Vitutusketju

  • 10 669 837
  • 56 216

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa oma valikoiva muisti. Minkä helvetin takia pitää aina välillä tulla mieleen sitä paskaa mitä joskus on tapahtunu. Tuntuu että hyvät asiat jäävät pysyvästi unhoon. Perkeleen exät, ettekö voi ees muistoissa jättää rauhaan. Vituttaa, onneks kesälomaan alle 3 viikkoa.
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa viikonlopun hölmöilyt. Kännipäissään, mutta ennen kaikkea vitutuksen valtaamana piti mennä raahaamaan yksi rouvasihminen yökylään ja senhän tietää mitä siitä seuraa. Vilpitön hölmöily on nyt mitä ilmeisemmin saamassa jälkinäytöksen, joita ei todellakaan kukaan kaipaa. Voi helvetin helvetti. Vanhemmaksi ja kokeneemmaksi tulee päivä päivältä, mutta eikö sitä helvetti vieläkään heikkona hetkenä tajua ettei vitutuksen valtaamana kannata tehdä mitään. Silloin ei toimi arviointikyky.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Rixa74
Vituttaa oma valikoiva muisti. Minkä helvetin takia pitää aina välillä tulla mieleen sitä paskaa mitä joskus on tapahtunu. Tuntuu että hyvät asiat jäävät pysyvästi unhoon. Perkeleen exät, ettekö voi ees muistoissa jättää rauhaan. Vituttaa, onneks kesälomaan alle 3 viikkoa.

Ja täs on toinen oiva vitutuksen aihe. Eikö saatana koskaan tule vastaan parisuhdetta, jonka pystyisi päättämään niin, että edes osa tärkeimmistä parisuhteen loppumiseen liittyvistä syistä olisi puhuttu halki. Itsellä on jääny luurankoja kaappiin niin, että talon seinät meinaa haleta. Ja sitten kun kiusataan itseään, kaivetaan näitä esiin ja mietitään ties mitä turhaa, sillä mikään ei koskaan palaa jne.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Taas on kaikki, ja ihan kirjaimellisesti kaikki, asiat päin vittua ja mitä minä teen: no Suomalaiseen tapaan vedän nupin turvoksiin...Tosin enpä itse voisi asioihin vaikuttaakaan. Vituttaa silti ja tuplasti enempi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vituttaa tää pieni pääkipu. Periaate on, että Buranaa en ota ennen kuin on pakko. Nyt ei ole niin pakko, vaan on kestettävä pari tuntia, niin pääsee töistä kotiin nukkumaan pääkivun pois. Toivon mukaan ei haittaa pahemmin tätä loppurutistusta toi jomotus.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa aikaiset herätykset; vituttaat yöt jotka saan nukuttua kehnosti; vituttaa oikean jalan kokoaikainen särky; vituttaa onnelliset ihmiset..

..herra Morttimer'illa (koirallani siis) on vatsa kipeänä - on oksennellut yön aikana. Toivottavasti ei mitään vakavaa.

Ehkäpä huominen alkaa positiivisemmissa merkeissä - tämä päivä on jo pilalla.

vlad#16.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Taas on kaikki, ja ihan kirjaimellisesti kaikki, asiat päin vittua ja mitä minä teen: no Suomalaiseen tapaan vedän nupin turvoksiin...

Niin, koskaan asiat eivät mene niin päin vittua, etteikö niitä saisi vielä huonommiksi juopottelemalla.

Näin taisi sanoa Timo Rautiainen Tuhma-lehden festarivinkeissä.

Tämä sopii myös muualle, kuin festarimeininkiin.

Täältä tähän
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti vlad
Vituttaa aikaiset herätykset; vituttaat yöt jotka saan nukuttua kehnosti
Sama täällä! Aikaiset aamut ovat olleet minulle aina myrkkyä, myös tämäkin aamu. Kannattaa muistaa, ettei hyvälläkään palkalla voi maksaa univelkaa pois, mutta kun raha ratkaisee niin mitäpä ei ihminen sen eteen tekisi...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pohjois-Suomen "kesä". Palakaa vaan karrelle siellä etelässä. Täällä on lähipäivinä nippanapa 14 astetta lämmintä ja siellä on kolmattakymmentä. Taidan vaihtaa kohta takaisin talvivaatteisiin jos ei ala ilmat lämmetä. Tämäkin on varmasti jotain Hjalliksen juonia taas. Junalautoja saatavana Perkiön asemalta! Lähden viikonloppuna biitsille shortseissa löhöilemään vaikka satais saatana metri lunta.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ulkona on loistava ilma, mutta mää vaan röhnötän kipeänä täällä kotona. Ja toisekseen nyt pitäisi lukea hiki otsalla pääsykokeisiin, ja illalla olisi valmennustakin, mutta en oikein jaksaisi keskittyä mihinkään...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti V-man
Pohjois-Suomen "kesä".

Vaihdetaan.
Ottakaa te järjettömän kalliit asumiskustannukset, kusipäiset ja ahneet kiiinteistövälittäjät, aamuruuhkat ja pitkät kassajonot, niin minä otan mieluusti vaihdossa kylmän kesän.

K
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti V-man
Palakaa vaan karrelle siellä etelässä.

Niin, 23 astetta tänne oli luvattu mutta päivällä Kauppatorilla lounastaneena voin sanoa että oli helvetin kylmä tuuli vaikka oli takki päällä eikä mistään >20 asteisesta säästä ollut merkkiäkään. Vittu.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
VOI V*TTU!

Kesäloma vaakalaudalla! Hommat kusee käsille ja koirat kintuille... V*tun v*tun v*ttu!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään piti olla tosi lämmin ja aurinkoinen kesäpäivä, kuinka ollakaan, taivas on pilvinen eikä aurinkoa näy ja vettäkin taitaa taivaalta ropsahtaa. Ja sisähommissa olen, ei sen puoleen valittamista, mutta vähän ärsyttää kun täällä on poltettu tupakkia sisällä ja välillä tulvahtaa nenään oikein kunnolla tupakanhaju. Mutta kai tämä tästä kun illalla pääsee katsomaan kaikkien muidenkin innokkaiden kanssa Don Johnson Big Bandia... ja huomenna taas seittemäks töihin.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Rain rain go away. Come again another day.

Tämä jatkuva sade todellakin jo vituttaa. Näyttää siltä että tänä vuonna hypättiin suoraan keväästä syksyyn.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Kaiser Soze
Vaihdetaan.
Ottakaa te järjettömän kalliit asumiskustannukset, kusipäiset ja ahneet kiiinteistövälittäjät, aamuruuhkat ja pitkät kassajonot, niin minä otan mieluusti vaihdossa kylmän kesän.

K

Saat myös varmaan vaihdossa työpaikkojen vajauksen?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti msg
Saat myös varmaan vaihdossa työpaikkojen vajauksen?

Totta.

Sen takia minäkin Helsinkiin eksyin...
Toisaalta, asuntojen vajaus taitaa tasapainotta tilanteen.

Mokkakikkeleistä luopuisin kans mieluusti..

K
 
Viimeksi muokattu:

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Oikein! Kyllä opiskelijan mieltä aina lämmittää, kun huomaa, että maasta löytyy enemmänkin tällaista... no sanotaan nyt vaikka rempseemmän puoleista sakkia... Nyt mennään jo pitkällä tiistai-aamussa. Tuliko kova jysäri?
Yllättävän vähällä selvisin. Päätä jomotti niin perkeleesti, mutta muuten ihan siedettävä olo. Eikä tällä kertaa ollut tarvetta vetää korjaussarjaa.

Designer: muut paitsi mustavalko-tv, ja terrierin sijasta äänessä oli naapurin eukko, jolla riitti taas isännälle paljon kerrottavaa.

tietä etsien..
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Aargh. Vituttaa aloitteentekokyvyttömyys naisasioissa.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Jaa että vituttaako?

Ensin vaimoke keräsi kamansa ja lähti kävelemään. Kaksi päivää sen jälkeen pomo ilmoitti, että mun pitää siirtää kesälomaa, koska töissä alkaa yksi iso homma. Nyt kun loma olisi pitänyt alkaa selvisi, että tämä iso homma siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin, koska valtakunnanhomon insinööritoimisto arpoo suunnitelmien kanssa. Ja se mun loman ensimmäinen osa olisi ollut juuri tämän kaksi viikkoa.

Lisäksi voidaan mainita, että lusikoiden jakamisen myötä kaikki kesä- ja juhannussuunnitelmat menivät täysin puihin. Lisäksi en nykyään saa edes kunnolla nukuttua ilman lääkitystä.

Saatana vielä kaiken kukkuraksi heinänuha on ollut päällä jo toista kuukautta.

Niin ja tänään 30 kilsan kotimatka töistä kotiin kesti vaatimattomat 55 minuuttia. Minkä vitun takia tänään oli helvetillinen ruuhka iltapäivällä Helsingin keskustan suuntaan? Ei voi ymmärtää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistai-illasta asti olen ollut virusperäisen hengitystieinfektion vuoksi kotiarestissa. Tänään kävin lääkärissä ja kuulin, että joudun pysymään kotosalla viikonlopun yli.

Alkaa pikku hiljaa kyrsimään...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Tiistai-illasta asti olen ollut virusperäisen hengitystieinfektion vuoksi kotiarestissa. Tänään kävin lääkärissä ja kuulin, että joudun pysymään kotosalla viikonlopun yli.

S.A.R.S??
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
S.A.R.S??

Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen. SARSista ei ainakaan tämänpäiväisen keuhkokuuntelun perusteella ole kyse. Maanantaina minun pitäisi taas olla terve - fyysisesti siis, psyykkisesti minusta ei tervettä saa...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Maanantaina minun pitäisi taas olla terve - fyysisesti siis, psyykkisesti minusta ei tervettä saa...
Jos joku haluaa tuolle lausunnolle vahvistuksen epäluotettavalta ja puolueelliselta taholta, niin minulta voi pyytää. Sen voin heti sanoa, että seeyou@jäähallin itsetuntemus on tasolla, jolla te muut toivoisitte sivullekirjoittaneen itsetuntemuksen olevan.

Mikäs tuossa tilanteessa oikeastaan on ongelma? Pyydä yhtä viehättävistä siskoistasi hakemaan kilo kynsilaukkaa ja tarpeellinen määrä virvokkeita. Etköhän saa ajan kulumaan ihan mukavasti.

Kesäflunssa on kiva. Toissapäivänä kuivaa yskää ja vähän kuumetta. Eilen nenä vuoti koko ajan, yskää ei ollut, kuumetta edelleen. Tänään pää tukossa, yskä ja nuha poissa, ei kuumetta mutta väsyttää. Mitähän huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös