Vitutusketju

  • 10 587 799
  • 56 164

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Pärde kirjoitti:
Elämisen sietämätön keveys. Unelmieni nainen vihdoin saatavilla, ja silti niin saavuttamattomissa.

Brändin mies ottaa sen mitä on saatavilla. Saavuttamaton ei voi kuulua sinun sanastoosi. Itsekin löysin itselleni naisen, johon ei ikipäivänä pitänyt olla mahdollisuuksia (Nyt olemme kihloissa). Olin oma itseni ja se riitti. Kirjoituksiesi perusteella olet naisesi ansainnut!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ihan paras päivä, helvetillinen flunssa pukkaa päälle ja postista kolahti hammaslääkärilasku. Kruunulle ja kolmelle hammaslääkärikäynnille tuli sitten lopulta hintaa 780 euroa, josta omavastuu 780 euroa. Tiedä sitten mitä kunnallinen hammaslääkäri tarkoitti, kun sanoi sopimushammaslääkärien veloittavan samojen periaatteiden mukaan kuin kunnallinen hammaslekuri. En ihan heti muista tuon kokoista laskua terveyskeskuksesta saaneeni.

Nyt kun on hammas suussa niin hymyä huuleen ja verkkopankkiin perkele. Onneksi maksu sinällään ei minua konkurssiin aja, mutta neljän päivän maksuaika voi olla jollekin aika kohtuuton. Taas maksaa mielellään veroja julkisia palveluja varten.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ristitalja ja niska.

Tuntuu joka kerta napsahtavan epäkäslihaksessa jotain ja alkaa jumalattomasti jyskyttämään takaraivossa ja otsassa. Ja ei pysty enää mitään liikkeitä tekemään, joka jännittää niskaa.

Jos joku tietää, mistä voisi johtua, YV:tä kehiin ja Ruutiveijari kiittää.

Lääkkeen keksimiseen asti vain vituttaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai tämä kuuluisi vitsiosastolle, mutta meikäläinen on tehnyt puoleen vuoteen vajaa 500 tuntia päivätöitä ja päivystysta, josta en ole saanut asianmukaista korvausta. Kiva, että asia valkeni tässä vaiheessa. Aika väsynyttä meininkiä, ei edes jaksa ottaa päähän. Hauska paluu palstalle parin viikon sapatin jälkeen. No, onneksi edes tänne voi avautua.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
repe_joke kirjoitti:
Jokerit hävisi, eikä tehnyt maalia.
Sitten kun menin katsomaan hattrickin cup peliä, niin kauhukseni huomasin, että joukkue pelaa 4-4-2 taktiikalla 3-5-2 taktiikan sijaan. Voi vittu, kävin 10 minsaa ennen peliä katsomassa, että kaikki on ok.
Että taitaa turpaan tulla siinäkin selvästi huonommalta joukkueelta.
Hah, repesin. Miten niin siinäkin huonommalta joukkueelta ja vielä selvästi huonommalta? En mä tuosta sun hattrickin teamista tiedä, mutta tuo kommenttihan loukkaa Jyp kannattajia (teillä on kasassa pisteitä 25%:ia Jypin pistemäärästä).

P.S. No tänään tais onneksi vitutus helpottaa siellä suunnalla...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Fosse kirjoitti:
Hah, repesin. Miten niin siinäkin huonommalta joukkueelta ja vielä selvästi huonommalta? En mä tuosta sun hattrickin teamista tiedä, mutta tuo kommenttihan loukkaa Jyp kannattajia (teillä on kasassa pisteitä 25%:ia Jypin pistemäärästä).

P.S. No tänään tais onneksi vitutus helpottaa siellä suunnalla...

Kyllä minä pidän ennakkoon jokereita kuitenkin selvästi jypia parempana. Peliesitykset on vain vähän eritasolla materiaaliin nähden tällä hetkellä.

Ja kyllä vitutus tänään helpotti. Tuohon pistää naurattamaan, kun noin hyvin liigassa menee. Vois oikeastaan yksin tein pistää pisimmän maalittomanputken uusiksi, kun kerran vauhtiin päästiin.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Saamerin Realin puppelot. Tunaroikaa ihan milloin muilloin vain, minua ei kiinnosta. MUTTA ei nyt kun minulla on tulossa kunnolla rahaa!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gunners kirjoitti:
Saamerin Realin puppelot. Tunaroikaa ihan milloin muilloin vain, minua ei kiinnosta. MUTTA ei nyt kun minulla on tulossa kunnolla rahaa!
Juuri soccernet.comista luin, että:

"Real Madrid defender Jonathan Woodgate believes he is in a perfect mental and physical state to make his long-awaited return to competitive football."

No, ilmeisesti kaveri on sen verran valmis, että katsoi parhaimmaksi laittaa pallon omaan maaliin heti ensiesiintymisessään, jota on siis odotettu vasta reilu vuosi.

Periaatteessa vituttaa edelleen tuo IFK:n tämäniltainen esitys, varsinkin kun rankaisin itseäni katsomalla sitä jo toiseen otteeseen äsken.
 

Kaivanto

Jäsen
Wiltord kirjoitti:
joo..sanat loppuu tässä pikkuhiljaa. Ei häviämiseen koskaan totu

Joo näin on, ensin Kärpät Raksilassa ja nyt HIFK Helsingissä. Kova kohtalo - syvimmät pahoitteluni!
 

Pultti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Voi Arsen arse ! Tipuin duuniporukan liigapörssi kimpassa vimoseks. Taas saa kuunnella mylvintää ns. kiekkotietoudestaan.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Vituttaa ihmiset, jotka peruvat jo aikaa sitten sovitut reissut. Varsinkin tämän tapahtuessa klo 01 reissua edeltävänä yönä ja varsinkin kun puhelu tulee jostain baarista ja soittaja on ympäripäissään!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi perkeleen perkele...aina kun ittellä menee hyvin, niin näköjään vastapainoksi pitää jollain läheisellä ihmisellä mennä todella huonosti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele!

Piiitkästä aikaa kunnon bileet (luokkakokous) edessä kalsarikännin sijaan. Sitten alkaa jyskyttää ohimossa ja otsassa - niskajännityspäänsärky, tuo vittumainen demoni. Ei muuta kuin lihasrelaksanttia ja Panadolia ääntä kohti. Meinasin tukehtua sitten vielä siihen Sirdaludiin kun käytin kyytipoikana höyryävän kuumaa Panadol Hotia.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
KEPU

Miksi kepu ja piäministeri puhuvat julkisuudessa lapsiperheiden puolesta ja tietysti myös perinteisen avioiliiton. Samaan aikaan pääministeri tekee omat johtopäätöksensä ja hallitus esittää 25% korotusta korkeimpiin päivähoitomaksuihin. No 50 eur kuussa ei ketään tapa, mutta silti vituttaa nämä jeesustelijat ja tietysti sdp, tuo kaiken verotuksen loinen, hurraa vieressä.
Hallitus (siis muka työläisten ja maanviljelijjöiden) loiset. Kepu, Yle , Posti......

Lähtekää demarit vittuun, teitä viedään.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitun Bäckström... pitikin imaista tuollainen maali. Jäi hyvät rahat saamatta tuon takia!! Vituttaa!
 

J.Petke

Jäsen
Perkele, palsta"poliisit"... "olisikohan tämäkin mahtunut tuohon ja tuohon ketjuun" Heil master of the universe!

Toistohuumori. Olihan se hauskaa parilla ekalla kerralla mutta nyt kun sitä kolmatta vuotta väännetään niin rupeaa olemaan vähän kuivaa jo.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa.
Paha mieli. Mä en ymmärrä mitä mun oikein pitäis tehdä tai millanen mun pitäs olla. Tuli ihan kyyneleet silmiin mut mä en voi alkaa töissä parkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
kissankarva kirjoitti:
Vituttaa.
Paha mieli. Mä en ymmärrä mitä mun oikein pitäis tehdä tai millanen mun pitäs olla. Tuli ihan kyyneleet silmiin mut mä en voi alkaa töissä parkumaan.

Suuri virtuaali-halaus sinulle, me kaikki olemme vain ihmisiä. Ole oma itsesi vaan, jollei se riitä niin anna olla !!
 

krobbe

Jäsen
Vähän vitutti, nyt vaan naurattaa

kun havahduin copterlinen räpättimessä Suomenlahden yllä superseacatin I-luokan lippu tissitaskussa. Matkustaminen on kivaa kun sen oikein oivaltaa,stna.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei hyvä ihme tätä oloa, nyt sentään voi jo olla tekemässä jotakin hyvin kevyttä..Ja sunnuntaikin vielä, saatana..
 

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Vitun jalattomat paskiaiset! Roomalaiset! Sinne meni taas 10€! Ei mulla onnistu koskaan mikään! Vitun italian serie A. Ei sen Cagliarin pitäis olla noin paha vastus! Perkele!
Herra Tuomari ottaa mielellään vetovinkkejä vastaan, tätä menoa oon persaukinen alta kuukauden...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös