Vitutusketju

  • 10 571 309
  • 56 150

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Johannes
Eikös ne ole mestis joukkueita, eikä Mestis joukkueita vai ovatko mestiksessä pelaavat seurat mestis-joukkueita. Kenties ne ovat Mestis-joukkueita sittenkin.

Mikäli "Mestis" on erisnimi, on Mestis-joukkue oikea muoto. Jos sanaa "Mestis" taas ei pidä erisnimenä, on oikea muoto mestisjoukkue. Korjatkoon fiksummat jos annoin väärää informaatiota.

mestis joukkue ja Mestis joukkue ovat kuitenkin väärin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
NYT JUMALAUTA!!

Paljonko ihminen voi saada paskaa yhden vuorokauden aikana?! Luulisin, että meikäläisellä alkaa olla aika lailla maksimit käsillä... Eilen oli muutto. Ja kyllä vitutti. Kaikkein parasta olisi ollut, kun olisi ensin töikseen tiedustellut vuokra-emännältä kohteliaasti palovakuutuksen kattavuutta, ja sitten pistänyt koko paskan tuleen! Ei pysty tajuamaan, kuinka yhden 9kk aikana saa pistettyä kämpän niin piukeeseen tavaraa, että niitä saa kantaa sieltä päivän mäelle. Olin kuulemma melko sietämätöntä seuraa siinä iltakahdeksan jälkeen. Voi olla. Vihaan muuttamista.

Ja sitten tänään, soittelin paikkaan, johon olin pistänyt tulemaan melkoisen tärkeää postia. No eiköhän sitten ollut niin, että posti oli jotenkin kyennyt hukkaamaan kirjeeni. Siis saatana! Minkälainen älykkyysosamäärä näillä postin työntekijöillä oikein on?! Eihän se nyt voi olla niin helvetin hankalaa siirtää postia pisteestä A pisteeseen B, ilman että osa katoaa matkalla.

Nyt täytyy käydä pistämässä paikallinen postitoimisto maatakiertävälle radalle, saapa tämäkin kylä ikioman Sputnikin...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: NYT JUMALAUTA!!

Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Paljonko ihminen voi saada paskaa yhden vuorokauden aikana?! Luulisin, että meikäläisellä alkaa olla aika lailla maksimit käsillä... Eilen oli muutto. Ja kyllä vitutti. Kaikkein parasta olisi ollut, kun olisi ensin töikseen tiedustellut vuokra-emännältä kohteliaasti palovakuutuksen kattavuutta, ja sitten pistänyt koko paskan tuleen! Ei pysty tajuamaan, kuinka yhden 9kk aikana saa pistettyä kämpän niin piukeeseen tavaraa, että niitä saa kantaa sieltä päivän mäelle. Olin kuulemma melko sietämätöntä seuraa siinä iltakahdeksan jälkeen. Voi olla. Vihaan muuttamista.

Voi hellanlettas sentään. Ai että oikein vitutti muuttaa kun oli niin paljon tavaraa? Voi vittu, vituttaa tällaiset tyhjästä kitisijät. Vittu, itsellä kun olisi saatana varaa muuttaa tai edes joka kuukausi maksaa nykyinenkään vuokra ilman taikatemppuja niin vituttaa tällaiset.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pakko sen muuton on vituttaa, jos siitä kertovan saman viestin jaksaa postata viidesti tähän ketjuun. Saa nähdä vituttaako lauantaina, kun muutan. Kerron sitten täällä, jos.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tapio Rautalapio

Ja sitten tänään, soittelin paikkaan, johon olin pistänyt tulemaan melkoisen tärkeää postia. No eiköhän sitten ollut niin, että posti oli jotenkin kyennyt hukkaamaan kirjeeni. Siis saatana! Minkälainen älykkyysosamäärä näillä postin työntekijöillä oikein on?! Eihän se nyt voi olla niin helvetin hankalaa siirtää postia pisteestä A pisteeseen B, ilman että osa katoaa matkalla.

Heikko, Postihan on todellisuudessa suojatyöpaikka kaikille "epäonnistuneille" yksilöille... tai sitten kirje ei yksinkertaisesti ole ehtinyt johonkin tavoitekuljetukseen ja on sen tähden myöhässä tai joku on tulkinnut postinumeron väärin ja sen myötä lähetys on harhautunut väärään paikkaan. Ehkäpä se vielä joku päivä löytää tiensä perille..

Postin uusi sloganhan on "Posti ei ole entisensä", johon jokainen voi keksiä mitä mielikuvituksellisemman jatkon.

vlad#16.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vittu jee. Jee vittu. Vittu vittu. Jee jee.

Olen sadeihmisiä. Sade antaa tekosyyn maata kotona ja uskotella itselleen, että oikeasti tekisi jotain jos aurinko paistaisi. Mutta kun sataa. Niin eihän sitä voi.

Sateen vuoksi otin puolen kilometrin matkalle bussikyydin. Normaalisti kävelen tämän pienen pyyhällyksen muutamassa minuutissa. Sade ei kuitenkaan sivuvaikutuksiensa (no se märkyys) vuoksi houkutellut.

Tottakai se bussi oli ihan piukassa haisevia eläkeläisiä. Eläkeläinen kun alkaa koiran tavalla haisemaan ihan hillittömästi kastuneena. Jäin sitten ihan bussin etuosaan enkä ottanut riskiä lähteä etsimään istumapaikkaa.

Pysäkki tuli kohdalle. Pyysin kuskia päästämään minut etuovesta. Kiitin. Tein nopean käännöksen, löin pääni johonkin. Pökerryin hieman (meinasi aidosti taju mennä) ja otin askeleen kohti paremmalta tuoksuvaa ulkoilmaa. Mutta ne perkeleet oli laittaneet keskelle sitä etuoven portaikkoa sellaisen kaiteen. Munat edellä suoraan kaiteen kulmaan. Jostain syystä reaktio ei ollut astua taaksepäin vaan hypähtää. Ja vielä hieman eteenpäin. Jopa refleksini ovat idiootteja.

Tipuin haaroilleni uudestaan kaiteen keskiosaan ja siitä naamalleni ansioituneesti kastuneelle asfaltille. Naama ruvella, päässä lovi ja lasten saaminen voidaan unohtaa. Lisäksi ainoa millään tavalla hyvät housuni ovat historiaa.

Ja mikä tästä tekee vittumaisinta? Melkein sama tapahtui minulle noin vuosi sitten.

Vitun vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Parahin Ruutiveijari!

Luin traagisen tarinasi ja minua alkoi ihan itkettämään. En ole täällä yksin!
Oletkohan sinä minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni?

Tähän saakka elämä on ollut ikuista hampaiden kiristelyä, pallien telomista ja hampaiden irroittelua (omien ja välillä muiden), unohtamatta myöskään ruusujen piikkien päällä tanssimista.

Sanotaan, että elämässä pitää varautua siihen, että kohtalo saattaa potkaista päähän. Siitä ei puhuta, että kuinka paljon, kuinka lujaa ja kuinka usein. Hämmästyttävää huomata, että Suomessakin on persoonia, jotka voittavat useampia kertoja Lottoarvonnan päävoiton – voihan [SENSUROITU!] [SENSUROITU!] Olen lukenut tilastotieteitä ja uskon maailman tarvitsevan tasapainottavia persoonia, joiden tehtävänä on tasoittaa nämä paljon kertovat tilastot. Eli joidenkin on siis simppelisti vain tarkoitus ottaa elämässään turpiinsa. En ole koskaan voittanut lotossa, mutta poskipäätä, ohimoa ja polvea pakottaa tyylikkään hienosti. Eli JakaumaDis toimii niin kuin pitääkin?

Jos en uskoisi tilastoihin, vaan Jumalaan, niin sanoisin Jumalan olevan aika ilkeä ja huumorintajuton heebo.

Ei tämä oikeastaan vituta, kaikkeen tottuu…
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
NYT JUMALAUTA!!

Paljonko ihminen voi saada paskaa yhden vuorokauden aikana?! Luulisin, että meikäläisellä alkaa olla aika lailla maksimit käsillä... Eilen oli muutto. Ja kyllä vitutti. Kaikkein parasta olisi ollut, kun olisi ensin töikseen tiedustellut vuokra-emännältä kohteliaasti palovakuutuksen kattavuutta, ja sitten pistänyt koko paskan tuleen! Ei pysty tajuamaan, kuinka yhden 9kk aikana saa pistettyä kämpän niin piukeeseen tavaraa, että niitä saa kantaa sieltä päivän mäelle. Olin kuulemma melko sietämätöntä seuraa siinä iltakahdeksan jälkeen. Voi olla. Vihaan muuttamista.

Ja sitten tänään, soittelin paikkaan, johon olin pistänyt tulemaan melkoisen tärkeää postia. No eiköhän sitten ollut niin, että posti oli jotenkin kyennyt hukkaamaan kirjeeni. Siis saatana! Minkälainen älykkyysosamäärä näillä postin työntekijöillä oikein on?! Eihän se nyt voi olla niin helvetin hankalaa siirtää postia pisteestä A pisteeseen B, ilman että osa katoaa matkalla.

Nyt täytyy käydä pistämässä paikallinen postitoimisto maatakiertävälle radalle, saapa tämäkin kylä ikioman Sputnikin...
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
V..tu, kun v..uttaa joka toukokuinen helvetinmoinen allergiasta johtuva kestoväsymys. Se riittäisi, että silmät loistaa kuin majakanvalot yössä punaisena mutta että veto on niin totaalisesti poissa, ettei mistään luovasta tahdo tulla oikein yhtään mitään.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vituttaa asunnon osto.
Haeskelen kämppää Helsingistä, mutta tarjolla ei ole alle 85 000 euron kuin alle 30 neliön yksiöitä kaiken maailman sivukyliltä. Lisäksi vielä niin huonokuntoisia sekä kämpät että yhtiöt.
Perkele että on kallista..

Mitään järkeä ei ole vuokralla asua, kun nytkin sa amaksaa 695 euroa normaalista kaksiosta Pitskussa. ja vittu minähän en minnekään Vuosaareen muuta..


Täytys ettiä jostain varakas bööna ja asua siivellä..


K
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Meni sitten työpaikka alta "taloudellisten syiden" vuoksi. Kiitos. Vittu. Vastahan tämä oli toinen kerta hieman reilun kahden vuoden sisään. No, onneksi muilla on oikeita ongelmia, kuten se, että muutto vituttaa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Huomenna se sitten alkaa, eli 7 päivän koeviikko. Rasittavaa, varsinkin näin kesäisissä merkeissä...

Vittu.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Hierro, Figo ja se tuomari joka ei ajanut sitä monteroo pihalle
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Hierro, Figo ja se tuomari joka ei ajanut sitä monteroo pihalle"

Jep vitun Figo, Jumalan Hamsteri hankkii rankun ja sitten joku vitun liimatukka menee ryssimään sen.

Figo ulos Ronaldinho tilalle->me like it.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaks pilkku viisi minuuttia sitten sain tietää, että irtisanominen edessä 30.9. Lämmittää mukavasti ja työnteko maistuu. VITTU!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti Noose
Ensimmäistä taas hetkeen tajuan, miten pässi sälli olen. Idiootti hakee vertaistaan, halukkaita?

ULOS ULOS ULOS.

EDIT: op777:sta vastaan en halua taistota.

Etni. VOI VITTU KUN VITUTTAA!
Voisin alkaa vetämään semmosia elämänhallintakursseja. Älkää missään nimessä tehkö niinkuin minä... luulisi että kaikki menee silloin suunnilleen ok.

op777
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Jomppa
Kaks pilkku viisi minuuttia sitten sain tietää, että irtisanominen edessä 30.9. Lämmittää mukavasti ja työnteko maistuu. VITTU!

Käsittämätöntä mielestäni tuo Nokian toiminta. En ole ennen kuullut, että tuon kokoluokan yritys irtisanoo työntekijöitään tuolla tavalla. Esimerkiksi jenkeissä homma toimii tyyliin viisi minuuttia aikaa tyhjentää pöytä ja turvatarkastuksen läpi ulos. Mikä on työntekijän motivaatio? Millaiset riskit Nokia ottaa pitämällä jo erotettuja työntekijöitä firmassa? Työntekijän kannalta toisaalta mukavampi, ei ole niin kiire etsiä uusia töitä.

Tsemppiä työnhakuun.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Jomppa
Kaks pilkku viisi minuuttia sitten sain tietää, että irtisanominen edessä 30.9. Lämmittää mukavasti ja työnteko maistuu. VITTU!

Juma mitä irtisanomisaikoja. Mulla kuukausi, 15.6. loppuu hommat. Pomo sanoi, ettei tartte maleksia duunipaikalla jos en halua, joten aikainen palkallinen kesäloma tuli.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Murmeli
Juma mitä irtisanomisaikoja. Mulla kuukausi, 15.6. loppuu hommat. Pomo sanoi, ettei tartte maleksia duunipaikalla jos en halua, joten aikainen palkallinen kesäloma tuli.

Sanotaan notta pomolta ihan fiksu liike ilmoittaa, ettei tarvitse maleksia duunipaikallakaan. Ainahan siihen liittyy tietty turvallisuusriski jos/kun jo irtisanottu työntekijä pyörii vielä työpaikalla tekemässä ns. "töitä", (en nyt syytä, että sinä olisit työnantajallesi mahdollinen turvallisuusriski).

Minulle jos esimies tulisi ilmoittamaan, että duunit loppuu sillo ja sillo, niin hommat loppuisi minulta siihen hetkeen. Sanoisin vaan, jotta "Kiitti ja moro". Hmmm.. itseasiassa voisin muutenkin sanoa hänelle saman.

vlad#16.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Jomppa
Kaks pilkku viisi minuuttia sitten sain tietää, että irtisanominen edessä 30.9.

No, meikäläisellä loppuu määrä-aikaisuus lähiaikoina eikä kukaan osaa sanoa että jatketaanko sitä vai ei. Noin pitkällä irtisanomisajalla ehdit kuitenkin hyvin etsiä uutta duunia vaikkei irtisanominen tietenkään koskaan ole mukavaa. Allekirjoittaneella on se ongelma että ilman muuta haluaisi nykyisessä työssään jatkaa mutta ei tässä hirveän kauan enää voi odottaa...
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti sopuli
Siirrä vitutusta. Älä lue.
Ei se nyt noin helppoa ole. En haluaisi pilata muuten ihan kohtalaisen hyvää todistusta huonoilla numeroilla. Tosin pahin koe (englanti) on jo ohi, helpottaa. Ja meni vielä yllättävän hyvin...
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Vi..tu kestovituttaa ihmiset, jotka eivät opi ikinä kirjoittamaan yh dys sa no ja niin kuin niitä pitäisi kirjoittaa. "tiedotus tilaisuus" pistää s...tana vituttaan kyllä tuon kaltaiset topicit. Vituttaa kyllä muutenkin kun on eilisillan vitutuksenpoistoon käytetyn alkoholin vuoksi aivan saatananmoinen krapula. Pitää varmaan tänä iltana taas poistaa tämän päivän vitutus totaaliunholaan eilisellä menetelmällä.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Itselläni kesti kaksi viikkoa Tampereelta Lappeenrantaan tulleen paketin kanssa.Posti tuppaa silloin tällöin tosiaan kämmäämään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Oloneuvos
Kuinka pahuksen kauan tavallinen paketti oikein tekee matkaa Tampereelta Turkuun?!?
Tampereelta Turkuun? Does not compute, mahdoton yhtälö.

Mua vituttaa huomiset talkoot, toivottavasti sataa. Ei tarttis maalata aitaa krapulassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös