Viestin lähetti ApZu
Kannattaa sitten muistaa, että sen mitä tekee ni tekee pimeällä kujalla. Ja hommaa alibi ihan varmuudeksi. Poliisit voi nähädä sen rotuun liittyvänä rikoksena ja sehän ei koskaan ole hyvä juttu.
Miutä tulee Lappeenrannan tummiin poikiin, ni kyl ansaitsisi hiukan kurinpalautusta. (Ne n**k**it, jaksaa hillua suomessa just niin pitkään ,ennen kuin niille näytetään kaapin paikka.
Tämähän menee jo rikokseen yllyttämiseen melkein ;)
En tiiä mitenkä paljon Somalit tekevät rikoksia, mutta yhden tutun ne olivat toissa päivänä hakanneet ja ryöstäneet (tuttu sen takia, että olen kerran jutellut sen kanssa ja on anopin, joku hoito).
Sattumaa tietenkin, että kaksi tämmöistä tapahtumaa on tullut tietoon vähän ajan sisään, mutta jos näitä rupeaa enemmän tulemaan, niin pitää varmaan kerätä, joku finnishf force patrol, ja käydä kysymässä kuulumisia kavereilta.
Tosin sen jälkeen oltaisiin kuulusteluissa vastaamassa, rasisti syytöksiin, rotuvihaan ja vaikka mihinkä. Ja mitään muuta ei halua, kun elää ilman pelkoa, että oman avovaimon tai tytön päälle ei käy kukaan ulkomaalainen, Suomalaisista puhumattakaan.
Minun päälle saavat tulla, kun minulla on oma turpiin vaan tyyli. Ja jos se ei riitä, niin sitten harjotellaan vähän ajan päästä pesäpalloo.
No joo meni vähän ohi aiheen, ja muutenki liian pitkälle. Vituttaa vaan kaikki runkkarit, joilla on tarve hakata toisia. Ja täysin kansallisuudesta riippumatta.