Vitutusketju

  • 10 556 915
  • 56 140

Shane

Jäsen
Re: Re: Re: Tällähetkellä vituttaa

Viestin lähetti Lemieux#68
Taitaa tosiaan vituttaa sinua aika paljon, kun yhdestä virheestä aletaan käyttää voimasanoja. Kysymyksen pitäisi sitäpaitsi mennä näin: Mitä teit äidinkielen tunneilla?

Eipäs, vaan minä halusin nimenomaan tietää, että missä sinä olet äidinkielen tunneillasi ollut. Toisin sanoen, että missäpäin maailmaa tuollaista suomen kieltä on opetettu. 8)

Eihän tuo sinun tuotoksesi nyt mikään järisyttävän suuri virhe ollut, sillä esim. jo maajoukkue-osion otsikoita silmäilemällä näkee paljon huimempia "suorituksia", mutta aina tuollaiset sattuvat silmään ikävästi.

Terveisin pilkunviilaaja Shane.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Arnold
Vituttaa oma saamattomuus kouluasioissa. Tenttejä on nytkin miljoona ja mitä minä teen. Ei ole suurta motivaatiota, kun ensimmäiset tentit meni jo päin sitä itseään. Vittu.. Ja minä en todellakaan rupea kesällä niitä uusimaan. Työt alkaa ensi kuun alussa heti, joten koulukiinnostus on täysin nollassa. Rahaa tässä enemmän tällä hetkellä tarvitaan!

Kouluasiat vituttavat ihmeen monia (myös minua). Tenttejä on miljoona ja ainejärjestö-asiotakin on hoidettavana miljoona. Tuskaa ei lisää ensi lauantain vuosijuhlat: pitäis puku vuokrata ja jostain kinuta yösija..ei helevetti!
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Koulussa menee hyvin, mutta pian on kesäloma ja vituttaa kun ei oo kesätyöpaikkaa. Edelliseen liittyen vituttaa että olen tällainen Mikki Hiiri, jonka pitäisi tajuta ettei se työpaikka tule kotiin ja soita ovikelloa, vaan pitäisi yrittää tehdä itsekin vähän enemmän asian hyväksi.
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Minuako muka mikään vituttaisi?

Viestin lähetti Boogeyman
Koulussa menee hyvin, mutta pian on kesäloma ja vituttaa kun ei oo kesätyöpaikkaa. Edelliseen liittyen vituttaa että olen tällainen Mikki Hiiri, jonka pitäisi tajuta ettei se työpaikka tule kotiin ja soita ovikelloa, vaan pitäisi yrittää tehdä itsekin vähän enemmän asian hyväksi.

Ongelmasi on vaivattomasti pois pyyhkäistävissä:
Sen kun otat ja liityt Saimaan Pallon SM-liigan edustusjoukkueen harjoitusrinkiin!

Tänne ne kaikki muutkin Mikki-kaimasi näköjään palkataan.
 

Voittaja

Jäsen
Voi vitun vitun vitun vitun vittu! Sitä ollaan nyt oltu sitten työttömänä kokonaiset 3 tuntia, VITTU. Firma meni alta konkkaan, joten eipä siinä ole paljon itellä tekemistä. Saatanan saatana!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa noi paskakelit,vituttaa kun onnii saatanan kylmä. Vituttaa olla tänään töiss 20 asti kun kaapissa oottas leka punkkua ja pari siddua ois kylmässä. Vituttaa olla vappuaattona 20 asti töissä. Vituttaa naisasiat, ämmät vittu jahkailee asioitaan,ensin muka on kiinnostuneita ja sitte ei enää ookkaa ku ite alkaa kiinnostuun.

Vittu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koitan pitää hyvän vitutussijoitukseni... Nyt vituttaa vaihteeksi tämä helvetin Windows ja tarkemmin sanoen kirjoittava asema.

Olen koittanut tässä siirtää kahta isoa tiedostoa pois kovalevyltä tilaa viemästä, ensin EasyCD-creatorilla. Jostain syystä poltto meni poikki noin 23 megatavun kohdalla ja kone väitti levyn olevan valmis. Ehei... Kaiken lisäksi se oli onnistunut pilaamaan kyseisen CDR:n niin, etten enää saanut sinne enää mitään muutakaan talletettua. Roskiin ja taas yksi tyhjä kotelo nurkkiin pyörimään.

Seuraavaksi uutta levyä sisään ja koitan direct-cd-tekniikalla. Ei, ei onnistu siirtämään. No sitten koitin vielä sille samalle levylle laittaa EasyCD-creatorin image-toiminnolla. Muuten meni hyvin, mutta kun se "directiksi" tehty cd ei enää ole blanko, kone vaati uuden cd:n sisään.

Nyt näyttäisi vihdoin onnistuvan, mutta kyllä tämä vituttaa kun yhden cd:n tekemiseen menee koko helvetin iltapäivä ja on tuhlannut jo kaksi tyhjää levyä. Tuota jälkimmäistä sentään pystyy ehkä käyttämään johonkin muuhun tarkoitukseen.

Haukutaan nyt samalla vielä Microsoft Wordkin. Mikä ihme saa sen kuvittelemaan, että haluan siirtää suurin piirtein sivun keskellä olevan kuvan seuraavan sivun ylätunnisteeseen, jos koitan siirtää sitä muutaman millin ylöspäin?!? Sumeaa logiikkaa totta vie. Jos käyttää Wordia kuvia sisältävän dokumentin tekoon, aikataulu pitää laatia suunnilleen seuraavan kaavan mukaan. Tekstin kirjoittaminen = x tuntia, tappelu kuvien ja asettelujen paikoilleen saamiseksi x^2 tuntia. (Olettaen että x>1).
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Vituttaa että aina kun bongaan jonkun mielenkiintoisen ketjun Jatkoajan vapaasta keskustelusta ja kirjoitan siihen hiukankin pitemmän viestin, kukaan ei enää vastaa ketjuun yhtään mitään ja se hautautuu hetkessä. Kirjoittelen harvakseltaan, joten aina kun innostun jostakin puheenaiheesta, ovat kaikki muut jo kyllästyneet siihen.

Tämän ketjun kanssa ei varmaankaan ole tätä ongelmaa.

B
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Suurin vitutus olisi se jos hävittäisi Ruotsille MM finaalin kotijäällä? Toisaalta taitaisi vituttaa melkein yhtä paljon se jos Suomi tipahtaisi heti puolivälierässä mitallipeleistä pois?

Kohta se sitten nähdään vituttaako vai ei?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt on kyllä armoton vitutus siitä, että maajoukkue piti raahata tuonne pre-game hiluvitkutin juhlaan. Tällä hetkellä pelaajien pitäisi olla keskittymässä jo huomiseen peliin, mutta ei mitään sinne ne raahattiin lavalle koko joukkue. Aravirta ja Selänne ovat itsekin juuri sanoneet, että rauhoitetaan koko joukkue kaikelta turhalta hälinältä, koska suurin syy koti joukkueiden huonoon menestykseen omissa kisoissa on juuri se etteivät pelaajat saa olla rauhassa. Vittu että vituttaa!!!
 

Voittaja

Jäsen
Sorry to whinge! Mutta nyt vituttaa tuo työttömyys vielä enemmän. VITTU SAATANA PEREKELE VITTU!! Luulin, että tuntuis paremmalta kun muutama tunti vierähtää, mutta vitut! Pahenee koko ajan!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Voittaja
Sorry to whinge! Mutta nyt vituttaa tuo työttömyys vielä enemmän. VITTU SAATANA PEREKELE VITTU!! Luulin, että tuntuis paremmalta kun muutama tunti vierähtää, mutta vitut! Pahenee koko ajan!

En voi muutakuin sanoa kokemuksella: Kyllä se siittä !

Itse sain fudut 3kk sitten tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Työn perässä aikoinaan muutin Turkuun ja nyt tennarin heilahdettua löydän itseni Helsingistä, eikä vituta yhtään.
Uusi duuni on paljon mukavampaa ja palkkakin nousi mukavasti. Mikäs tässä ollessa, tietysti eläminen on kalliimpaa, mutta mitä sitten.

Ei muuta kuin maailmalle, ja varmasti elämä hymyilee ennemmin tai myöhemmin. Töitä löytyy kyllä, jos mies on pätevä ja halukas töitä tekemään.

Keep on rockin !

K
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Baritoni
Tämän ketjun kanssa ei varmaankaan ole tätä ongelmaa.

Tämä ketju ei kuole koskaan, koska ihmisiä vituttaa aina joku asia. Onnellisuusketju pomppii ylös alas, mutta vitutus on jatkuvaa.
 

Haamu

Jäsen
Pre-Game gaala. Hehkutus. Haastattelut ja samat jargonit. Hartwall-arenan desibelimittari. MM95 muistelot. Lähtis huomenna ostaan MM-2003-cd:n.

Den glider in ja If I only knew(tms.) ovat edelleen hyviä piisejä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mertaranta... viisi minuuttia sitä jargonia ja rumpupalikoiden heilutusta riitti minulle. No more thanks!

Tais päättyä meikäläisen MM-kisojen seuraaminen ennen kuin ne alkoikaan..

...niin, että hauskaa kesää vaan kaikille.

vlad#16.
 

tiikeri

Jäsen
Olen samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa tuosta typerästä gaalasta.

Järjestelyt olivat surkeat, kukaan ei tiennyt mihin pitää mennä ja mitä puhua. Kysymyksen olivat typeriä ja naurettavia. Mutta ei minua Mertaranta ärsyttänyt eniten, vaan Ruoholan Laura. Vaikka se onkin paremman näköinen noista kahdesta, niin kyllä on muutoin todella hävettävää katsoa hänen toimintaansa ja kuunnella neidin tyhmiä kysymyksiä.

Kaikinpuolin ärsyttävää ja teennäistä paskaa koko homma. Ainiin, se pahin meinasi tässä ihan unohtua. Nimittäin Nylon Beat laulamassa maamme-laulua... voi herranjestas sentään. Loppuu jo sanat kesken.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad


Tais päättyä meikäläisen MM-kisojen seuraaminen ennen kuin ne alkoikaan..

...niin, että hauskaa kesää vaan kaikille.


HALOOÖÖYÖOO! Tuohan oli parasta komediaa, mitä suomalainen tölöviziööni voi tarjota!
Komedia vaan paranee kun Teemu ja kumppanit ihmettelevät päin persettä sujuneita pelejä... ai ai ai...
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Vituttaa kun pitää olla niin lojaalinen ja olla aina puolustamassa niitä joita kohdellaan väärin, vaikka asia ei pätkääkään mulle edes kuuluisi.

Kaverii ei jätetä on vaan tatuoituna tonne selkäytimeen. Monet kerrat on joutunu vaikeuksiin sen takia, duunissa, kaveripiirissä, nakkikiskalla ja... niin.. ehdinköhän mä lähettää tän ennen kuin taas tulee pelikieltoa Jatkoaikaan;)

Otsasuoni vaan tuppaa pullistumaan välittömästi kun jotain toista ihmistä kohdellaan väärin. Noh, oisko aika jo pitääkin pieni kesäloma....
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vituttaa aivan armottomasti se pelle joka meni luovuttamaan maajoukkueen numero 14 paidan pikkuhakille? - vitutuskäyrä taas huipussaan - ei mitään kunnioitusta!

-ipa rules
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti tiikeri
Olen samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa tuosta typerästä gaalasta...
... Nimittäin Nylon Beat laulamassa maamme-laulua... voi herranjestas sentään. Loppuu jo sanat kesken.

Tässä et voisi olla enemmän oikeassa. Voi hyvä jumala. Kun kuulin spiikin, että seuraavaksi tulee maamme-laulu, esittäjänä nylonfuckinbeat, kanava vaihtui välittömästi. Noh, asiaa kaksi sekuntia mietittyäni, ajattelin ettei se nyt niin kauheata voi olla. Ja hölmöyksissäni käänsin kanavan takaisin. Voi ziisus, voisiko pahempaa mokaa enää tehdä. Ei helevetti. Olisivat ennemmin pistäneet vaikka raipen laulamaan, sitäkin olisi kuunnellut mielummin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ollius
Olisivat ennemmin pistäneet vaikka raipen laulamaan, sitäkin olisi kuunnellut mielummin.

Tuntien Raimon verbaalisen lahjakkuuden, se Maamme-laulu ei olisi vieläkään lopussa, nääs.

Pai tö vei, oliko ne Naikkarit taas lihoneet? Ainakin minun mielestäni Jonnan ja Erinin siiderikuuri alkaa jo näkyä ulospäin tartuntakahvojen leviämisenä...
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Viikonlopun työt menivät täysin perseelleen! Ja vitutusta lisää se, että pomo syyttää meikäläistä asioista joihin en todellakaan ole syyllinen..ja minuahan ei tietenkään voi uskoa.. Jos minä olen puoli-ilmaiseksi töissä niin saa vaihtaa kyrpiintyneen ilmeensä kauniiseen hymyyn tai minä lähren, kerpele..

Ja lupauduin sitten myymään arpoja kun minulle uskoteltiin niiden tuottavan hyvin, perkele 14 tunnissa VAIN 50kpl niitä myyneenä, jalat, hartiat, kädet ja selkä paskana sekä erittäin väsyneenä tekisi mieli tunkea arvat myyntiä ehdottaneen ahteriin! Pidä tunkkis perkele!

Tulipahan purettua nuokin asiat.. *huokaus* ja pahoittelut kielen käytöstä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös