Vitutusketju

  • 10 573 232
  • 56 150

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tappio Tshekille. Tolla ylivoimalla ei kultaa voiteta ikinä, ei riitä että Sloveniaa vastaan ylivoima pelaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun on tentti perjantaiaamuna. Huomenissa pitäs jaksaa lukea, muuten ei läpi päästä. Ja sekin vituttaa et kaikki kaverit on jossain juhlimassa ja ite oon himassa.

Vittu, taidan lähtä kapakkaan...
 

JanJ

Jäsen
joku teekkarihinttari kävi vaimolle ulisemaan Lauttasaaren S-Marketissa että "sun lastenvaunujen renkaat vinkuu, mua sattuu päähän" helvetin kovalla äänellä. Tulin sen verran myöhässä paikalle että haalari-osmo oli ehtinyt liueta kaupasta. Olisin sullonut sen pullonpalautusautomaattiin. Oli kuulemma ihan hintin näköinen ja tukkakin oli ruma.
 

MadMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, LFC
Viestin lähetti JanJ
joku teekkarihinttari kävi vaimolle ulisemaan Lauttasaaren S-Marketissa että "sun lastenvaunujen renkaat vinkuu, mua sattuu päähän" helvetin kovalla äänellä. Tulin sen verran myöhässä paikalle että haalari-osmo oli ehtinyt liueta kaupasta. Olisin sullonut sen pullonpalautusautomaattiin. Oli kuulemma ihan hintin näköinen ja tukkakin oli ruma.
Jaahas.. ettei JanJ:tä muuten vain vituttais...

T: Kankkusessa oleva teekkari
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi-Tshekki matsiin saa selkeä ylikertoimen Tshekille. Laitanpa jatkoajan vetoskabaan vedon, mutta en muista käydä laittamassa oikeaa vetoa...

Vittu, kuinka tyhmä ihminen voi olla?
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Nyt vituttaa seuraavat asiat:

Baarin 8 euron sisäänpääsymaksu, black jack-pöytä, kultakortti ja sitä kautta miinuksella oleva tili...

Vitun pitkät taksijonot, tosin jos oisin kotiutunut taksilla, niin tili olisi vielä enemmän miinuksella...

Huima 1 euron vakiovoitto...ainut peli mikä meni väärin oli Suomi - Tsekki, tosin tuskinpa oilisin paljoa enempää saanut vaikka olisi mennyt oikeinkin, sillä nytkin sai "kaikki oikein" rivillä huimat 9,80...

Maanantaina alkava MM-kisareissu, sillä rahat on todella vähissä ja "pääsee" katsomaan huippuottelun "Itävalta - Ukraina...

Haalariheppu, joka baarin vessassa halusi kusta puoliksi housuni lahkeille...onneksi olen rauhallinen kaveri...

Kaiken kaikkiaan vitun tylsä ja kallis vappu ja sokerina pohjalla huominen krapula...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ja nyt viimeinen vähään aikaan. Olinpa landella synttäreillä. Isot pidot paljon juntteja puku päällä, kahvitarjoilu ja sahtia. About puolenyön aikaan kompastuin nukkuvaan lapseen tullessani vessasta. Huomautin tästä vanhemmille, jolloin n. 160 cm kyrpä roikkui selässäni ja kaksi muuta edessäni. Asia saatiin suunnillen sovittua, mitä nyt eukkoni näytti keskisormea lähtiessämme taxilla pois. No, seuraavana päivänä minulta vaadittiin anteeksipyyntöä. Ajettuani himaan lähetin viestin ja pyysin anteeksi (siis sitä että minun kimppuuni käytiin).
Vappuna kuulin, että paikalliset vetävät meikäläistä turpaan juhannuksena tanssilavalla. Sinne menen ja tottakai pelkään. Yhden asian jyvät ovat vain unohtaneet: Olen käynyt siellä lavalla aika monena vuotena, sinkkuna ja mitä erillaisimmissa kokoonpanoissa. ME SYÖDÄÄN TEIDÄT, jyvät.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Vitun paska vappu jälleen kerran. Istua yksin himassa chattailemassa varatun naisen kanssa joka on vielä kolmatta kertaa raskaana ja moralisoimassa sen tupakointia. Ehkä tuo kertoi
kaiken tästä vapun ylitsepääsemättömästä riemusta. jipii.
Peruttakaa ensivuoden vappu jo nyt, mulla on varmasti yhtä hauskaa silloinkin.
 
Vittusaatana! Ihminen on vähän vitun tyhmä eläin. Tai ainakin allekirjoittanut on! Morkkis, morkkis...

Kynttilän tunkeminen omaan perseeseensä ei ole kovin fiksua, eikä hirveän viihdyttävää katsottavaakaan kuulemma. Muusta illan annista ei kehtaa edes puhua. Onneksi hommaa voi perustella humalatilalla, mutta silti. Vittu itse asiassa taidan olla vieläkin "pienissä".

Vittu. Otetaan vastaan niskalaukaus.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Vittusaatana! Ihminen on vähän vitun tyhmä eläin. Tai ainakin allekirjoittanut on! Morkkis, morkkis...

Kynttilän tunkeminen omaan perseeseensä ei ole kovin fiksua, eikä hirveän viihdyttävää katsottavaakaan kuulemma. Muusta illan annista ei kehtaa edes puhua. Onneksi hommaa voi perustella humalatilalla, mutta silti. Vittu itse asiassa taidan olla vieläkin "pienissä".

Vittu. Otetaan vastaan niskalaukaus.

Ihan vaan uteliaisuudesta kumpuaa kysymys: Paloiko kynttelissä tuli? :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kynttilän tunkeminen omaan perseeseensä ei ole kovin fiksua, eikä hirveän viihdyttävää katsottavaakaan kuulemma. Muusta illan annista ei kehtaa edes puhua. Onneksi hommaa voi perustella humalatilalla, mutta silti. Vittu itse asiassa taidan olla vieläkin "pienissä".

Respect! Suurena ylilyöntien ystävänä tällainen huumori on minun makuuni. Jatka vappua samaan malliin!
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Tänään jäljellä 252...tässä oleellinen vitutuksen alkulähde. joka mustan aukon tavoin imee sisäänsä yhä kiihtyvällä vauhdilla mitä pienempiä vitutuksen kohteita, kuten mm. naapurin 15-kesäinen herkku, jonka iskettyään saa peräänsä naapurin isännän lisäksi virkavallan.

Ei ole helppoa.
Ei todellakaan.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Tänään jäljellä 252...tässä oleellinen vitutuksen alkulähde. joka mustan aukon tavoin imee sisäänsä yhä kiihtyvällä vauhdilla mitä pienempiä vitutuksen kohteita, kuten mm. naapurin 15-kesäinen herkku, jonka iskettyään saa peräänsä naapurin isännän lisäksi virkavallan.

Ei ole helppoa.
Ei todellakaan.

Ei silti, että olisi saumojakaan.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Vaikea arvata että Suomen peli Slovakiaa vastaan vituttaa niin että pää hajoaa.. :/ Selänteen voisi puolestani palauttaa rapakon taakse, sen verran on tullut tyrittyä..

Vittu jos nämäkin kisat kusee alleen niin morjens..
 

Shane

Jäsen
Kanada - Tanska 2-2!!! Meikäläinen lopettaa kyllä vedonlyönnin kohta kokonaan, ei tätä saatana enää kohta pää kestä! On nimittäin taas menossa sellainen vaihe, että maailmassa voi sattua AIVAN mitä tahansa, kunhan vain minun veikkaukseni muiden asioiden ohella menevät pieleen..

Vitun homokanukitsaatananvittupäämulkut, haistakaa pitkä vittu!!!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kanada - Tanska 2-2!!! Meikäläinen lopettaa kyllä vedonlyönnin kohta kokonaan, ei tätä saatana enää kohta pää kestä! On nimittäin taas menossa sellainen vaihe, että maailmassa voi sattua AIVAN mitä tahansa, kunhan vain minun veikkaukseni muiden asioiden ohella menevät pieleen..

Vitun homokanukitsaatananvittupäämulkut, haistakaa pitkä vittu!!!"

Shane ehkä tämä lohduttaa sinua hivenen mutta aamulla olin näin lähellä *näyttää tosi pientä etäisyyttä* pelata ko. matsia isolla rahalla sitoen sen tuohon USA-Slo matsiin.
Minulle tuli sitten kiire ja ehdin vain iskeä sisään Suomi-SVK under-vedon.... noh ajattele sillä tavalla että onhan se parempi että edes joku voittaa.

mitä? kääntää veistä haavassa? enhän nyt minä sellaista, pois se minusta.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Teemu

Tällä hetkellä vituttaa aika helvetin paljon, tämä lämpimien maiden rakastaja, Teemu Selänne. Uskomatonta löysäilyä läpi kisojen, joka tähän asti huipentui Slovakia pelissä. Teemu GET A GRIP tai sun aikas on ohi.

Ps. Ville Peltonenkin vituttaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
"Kanada - Tanska 2-2!!! Meikäläinen lopettaa kyllä vedonlyönnin kohta kokonaan, ei tätä saatana enää kohta pää kestä!

varjo, otan osaa. Onneksi en itse ottanut osaa. Siis tuohon vedonlyöntiin.

Mitäs pitätäisit seuraavasta ajatuksesta.

Lätkän MM-kisat joka toinen vuosi. Ajankohta tammikuussa, joilloin kiekkoliigat pitäisivät taukoa tämän Suuren Ja Pyhän Tapahtuman takia, siis kaikki maiilman parhaat ammattikiekkoilijat olisivat paikalla.
Kisoissa mukana vain ja ainostaan AINA nämä maat (kunnes joku keksii PELILLISIÄ SYITÄ edes yhdelle laajennusjoukueelle):

- Kanada
- USA
- Venäjä
- Tsekki
- Slovakia
- Ruotsi
- Suomi

Joukkueet pelaisivat kaksinkertaisen sarjan ja näin jokaiselle tulisi 12 ottelua, ilman pudotuspelejä.??
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Shane
Miten olis Preda lukulasien hankinta?

Ei etten tajunnut muka? Kukahan nyt ei tajunnut ja mitä?

No, mikset sinä kommentoi tuota MM-kisaehdotusta? Ei siihen ainakaan kukaan tarvitse lukulaseja?
 

Shane

Jäsen
Edit:
Joo, nyt tajusin, tai ainakin luulisin niin.. hivenen myöhässä ehkä, mutta eihän tässä ällikään enää meinaa pelata, kun päähän tulee potkuja koko ajan, sekä edestä että takaa..
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vituttaa kaksii asiaa, ja paljon.

1. Suomen mömmöm-kiekko kuten muillakin.
2. Taksipalvelut Helsingissä.

Miten saatana voi olla mahdollista, että autot seisovat kuulemma tolpilla ilman ajoa, mutta keskukseen pääsee läpi vasta 3:lla soitolla päsiväsaikaan.
Mitä vittua ne ämmät siä tekee. Lisää henkilökuntaa keskukseen kiitos. Asiakaspalvelun opetteleminen olisi myös suotavaa.

K
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Teemu

Viestin lähetti Bigreds.
Tällä hetkellä vituttaa aika helvetin paljon, tämä lämpimien maiden rakastaja, Teemu Selänne. Uskomatonta löysäilyä läpi kisojen, joka tähän asti huipentui Slovakia pelissä. Teemu GET A GRIP tai sun aikas on ohi.

Ps. Ville Peltonenkin vituttaa.

Ja koko Jokerit. Toisaalta Pomo ja Pikku-Hakki rulettavat. Ara vituttaa ja onko ifki saamassa taas yhden kriisivalmentajan. Ei ole, mutta kaikki on mahdollista.
Vituttaa se, että cobol, Vakio, Animal, Mike ja vaikka vitun Tommykin ovat telakalla. Vitun tylsää. Hyvä, että edes Jhag on hengissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös