseni kohteet. Lisätään vielä se, että alkaa tosissaan menemään hermot naapureihin. Koirat räksyy perkele 24/7 ja toisella puolella räksyy joku sinaappikone, joka ei ole tuntunut näkevän iloista päivää 5 kuukauteen!
Korvatulpat melkeen tarviis, että sais edes joskus nukuttua.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Vituttaa punaisia päin ajanut imbesilli, joka ajoi melkein päälleni. Ehdin pysähtyä, mutta silti osui ja nyt käsi on vitun kipeä kaatuessani sen päälle. Onneksi ei ole sentään murtunut mikään. Tämä lahjakas sankari vielä karkasi paikalta vaikka melkein pysähtyi eli selvästi huomasi tapahtuneen

vilperi kirjoitti:
Noh... etkö kestä vittuilua?

Tiedän, että ei saisi lyödä lyötyä, mutta tällaisissa tilanteissa on aivan pakko käyttää tilanne hyödykseen. Naatitaan,naatitaan...
Kertookin erittäin paljon ihmisestä, kun siitä nauttii. Itse sen kestän helposti, mutta säälittää lähipiirissäsi elävien osalta.

Hattua nostan kaikille asiallisille Halosen kannattajille ja jatkavalle Presidentille toivon onnea ja menestystä myös uudelle kuusivuotiskaudelle.

Cougar.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
vilperi kirjoitti:
Noh... etkö kestä vittuilua?

Tiedän, että ei saisi lyödä lyötyä, mutta tällaisissa tilanteissa on aivan pakko käyttää tilanne hyödykseen. Naatitaan,naatitaan...
No missasit sitten täysin Kim Il-Sungin viestin pointin. Ole vain onnellinen Tartsukkasi puolesta, suotakoon se sinulle. Mutta tämä on vitutusketju. Tänne avaudutaan asioista jotka itseä vituttavat. Koska sinua ei vituta vaalitulos, älä avaudu siitä täällä.

Jottei menisi ihan OT:ksi, niin kyllä, minuakin vituttaa corolla-kansan typeryys. Ja sitten paska-Nelosen urheilu-uutisten luoma turha toivo.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aksu kirjoitti:
...
Jotain en vaan tässä elämässä tajua. Kroonisesti vaivaa tunne, että askelemerkit ei ole koskaan kohdallaan ja teen vaan järjestään asioita päin helvettiä tai väärinpäin. ...
Nythän osasi Aksu ilmaista meikäplikankin fiilikset v i t u n hyvin! Näköjään mullakin on joku pakkomielle tehdä asiat aina nurinkurin ja väärässä järjestyksessä, joten asiassa jos toisessa on sellanen vitun väliinputoojan olo. Oli kyse työ- tahi ihmissuhdekuvioista. Ja arvomaailmanikin tuntuu menevän niin ristiin yleisen ilmapiirin kanssa, että on vitun vaikeeta jaksaa painaa päivästä toiseen positiivisella asenteella. Niin! Se se vasta vituttaakin, kun joku tulee vielä selvittämään mulle, ett 'kuules ny mauri, tää elämä on asenteesta kii..' - Voi vittu. No niin on. Täähän onki vitun hianoo! :/
 
Vituttaa että pitää olla niin tyhmä. Äsken törmäsin erääseen puolituttuun mieshenkilöön. Mukava ja komea mies, ei siinä mitään. Mutta tottakai varattu. Ja tottakai menin jotenkin lukkoon tuossa tilanteessa. Hyvä jos sain moi sanottua. Ei se vituttais muuten, mutta ei ole mitenkään ensimmäinen kerta. Siis ei kyseisen henkilön kanssa vaan noin yleensä. Ja sekös vithuttaa. Ja jos on kaverina vaan joku jätkä niin ei silloin mitään ongelmaa ja sitä on oma itsensä. Mutta miks sitä jonkun mukavan tyypin tavattua menee jäihin. No yleensä ne on vielä varattujakin.

Ja vituttaa tää tietokone. Näppis ei pelitä. Tai ei siinä vikaa ole. Kun toisen näppiksen kanssa tekee samaa. Eli ei tee aina jotain kirjainta vaan piippaa. Tai sitten tekee ties mitä merkkejä ruutuun. Tätäkin kirjoitusta saa jatkuvasti korjailla. Muutenn tulisi tälläisä tesïä...

Joo ja naapurit taas kuuntelee paskaa musiikkia ja kovalla.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Tämä on taas niitä päiviä milloin ei oikein kulje. Vituttaa vähän joka asia just nyt.

vilperi kirjoitti:
Te ette tiedäkään kuinka ihanalta tuntuu kun saa lukea teidän viestejänne Rakkaat Niinistön kannattajat.

Mutta vielä ihanammalta tuntuu se, että Suomella on seuraavat kuusi vuottakin Tarja Halonen presidenttinä, kiitos!

Btw, kiitos hyvistä nauruista presidentinvaaleja käsittelevissä ketjuissa vilperi. Melkoinen pelle olet.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Bauer kirjoitti:
Melkoinen pelle olet.

En ole puolesta, enkä vastaan, mutta en siltä väliltäkään.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Allianssi ei saanut liigalisenssiä. Vittu. Eikä kohta puolin edessä oleva kasarmille paluu ainakaan fiilistä kohota...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Voihan perse. Juuri tänään kävin otattamassa tikit pois vasemmasta kyynärpäästä, ja onnistuin tietysti heti heittämään kunnon ryssät. Kiva, että koulujen kenttiä jäädytetään, mutta olisi vieläkin ihkumpaa, jos jäiden kunnosta pidettäisiin huolta. No, onneksi tällä kertaa oli syndit päällä, eikä haava auennut kuin vähän. Laastari riittää tällä kertaa, onneksi...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa, kun sirukortit eivät käy enää helmikuusta lähtien keltaisiin aukkoihin Otto-automaateissa. Mutta kun ne siniset aukot eivät toimi! Vituttaa jo etukäteen, kun automaatit sylkevät korttia ulos kesken tunnusluvun kirjoittamisen. Joskus taas kortti ei tule millään ulos, vaan se pitää itse kiskoa sieltä.

Ovatkohan asiasta päättävät elimet itse ikinä kokeilleet sinisen paikan toimivuutta? Miten ihmiset voivatkaan olla noin tyhmiä... PRKL.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Hans Niskatuki kirjoitti:
Vituttaa, kun sirukortit eivät käy enää helmikuusta lähtien keltaisiin aukkoihin Otto-automaateissa. Mutta kun ne siniset aukot eivät toimi! Vituttaa jo etukäteen, kun automaatit sylkevät korttia ulos kesken tunnusluvun kirjoittamisen. Joskus taas kortti ei tule millään ulos, vaan se pitää itse kiskoa sieltä.
PRKL.

Mitä vittua!?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kyllähän ne siniset aukot toimii, kunhan vaan odottaa että se ruutu on missä lie "alkutilassa" en osaa selittää paremmin
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Hans Niskatuki kirjoitti:
Vituttaa, kun sirukortit eivät käy enää helmikuusta lähtien keltaisiin aukkoihin Otto-automaateissa.

Mitä vittua hankitte niitä sirukortteja? Mulla ikinä ole sellaista ollut ja aina olen massia saanut seinästä, ihan siitä keltaisesta aukosta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vakio kirjoitti:
Mitä vittua hankitte niitä sirukortteja? Mulla ikinä ole sellaista ollut ja aina olen massia saanut seinästä, ihan siitä keltaisesta aukosta.

Minulle ainakin lähettivät vanhaa uuteen korttiin vaihtaessa mitään kysymättä sellaisen kortin, jossa oli tuo siru.
 
Miullekin lähettivät sirukortin ihan pyytämättä. Mutta aika syvältä jos se ei käy siihen keltaiseen aukkoon enää. Varmaan joka toinen kerta se sylkäisee sen kortin ulos siitä sinisestä. Vaikka teet mitä. Noh siinähän sitten kerryttää jonoa taakse kun koittaa sitä saada toimimaan... Onneksi käteistä ei enää paljon tarvitse mukana. Tuokin on vitutuksen aihe. Ja toinen on että toinen kuppi kahvia meni piloille kun menin kaatamaan siihen pilaantunutta maitoa.
 

Wolves

Jäsen
RedRave kirjoitti:
Ei sitä pieni ihminen aina kaikkea voi ymmärtää, mutta tod näk en edes haluaisikaan.

Ymmärtäkää häntä, sillä hän ei ymmärrä meitä.

[Inside joke]Ja voithan veli Redrave pitää aina orgiat[/Inside joke]
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Espoo ja paikallinen blues-yhdistys. Avot sitä päivää, kun eräs miljardööri lopettaa yhdistyksen tukemisen. Siinä vaiheessa siirrän tämän viestin onnellisuusketjuun...
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
HCM kirjoitti:
Espoo ja paikallinen blues-yhdistys. Avot sitä päivää, kun eräs miljardööri lopettaa yhdistyksen tukemisen. Siinä vaiheessa siirrän tämän viestin onnellisuusketjuun...

Joo et arvaakkaan kuinka paljon mua ainakin vituttaa kun pitää peluuttaa Kuoppalaa ja Jalasvaaraa.

Vaikka Ipi onkin puolijumala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös