Jaahas.. ettei JanJ:tä muuten vain vituttais...Viestin lähetti JanJ
joku teekkarihinttari kävi vaimolle ulisemaan Lauttasaaren S-Marketissa että "sun lastenvaunujen renkaat vinkuu, mua sattuu päähän" helvetin kovalla äänellä. Tulin sen verran myöhässä paikalle että haalari-osmo oli ehtinyt liueta kaupasta. Olisin sullonut sen pullonpalautusautomaattiin. Oli kuulemma ihan hintin näköinen ja tukkakin oli ruma.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Vittusaatana! Ihminen on vähän vitun tyhmä eläin. Tai ainakin allekirjoittanut on! Morkkis, morkkis...
Kynttilän tunkeminen omaan perseeseensä ei ole kovin fiksua, eikä hirveän viihdyttävää katsottavaakaan kuulemma. Muusta illan annista ei kehtaa edes puhua. Onneksi hommaa voi perustella humalatilalla, mutta silti. Vittu itse asiassa taidan olla vieläkin "pienissä".
Vittu. Otetaan vastaan niskalaukaus.
Viestin lähetti lihaani
Ihan vaan uteliaisuudesta kumpuaa kysymys: Paloiko kynttelissä tuli? :)
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kynttilän tunkeminen omaan perseeseensä ei ole kovin fiksua, eikä hirveän viihdyttävää katsottavaakaan kuulemma. Muusta illan annista ei kehtaa edes puhua. Onneksi hommaa voi perustella humalatilalla, mutta silti. Vittu itse asiassa taidan olla vieläkin "pienissä".
Viestin lähetti varjo
"Kanada - Tanska 2-2!!! Meikäläinen lopettaa kyllä vedonlyönnin kohta kokonaan, ei tätä saatana enää kohta pää kestä!
Viestin lähetti Shane
Miten olis Preda lukulasien hankinta?
Viestin lähetti Bigreds.
Tällä hetkellä vituttaa aika helvetin paljon, tämä lämpimien maiden rakastaja, Teemu Selänne. Uskomatonta löysäilyä läpi kisojen, joka tähän asti huipentui Slovakia pelissä. Teemu GET A GRIP tai sun aikas on ohi.
Ps. Ville Peltonenkin vituttaa.