Vitutusketju

• 10 698 556
  • 56 253

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Europoli kirjoitti:
Vituttaa omata paska huumorintaju. Rakastamani ihminen suuttui taas jostain puolihuolimattomasta heitosta, jonka en olisi edes uskonut loukkaavan ketään. Olen ihan perseestä. Saatana.

Tai sitten se rakastamasi ihminen voisi tarkistaa omaa huumorintajuansa. Ex-vaimon kanssa minulla oli aina tuo sama ongelma. Piti olla helvetin tarkka mitä sanoi, jos halusi välttää turhat käminät. Nykyisen vaimon kanssa ei sen sijaan ole koskaan ollut mitään tämän kaltaisia ongelmia. Voi heittää melkein mitä tahansa ja toinen tietää, että ei sitä pahalla ollut sanottu. Itsetuntokysymys minusta.

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatanan saatana näitä ihmissuhteita. Alkuviikosta sovitaan asioita ja kas kummaa perjantain tullessa muija yllättäen onki lähdössä muutaman kaverin kanssa viettämään "tyttöjen iltaa" just joo. No, tervemenoa vain sitten. Helppohan se on miestä nakella kuin märkää rättiä ja nähdä silloin kuin itsestä tuntuu. Sua viedään Vertical nyt 100-0. Turhapa sitä raskaan kouluviikon jälkeen
unelmoida rauhallisesta koti-viikonlopusta. Nyt loppui taipuminen perkele vieköön! Kun ei kerran rauhallinen puhuminen auttanut niin illasta otetaan järeät aseet käyttöön ja viedään suhde katkolle, jospa se äänikin kellosta muuttuisi. Muutenkin vituttaa muutama asia kyseisessä henkilössä, kyllä, olisi tarvetta pidemmällekkin keskustelulle.

Niin ja kotonakin joutuu asusteleen vielä vajaan vuoden niin sopivasti nuo porukatkin (=fossiilit) yrittävät saada minut tekemään asioita jotka eivät minulle kuuluisi pätkääkään, vittu minä mikään yleismies jantunen ole! elekeläisillä luulisi sitä aikaa löytävänkin, saatanan saatana että voi taas perjantai alkaa hyvin!

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tuli sitten pudottua Livegamersin PES 5 -turnauksesta heti ekalla kierroksella yhteismaalein 4-3. Suuripmana syypäänä oli jälleen kerran Silvestre, jonka pulustustaidot saavat jopa F-junnut nauramaan kippurassa. Ekan matsin ekan jakson lagi ei myöskään auttanut.

Aksu

Jäsen
Vituttaa ja ihan kaikki. Olen huomionkipeä orpo, omassa kunnianhimossani aina tyytymätön, rakkautta vailla, väsynyt töihin, väsynyt itseeni, väsynyt yrittämiseen, vittuuntunut olemiseen.

Hyvin menee. Juttuseuraa vailla. Kuka kuuntelis?

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vituttaa taas vaihteeks tää Varkauden so called yöelämä. Yks vitun biletysmesta varmaan auki, koska paikallinen pubi aukes uudestaan. Ja vittu Harleginossa käy kukaan, ellei halua suorastaan uida kusessa vessassa käydessä. Raukoilla vissii ole varaa korjata putkistoja, jotta ne vaikka vetäis kerran vuodessa.
Mikä vitun aika tämäkin on tulla kotia baarista? 1:30, ei helvetti, ei ees väsytä ja humalakaan ei ole. Huoh!

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Voi prkl tota Tapparaa. Isot rahat pitkävedosta tulossa, ja pisteetkin olisivat tulleet tarpeeseen, mutta ei. Nyhjätään Pelikaaneja vastaan nollanollaa. Ja kappas, "oma poika" Salmela rokottaa, 0-1 voitto Pelicanseille. Ei kai siinä sitten.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ouzala kirjoitti:
Oliko iso panos lyötynä? 20e pistin vetoihin, mutta kiitos runkkari tapparan, ei tarviste riemuita.
50e oli sisällä. Tämä poika lähtee kaljalle.

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa ihmiset, jotka leimaavat rasistiksi kun tuomitsen kaikenlaisten hihhulien heilunnan lähi-idässä. Tunnen muutaman muslimin, eikä minulla ole ollut heidän kanssaan mitään ongelmia, päinvastoin, osa on hyviäkin ystäviä.

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Vituttaa, kun eilen hukkasin johonkin "kylmälaukun" ja hanskat, eikä ole mitään hajua minne. Vittu!
(tiedän, pienet on murheet mutta silti!)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
metsänpeikko kirjoitti:
En vaan osaa.
Ei se mitään. Se kuuluu osana naiseuteen.

Tästä voisin vetää johtopäätöksen, että taidan olla vähän nainen itsekin...

Super Bowl, yksi kauden odotetuimmista tapahtumista edessä. Se mikä vituttaa on se, että joutuu menemään kahdeksaksi kouluun ja se, ettei voinut mennä hetkeksikään ennen peliä nukkumaan ja yrittää hieman pehmentää aamun vitutusta ja heräämistä. No, onhan tässä vielä lähes tunti aikaa, jospa sittenkin yrittäisi huilata hetken. Toisaalta tunnin päästä herääminen onkin pirun vaikeaa kun unen päästä saa kiinni...vittu!

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Mängimies kirjoitti:
Super Bowl, yksi kauden odotetuimmista tapahtumista edessä. Se mikä vituttaa on se, että joutuu menemään kahdeksaksi kouluun ja se, ettei voinut mennä hetkeksikään ennen peliä nukkumaan ja yrittää hieman pehmentää aamun vitutusta ja heräämistä. No, onhan tässä vielä lähes tunti aikaa, jospa sittenkin yrittäisi huilata hetken. Toisaalta tunnin päästä herääminen onkin pirun vaikeaa kun unen päästä saa kiinni...vittu!

9.30 on uusinta Maikkarilla, skippaat vaan 2.-4. tunnin, kyllä se siitä... :D

Pressiboxi kirjoitti:
9.30 on uusinta Maikkarilla, skippaat vaan 2.-4. tunnin, kyllä se siitä... :D

Kyllähän sä tiedät ettei se ole yhtään sama asia. Uusinnat on tylsiä :)

Enpä muuten nukkunut edes sitä tuntia, huoh..

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Mängimies kirjoitti:

Itsellä on kanssa kahdeksalta herätys, mutta taidan skipata aamutunnit. Vaikka tässä tulee, vaikka kuinka kauan kaikkea hasaa. Ennenkuin peli alkaa, viime vuonna meni ainakin vaikka kuinka kauan, ennenkuin pelit alkoi. Oli mainosta ja historiikkia liikenteessä. Olisi sama käytäntö kuin jenkeissä, että vapaapäivä, kun tulee Super Bowl. Näin olen kuullut, että jenkeissä on tapana.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetti. Mulle on täksi iltapäiväksi varattu kolmen tunnin palaveri. Ei siinä mitään, mutta kukaan ei ole katsonut aiheelliseksi ilmoittaa mulle missä se palaveri on ja kenen kanssa.

Viimeksi muokattu:

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa ihmiset jotka eivät itse ota vastuuta mistään vaan siirtävät paskat asiat eteenpäin jonkun muun hoidettavaksi (tänään minun).

Voi vittu sentään.

Koko päivän on vituttanut tuo eilinen supermoniveto, Chelsean toinen maali pilasi sen. Panos oli vielä 20 senttiä, joten siitä olisi tipahtanut mukavasti rahaa, oikein menneen rivin kerroin kun oli 25 000. Ei paljoa lohduta tuo 7 oikein vajaa 80€.

Toisaalta vituttaa myös oma ahneus. Aina sitä ajattelee vain rahaa, kun samaan aikaan yksi perhetuttu on vakavasti sairas, ja omat asiat tuosta väärin menneestä vedosta huolimatta ovat kuitenkin aika lailla kohdallaan.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sammakkoprinssi kirjoitti:
Koko päivän on vituttanut tuo eilinen supermoniveto, Chelsean toinen maali pilasi sen. Panos oli vielä 20 senttiä, joten siitä olisi tipahtanut mukavasti rahaa, oikein menneen rivin kerroin kun oli 25 000. Ei paljoa lohduta tuo 7 oikein vajaa 80€.

43,20 euron panostuksella noin 1250 euroa - vituttaako?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy