Vitutusketju

  • 10 669 906
  • 56 216

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Huerzo
Chip - älä vielä lukitse vastausta! Sinua saattaa vituttaa vielä enemmän, jos satut pääsemään kyseiselle alalle. Itse hain tänne Jyväskylään ensiksi juuri taloustieteitä lukemaan, mutta en "valitettavasti" päässyt. Sen sijaan tietojärjestelmätiede hyväksyi minut laumaansa (ovet olivat pari vuotta sitten apposen auki...).

Ja vielä: tiedän kyllä miltä tuntuu lukea niitä pääsykoekirjoja, kun ei pätkääkään kiinnosta. Päivät vain kuluu ohitse, ja ainakaan itse en ollut edes varma mitä minä haluan edes tehdä...ja kun ei ole halua, ei ole toimintaa. Toivottavasti en kuitenkaan tapa kaikkea mielenkiintoasi kyseiseen opukseen...

En hae lukemaan kansantaloustiedettä, vaan kiinteistötaloutta Otaniemeen. Ja hain sinne viime keväänäkin, jäi vajaan kahden pisteen päähän. Olis pitäny kirjottaa matikasta se E ämmän sijaan niin olisin jo sisällä... Nyt olin vuoden ammattikorkeessa. Pääsykoekirja kyllä kiinnostaa, tietyiltä osin. Ne kaavat eivät vaan nappaa, kuvaajat ja teksti on ok.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Sistis
Pekkarinen-Sutela: Kansantaloustiede?
Hah. Eihän toi ole vielä yhtään mitään. Meikäläisellä on pääsykoekirjoja yhteensä 1400 sivun verran: Kansantaloustiede, Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena, Johdatus kvantitatiiviseen analyysiin taloustieteissä, Tietoa yrityksen taloudesta ja sitten vielä Liiketoiminta ja johtaminen. Siinä onkin ihan tarpeeksi settiä vähäksi aikaa. Nyt on kolmas kierros menossa...jihaa!

Eipä tuo vielä olisikaan mitään, mutta kun valmennuskurssimatkoilla kuluu aikaa lähes päivittäin reilut 7 tuntia, niin eipä tässä vähään aikaan kauheasti muuta tehdäkään.

Kylläpä helpotti, kun sai avautua. Ja jos jotain positiivista haetaan tästäkin asiasta, niin onpahan kurssilla sentään silmänruokaa :-)
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Vielä pari pääaineen tenttiä tiedossa ensi viikolla enkä vieläkään ole aloittanut lukemista.

Yksi harkkatyökin pitäisi vielä koittaa vääntää ensi viikoksi valmiiksi eikä sitäkään ole jaksanut aloittaa.
Aikaa työn vääntämiseen on sentään ollut jo lähes pari kuukautta.

Vittu, kun vituttaa oma laiskuus.

Saatanan saatana.
 

Shane

Jäsen
Kylläpä vituttaa nämä muutamat kirjoitukset tässä ketjussa. "pitäis kohta harrastaa seksiä parin naisen kanssa, mutta kun en tiedä kenestä aloittaisin ja se vituttaa.." tai "vittu kun oon tässä istunu koko päivän lukemassa Jatkoaikaa ja tekemättä mitään ja vaikka 15 euron tuntipalkka juoksee niin silti vituttaa.." Hohhoijjaa, minkälaisia "huolia" sitä ihmisillä onkin.. Kyllä tuon tyylisten kirjoitusten paikka on ihan jossain muualla kuin vitutusketjussa, esim. täällä.

Toisekseen vituttaa tällä palstalla eräiden nimimerkkien toimesta esiintyvä naurettava ylimielisyys ja pitkävihaisuus joitakin muita kirjoittajia kohtaan.
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Vuoroin vittu vieraissa

Viestin lähetti Everton
Ja kun kerran (lähes) naapuruskaupunkeja tässä pohdiskellaan, niin täytyy myöntää, että maailmassa olisi minulle ainakin yksi hyvä syy Lappeenrantaan muuttoa ajatellen. Olisi ainakin lyhyempi matka hakea pöllitty auto takaisin seuraavalla kertaa. Vittu.

Äläs kuule ala.
Tuossa taannoisina takavuosina näet itseltäni Lappeenrannasta "luvatta käyttöönotettu" (tämä se vasta on rautainen termi!) ja paskaksi ajettu auto (tai no, Corolla...) piti oikein noudattaa kuormamobiililla sieltä Kouvolan poliisilaitoksen parkkipaikalta.

Muutto Kouvolaan ei silti ole käynyt mielessäkään. Eikä käy.
 

jokainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Viestin lähetti Sistis
valitsin sivuaineekseni TTY:llä teollisuustalouden. Nyt en tiedä, miten tulee sen suhteen käymään, opintomenestys kun on tällä alueella ollut varsin heikko - yrityksen taloudesta napsahti ykkönen ja kansantalostieteestä nolla. Heinäkuussa uusimaan ja lukemaan tuota helvetin kirjaa. Sitä ennen onkin sitten edessä markkinoinnin todella vittumainen kurssi, johon pitäisi ostaa Kotlerin kirja Marketing Management ja tuhlata siihen 65 euroa. V

Nooh, eipäs antauduta epätoivoon, teollisuustalous on ihan kivaa :) . Nojoo, tossa kotlerissa on se hyvä puoli, että ton aiemmin mainitun tiivistelmän lisäksi oppimista helpottamassa on erinomaiset kotisivut kysymyksineen ja neuvoineen. http://www.booksites.net/kotler/ tai suoraan http://myphlip.pearsoncmg.com/cw/mpbookhome.cfm?vbookid=352
toivottavasti menee läpi.

edit: niin, ja kestovitutushan on mulla kokoajan päällä, mitä pahaa mä oon tehny että olen joutunut Kouvolasta Lappeenrannan kautta Joensuuhun? Jatkuvaa alamäkeä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Nikke
Mitä mitä? Sistis hei, tuosta Kotlerin kirjasta on olemassa erinomaisia esim 40 sivun tiivistelmiä, jopa suomeksi. Tai minulta ainakin löytyy sellainen jos pk-seudulle olet tulossa. Luet sen ja katsot varmuudeksi kuviot ja kuvat kirjasta niin kyllä sillä pitäisi pärjätä.

En kyllä valitettavasti ole tulossa PK-seudulle, mutta tuo kyllä kiinnostaisi kovastikin... Onko tuota esimerkiksi pdf-muodossa netissä tai jotain? Olisin kovastikin kiinnostunut.

Eipä silti, Markkinoinnin kurssissa on sellainen mukava bonus, että tentti sisältää ensin monivalintaosuuden - ENGLANNIKSI. Tuosta on saatava, saatana, 60-70% oikein, jotta tenttiä edes tarkastetaan!!! Sen jälkeen on vuorossa osio, joka sisältää pikkukyssäreitä etc, ja näiden pohjalta vasta tulee arvosana...

EDIT: Ja tarkoitan tietenkin laillista, opetuskäyttöön tms. tarkoitettua pdf-tiedostoa - en mitään piraattikopiota.
 

JanJ

Jäsen
Huoranpenikka autokauppias.

Ostin Volvon, ja kuten kerroin niin se pysähtyi kehä ykköselle. No, nehän olivat paikanneet vaurioituneen katalysaattorin jollain ilmastointiteipillä! Tottakai se suli ja tukki katalysaattorin.

Nyt tämä huorma ei suostu maksamaan remonttia. Kysyin kuluttajavirastosta (tms.) ja sieltä annettiin kirjallinen ohje, että autokauppiaan kuuluu maksaa 100% korjauksesta. Vaan ei.
Ilmoítin jo kauppiaalle pahoinpiteleväni hänet kun kohtaamme. Sitä ennen saa joku viranomainen taistella korjauskustannuksista puolestani. Helvetti.,
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Shane
Kylläpä vituttaa nämä muutamat kirjoitukset tässä ketjussa. ... tai "vittu kun oon tässä istunu koko päivän lukemassa Jatkoaikaa ja tekemättä mitään ja vaikka 15 euron tuntipalkka juoksee niin silti vituttaa.." Hohhoijjaa, minkälaisia "huolia" sitä ihmisillä onkin.. Kyllä tuon tyylisten kirjoitusten paikka on ihan jossain muualla kuin vitutusketjussa, esim. täällä.

Minä kyllä ymmärrän, jos sinua v*tuttaa olla ilman kesätöitä, mutta eipä ole herkkua olla töissäkään tekemättä mitään. Palkka juoksee (15 euroa on tosin huimasti yli minun tuntipalkkani...) mutta tylsistyminen uhkaa. Mutta onneksi hommia on tiedossa, jos ei aiemmin, niin parin viikon päästä. Ei tällaista tekemättömyyttä koko kesää jaksaisi. Pienet on kyllä nämä meikäläisen v*tutuksen aiheet joidenkin ongelmiin verrattuna, sitä en kiellä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti JanJ
Huoranpenikka autokauppias.

Ostin Volvon, ja kuten kerroin niin se pysähtyi kehä ykköselle. No, nehän olivat paikanneet vaurioituneen katalysaattorin jollain ilmastointiteipillä! Tottakai se suli ja tukki katalysaattorin.

Nyt tämä huorma ei suostu maksamaan remonttia. Kysyin kuluttajavirastosta (tms.) ja sieltä annettiin kirjallinen ohje, että autokauppiaan kuuluu maksaa 100% korjauksesta. Vaan ei.
Ilmoítin jo kauppiaalle pahoinpiteleväni hänet kun kohtaamme. Sitä ennen saa joku viranomainen taistella korjauskustannuksista puolestani. Helvetti.,

Mikäs tämä ammattitaitoinen asiakaspalvelualtis autoliike on nimeltään ? Voi myös privalla vastata..

K
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Nikke
Enpä ainakaan tiedä onko pdf-muodossa, itselläni on tuo versio suomen kielellä ja paperilla, ei muuten. Sen sai vapaasti kopioida HKKK:lta joskus aikanaan.

Luulisin, että HKKK on siitä jotain maksanut. Yleensäkään tuollaisia nivaskoita ei jaeta sähköisessä muodossa, koska tuollaista versiota on niin helppo levittää.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa kun ihmiset peruvat sovitun tapaamisen 1 tunnin varotusajalla. Pah kaikki suunnitelmat illan kulusta pistettävä uusiks prkl. Tulossa tylsä ilta vaihteeksi. Vittu.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Shane
Kylläpä vituttaa nämä muutamat kirjoitukset tässä ketjussa. "pitäis kohta harrastaa seksiä parin naisen kanssa, mutta kun en tiedä kenestä aloittaisin ja se vituttaa.."

Mikäli viittaat minun kirjoitukseeni niin oikaisen sen verran, että en ole sanallakaan puhunut seksistä vaan yritin pukea sanoiksi sitä suunnatonta hankaluutta jota ihmissuhteista voi tulla.

Varsinkin pitkistä ihmissuhteista ja siitä vitutuksen määrästä kun huomaa tehneensä virheen. Virheen, jonka korjaaminen tarkoittaa pitkän ihmissuhteen päättämistä ja aiheuttaa tuskaa ihmiselle, josta kuitenkin välittää.

En lähtisi tällä tilanteella retostelemaan Tee muut kateelliseksi -ketjuun.

EDIT: Tapsalla on pointtia tuossa alla, täytys antaa asioiden mennä ohi takertumatta niihin liiaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Minua taas vituttaa suuresti se, että erilaatuisia, eri aiheita koskevia vitutuksia eivät jotkut kirjoittajat näemmä millään voi ottaa "tasa-arvoisina", vaan tuntuvatpa melkein ärsyyntyvän huomatessaan, että muutkin asiat saattavat vituttaa, kuin se oma vitutuksen lähde. Tajuatteko?

Ei sillä, kyllähän minä nyt sen ymmärrän, että työpaikan menetys tahi avioero vituttaa hieman enemmän kuin esim. bussista myöhästyminen, mutta silti vähän suvaitsevaisuutta, kiitos. Kun meillä ei nyt ole kuin yksi vitutus-ketju, niin täältä on nähdäkseni löydyttävä tilaa kaiken asteisille avautumisille. Eikö?

Mutta toisaalta niihän se on aina ollut. Oma paska haisee parhaalta...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Minua taas vituttaa suuresti se, että erilaatuisia, eri aiheita koskevia vitutuksia eivät jotkut kirjoittajat näemmä millään voi ottaa "tasa-arvoisina", vaan tuntuvatpa melkein ärsyyntyvän huomatessaan, että muutkin asiat saattavat vituttaa, kuin se oma vitutuksen lähde. Tajuatteko?

Tajuan!

Vaikka tuntuu siltä ettei toisella ole "oikeutta" vitutukseen koska hänen ongelmansa ovat niin vähäiset ei tämä suinkaan tarkoita sitä etteikö tämä toinen ihmisen voisi tuntea sitä vitutusta hyvin suurena. Joskus pienikin asia voi tuntua suurelta kun taustalla on tarpeeksi paljon mönkään menneitä pieniä asioita - tulee se viineinen korsi mikä katkaisee kamelin selkärangan.

Sen olen itsekin oppinut, että koskaan ei voi tietää miltä toisesta tuntuu - voi olla vain ymmärrys siitä. Joten koskaan ei pitäisi väheksyä toisen vitutusta, vaikka sellaiseen halua olisikin. Tottahan tämä käyttäytyminen on inhimillistä, että väheksyy muiden vitutksenaiheita mikäli ne itsestä näyttävät vähäisiltä. Kannattaa muistaa tuolloin, että toinen voi luulla aivan samoin niistä omista vitutuksen syistä.

Jos minulta on käsimurtunut ja minua vituttaa se, ei se ole minulta pois jos joku toinen tuntee vitutusta sen tähden, että maito kaatui pöydälle.

Kyllä, tänäänkin minua vituttaa... joskin huomattavasti vähäisemmässä määrin kuin eilen. Kokonaistunne on kuitenkin selkeän negatiivinen, kyllä elämä on sitten kivaa!

vlad#16.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hiljaa ja kuumana...

Minusta tuntuu ja ulospäinkin näkyy, että olen kipeä. Ehkä se on tavallista flunssaa, (jota muuten en sairasta koskaan) mutta kun EN SAA ÄÄNTÄ tulemaan ulos, ja minulla olisi paljon puhuttavaa, joka olisi tarkoitus tehdä kovalla äänellä.
Yksi flunssa sinne tai tänne, mutta ajoitus on erittäin paha.
Toisaalta saatan ehtiä parantumaan kun viikon ja neljän päivän kuluttua alkaa kesäloma.

Terveisin koo
 

Vaicci#63

Jäsen
Vituttaa tälläinen allergia. Joka helvetin aamu, silmät aivan rähmässä, kurkku on kuiva ja kipeä, ja kerran kun niistät nenän niin kurkkuun tulee perkeleesti limaa, ja kurkku on vielä kipeämpi.

Mikään ei auta, on se niin väärin. Viimeisistä koulupäivistä pitää vielä tehdä tuskaisia....
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yksi rakkaimmista esineistäni on nyt mennyt vähän heikkoon kuntoon. Kyseessä ei olekaan mikä tahansa vekotin, vaan itse kansanedustaja Alatalolta hänen vaalitilaisuudestaan lahjaksi saamani herätyskello! Herätyskello, joka on väriltään vaaleanpunainen ja kellotaulussa komeilee Keskustan ääniharavan naamataulu!

Järkytys on todella suunnaton, sillä olin jo niin kovasti kiintynyt tähän vekottimeen, joka on herättänyt minut monet kerrat aamuisin (käytän kahta kelloa, joista toisessa on torkku-moodi, sekä puhelinta)... Kello oli todella tunteellinen, se kun herättäessään päästeli ilmoille vain pirinää. Alkuun kun pelkäsin, että se piipittäisi Känkkäränkän tahtiin tai pulputtaisi ihmisen ikävää toisen luo...

Nyt kelloni on tosiaan kokenut kovia. Jostain kumman syystä sekuntiviisari on aivan yllättäen pudonnut! En näe mitään järjellistä selitystä tähän. No kai Mikon laulu raikaa aamullakin vaikka viisari onkin pudonnut...

Poistun unten maille. Ehkä herään töihin, ehkä en.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
JanJ!

Kyseisen liikkeen nimen ja sijainnit voisit kyllä ihan julkisesti laittaa tänne, jotta osaamme välttää ja myös levittää sanaa.

Markkinoinnissahan jo alkukurssilla opeteaan, että yksi huonosti hoidettu asiakas levittää sanaa takuuvarmasti vähintään kymmenelle hengelle. Moinen helppoheikki ansaitsee tulla tunnetuksi!

-ipa rules
 

Carlos

Jäsen
Tuskainen aamu

Meille kaikille on varmasti tullut kohdalle aamuja, jolloin niin sanotusti olisi tehnyt mieli jäädä vuoteeseen. Niitä sattuu itse kullekin jopa aika usein. Sen lisäksi kun vielä sitten itse päiväkään ei mene parhaalla mahdollisella tavalla, niin mieliala alkaa olla jo siinä vaiheessa että täytyy avata Jatkoaika.

Olen tässä muutaman viimeisen illan putkeen käynyt pienillä "jatkoilla" työpäivän jälkeen kollegojeni kanssa, ja eilen sitten sovittiin jo päivällä, että bilis ja olut jää nyt väliin. Kuitenkin siinä työpäivän päättyessä tuumasimme että "yksi tuoppi, pari peliä, ok." No kuten aina, niitä sitten meni siinä useampikin, ilta venyi pitkäksi, yöunet jäi vähiin, ja niin edelleen.

(tämä oli siis johdanto siihen aamuun)

Klo 06.00, on siis aika herätä. Päätä hiukan kivistää, väsyttää ihan pirukseen, ja jonkun kissa on ilmeisesti käynyt tarpeillaan meikäläisen suuaukolla.

Radio auki, ja mitä kuulenkaan ensimmäisenä, suuri idolini George W. Stupid pitää taas tyypillistä umpi-imelää ja super-hidasta idioottimaista puhettaan. (sikäli ihan ok, sillä idiooteillehan se on suunnattu) "USA ei salli terroristien uhkailla maailmaa joukkotuhoaseilla, kuten olemme näyttäneet Irakin taistelussa."

Just. Irakin terroristiyhteyksistä ei ole todisteita, joukkotuhoaseita sieltä ei ole löytynyt, ja Irak ei käsittääkseni ole uhkaillut muuta maailmaa joukkotuhoaseilla. Mutta pitäköön nyt sitten paskapuheitaan jos haluaa. Uskotaan että USA on hieno maa, jolla on maailman upein armeija ja muutenkin kaikki menee pirun hienosti. Enivei, aamu oli jo tässä vaiheessa pilalla.

Sitten suihkuun. Muuten jees, mutta sopivan lämpöistä vettä ei tahdo löytyä, ja sen lisäksi kylppärin valo on pimeänä (asun hotellissa), joten aamusuihkukin otti hiukan nuppiin.

Sitten alakertaan aamiaiselle. Muuten ihan jees, mutta juuri tänä aamuna sitten sinne samalle aamiaiselle oli dumpattu bussilastillinen ämerikkäläisiä turisteja! Ei jumalation sitä kälätystä, muutenkaan en ko. rodusta niin kamalasti pidä, puhumattakaan sitten darra-aamuna.

Pääsin sitten lopulta töihin keljuuntuneena, ja sain kuulla että aamuksi suunnittelemani kokous joudutaan peruuttamaan, koska tärkein osapuoli oli kotona pipinä. Myöskään eräs toinen osapuoli ei ole toimittanut tarvitsemiani tietoja määräpäivään mennessä (eilen), jonka takia nyt sitten projektini seisoskelee paikallaan.

Tällä hetkellä siis hiukan keljuttaa istuskella täällä työpaikalla tyhjänpanttina ja pahoinvoivana. Onneksi edes kohtalaisen näköisiä naisia maleksii käytävillä.
 
Hååpi

Pelkkä nimi Hååpi jo itsessään vituttaa, mutta eilen illalla sain taas oikein rautaisannoksen sitä itseään. Puhun tietenkin UEFA-cupin finaalista, jota "selosti" rautaisesta ammattitaidostaan tunnettu Hannu-Pekka "Hoopi" Hänninen. Hååpin lisäksi vitutusmittarin painoi tappiin myös Portugalin poikien jatkuva itkeminen ja filmaus sekä tampio tuomari, jonka olisi pitänyt vilautella keltaista korttia näille neideille useampaan otteeseen. Puhumattakaan siitä, että Celtic hävisi. Hamekangasta kaikille, perkele.

Ja Hååpi, saatana sentään, se on Celtic, ei Zeltic! Kärjessä pelaa Larsson, ei Larssen eikä ainakaan Laursen. Osasit tämän ihan hyvin vielä ensimmäisellä puoliajalla.

Onko Suomen kansa tehnyt jotain erityisen pahaa, kun meitä rangaistaan Hoopin, Bubin, Mertarannan, Suomisen jne. jne. selostuksilla?

Vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Minulla menee ilmeisesti keskimääräistä paremmin koska tällä hetkellä vituttaa ainoastaan se etten lähtenyt mukaan Jatkoajan risteilylle.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vittullakseni teen tämän.

Minuapas ei vituta mikään. Elämä hymyilee. Uusi duunipaikka, ensiviikolla uusi auto. Lounas oli maukas.
Nyt on jo torstai, vapaa viikonloppu edessä ja Albert Jarraud odottaa kotona. Laskut on maksettu ja tili ei näytä janaa.
Vatta pelaa ja kakka tulee. Kyllä elämä on ihanaa.

K
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös