Vitutusketju

  • 10 669 880
  • 56 216

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti vlad
Jos toisen liigasuosikkijoukkueesi mukaan asut Turunpuolessa, tuskin harrastamasi "paalutustyö" minun eloa haittaa.

Kävin koiran kanssa kiertelemässä ja ainakin näytti kovasti siltä, että meneillään tosiaankin on pienimuotoisen rakennustyömaalla tehtävä paalutustyö tuossa naapurustossa. En sitten jäänyt utelemaan, että mitä he oikein paalulla junttaavat maanpoveen. Kenties kaltaisiani kovapäisiä ohikulkijoita..

vlad#16.

En asu Turussa. Asustelen lähellä Pelikaanien pesää...

Toivottavasti ne ei rakenna siihen sun naapuriin mitään pilvenpiirtäjää jo vie viimeisenkin auringonvalon sun pihapiiristä.
 
Nyt ei tiedä itkeäkö vai nauraa, mutta naisten salibandyjoukkue hävisi MM-kisojen välierässä Ruotsille 5-4 johdettuaan peliä 4-0. Kuuluisiko tämä nyt päivän naurut- vaiko tähän vitutusketjuun? Kyllä vähän vituttaa tämä iänikuinen tumpulointi, joten läiskästään tänne.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Minua taas vituttaa suuresti se, että erilaatuisia, eri aiheita koskevia vitutuksia eivät jotkut kirjoittajat näemmä millään voi ottaa "tasa-arvoisina", vaan tuntuvatpa melkein ärsyyntyvän huomatessaan, että muutkin asiat saattavat vituttaa, kuin se oma vitutuksen lähde. Tajuatteko?

Ei sillä, kyllähän minä nyt sen ymmärrän, että työpaikan menetys tahi avioero vituttaa hieman enemmän kuin esim. bussista myöhästyminen, mutta silti vähän suvaitsevaisuutta, kiitos. Kun meillä ei nyt ole kuin yksi vitutus-ketju, niin täältä on nähdäkseni löydyttävä tilaa kaiken asteisille avautumisille. Eikö?

Ähä ähä, tuossahan nyt on selvä ristiriita.. Sinun mukaasi minä en siis saisi arvostella muiden kirjoittajien vitustusten aiheita, mutta toisaalta itsekin samalla arvostelet minun vitutuksen aihetta (joka on siis joidenkin kirjoittajien mitättömät vitutusaiheet).. :D

No joo, anteeksi nyt vaan, jos joku repi pelihousunsa tuon minun aiemman viestini ansiosta. En minä sitä nyt kuitenkaan aivan täysin vakavissani kirjoittanut.


Päivän aihe: vituttaa, kun joku moikkasi tänään kauempaa ihmisvilinästä, enkä minä ole vieläkään saanut päähäni, että kuka se mahtoi olla. Kyseessä oli vieläpä kaunis tyttö, joten jäi todella häiritsemään tunsiko hän minut todella vai sekoittiko vain johonkin toiseen henkilöön..
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Shane
Päivän aihe: vituttaa, kun joku moikkasi tänään kauempaa ihmisvilinästä, enkä minä ole vieläkään saanut päähäni, että kuka se mahtoi olla. Kyseessä oli vieläpä kaunis tyttö, joten jäi todella häiritsemään tunsiko hän minut todella vai sekoittiko vain johonkin toiseen henkilöön..
c) Hän halusi vain villiä ja merkityksetöntä seksiä kanssasi, tollo.

Olen pahoillani, nyt ei vituta kertakaikkiaan mikään. Olotila ei siitä huolimatta riitä onnellisuusketjuunkaan, koska fiilis on suhtkoht neutraali. Taidan olla keskivertoihminen.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ai perckele. Käväisin eilen Nosturissa tsekkaamassa nuorisoikoni Jassen ja orkesterinsa Hybrid Childrenin nykykunnon. Kukaan ei vaan kertonut minulle, että lämppärinä on Jimi Pääkallon uusi yhtye Technicolour. Uskomatonta paskaa. Ja helevetisti pissiksiä. No mutta Hybrid Children oli sentään rautaa. Kaiken maailman rokkikliseet tehokkaasti käytössä: pääkallonkuva skebassa, leveä haara-asento, rumpali pyörittää kapulaa ja puhaltaa vettä ilmaan, tuplabasari, kitarasoolo niskan takana... uuh :-)
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Shane
Päivän aihe: vituttaa, kun joku moikkasi tänään kauempaa ihmisvilinästä, enkä minä ole vieläkään saanut päähäni, että kuka se mahtoi olla. Kyseessä oli vieläpä kaunis tyttö, joten jäi todella häiritsemään tunsiko hän minut todella vai sekoittiko vain johonkin toiseen henkilöön.. [/B]
Meikäläiselle sattui vastaavanlainen kommellus parisen viikkoa sitten. Erotuksena vain se, että en varmasti tuntenut tuota tyttöstä. Paikallisjunalla matkasimme kaverin kanssa takaisin sivistyksen pariin valmennuskurssin jälkeen, ja olen ihan varma, että siinä etuvasemmalla istunut naishenkilö tuijotti meikäläistä koko matkan ajan. Minä tietenkin siinä paskanjauhannan tiimellyksessä tuijottelin suomalaisittain junan seinille - ja minne tahansa muualle välttääkseni katsekontaktia. Junan tullessa Järvenpäähän vilkaisin sitten pikaisesti pois noustessani sinne tyttöseen päin, ja vastauksena irtosi salaperäinen hymy. Vähän jäi kaivelemaan tuo tapaus jälkikäteen. Miksi suomalaisten miesten (=minun) täytyy aina olla niin ujoja ja aikaansaamattomia?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sade sade sade sade sade sade sade sade sade sade sade sade sade....

Missä se helvetin kesä viipyy? Saisi ilma jo alkaa selkenemään ja lämpötilat nousta sellaisiin lukemiin, ettei tarvitse aina katsoa, että pärjääkö jo pelkällä t-paidalla ulkona. Syksyllä kyllä kerkeää satamaan taas monet kerrat. Ellei kesä kestä pitkälle syksyyn asti. Sen näkee silloin sitten.

Ei mua vituta, mutta harmittaa, kun en edelleenkään tiedä tarkkaan mitä ostan kullalleni ylioppilaslahjaksi. Aikaa on vielä viikko, mutta kiirettä pukkaa.

Ja sekin vituttaa, että joudun pitämään turhaan pekkasen tulevan viikon keskiviikkona ennen helatorstaita. Kele, mää olisin halunut olla töissä mieluummin kuin kotona elin otsassa!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Rok
Kukaan ei vaan kertonut minulle, että lämppärinä on Jimi Pääkallon uusi yhtye Technicolour. Uskomatonta paskaa. Ja helevetisti pissiksiä.

Jees, Jimi on kyllä aika tähti. Veti jonkin aikaa sitten Nosturissa muutaman tunnin sound checkin kahden muun bändin odotellessa omaa vuoroaan. Tunnelma oli kuulemma takahuoneessa hieman kireä. Paskaa mikä paskaa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valehtelu!!

Se on sitten joillekin ihmisille niin vaikeaa olla rehellinen. Niin vietävän vaikeaa, että... Asioita kun ei voi sanoa suoraan, niin sitten valehdellaan. Ja kun taas seuraavan kerran tulee vastaava tilanne, niin valehdellaan hieman lisää. Itse ainakin arvostaisin suoruutta ja totuutta, oli se sitten mukava tai ei. Toisen 'suojeleminen' valehtelemalla voi joskus aiheuttaa paljon pahemman mielen kuin ystävälliseen sävyyn kerrottu ilkeämpikin totuus.
 

Cube

Jäsen
Vittu.

Missasin puoli tuntia Foxin Celebrity Boxingia, koska en ymmärtänyt Maikkarin 'Kehäraakit'-suomennosta. No näenpähän sentään Tonya Harding vs. Paula Jones matsin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Saatanan tietokoneet. Vittu. Lukekaa lisää Tietokone-expertit -ketjusta.

Sylettää sen verran että voisi heittää koko rakkineen alas parvekkeelta. Voisi pitää suloisen äänen osuessaan asvalttiin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Voi vittu, kun vituttaa

Vähän hajottaa homehtua jossakin kirjastossa, kun ulkona olisi kerrankin sellainen keli, että joten kuten tarkenisi ilman villapaitaa (siis ulkoista) istuskella terasilla hankkimassa sitä sisäistä villapaitaa. Niin! Muttaku ei. Lukea pitää vielä(kin). Auta armias, kun tästä urakasta joskus selvitään, niin sitten kyllä avataan savonsolmua oikein huolella muutama päivä tai jopa viikko!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sunpoint.

Pari viikkoa sitten siirsin mahtavan kotisivuni pois Enkelitulelta, kun kyllästyin sen jatkuvaan tahmaamiseen ja lisääntyviin pop-upeihin. Jostain kumman syystä luulin, että Sunpoint on toimiva portaali, mutta näemmä sitä pääsee päivittämään hyvin, hyvin satunnaisesti. Ainakaan perjantaista asti ei ollenkaan. Eikä tunnu linkittäminen edes etusivulle toimia mukisematta.

Enhän minä tietenkään itseni kannalta, mutta kun tiedän että koko maailma odottaa henkeään pidätellen levykokoelmani päivityksiä. Kuinkas muutenkaan...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Motolle ensin: Mitä minä olen sattunut vierailemaan sellaisilla kotisivuilla, jotka ovat sunpointissa, niin melkoisen usein siellä on jotain häikkää kun haluaa esim lukea vieraskirjaa tai katsella jotain muuta sivua kuin etusivua.

Sotkinpa taas yhdet housut kun en osaa juoda kahvia vaan tiputtelen sitä vaatteilleni. Pitäisi lopettaa koko kahvinjuonti niin tuostakin ongelmasta pääsisi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Chip

Sotkinpa taas yhdet housut kun en osaa juoda kahvia vaan tiputtelen sitä vaatteilleni. Pitäisi lopettaa koko kahvinjuonti niin tuostakin ongelmasta pääsisi.
Ettäkö kahvinjuonnista luopuisit, ihan noin vaan? Itse ehkä luopuisin ennemmin vaatteistani kuin tuosta yhdestä suuresta nautinnosta.
Tosin ymmärrän sinua siinä mielessä, että itsekin mieluummin menen kahvitauolle ihan vaatteet päällä, siinä mielessä häveliäisyyteni voittaa ekshibitionistiset piirteeni. Parempi siis vain yrittää pitää kahvit kupissa/suussa ja housut jalassa. Vaikeaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu! On se kumma kun vielä vuosi takaperin silmälaseja, piilareita tai aurinkolaseja ostaessa sai ilmaisen näöntarkastuksen, mutta arvatkaa vaan saako enää. No ei! 10€ pitäisi maksaa jotta saan tietää minkä vahvuiset linssit aurinkorilleihini laitetaan. Perkele!
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa ihmisten narina säästä. "Voi kun ei ole viittäkymmentäseitsemää astetta varjossa, eihän tämä tunnu edes kesältä...". Menkööt perkele johonkin päiväntasaajalle asumaan, täällä pärjätään ihan hyvin about 20 asteen lämpötiloillakin. Kesässä on kaksi asiaa jotka vituttaa yli kaiken: helteet ja ampiaiset.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti tiikeri
Vituttaa ihmisten narina säästä. "Voi kun ei ole viittäkymmentäseitsemää astetta varjossa, eihän tämä tunnu edes kesältä...". Menkööt perkele johonkin päiväntasaajalle asumaan, täällä pärjätään ihan hyvin about 20 asteen lämpötiloillakin. Kesässä on kaksi asiaa jotka vituttaa yli kaiken: helteet ja ampiaiset.

Miksi meidän, jotka haluamme edes muutaman kuukauden vuodesta nauttia lämmöstä kaiken kylmyyden ja loskaisuuden vastapainoksi häipyä sinne päiväntasaajalle taatelintallaajien seuraan? Miksette te, jotka itkette helteitä, hyttysiä, ampiaisia sun muita pörriäisiä, painu Huippuvuorille tai Grönlantiin? Eipähän tarvitsisi murehtia helteestä ja pörriäisistä.

Hellettä lisää!

vlad#16.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kaadoin hyvää viskiä mukiin katsomatta sitä sen tarkemmin. Pahuksen astiassa oli Tapparan logo. Pitääköhän tämä kaataa pois, vai voiko sen vielä juoda?

Kele!
 

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Miksi meidän, jotka haluamme edes muutaman kuukauden vuodesta nauttia lämmöstä kaiken kylmyyden ja loskaisuuden vastapainoksi häipyä sinne päiväntasaajalle taatelintallaajien seuraan?

Hellettä lisää!

vlad#16.

Enhän minä kieltänytkään nauttimasta lämmöstä, itsekin nautin siitä hyvinkin usein. Mutta miksi pitää toivoa järjettömiä tappo-helteitä, miksei normaali kesäinen sää riitä? Normaalilla tarkoitan siis n. 18-23 astetta. Lämpöinen ilma ja helle ovat mielestäni kaksi eri asiaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti tiikeri
Enhän minä kieltänytkään nauttimasta lämmöstä, itsekin nautin siitä hyvinkin usein. Mutta miksi pitää toivoa järjettömiä tappo-helteitä, miksei normaali kesäinen sää riitä? Normaalilla tarkoitan siis n. 18-23 astetta. Lämpöinen ilma ja helle ovat mielestäni kaksi eri asiaa.

Ei 23 astetta ole normaali, silloin on vielä kylmää. Sitten kun lämmintä on viikkotolkulla yli 30 astetta voidaan jo puhua kesästä ja lämpimästä ilmasta.

Vaikken auringonpalvoja olekaan, niin olen aina ollut sitä mieltä, että kesän pitää olla kuuma kylmän talven vastapainoksi. Silloin on kuumaa kun asfaltti pehmenee, jäätelö sulaa tuuttiin, siideri ehtii lämmetä tuoppiin jollei sitä juo hetkessä. Se on kesää!

vlad#16.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Oloneuvos
Kaadoin hyvää viskiä mukiin katsomatta sitä sen tarkemmin. Pahuksen astiassa oli Tapparan logo. Pitääköhän tämä kaataa pois, vai voiko sen vielä juoda?

Kele!

Voit yrittää juoda pillillä siitä keskeltä sen osan joka ei ole koskenut reunoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös