Vitutusketju

  • 10 589 941
  • 56 164

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti werther
Liittyykös tämä sitten aikaisempaan vitutukseesi, joka herätti kaikenlaisia arvailuja?

Heh, ei liity ei...

Monenlaiset on vitutuksen aiheet tätä nykyä. Mutta mukavaa olla otsikoissa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Lähes olemattoman hopeavitutuksen edelle menee tällä hetkellä ajatus siitä, että ensi kauden alkuun on vielä niin helvetisti aikaa. No, kaipa se tästä... 4 kuukautta Marskiin...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jari Sarasvuo, näkijä ja tekijä polkupyörän hankkija ja suuri nero , erojen hallitsija .
Mene persse !
 

M10

Jäsen
Tässä Diilissä on Sarasvuon lisäksi ihan hyper-ärsyttävät noi naurettavan dramaattiset taustamusat.

Nyt ne seisoo jossain pahvilentokoneen vieressä ja mieskuoro laulaa, voi jessus!

ja pakkohan tätä on silti katsoa
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan toi Diili vitun ärsyttävä, pakko on vain katsoa. Harmittaa kun skini Jukka ei voi enää voittaa peliä.... vaikuttaa aika kovalta sepältä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Räkänokka kakarat

Nyt kaikki isit ja äidit varmaankin hyökkää kimppuuni, mutta en välitä koska vitutus on nyt kasvanut sellaisiin sfääreihin ettei mitään rajaa...!!

Mua VITUTTAA nyt niin perkeleesti varmaan 90% kaikista helvetin 8-12v. räkänokka perserei'istä.

Pakko rikkoa kaikki mikä ei ole omaa, pakko huutaa suoraa huutoa, pakko tehdä mitä tahansa ilkivaltaa millä saa sen toisen samanhenkisen ja samanikäisen kusipään suosion puolelleen.

Olen itsekkin ollut "räkänokka kakara" ja varmaan siinä iässä tehnyt myös juttuja joilla olen saanut vanhemmat kanssaeläjät suuttumaan, mutta kyllä tuntuu että nykyään tämä trendi käy vaan pahemmaksi ja pahemmaksi...

En rupea luettelemaan tämän raivonpurkauksen taustalla olevia yksittäisiä tapauksia, mutta toteampa vaan että jos voittaisin lotossa miljoona euroa, voisin maksaa 850 000€ jos saisi piestä muutaman kakaran kuvatuksen teho-osastolle joutumatta vastuuseen...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Janne Niinimaa(kaan) ei lähde MM-kisoihin. Nyyh, mitäs katseltavaa siellä nyt on? Eipä siellä tosin juuri muitakaan ole, että kai se sitten on aivan sama. Jospa sitten Ruotsia kannustaisi.
 

Natural

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Simon Gagne, Keith Primeau, JVR
Kaikella kunnioituksella kärppäfaneja kohtaan, mutta vituttaa kun se paita täytyy aina heittää veke. Siinä tilanteessa kun itteä vituttaa jo aivan kympillä niin tulee kaljamahainen kärppäfani kysyy että "Kuules poika, tiedätkö sä ees mikä pohjonen on?"

Vitutus
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun krapulaaah! Huomen aamusta sahaukseen, ei vittu..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Natural
Kaikella kunnioituksella kärppäfaneja kohtaan, mutta vituttaa kun se paita täytyy aina heittää veke. Siinä tilanteessa kun itteä vituttaa jo aivan kympillä niin tulee kaljamahainen kärppäfani kysyy että "Kuules poika, tiedätkö sä ees mikä pohjonen on?"

Vitutus

Joo ja ouluha ei ole edes oikeasti pohjoisessa. Kilpisjärveläisiltä kun kysyy, niin oulu on keskisuomessa.
Anyway kukin taplaa tyylillään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Harmittaa norjalainen tuomarointi kesätyttö kisassa, harkitsen vahvasti rotestin jättämistä, Swen-Eerikin äidin pisteiden jättämisestä huomiotta.

Kunhan löydän maastopukuni ja kameroin kuvan niin vielä perkele näette . Uskoisin nimimerkki Gagsin yhtyvän näkemykseeni. Olisimme kahdella pisteellä pyyhkäisseet kärjen tuntumaan .

PS. Taitaa olla Porilaisillakin sormensa pelissä .
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laajakaistahuijakseni paljastui... hankin Soneran laajakaistan viimekesän lopulla ja liittymä alkoi pelittämään 11.09.2004 mutta perään ei ole kuulunut laskun laskua. Tänään tuli hämmentävä tekstiviesti: laajakaistaliittymäsi on nyt avattu jne jne, hetki sen perään soitti jokin tyttönen ja sanoi että todellakin laajakaistasi on nyt toiminnassa... rivien välissä kyseli moneen kertaan että onhan kaikki nyt kondiksessa ja enhän tarvitse apua liittymän käyttöönotossa. Olivat siis luultavasti huomanneet virheensä ja koittivat udella josko olisin tunnustanut epärehellisyyteni... olin kuitenkin tapani mukaan tiukkana enkä tunnustanut mitään ja kiittelin vaan ilmoituksesta. Nyt varmaan tulee sitten ensimmäinen lasku tästäkin huvista. Toisaalta säästinpähän muutama sata egeä, kjäh kjäh.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tiedä olisiko pitänyt kirjoittaa tänne vai avaamaani nyrkkeilyketjuun... Valitsin tämän, koska ei suomessa taida kukaan nyrkkeilystä perustaa...

Ja asiaan: Vituttaa aikas rankasti että itselläni alkoholi saa aikaan yli-ihmismäisiä sankari fiiliksiä... Kun ottaa sitten niissä tunnelmissa pari tiukkaa boxaus-erää kaverin kanssa (joka on selvinpäin), saattaa aatokset muuttua...

Nyt on pää kipeä ja oikea silmäkulma auki...
 

rinkeli22

Jäsen
Ai jumalauta, kun päivällä venyttelin ruokatuntiani, että pystyin katseleen tuota 125 kuutioisten kisaa uusintana, jotta näen tuon historiallisen ajon. Kiinnosti nähdä kisa ihan kokonaan ja huipentaa se sitten siihen loppusuoran taisteluun, jota en mistään ollut edes vielä nähnyt.. No eikös kuva mee poikki sitten juuri kun kärkikaksikko kaartaa viimeisestä mutkasta loppusuoralle, ja palaa kun Kallio tuulettelee voittoaan..

Jumalauta, että vitutti!! Nauhotettu lähetys vielä, ei jumalauta.. Pätkäskö se livelähetyksessäkin noin?? Perskutarallaa..
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
"Mä en oikein tiedä oonko mä valmis mihinkään juttuun kenenkään kanssa just nyt" "Ei tää johdu mitenkään susta, tai sun tekemisistä" "Mä en tiedä mitä mä haluaisin"
Nää ei ollu mun sanoja, eli varmaan arvaatte mistä on kysymys. Vittu saatana.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti hansonbrother
"Mä en oikein tiedä oonko mä valmis mihinkään juttuun kenenkään kanssa just nyt" "Ei tää johdu mitenkään susta, tai sun tekemisistä" "Mä en tiedä mitä mä haluaisin"
Nää ei ollu mun sanoja, eli varmaan arvaatte mistä on kysymys. Vittu saatana.

Pientä.

-Onko se nyt loppu?
-(diibadaaba)
-Käsität varmaan että emme voi keskustella yhteisestä mahdollisesta tulevaisuudesta jos sulla on suhde päällä?
-jooniinkai
-no?
-mun täytyy nyt soittaa sille, se on just päässy putkasta hakattuaan vaimonsa.
-Rakastan sinua.



Eipä muuta, takana 6 vuotta aviolitossa ja 4-vuotias poika.
 
Argh! Miten voi silmät kutia jo näin paljon, vaikka koivu ei edes kuki vielä?? Eikä pitäis olla vielä kaukokulkeutunutta siitepölyäkään... Voih, mä en kestä, kun ne sitten todella alkaa kukintansa!
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Argh! Miten voi silmät kutia jo näin paljon, vaikka koivu ei edes kuki vielä?? Eikä pitäis olla vielä kaukokulkeutunutta siitepölyäkään... Voih, mä en kestä, kun ne sitten todella alkaa kukintansa!

Kurkkaa vaikka tuonne: siitepölytiedote , jos vaikka selviäisi mikä se aiheuttaja on.

Mutta muuten sympatiat - omat vaikeat ajat alkaa juhannuksesta. Lääkitys kuntoon ja loput ärsytykset hoituu terasseilla pois.
 
Viestin lähetti Remppu
Kurkkaa vaikka tuonne: siitepölytiedote , jos vaikka selviäisi mikä se aiheuttaja on.

Mutta muuten sympatiat - omat vaikeat ajat alkaa juhannuksesta. Lääkitys kuntoon ja loput ärsytykset hoituu terasseilla pois.

Mullahan on toi sivu kirjanmerkeissä neljäntenä... Kyllähän olen vähän lepän siitepölyllekin allerginen, mutta vituttaa tosiaan se, että koivulle olen tuhatviisisataamiljoonaa (tj) kertaa allergisempi, eikä sitä siitepölyä todellakaan ole vielä. Joten oikeastaan jo ennakoin tulevaa. Nythän kutiaa vasta silmät, sitten tulee vielä hengitystieoireet päälle. Eikä lääkkeet todellakaan kauheesti oloa helpota.

Mutta toisaalta viestisi kyllä auttaa. Olen nimittäin aina ollut äärimmäisen iloinen siitä onnellisesta syystä, etten ole kehittänyt itselleni heinäallergiaa. Joten sympatiat silloin sinne!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös