Vitutusketju

  • 10 669 895
  • 56 216

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Vituttaa! Huomenna tentti, johon ei yksinkertaisesti ole ehtinyt lukea. Duunissa menee kaiket päivät ja iltaisin auttamassa faija keitiöremontissa. Perse, nuo ovarit tulisivat kyllä tarpeeseen. Luotan mullistavaan yleistietooni.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tiistaina aamulla heräsin järjettömään migreeniin, joka meni duunin sohvalla otetuilla nokkaunilla ja särkylääkkeillä osittain pois, mutta jo parin tunnin kuluttua palasi ja siitä lähtien on ollut jokseenkin kroonisen oloinen päänsärky tauotta.

Täytyy varmaan hakeutua hoitoon kohta.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Vituttaa kaikki tälläset "Vittu jos sun lempibändis on Linkin Park ni oot teini!!!11"-ihmiset. Ja näitä "Hevimetallin kuuntelijat ovat maailman viisaampia!1" en voi sietää. Joku raja? Musiikki on kuitenkin makuasia.

PS. Katsokaa vaikka sigua
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti BigRedBob
Tiistaina aamulla heräsin järjettömään migreeniin,


Otan osaa. Minä taas olen parikymmentä vuotta kärsinyt päänsäryttömästä migreenistä. Tämä ei ole vitsi. Kun kohtaukset aikoinaan alkoivat, niin ensin kuvittelin että silmissäni esim. näköhermoissa on jotakin vikaa. Kohtaus menee näin: luen kaikessa rauhassa vaikkapa sanomalehteä, kun yllättäen huomaan että tekstistä alkaa häipyä kirjaimia ja niiden tilalle tulee sellainen ärsyttyvän kirkas valopiste. Tuo valopiste tuntuu silmissäni yhtä kirkkaalta kuin AURINKO ja sitten se alkaa levitä koko näkökenttään muuttuen sellaiseksi ärsyttäväksi kirkkaaksi sahalaitakuvioksi, joka ulottuu näkökentän reunasta reunaan. Silloin ei pysty edes kävelemään, koska ei kertakaikkiaan näe eteenpäin, näkee vain sen kamalan, vihlovan kirkkaan, aaltoilevan sahalaidan. Vitsit ovat vähissä, jos tuo kohtaus iskee auton ratissa! Onneksi se alkaa aina hiljalleen, joten autoa ajaessa ehtii vetäistä tien sivuun.
Kohtaus menee yleensä ohi kolmen-neljän tunnin kuluessa (on se joskus kyllä kestänyt koko vuorokaudenkin) ja ainoa hoitokeino siihen on lepääminen mielellään pimeässä ja viileässä paikassa. Jostakin syystä asetosalisyyliä sisältävät lääkkeet (Aspirin) helpottavat oloa (Buranat ja kumppanit eivät tehoa). Sitten kun se sahalaita häipyy, niin ei kohtaus sillä ole ohitse - sitten iskee hillittömän oksettava olo ja sitä voi kestää hyvinkin koko päivän.

Lääkärisetä on asian tutkinut ja kyseessä todellakin on yksi monista migreenin muodoista. Riesansa kullakin...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselläni on aivan samanlainen migreeni, kuin Predalla. Lääkärisedät tai -tädit eivät ole asiaa tutkineet, mutta itse olen lukenut aiheesta lääkärijulkaisuista ja ainakin kaikki oireet täsmäävät. Kaikkein harvinaisin migreenin muoto.

Itselläni ei ole niin pahaa migreeniä, kuin Predalla, minulla menee ainoastaan näkökentän vasen yläpuolisko pimeäksi, tai no pimeä on väärä sana.... kun revontulet välkkyvät silmissä. Minulla kohtaus kestää vain noin tunnin. Tosin se saattaa uusia helposti seuraavina päivinä. Kohtauksen jälkeen on muutaman tunnin ajan sellainen olo, ettei oikein osaa keskittyä mihinkään. Onneksi kohtaukseni alkaa hitaasti, joten autolla ajokaan ei yleensä aiheuta vaaraa.

Viime kesänä havaitsin kesätöissä, että vanha, välkkyvä tietokoneen ruutu aiheutti helposti minulle kohtauksen. Kohtaukset loppuivat, kun aloin käyttää aurinkolaseja tuijottaessani ruutua. Toinen virhe oli testata kaverin laajakuva-TV.tä vanhan kunnon C-64:n monitorina... se kasettiaseman pelien lataaminen ei tehnyt hyvää migreenilleni. Yksi, mikä laukoo yleensä kohtauksen on tietystä näkökentän kulmasta tuleva äkillinen, kirkas valo.

Olin 12, kun sain ensimmäisen kohtaukseni. Silloin pelästyin. En kuitenkaan tehnyt mitään, kun se meni itsestään ohitse. Vasta myöhemmin tajusin, että migreenihän se on.

Pääni ei tosiaan ole juuri koskaan kipeä tuon kohtauksen aikaan, josta olen erittäin onnellinen.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjoitin eilen USA:n historian uusiksi. Nykyään sisällisodan tapahtumat ovat sitten vapaussodan tapahtumia. Siinä meni koko koe tuon yhden esseen mukana. Älkääkä kysykö, mitä ajattelin tuota tehdessäni. En todennäköisesti mitään.

Muutenkin koeviikko on mennyt pikkuisen pieleen. Kuudesta kokeesta kolme on mennyt seinille, yhdestä en osaa sanoa, yksi on varmaan siltä väliltä, ja yksi on onnistunut. Huomenna sitten koko komeus kruunautuu matematiikalla...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Poison
Kirjoitin eilen USA:n historian uusiksi. Nykyään sisällisodan tapahtumat ovat sitten vapaussodan tapahtumia.

Lohdutukseksi: allekirjoittanut on aikoinaan skrivannut monta A-4 konseptia kun kysyttiin Suomen sodasta. Minä tietenkin kirjoitin talvisodasta alkaen kaikkea kivaa Hiroshiman pommiin saakka. Mitäs luulet, käsitelikö tuo kirjoitukseni kysyttyä Suomen sotaa?

Terveisin nimim. Von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen

TSEMPPIÄ POISON!
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Satellite
Vituttaa kaikki tälläset "Vittu jos sun lempibändis on Linkin Park ni oot teini!!!11"-ihmiset. Ja näitä "Hevimetallin kuuntelijat ovat maailman viisaampia!1" en voi sietää. Joku raja? Musiikki on kuitenkin makuasia.
Ööh, etkö sitten ole teini?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Predator
TSEMPPIÄ POISON!

Kiitos Preda. Äsken jaksoi jo naurattaa koko homma. Koomisinta tässä on nyt se, että kirjoitin kokeeseen esseen aiheesta, josta minun ei olisi vielä edes pitänyt tietää yhtään mitään. Ja sitten vielä sotken sen kokonaan toiseen asiaan. Että ihminen voi olla... :D Oli muuten tasan tarkkaan viimeinen kerta, kun sotken sisällissodan ja vapaussodan!

Katsotaan, mitkä ovat fiilikset 31.5. Voi olla, että sekä itkettää että naurattaa. Onneksi numeroni ovat kuitenkin muutoin normaaleja - keskiarvo liikkuu jossain 8.3:n tienoilla. Jos nyt kolme kutosta tästä viimeisestä jaksosta nappaan, niin ei siihen maailma kaadu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Lohdutukseksi: allekirjoittanut on aikoinaan skrivannut monta A-4 konseptia kun kysyttiin Suomen sodasta.

Ai ai. Pitäisi lukea Aku Ankkaa, niin tällaiset jutut tulisivat suoraan selkäytimestä: "Suomen sodan 1809! Älä kysele tyhmiä!"

Ja tämähän oli Roopen vastaus siihen, mistä hänen toimistonsa kuuluisa tykki on kotoisin (tai siis suomentajan näkemys). Tarinasta Ankkalinnan pamaus.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa koko iltapäivän ja illan jatkunut paalutustyö naapurustossa,

vituttaa ja nolottaa eräs episodi, jojoon vaan... minut siis,

vituttaa kun modet ehti sulkea tuon simonkradyn tjsp. Skitsofrenia-ketjun, olisin niin halunnut ryhtyä tenttimään ko. "kirjailijaa", jonka ketjuavaukset suorastaan hivelevät silmiä ollen samalla kirjallisentuotannon kruununjalokiviä.

Tänään vituttaa siis lievemmässä mitassa, mitä nyt koko ajatukset ovat harhailleet koko päivän ja keskittyminen on likipitäen nollassa.

vlad#16.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vituttaa kusipää, joka meinasi ajaa päältäni tossa pari tuntia sitten, kun olin kävelemässä kaverin luokse. Vituttaa muutenkin koko Hämeenlinnan ajokulttuuri, kun tuntuu että ihmiset täällä ajelee miten sattuu. Saatana, saunan taakse semmoset. Näin Hämeenlinnassa, city of assholes.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pari päivää on jo vituttanut se, että yo-matikka jäi pisteen päähän b:stä sen vuoksi, että pisteet laskivat lautakunnassa. Tätä vitutusta tosin laskee se, että lähti i:nä.

Sen lisäksi vituttaa se, että perheemme toinen auto on hajalla, eikä kuulemma niin vanhaa kannata alkaa korjailemaan ja nyt sitten elellään siten, että on yksi auto kolmelle hengelle. Sen jälkeen kun isosisko tulee kesäloman ajaksi tänne, on neljä ihmistä. Ja kun tiedän jo etukäteen sen, että minä tietenkin nuorimpana olen se jonka menot tullaan aina arvioimaan vähiten tärkeiksi.

Eihän tämä vitutus olisi mitään jos kaupungissa asuisi, mutta kun kesäaikana lähimmät linja-autot kaupunkiin kulkevat kahdeksan kilometrin päästä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad

vituttaa ja nolottaa eräs episodi, jojoon vaan... minut siis,

vlad#16.

Äläs nyt vlad#16. Sitä sattuu - Paremmissakin piireissä ;)


Viestin lähetti metanol man
Vituttaa kusipää, joka meinasi ajaa päältäni tossa pari tuntia sitten, kun olin kävelemässä kaverin luokse.

Itselläni oli tänään vastaavanlainen tilanne, tosin aivan Lappeenrannan keskustassa ja olin menossa kauppakeskukseen. Jalankulkijoille paloi vihreä valo, ja ihmiset ylittivät tietä ryhmänä. Joku kaheli siitä sitten vain päätti tunkea autolla välistä. (Auto oli kääntymässä oikealle ja sille ilmeisesti paloi vihreä valo samanaikaisesti kuin jalankulkijoille). Ehkä kuskilla oli kiire tai jotain, mutta keskelle ihmismassaa hän vain tunki autollaan. Ihmiset luonnollisesti lakosivat edestä pois, minä ja kaverini myös. Kun tuo autoilija sitten onnistunut 'säikäyttämään' ihmiset pois edestä, ja väylä oli vapaa, koki hän vielä aiheelliseksi kaasuttaa hurjalla nopeudella paikalta pois. Muutamia ärräpäitä siellä ihmisillä lenteli ko. tapauksen jälkeen...
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Poison
Itselläni oli tänään vastaavanlainen tilanne, tosin aivan Lappeenrannan keskustassa ja olin menossa kauppakeskukseen. Jalankulkijoille paloi vihreä valo, ja ihmiset ylittivät tietä ryhmänä. Joku kaheli siitä sitten vain päätti tunkea autolla välistä. (Auto oli kääntymässä oikealle ja sille ilmeisesti paloi vihreä valo samanaikaisesti kuin jalankulkijoille). Ehkä kuskilla oli kiire tai jotain, mutta keskelle ihmismassaa hän vain tunki autollaan.

Kuulostaa aika tyypilliseltä tuoreen kuljettajan virheeltä. Kenties hieman mäkinen paikka ja/tai samalta kaistalta pääsee suoraankiin? Siinä sitten keskittyy siihen, että ei vain jalka nouse jarrulta eikä huomaa tarkkailla jalankulkijoita, tai katsoo että nuo edessä menevätkin lähtevät. Autokoulussa etenkin meinasi itsellekin tulla noita virheitä.

Liikennekäyttäytyminen on kyllä itsellänikin melkoinen kestovitutuksen aihe. Minua alkaa joskus suunnattomasti vituttamaan sekin kun ihmiset ylittävät tien punaisella valolla. Tai ylittävät tien, jolla nyt ei ihan lähellä autoja kulje, ilman että käyttävät suojatietä. Tämän vitutuksen multihuipennuksen koin viime syksynä kun joku tunnollinen perheenisä ei viitsinyt ajaa 50 metriä pidemmälle vaan lähti ylittämään tietä kauempana suojatiestä pyörällään, viittoen lapsensakin mukaan siltä kohdin. Ja etäisyyttä minuun, ja siis liikuin autolla, ei ollut turhan paljoa. Kenties juuri ja juuri olisin ehtinyt jarruttamaan, jos lapsi ei olisikaan täysin hallinnut rotvallilta tielle siirtymistä, vaan kaatunut keskelle tietä.

Ei siinä sinänsä mitään, että oman henkensä uhraa, mutta että ei lapsensa kanssa voi käyttää suojatietä, joka on lähellä, tilanteessa jossa auto lähestyy, ei mahdu minun kallooni. Tai edes odottaa, että se auto menee ohitse...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Ehkä kuskilla oli kiire tai jotain, mutta keskelle ihmismassaa hän vain tunki autollaan. Ihmiset luonnollisesti lakosivat edestä pois, minä ja kaverini myös. Kun tuo autoilija sitten onnistunut 'säikäyttämään' ihmiset pois edestä, ja väylä oli vapaa, koki hän vielä aiheelliseksi kaasuttaa hurjalla nopeudella paikalta pois. Muutamia ärräpäitä siellä ihmisillä lenteli ko. tapauksen jälkeen...

Minuakin vituttaa tuollaiset autoilijat, jotka ovat "voittaneet lottoarvonnassa ajokortin".

Täällä pääkaupunkiseudulla hyvin harvat autoilijat tuntevat Suojatie-liikennemerkin. Minä käyn töissä autolla ja annan suojatiellä jalankulkijoiden mennä ensin, kuten liikennesäännöt määräävät.

Parkista työpaikalleni mennessäni joudun ylittämään vilkasliikenteisen kadun ja olen huomannut, että autoilijoista useimmat eivät tunne/välitä liikennesääntöjä/-säännöistä - poliisi sentään tunsi (ei hälyytysajossa); jos ei olisi antanut tietä, olisin soittanut poliisille...

Kaikista pahin tapaus sattui kuitenkin tänään töistä kotiinpäin ajaessani - pysähdyin suojatien eteen päästääkseni jalankulkijan tien yli, ja eikös joku pahvi ajanut viereistä kaistaa noin viittäkymppiä ohi. Onneksi kyseinen jalankulkija ei luottanut siihen, että autoilijat tuntevat liikennesäännöt, vaan pysähtyi eteeni katsomaan, tuleeko viereiseltä kaistalta joku kaista. Järkytykseltäni en edes huomannut katsoa ko. "lottovoittajan" rekisterinumeroa...
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti vlad
Vituttaa koko iltapäivän ja illan jatkunut paalutustyö naapurustossa.


Onko kyseessä paalutustyö vai "paalutustyö"?
Jos asun sun naapurustossa niin lupaan "paaluttaa" pikkuisen rauhallisemmin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti HABS #11
Onko kyseessä paalutustyö vai "paalutustyö"?
Jos asun sun naapurustossa niin lupaan "paaluttaa" pikkuisen rauhallisemmin.

Jos toisen liigasuosikkijoukkueesi mukaan asut Turunpuolessa, tuskin harrastamasi "paalutustyö" minun eloa haittaa.

Kävin koiran kanssa kiertelemässä ja ainakin näytti kovasti siltä, että meneillään tosiaankin on pienimuotoisen rakennustyömaalla tehtävä paalutustyö tuossa naapurustossa. En sitten jäänyt utelemaan, että mitä he oikein paalulla junttaavat maanpoveen. Kenties kaltaisiani kovapäisiä ohikulkijoita..

vlad#16.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naapurit.

Syksyllä oli rauhallista. Olin innoissani opiskelemaan pääsystä ja siitä, että olin löytänyt läheltä keskustaa kämpän, johon liikenteen melu ei kuulunut yhtään. Minunlaiseni hälyäänille herkkä ihminenkin pystyi nukkumaan yönsä kaupungissa ilman korvatulppia.

Olisikohan ollut tammi- vai helmikuussa, kun kuulin sen ensimmäisen kerran. Tulin torstaiyönä bileistä kotiin kolmen maissa ja kuuntelin että jaaha, jossain ylempänä vähän riidellään. Ilonpidosta väsyneenä nukahdin enkä ajatellut asiaa sen enempää. Vähitellen riitelyä alkoi kuulua yhä useammin. Ensin noin kerran kahdessa viikossa, sitten hiukan useammin. Huhtikuussa jo viikottain.

Nyt toukokuun olen majaillut ainakin puolet ajasta tyttöystävän luona toisessa kaupungissa. En tiedä kuinka paljon talossa metelöidään minun poissaollessani, mutta tällä viikolla olen ollut kotona kolme päivää, ja yhtä monta kertaa joutunut lykkäämään nukkumaanmenoa siihen, että kyseisten ihmisten välit on selvitetty taas yhden päivän ajaksi.

Surkeinta mutta myös lohduttavinta tässä on se, että asun ensimmäisessä kerroksessa ja nämä kyseiset elämäni virkistäjät ilmeisesti neljännessä. Tästä voi päätellä kanssakäymisen voimakkuuden, mutta myös sen, etten varmasti ole ainoa joka talossani tästä kärsii. Ehkä joku on jo tekemässä asialle jotain, ainakin toivon niin. Muutan kesäksi pois ja palaan syksyllä - jos meno on silloin samanlaista, lienee pakko itse vuokralaisen auktoriteetilla tehdä jotain. Syksyllä on tiedossa niin paljon kouluhommia ja muuta, että on pakko pystyä nukkumaan kunnolla.

Huomenna aamulla olisi tentti. Yritin jo tunti sitten mennä nukkumaan, kunnes korvatulpat ja peitto korvissakin kuulin ovien paukahdukset ja jatkuvan huudon. Nyt taisi hetkeksi hiljentyä, josko yrittäisi uudelleen saada unta...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Suomen autoilukulttuurista

Portugalissa käydessä huomasi selvän eron Suomen ja Portugalin autoilukulttuurissa: Portugalissa saa kovat sakot jos et varo suojatietä pitkin katua ylittävää jalankulkijaa ja niinpä siellä autot pysähtyvät antamaan tietä vaikka et olisi vielä edes lähtenyt tien yli. Suomessa sen sijaan harva autoilija tajuaa, että suojatietä pitkin kulkevilla on aina etuajo-oikeus. Sitten jos astut auton tielle (ei kannata kokeilla kuin hitailla kaupunkiteillä), niin kuski jarruttaa protestinomaisesti millin päähän jaloistasi ja katsoo sinua vittuuntuneesti.

Ruotsissa ajaessa taas huomaa, että joissain maissa oikeasti osataan antaa tietä eli ajaa oikeassa reunassa tietä. Suomalaiset ajavat keskiviivan tuntumassa ja jotkut kusipäät vieläpä painavat vähän kaasua kun yrität ohittaa. Joskus tekee mieli pysäyttää kyseinen autoilija ja tehdä Mike Tysonit. Meikäläisen vanha diesel auto kun ei ole niitä maailman nopeimpia kiihtymään. Onneksi kansainväliset sormimerkit on keksitty.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Autoilijana minua ärsyttää ne jalankulkijat, jotka liikennevaloristeyksissä ylittävät tietä nk. vanhoilla vihreillä, eli silloin, kun autoilijoille on jo vaihtunut vihreä valo ja jalankulkijoilla palaa ihan reilusti punainen. Autoilija joutuu tietenkin väistämään ja odottamaan, että pääsee ylittämään suojatien ja koko risteyksen. Nämä uhkarohkeat ja itsepäiset kävelijät eivät vain näytä ymmärtävän sitä, että koko risteyksen liikenne saattaa puuroutua sen vuoksi, että he nyt sitten päättävät uhmata tuota punaista valoa ja pakottavat autot odottamaan.

Kävelijänä/pyöräilijänä taas autoilijoissa ärsyttää se, että he kääntyessään oikealle, jossa on jalankulkijoilla vihreä valo suojatiellä, survovat autonsa keulan väkisin suojatielle. Samoin ne kuskit suututtavat, jotka eivät jostain kumman syystä (huonot jarrut kenties?) saa autoaan pysähtymään ennen kuin keula on puolisen metriä tai enemmänkin suojatieviivoituksen päällä. Parhaimmassa tapauksessa tuossa autossa on niin surkeat jarrut (tai idiootti kuski), että auto vierii koko ajan pienen matkaa eteenpäin.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nälkä! Ja ruokatauko on vasta puolentoista tunnin päästä. En sitten kahvitauolla jaksanut lähteä tuosta 15 askeleen päästä hakemaan mitään syötävää ja nyt kärsin. Mikä siinä on kun aamusta ei ruoka (lue aamupala) maistu ja sitten pari tuntia sen jälkeen on tajuton nälkä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Poison
Kirjoitin eilen USA:n historian uusiksi. Nykyään sisällisodan tapahtumat ovat sitten vapaussodan tapahtumia. Siinä meni koko koe tuon yhden esseen mukana. Älkääkä kysykö, mitä ajattelin tuota tehdessäni. En todennäköisesti mitään.
Minäpäs mokasin aikanani opiskelupaikan yliopistossa hiukan vastaavalla tavalla. Olin opetellut erään tietyn henkilön esittämän erään tietyn teorian läpikotaisin, ihan vaan tärppikysymyksenä. Ja kuinka ollakaan, tuota kysyttiin pääsykokeen viimeisenä kysymyksenä. Kirjoita essee tästä aiheesta, mahduttava alla oleville riveille, maksimi 6 pistettä. Jeh. Samalla hetkellä, kun astuin kokeen jälkeen salista ulos tajusin, että olin kirjoittanut oikean tyypin teoriasta, mutta teoria oli väärä. Kettu. Sinne meni 6 varmaa pistettä. Opiskelupaikka jäi 4,5 pisteen päähän. Kettu ja pari sen pentua. Onneksi korjasin vahingon seuraavana vuonna.

Liikenne on kyllä yksi suurimmista vitutuksen aiheuttajista. Tampereella on muuten aika paljon autoja, joissa on vielä nastarenkaat alla. Ei tuo vaarallista ole, mutta hölmöä. Arvatkaas, kenen kotikaupungissa ajetaan eniten päin punaisia Suomessa?
 
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kaikista pahin tapaus sattui kuitenkin tänään töistä kotiinpäin ajaessani - pysähdyin suojatien eteen päästääkseni jalankulkijan tien yli, ja eikös joku pahvi ajanut viereistä kaistaa noin viittäkymppiä ohi.

Tätä suurempaa mokaa ei juurikaan voi liikenteessä tehdä. Joka saatanan päivä näen saman työmatkallani. Kyllä vituttaa.

Sen lisäksi ottaa päähän kamikazepyöräilijät, jotka ajavat autojen seassa ja heti seuraavassa risteyksessä lähtevätkin ylittämään katua suojatietä pitki, pyörän selässä tottakai. Saa aika fakiiri olla ennakoidessaan, että kuka minnekin menee.

Viestin lähetti V-man
Suomalaiset ajavat keskiviivan tuntumassa ja jotkut kusipäät vieläpä painavat vähän kaasua kun yrität ohittaa.

Tätä on pienen ihmisen vaikea käsittää. Joka helvetin kerta tähänkin törmää mökkireissulla. Ensin ajetaan 80 alueella seitsemääkymppiä ja auta armias kun joku yrittää ohittaa, niin se kaasupoljin löytyykin yllättävän äkkiä. Sama juttu, jos tulee ohituskaista. Silloinkin nostetaan nopeutta, ettei vaan kukaan pääsisi ohi.

Hyvä vitutuksen lähde liikenne kyllä on. Varsinkin kun itse olen kuskeista ehkä paras.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös