Vituttaa! Huomenna tentti, johon ei yksinkertaisesti ole ehtinyt lukea. Duunissa menee kaiket päivät ja iltaisin auttamassa faija keitiöremontissa. Perse, nuo ovarit tulisivat kyllä tarpeeseen. Luotan mullistavaan yleistietooni.
Two words for you: betasalpaaja.Viestin lähetti BigRedBob
Täytyy varmaan hakeutua hoitoon kohta.
Viestin lähetti BigRedBob
Tiistaina aamulla heräsin järjettömään migreeniin,
Viestin lähetti Poison
Kirjoitin eilen USA:n historian uusiksi. Nykyään sisällisodan tapahtumat ovat sitten vapaussodan tapahtumia.
Ööh, etkö sitten ole teini?Viestin lähetti Satellite
Vituttaa kaikki tälläset "Vittu jos sun lempibändis on Linkin Park ni oot teini!!!11"-ihmiset. Ja näitä "Hevimetallin kuuntelijat ovat maailman viisaampia!1" en voi sietää. Joku raja? Musiikki on kuitenkin makuasia.
Viestin lähetti Predator
TSEMPPIÄ POISON!
Viestin lähetti Predator
Lohdutukseksi: allekirjoittanut on aikoinaan skrivannut monta A-4 konseptia kun kysyttiin Suomen sodasta.
Viestin lähetti vlad
vituttaa ja nolottaa eräs episodi, jojoon vaan... minut siis,
vlad#16.
Viestin lähetti metanol man
Vituttaa kusipää, joka meinasi ajaa päältäni tossa pari tuntia sitten, kun olin kävelemässä kaverin luokse.
Viestin lähetti Poison
Itselläni oli tänään vastaavanlainen tilanne, tosin aivan Lappeenrannan keskustassa ja olin menossa kauppakeskukseen. Jalankulkijoille paloi vihreä valo, ja ihmiset ylittivät tietä ryhmänä. Joku kaheli siitä sitten vain päätti tunkea autolla välistä. (Auto oli kääntymässä oikealle ja sille ilmeisesti paloi vihreä valo samanaikaisesti kuin jalankulkijoille). Ehkä kuskilla oli kiire tai jotain, mutta keskelle ihmismassaa hän vain tunki autollaan.
Viestin lähetti Poison
Ehkä kuskilla oli kiire tai jotain, mutta keskelle ihmismassaa hän vain tunki autollaan. Ihmiset luonnollisesti lakosivat edestä pois, minä ja kaverini myös. Kun tuo autoilija sitten onnistunut 'säikäyttämään' ihmiset pois edestä, ja väylä oli vapaa, koki hän vielä aiheelliseksi kaasuttaa hurjalla nopeudella paikalta pois. Muutamia ärräpäitä siellä ihmisillä lenteli ko. tapauksen jälkeen...
Viestin lähetti vlad
Vituttaa koko iltapäivän ja illan jatkunut paalutustyö naapurustossa.
Viestin lähetti HABS #11
Onko kyseessä paalutustyö vai "paalutustyö"?
Jos asun sun naapurustossa niin lupaan "paaluttaa" pikkuisen rauhallisemmin.
Minäpäs mokasin aikanani opiskelupaikan yliopistossa hiukan vastaavalla tavalla. Olin opetellut erään tietyn henkilön esittämän erään tietyn teorian läpikotaisin, ihan vaan tärppikysymyksenä. Ja kuinka ollakaan, tuota kysyttiin pääsykokeen viimeisenä kysymyksenä. Kirjoita essee tästä aiheesta, mahduttava alla oleville riveille, maksimi 6 pistettä. Jeh. Samalla hetkellä, kun astuin kokeen jälkeen salista ulos tajusin, että olin kirjoittanut oikean tyypin teoriasta, mutta teoria oli väärä. Kettu. Sinne meni 6 varmaa pistettä. Opiskelupaikka jäi 4,5 pisteen päähän. Kettu ja pari sen pentua. Onneksi korjasin vahingon seuraavana vuonna.Viestin lähetti Poison
Kirjoitin eilen USA:n historian uusiksi. Nykyään sisällisodan tapahtumat ovat sitten vapaussodan tapahtumia. Siinä meni koko koe tuon yhden esseen mukana. Älkääkä kysykö, mitä ajattelin tuota tehdessäni. En todennäköisesti mitään.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kaikista pahin tapaus sattui kuitenkin tänään töistä kotiinpäin ajaessani - pysähdyin suojatien eteen päästääkseni jalankulkijan tien yli, ja eikös joku pahvi ajanut viereistä kaistaa noin viittäkymppiä ohi.
Viestin lähetti V-man
Suomalaiset ajavat keskiviivan tuntumassa ja jotkut kusipäät vieläpä painavat vähän kaasua kun yrität ohittaa.