Vitutusketju

  • 10 556 073
  • 56 140

Vaicci#63

Jäsen
Vituttaa se , että Selänne tulee kisoihin ja sen jälkeen joka lehdessä on väliotsikkona vähintään tälläinen teksti: " mä teen kaikkeni sen mestaruuden eteen", tai " Meillä on tosi hyvä fiilis joukkueessa ja mä uskon mestaruuteen" tai " Nyt on viimeinen tilaisuus"

Ja mikä on tulos?

Vituttaa, että Ara antoi Peltoselle paikan joukkueessa ilman try-outia, mutta ainiin, Villehän olisi varmaan itkenyt muutoin...


Oikeastaan vituttaa se, että Ara ei koskaan osaa tehdä mitään oikein. Rintanen, Kipru, Peltonen, Nummelin.... V***u
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
miten voi Real romahtaa kotikentällään aivan totaalisesti jotain vitun Mallorcaa vastaan...ei saatana.

"Vedonlyöjän elämä on helvettiä ja sitten sitä kuolee ja joutuu helvettiin."
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
miten voi Real romahtaa kotikentällään aivan totaalisesti jotain vitun Mallorcaa vastaan...ei saatana.

"Vedonlyöjän elämä on helvettiä ja sitten sitä kuolee ja joutuu helvettiin."
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa 3 viikkoa sit olin kipeenä muistoks jäi yskä joka ei lähre mihkään.Tää tietää menoa maanantaina työterkalle. Se mikä täs vituttaa on maanantai ja vapaapäivä ja herätys 7.25 EE Hele vitut.

Vittusaatana,tietysti Projekti Kissa3200 vois alkaa tuattaa tuloksia jostain...
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Vittu mikä ilma, täällä tulee räntää taivaan täydeltä.

Kesää odotellessa..
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Huomenna tentti. Ylihuomenna tentti. Nyt on vielä vasen kyynärvarsi saatanan kipeänä. Jotain iskias-tyylistä ilmeisesti... toivotaan, että menee pian ohi.

Vittujen vittu.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa äärettömästi kun jaksa koulunkäyntiä... AAAHHH! TTU MÄ SANON!
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Voi helvetti...Huomenna taas joutuu kouluun. Ei koulussa noin yleensä mitään pahaa ole, mutta tämä 35h/vk jakso alkaa jo mennä hermoille, edellinenkin jakso kun oli myös 35h/vk

ääh.
 

Vaicci#63

Jäsen
Satellite, same here. Tajusin tänään aamulla kuinka nopeasti neljän päivän loma on mennyt. Huomenna palataan tuskataloon, ja siellä neljä viikkoa ennenkuin pitkä ja ihana vapaus alkaa...
Harmi vaan, kaikki kokeet on jo tehty....
Ja juuri kun näyttää kesäiseltä niin perkele tulee sääennustuksista huolimatta räntää ja paskaa taivaalta. Vielä enemmän vituttaa se, että tälle päivälle luvattiin 13 plusastetta.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On se Suomen armeija kyllä hieno laitos. Homma pelittää aina!
Vituttaa niin perkeleesti, kun edessä on vielä niin monta ginestä. Tähän mennessä gineksiä on ollut jo 6 ja vielä on vähintään toiset kuusi tulossa. Samaan aikaan palstan muut intissä olijat, kuten kirjurivässykkä Tommy, selviää intistään parilla hassulla gineksellä. On se niin vitun väärin.

TJ 157

Saatana.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti King
On se Suomen armeija kyllä hieno laitos. Homma pelittää aina!
Vituttaa niin perkeleesti, kun edessä on vielä niin monta ginestä. Tähän mennessä gineksiä on ollut jo 6 ja vielä on vähintään toiset kuusi tulossa. Samaan aikaan palstan muut intissä olijat, kuten kirjurivässykkä Tommy, selviää intistään parilla hassulla gineksellä. On se niin vitun väärin.

TJ 157

Saatana.

No voivoi, se on sun henkilökohtainen kyynel King.

TJ 67 ja vähenee.

Mul taitaa tulla gines määräks, hmm.

2 P-kaudella
1 J-Kaudella
4 Tiedustelukaudella

eli 7kpl ja niistä on yks 2vlv:tä putkeen kiinni. Kannettava tuo kuitenkin vähän eloa tohon.
 

Aksu

Jäsen
Kaikki kohtalontoverit tietävät miksi minua vituttaa kun sanon syyksi tupakkalakon. Toistakymmentävuotta röökiä vetäneenä nyt viidettä päivää lakossa ja ai saatana kun on tyhmä olo.

Ei auta. Terveys on nyt siinä jamassa, että on pakko lopettaa mikäli haluaa selvitä vähällä. Älytöntä tässä tunteessa on vaan se että tämä on niin nopeasti parilla röökillä kuitattu normaaliksi. Ei auta inistä. Pakko lopettaa seinään.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka työpäivä, enkä oo tehny yhtään mitään, koomaillu vaan tietsikan ääressä JA:ta ja muita sivuja selaillen. Kaiken lisäks väsyttää mielettömästi kun jäi yöunet vähiin viime yönä kun tulin kotiin vasta puol yks ja aamulla piti nousta kuudelta. Tekemistä tarviaisin että virkistyisin.

Pääsykokeisiinkin pitäis lukee mutta emmä taida ainakaan tänään jaksaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Päivärinnan ohjelmasta ei ole vastattu katsojapalautteeseeni, vaikka ruksitin kohdan "Toivon vastausta". Ilmeisestikään eivät keksi perusteluita tai voi myöntää, että Heleniuksen lausuntoja vääristeltiin tahallisesti.

Vituttaa. Kaverilla menee ilmeisesti täysin penkin alle kaikki. Toivotaan, ettei tee mitään älytöntä. Vituttaa, kun taidan olla suurinpiirtein ainoa, joka tietää tästä, enkä pysty tekemään asialle mitään, vaikka mieli tekisi.

Vituttaa. Tentti illalla. Ja aamulla.

Mutta onpa elämässä jotain valoisaakin. Ainakin äskettäin tapahtui jotain positiivista. Säilytän tiedon kuitenkin itselläni. Ihan vaan informaatiota teille, että on minulla elämässä muitakin fiiliksiä, kuin vitutus, vaikka olenkin JA:n vittuuntunein kirjoittaja.
:)
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Chip, ollaanko me noustu samasta sängystä, samalla väärällä jalalla ja ajettu vielä samaan duuniin? Tosin työpäivä ei ole eka, ehkä neljäskymmenes ja Jumalan kiitos, pääsykokeisiin ei tarvi luultavasti enää ikinä lukea, mutta muuten ajatukset ovat suoraan minun päästäni.

Mikään ei vituta niin kuin mitääntekemättömyys. Ihan tauotta ei viitsisi kysellä pomolta hommia, eikä tällä työkokemuksella ja tietojärjestelmätuntemuksella osaa vielä itse kovasti kehitellä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan se että jengi lähettää saman viestin kahteen tai kolmeen kertaan. Sitten sen sijaan että poistaisi sen viestin "Poista" komennolla niin tyhjennetään se viesti ja kirjoitetaan edit : poistettu tupla. Mikä siinä sen koko viestin poistamisessa on niin vitun vaikeaa?

Edit: ennätys taitaa muuten olla nim. Henkan sama viesti seitsemään (!) kertaan 10 ennustusta...-ketjussa
 
Viimeksi muokattu:

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Mikä siinä sen koko viestin poistamisessa on niin vitun vaikeaa?
Tuota samaa olen minäkin ihmetellyt monet kerrat.


Chip ja Siivu-Leevi, olkaa nyt saatana onnellisia, että teillä ylipäänsä on työtä. Voisin nimittäin lyödä vetoa, että teitäkin vituttaisi HIEMAN enemmän, jos tilanteenne olisi sama mikä minulla, eli tilillä rahaa kymmenkunta euroa eikä kesätyöpaikasta minkäänlaista havaintoa. Plus vielä täysin vituilleen mennyt opiskeluvuosi, joka puolestaan aiheuttaa tenttiputken jatkumisen aina kesäkuulle asti, ja aivan uskomaton tappioputki vedonlyönnissä. Joten eipä häävisti mene täälläkään, perkele.


Noin. Nyt on Aksun edellinen viesti "kuitattu" ja olen taas Jatkoajan toiseksi vittuuntunein kirjoittaja. :D
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Vituttaa! Sain opinnäytetyöni valmiiksi viime yönä kello 03.30, jonka jälkeen pääsin nukkumaan. Viiden aikaan heräsin kuumeiseen oloon. Yritin saada unta huonolla menestyksellä, kunnes kahdeksalta alkoi särkeä kurkkua. Eikun kuumemittari suuhun ja lukemahan näytti vaatimattomat 38,6°C. Otin särkylääkkeen ja painuin takaisin nukkumaan. Klo 11 heräsin ja olo oli ihan hyvä.

Äsken alkoi taas tulemaan kuumeinen olo. Mittari näyttää 38,3°C. Huomeniltaan mennessä pitäisi parantua, ettei Suomi-Saksa matsin liput mene hukkaan.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti FourForty
No jos joku muu ehtii ketjuun kirjoittaa tuplaviestin jälkeen, ei niitä viestejä sieltä saa enää poistettua edes Poista-napilla. Se lienee syynä ainakin osassa tapauksista.

Siis, mun käsittääkseni ainoastaan ketjun aloitus-viestiä ei voi poistaa, kaikki muut viestit voi. Ja ihmettelen nimim. Nikke:n kanssa samaa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti FourForty
No jos joku muu ehtii ketjuun kirjoittaa tuplaviestin jälkeen, ei niitä viestejä sieltä saa enää poistettua edes Poista-napilla. Se lienee syynä ainakin osassa tapauksista.

Eikö?

Vituttaa nimittäin ihan sama kun aika montaa muutakin täällä.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No jopas, niinpä voikin, sekoitin näemmä asioita keskenään. Poistin kokeeksi oman väärää informaatiota sisältäneen viestin. Pahoittelut.

Kun nyt taas tuli kirjoitettua ketjuun, voisi avautua yhdestä asiasta. Pienestä sellaisesta, mutta tarpeeksi monta kertaa nähtynä hermoille käyvästä. Mikähän siinä on, että jos koulun ruokalassa lukee biojäteastian kohdalla "ruoantähteet ja lautasliinat" ne servetit on silti pakko tunkea kuivajätteen sekaan? Pieni asia sinänsä, mutta jos minä olen nähnyt kymmeniä kertoja tämän lukuvuoden aikana jonkun lykkäävän servetin kuivajätteeseen, voi vain arvata millainen kasa turhia papereita on koko lukuvuoden aikana sinne astiaan hävinnyt. Ei voi vaatia luetun ymmärtämistä näköjään..
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa, kun neitokaiset joutuvat itkemään! Eli lähinnä ottaa päähän (me) miehet, joiden takia he joutuvat kärsimään..;( Etenkin baareissa näkee monia neitokaisia, jotka joutuvat viettämään hauskanpitoon tarkoitetun illan tippa linssissä.

Niin ja baarien pääsymaksu vituttaa; Mansen Crazy Horse 4ekeä! Törkeätä! Vielä narikkamaksu 1,3ekee, niin siinähän menee koko illan juomarahat "hukkaan"!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös