Vitutusketju

  • 10 553 690
  • 56 140

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua vituttaa suuresti:

Tämä

Ja olen varma, etten ole tässä tunteessa yksin... ai kun on mukavaa, kun aamulla herätessä huomaa, miten keuhkoputket ovat tukossa, nenässä kutittaa ja silmät punoittavat kuin viikon ryyppyputken jäljiltä. Ja aah, tämä ihana olotila jatkuu seuraavat kolme viikkoa...

Onneksi on allergiat, pelastetaan muutama työpaikka lääketeollisuudessa.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viestin lähetti Chip
Ja Siivu-Leevi, minä uskoisin vakaasti heränneeni maanantaiaamuna omasta sängystä ja ihan yksin. Eilen kämppis muuten väitti heräneensä aamulla siihen kun minä tiputin veitsen lattialle, enkä ees tiputtanu mitään veistä! Outoa kun se muka pystyy suljetun oven takaa näkemään tuollaisia juttuja.

Minä jo ajattelin ettet sinä niin tyly voi olla, että könyäisit samaan sänkyyn kun minä olen jo unten mailla ja lähtisit ennen kuin heräisin :)

Samassa virtuaalisängyssä siis luultavasti nukuttiin.

Edit:
Ai niin, tässä ketjussa kun ollaan, niin pitää tietysti myös purkautua. Vituttaa tämä silmien lurpatus, kun viime yö piti valvoa ihmetellen Suomen Siperiaakin karumpaa kohtaloa epäuskon vallassa.

Kisat sinällään eivät vituta, Suomelle ihan ansioidenmukainen sijoitus, mutta kieltämättä vieläkin jurppii tuo täydellinen mahalasku villien 5-1 juhlatanssien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Vituttaa SM-liigakauden alkamattomuus. Eilisen katastrofin jälkeen tekisi helvetisti mieli palata sorvin ääreen eli hallille seuraamaan lätkää. Toisaalta ehkä tämä loma on vitutuksen purkamiseen oikea juttu.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti ICE
Suomi on uusi MaailmanMestari, HEI!, MaailmanMestari, HEI, MaailmanMestari, HEI!
Suomi on uusi MaailmanMestari, HEI!, MaailmanMestari, HEI, MaailmanMestari, HEI!
Suomi on uusi MaailmanMestari, HEI!, MaailmanMestari, HEI, MaailmanMestari, HEI!
Suomi on uusi sähläysmestari, HEI!, sähläysmestari, HEI, sähläysmestari, HEI!



Tuollainen saamarin riimittely vituttaa!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Sistis
Ja olen varma, etten ole tässä tunteessa yksin... ai kun on mukavaa, kun aamulla herätessä huomaa, miten keuhkoputket ovat tukossa, nenässä kutittaa ja silmät punoittavat kuin viikon ryyppyputken jäljiltä. Ja aah, tämä ihana olotila jatkuu seuraavat kolme viikkoa...

Onneksi on allergiat, pelastetaan muutama työpaikka lääketeollisuudessa.

Jaaha, lajikumppaneita löytyy. Viduttaa herätä joka aamu kuin kankkusessa. Väsynyt olo normaalien unien jälkeen ja kaikki röörit tukossa. Antihistamiinit onneksi jeesaavat kohtuullisesti.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa aivan saatanasti Suomen tappio, Ruotsi on paljon rutinoidumpi ja parempi joukkue, mutta miten 5-1 tilanteesta enää voi hävitä!!?? Saati sitten mm-kisoissa, saati sitten puolivälierässä, saati sitten Ruotsia vastaan ja se että Aravirta selittelee tuttuun tapaan.
Tänään koulusta lähtiessäni huomasin että pyörästäni oli sisuskumit revitty pois ja päällyskumitkin ihan paskana, vitutti siinä sitten vanteilla ajaa kotiin, ärsyttää tommoset mulkut jotka hajoittaa toisen omaisuutta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti vlad
Mutta kuuluuhan elämääsi kaiken tämän kärsimyksen keskellä jotain kaunista ja hyvääkin. Pääset nimittäin nauttimaan kauniista Suomen suvesta Aura joen rannoilla, mikäli nyt olen oikein tulkinnut viestiesi perusteella asuinpaikkasi tuonne Turun suuntaan. Eikös turkulaiset plikat oo ihan erityisen nättejä? Vai onks pojat narranneet minua...

Jo vain, kohta läjäytetään hanuri KIINTEÄSTI Paawon kahvion ja Donnan väliselle pyhälle alueelle jokirantaan. Luulenpa käyväni Koivujen jäätelokioskillakin jonnin verran. Että no sleep til September tai jotain!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jaahas. Koskapa en eilen ehtinyt avautua Suomen tappion johdosta, koen oikeudekseni tehdä sen nyt. PERKELE.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Eilen vitutti Suomen tappio, ei (onneksi) oikeastaan enää. Nyt vituttaa se, että seuraavaan lätkäkauteen on helkkaristi aikaa. Ja sekin vituttaa, että sitten, kun tuo lätkäkausi alkaa, olen armeijassa. Ei helevetti. Ja sitten vituttaa se, että viestinnän pääsykokeisiin pitäisi lukea ja stressiä pitäisi hallita ja muistaa varmasti olla nauttimatta hyvistä säistä, ettei lukumotivaatio vaan pääse herpaantumaan.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
P-R-K-L

Tämä on todellakin ollut The Year of the Comebacks:

prkleen JYP: 3-1 meni 3-4 (tai 4-3 whatever)
prkleen Suomi: nuff said
prkleen 'Nucks: 3-1 meni 3-4

Ehkä tämä on Korkeamman Voiman tapa kertoa minulle, että kannattaisi vaihtaa lajia... Jos Kanada vielä menee häviämään, niin siirryn seuraamaan naisten beach-volley:ta.

'KELE, 'TANA, 'TU
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt mua vituttaa, koska koulussa on tullut laiskoteltua...
Iivareita pukkaa monestakin aineesta ja tekis mieli hakata joku paskanaama...

Se tosiaan menee niin, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää...
Voi saatanan saatana
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
VITTU
Television kaikki ~17 kanavaa näyttää lumisadetta.Sopivasti ois 2200 tullu Discoveryltä 1 dokkari minkä haluisin katto ni vitut.
Vituttaa myös herätä aamulla klo 5.45 ja lähteä töihin.Vittu.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rixa74
VITTU
Television kaikki ~17 kanavaa näyttää lumisadetta.

Ole onnellinen ettei töllö päättänyt lähteä tästä maailmasta "with a BANG and FLAMES"... terveisin kerran matolla telkkaria sammuttanut parka - tietenkin minun kohdallani tuo sattui lätkän MM-kisojen aikaan 1970-luvun alussa... silloin uuden telkkarin maksoi isäni, mutta sen perkeleen töllöttimen hajoaminen kesken kisojen raastoi silloisen Teini-Predatorin hermoa kovin...
 

Tuamas

Jäsen
Rovajärven ampumaleiri alkaa tiistaina, tämän lisäksi läheiseni kuoli tänään täysin yllättäen, ei oikein enää innosta mikään.
 

Tuamas

Jäsen
Rovajärven ampumaleiri alkaa tiistaina, tämän lisäksi läheiseni kuoli tänään täysin yllättäen, ei oikein enää innosta mikään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vittu, on yö ja etsin kynää, jotta voisin kirjoittaa äitienpäiväkorttiin nimen. Ei LÖYDY kynää koko huushollista ja kaikki mahdolliset paikat on koluttu. Aamulla tietysti potkin niitä pitkin lattioita. MIHIN KAIKKI MAAILMAN KYNÄT OVAT HÄVINNEET.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
VITTU
Missä on se nainen jota katsoin,kaihdin suutelin pidin hyvänä.
VITTU Niin kauan kun oltiin selvänä kaikki meni hyvin.
VITTU Alkoholia kun annat--> Sinä olet syyllinen kaikkeen. Iha sama mitä paskaa. VITTU mä luulin että se vois olla tää. VITUT enää vaa o kysymys mitä vittua...

VITTU

ps.Kissa projekti 3200 jatkuu *prkl*
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Joo wittu joku mitäilmeisemmin laitto tyrmäystippoja johonkin niistä 10-15 kaljasta jotka edellispäivänä join.

Luultavasti olen häpäissyt itseni täysin... takkikin oksennuksessa ja pitäs viedä pesulaan se, mitäs yleensä kemiallinen pesu kustantaa? Taksin siivoomisestakin tulossa lasku, mitähän semmonenki maksaa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki koulujutut on rästissä... Ja siis pahasti rästissä. Noh, ihme, että olen selvinnyt näinkin pitkälle tänä lukuvuonna, ennen kuin tuli näin pahasti tämä fiilis, että enää ei aika riitä. Koeviikko alkaa torstaina ja sen jälkeen onkin sitten seitsemän koetta perättäisinä päivinä... V..u jee!

Koulujuttujen kanssa samaan lokerikkoon menee lisäksi vielä sellainen asia kuin hygieniapassitutkinto. Huomenna pitäisi mennä tuo suorittamaan, joten siihenkin pitäisi lukea. Pakko selvitä läpi, toista yritystä työnantaja ei nimittäin enää suostu maksamaan, ensimmäisen hän sentäs kustantaa. En vain vieläkään ole aivan perillä siitä, mitä jäätelönmyyjä tekee esimerkiksi sillä tiedolla, että kalikiviruksiin kuuluva Norwalk -like virus tuhoutuu yli +90 asteen lämpötilassa kahdessa minuutissa...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Toisaalta vituttaa, kun pääsykoe on vasta reilun kuukauden päästä. Toisaalta se on taas hyvä asia. Aikaa olisi lukea, mutta kun kaikki saisi minun puolestani olla jo ohikin.. Noh, ehkäpä kannattaa ponnistaa sisälle nyt, niin vuoden päästä ei iske päälle tuplavitutusta.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
VITTU!

Niitä ylimääräisiä viestejä voi poistaa, tajuattekste!
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Poison
Kaikki koulujutut on rästissä... Ja siis pahasti rästissä. Noh, ihme, että olen selvinnyt näinkin pitkälle tänä lukuvuonna, ennen kuin tuli näin pahasti tämä fiilis, että enää ei aika riitä. Koeviikko alkaa torstaina ja sen jälkeen onkin sitten seitsemän koetta perättäisinä päivinä... V..u jee!
Kenties mun kaa samassa koulussa? ;D

Nimittäin lähes sama tilanne (noh, ei oo hirveesti töitä rästissä) Vituttaa ku pitää lukee seitsemään kokeeseen, ei vittu..Saisi loppua mahd. pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös