Vitutusketju

  • 10 555 978
  • 56 140

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti FourForty
Ei voi vaatia luetun ymmärtämistä näköjään..

Ei näemmä voi, ei. Tai sitten se on pienestä viitseliäisyydestä, tai sen puutteesta, kiinni.

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti sopuli
Kaikki wannabe-vittuuntuneet täällä kertovat, mikä ihmistä vituttaa. Todellinen vitutus on sellaista, että sitä on vaikea sanoiksi pukea.

Niinpä, ja todellinen vitutus on sellaista, että haluaa työntää haulikon piiput kitalakeensa ja pistää haisemaan...

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti sopuli
Useissa haulikoissa on liian pitkä piippu. Et ylety liipasimelle. Se vasta vituttaisikin.

Tämäkin ongelma on ratkaistavissa, joko turvautua apuvälineisiin (ei, en kerro tämän enempää) tai katkaista piippu. Vai nostaisivatkohan viranomaiset syytteen itsemurhan tehnyttä vastaan "laittoman aseen" tms. hallussapidosta?

vlad#16.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ensimmäistä taas hetkeen tajuan, miten pässi sälli olen. Idiootti hakee vertaistaan, halukkaita?

ULOS ULOS ULOS.

EDIT: op777:sta vastaan en halua taistota.
 

jonkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, McLaren.
Johan vituttaa.
Pelasin paf:ssa Slovakia - Tsekki matsia Tsekkivoitolla. Kerroin 2.15 ja panos 20e.

Tuomaripelillä saatiin sitten 3-3 tasuri. Kyllä se vitonen oli jo aivan liikaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niska kipeä taas. Vituttaa. Seuraava tentti viikon päästä, eikä vielä jaksa alkaa lukemaan. Ei ole mitään tekemistä, kun kaikki kaverit pänttäävät tentteihin. Vituttaa. Suomi lähtee tänään laulukuoroon. Vittu.

EDIT: Jee! Tämän ketjun ylivoimaisesti aktiivisimpana kirjoittajana sain kirjoittaa viestin numero 1000. Vituttaa. :)
 

Anton

Jäsen
Vlad#16 esitti:
Niinpä, ja todellinen vitutus on sellaista, että haluaa työntää haulikon piiput kitalakeensa ja pistää haisemaan...

Mutta miksikäs ne haulikon piiput pitää työntää omaan kitalakeen?
Kuten tunnettu filosofi Iosif Dzhugashvili osuvasti sanoi: Ongelma poistuu, kun ongelman aiheuttaja poistetaan.

Eli haulikko poplarin alle, panoksia riittävästi taskuun, ulos reippailemaan ja poistamaan ongelmia!
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa pöydälle kertynyt tolkuton paperipino, jotka pitäisi käydä pikaisesti läpi ja toimia. Siinä sivussa pitää tietysti hoitaa kaikki tuleva työ. Ja vielä palkatta saatana. Tätä se on kun tyhmyyksissään lähtee johonkin vitun yhdistystoimintaan mukaan.

Eikä vitutustakaan todennäköisesti olisi jos en olisi fiksuna jätkänä työstressin murtamana tarttunut Toimi Heti-tyyppiseen opukseen, joka neuvoo miten tällaisia tilanteita voi välttää. No yksinkertaisesti toimimalla heti ja siihen väliin vähän priorisointia. Itsekuria saatana. No, sitäkin kokeilen juuri. Kuudetta päivää tupakkalakko päällä ja näkyy sujuvan. Jospa tämän saisi tarttumaan kaikkeen muuhunkin. Toisaalta mikä sitten vituttaisi. En minä tiedä.
 

jonkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, McLaren.
Viestin lähetti Sistis
Niska kipeä taas. Vituttaa. Seuraava tentti viikon päästä, eikä vielä jaksa alkaa lukemaan. Ei ole mitään tekemistä, kun kaikki kaverit pänttäävät tentteihin. Vituttaa. Suomi lähtee tänään laulukuoroon. Vittu.

EDIT: Jee! Tämän ketjun ylivoimaisesti aktiivisimpana kirjoittajana sain kirjoittaa viestin numero 1000. Vituttaa. :)


Vituttaa kun ei kaveri älyä käyttää aivosoluaan. Mun vastaus oli järjestyksessä 999. Ja koska vastaukset lasketaan ketjun aloitusviestin jälkeen niin mun vastaus oli tuhannes viesti. ÄÄÄRHH!

Miettikääpä sitä
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Anton

Mutta miksikäs ne haulikon piiput pitää työntää omaan kitalakeen?
Kuten tunnettu filosofi Iosif Dzhugashvili osuvasti sanoi: Ongelma poistuu, kun ongelman aiheuttaja poistetaan.

Eli haulikko poplarin alle, panoksia riittävästi taskuun, ulos reippailemaan ja poistamaan ongelmia!

Näin toimimalla voi saada jopa nautinnollisen olon. Mutta, entäpä jos itse on se ongelma - tai luulee olevansa? Eli ei muuta kuin piiput kitalakeen vaan...

vlad#16.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Milan-Inter ja Suomi-Ruotsi tulee päällekkäin TV:stä. Voi rähmä!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti aaa
Milan-Inter ja Suomi-Ruotsi tulee päällekkäin TV:stä. Voi rähmä!

Voi ei, kyllä nyt harmittaa kun en näe jalkapalloa.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mikkoz
Voi ei, kyllä nyt harmittaa kun en näe jalkapalloa.
Niin harmittaa. Vituttaa myös tuollaiset saatanan tyhmät kommentit.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnistuin sitten tänään ländäämään flipin oikein hienosti ihan tailille, eipä siinä muuta kun *kräks* ja dekki paskaks! Vituttaa oikein kunnolla. Nyt uutta tilaamaan ->
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa se että muitankin vituttaa enkä saa sympatioita puolelleni. Minua ei vituta mikään juttu erityisesti, kaikki vituttaa vaan äärettömästi. Stressiä tuntuu olevan.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti lintu
Vituttaa se että muitankin vituttaa enkä saa sympatioita puolelleni. Minua ei vituta mikään juttu erityisesti, kaikki vituttaa vaan äärettömästi. Stressiä tuntuu olevan.
Minä sympatiseeraan sinua ja sanon, että ihan sama juttu täällä. Paha kestovitutus päällä koko ajan.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikään ei ota tällä hetkellä niin paljon päähän kun se, että Suomi meni sössimään 5-1 johtonsa! Minä kun kuvittelin jo pääseväni nukkumaan ajoissa, aamulla kun pitää vieläkin herätä klo 6.05. Tehkää nyt ne pari maalia SUOMI!

Ja Siivu-Leevi, minä uskoisin vakaasti heränneeni maanantaiaamuna omasta sängystä ja ihan yksin. Eilen kämppis muuten väitti heräneensä aamulla siihen kun minä tiputin veitsen lattialle, enkä ees tiputtanu mitään veistä! Outoa kun se muka pystyy suljetun oven takaa näkemään tuollaisia juttuja.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt voi tähänkin ketjuun ihan huolella kirjoittaa, että Suomen ämmä(m)porukan pelleilyt vituttaa ja lujaa. Ei tuohon kykene mikään muu jääkiekkojoukkue tässä maailmassa. Voi vittu! Vetäkää missiot hanuriinne saatana!
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keskiviikko 7.5.2003 kello 23.19...
Mikäköhän voisi kenties vituttaa pienen eläimen lailla?

VOI VITTU!
 
Viimeksi muokattu:
Voi jumalauta!

Että mikäkö vituttaa? Mikäköhän?
Uskon etten ole ainoa, jota tämä asia vituttaa.
Tämä asia, joka minua vituttaa on suomen paskajoukkue, jota myös maajoukkueeksi tähän päivään saakka kutsuttiin.
5-1 johtoa EI voi ryssiä kukaan muu kuin suomalaiset ruotsalaisia vastaan!!
VITTU!
(anteeksi ruma kielenkäyttö, mutta nyt todellakin vituttaa isolla V:llä!)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös