Vitutusketju

  • 10 589 628
  • 56 164

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kieltämättä ahtaajilla on aika vaikuttava liksa verrattuna muihin duunariammatteihin. Jos parhaimmillaan 60000€ vuodessa eli 5000€/kk nappaa kääntämällä trukkia niin alkaa tuntua, että moni ala on suomessa alipalkattua.
 

Luiro

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Jaahas, vai että henkilökohtaista-linjalle..

Vastaisin tähän jotain nasevaa, mutta viimeksi modesetä sanoi mulle, että seuraavasta paukkuu kuukauden penaltti.

Sanon siis että, kukkasia sulle!



Lopettakaa idiootit. Itsemurha on muuten synkkä juttu.

Ei kai se sen kummempaa ole kuin tehtaan omistaminenkaan, miten tuo saatava rahamäärä ei ole sopusoinnussa työn kanssa.

Eikö meillä ole modetätejä? Vituttaa kun Jatkoajassa syrjitään naisia.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Luiro
Lopettakaa idiootit. Itsemurha on muuten synkkä juttu.

Olet ahtaaja vai? Todelliselta proletaarilta ainakin kuulostat..

K
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: No Voe vittulainen..

Viestin lähetti Vakio
Toisaalta tuollaiset lastinkiinnitysniksit oppinee kuka hyvänsä aika nopeasti.

Lastin kiinnitysnikseistä en ole aiemmin kuullutkaan?! Lastinlennätysniksit ovat sen sijaan paljon tutumpia. Ja ne vielä oppii nopeasti varsinkin nuorena poikana.


Viestin lähetti Vakio

Vai suoritetaanko tuohon ammattiin jokin monivuotinen ammattitutkinto?

Käsittääkseni, jos sitä ammattitutkinnoksi voi kutsua, siihen vaaditaan nuorena alkanut porskilehtien luku. Se on kyllä monivuotinen urakka. Jotkut eivät sitä ikinä loppuun asti saa suoritettua. Heillä koulutus menee ns.reisille.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Luiro
Miksi ei saa tienata, jos työnantajakin tienaa kunnolla?

Olisikin niin.. Munkin pomo tienasi viime vuonnna 3 460 700 euroa ja sai vielä bonareita muutaman miljoonan..

Milläs prosentilla tuosta laskettaisiin mun osuus?

K
 

Luiro

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Munkin pomo tienasi viime vuonnna 3.460.700 euroa ja sai vielä bonareita muutaman miljoonan..




Munkeilla näyttää olevan tiukka tupo-kierros edessään, kun Jumala aikoo vähentää henkilöstöä luostareissa. Lisäksi SAK vaatii myös naisille oikeutta ryhtyä munkiksi.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Luiro
Munkeilla näyttää olevan tiukka tupo-kierros edessään, kun Jumala aikoo vähentää henkilöstöä luostareissa. Lisäksi SAK vaatii myös naisille oikeutta ryhtyä munkiksi.

Koirankoppihuumoria?
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Luiro
Munkeilla näyttää olevan tiukka tupo-kierros edessään, kun Jumala aikoo vähentää henkilöstöä luostareissa. Lisäksi SAK vaatii myös naisille oikeutta ryhtyä munkiksi.

fucking hilarious..... mistä näitä siunaantuu....


vituttaa nyt rankasti tämä jatkuva ja jatkuva kevät flunssa.. puntti treenit ja muut urheilut kusevat rankasti siihen samaan syssyyn smasta syystä
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Olen jo alistunut asemalla häiriköiviin greenpeace/luonnonsuojelu/kummilapset/jne -liivihäriköihin, kolme kuukautta kestäneeseen silmätulehdukseen sekä omaan saamattomuuteeni. Nyt meni kuitenkin kuppi nurin. Vittu. Julkaisupäivä lienee tänään?

Mistä saa EN OSTA TAMPPIA t-paitoja.

Vitun teekkarit.

t. hanu
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti hanu
Julkaisupäivä lienee tänään?

Mistä saa EN OSTA TAMPPIA t-paitoja.

Vitun teekkarit.

Joo, tänään oli julkaisupäivä. Myyjiä palloilee täällä TTY:lläkin ihan helvetisti. Koita kestää. Suurin osa niistä ei muuten ole teekkareita, vaan fukseja. Mutta eipä sillä niin väliä.

Tuosta T-paidasta sen verran, että itse suunnittelimme painavamme ensi vapuksi paitoja, joissa lukee "Minulla on jo Tamppi!". Se tehoaa paremmin häiritseviin kaupustelijoihin, kuin tuo "En osta Tamppia". Myyjien "koulutuksessa" kun kerrotaan hyvät vastakommentit tuollaisiin...

Nimimerkillä: Kerran myynyt, toista kertaa en myy.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Sistis
Nimimerkillä: Kerran myynyt, toista kertaa en myy.

Mihis muuten tuo tuotto menee? "Teekkariyhdistyksen" rallitteluihin vai?

Minäpäs ostan kun vastaan tulevat. Hyvää kuivaa älypäähuumoria.

K
 

Luiro

Jäsen
Sanaleikit ovat harvoin hauskoja. Näin sanoi Pentti Saarikoski.

Ja kun teekkareiden sanaleikit eivät ole edes sanaleikeiksi hyviä, niin mitähän ne muuten ovat. Älypää ja teekkari. Ei mene ihan oikein.

Mulla on yksi tamppi ollut ja toiste en koskekaan kyseiseen aviisiin. Aivan järjetöntä paskaa koko vihko.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mihis muuten tuo tuotto menee? "Teekkariyhdistyksen" rallitteluihin vai?

Minäpäs ostan kun vastaan tulevat. Hyvää kuivaa älypäähuumoria.

K

Tamppia tekevä Plebeiji-kerho saa tuotot. Plebeijit on melkoinen salaseura, jonka varsinainen toiminta on aika lailla hämärän peitossa. Jokainen myyjä saa myös pienen provikan jokaisesta lehdestä.

Tämän vuoden Tamppi oli mielestäni huonoin sisällöllisesti aikoihin. Toista se oli pari vuotta sitten, kun allekirjoittaneenkin vitsejä julkaistiin pari kappaletta...

Vitsithän tuonne tulevat teekkareilta Tamppi-vitsikilpailuista ja -vitsi-iltamista. Ja jokaisesta julkaistusta vitsistä tulee myös pieni rahapalkkio vitsin keksijälle.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vituttaa krooninen väsymys ja sitä kautta seuraava henkilökohtainen saamattomuus. Nukun pitkään, opiskelija kun olen, enkä herättyänikään saa mitään itsestä irti, vaikka suunnittelen aina edellisenä päivänä seuraavan päivän "to do" -listan. Lista jää aina koskemattomaksi ja netissä käytyäni selaan kaksi saittia: Jatkoajan ja Hattrickin. Produktiivista.

Vidu!
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kerrankin sitä vituttaa niin paljon että pitää vittuillakseen vitutuksen lomassa tilittää tuntojaan tällä palstalla. Jos meni eilinen päivä päin persuksia, niin tämä päivä ei ainakaan ole antanut lupauksia paremmasta... työmatkalla miehekkäät sakot ylinopeudesta ja työmaalle selvittyäni edessäni jöllöttää kirjaimellisesti kasapäin töitä. Tavaroita on ehditty jo lavalta tiputtaa ja muutenkin kaikki tuntuu menevän päin tämän palstan otsikkoa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskaa paskaa, vittu kuolkaa kaikki, mä en jaksa. Miksi mun elämä on niin suolesta? Saatana.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Pikku Myy
Paskaa paskaa, vittu kuolkaa kaikki, mä en jaksa. Miksi mun elämä on niin suolesta? Saatana.

Miten musta tuntuu, että sua harmittaa joku asia. Olenko väärässä?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, mun elämä ei ole ollenkaan suolesta, mutta kyllä nyt vituttaa. Ei vaan tahdo jalka(pöytä) tulla kondikseen millään. Huomenna aamulla siis matka paikallisen tohtorin puheille kyselemään mikä ystävääni jalkaa vaivaa. Ei ole ollut mukavaa, kun kävely on vaikeaa, se vituttaa. Toisaalta se ehkä myös opettaa, mutta se on toisen ketjun asia.

Pikku Myylle tsemppiä, ei ole sinusta sisua puuttunut, miksi nyt puuttuisi !
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki kriitikot eivät näemmä ymmärrä hyvän päälle. :(
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Vituttaa Radio Cityn synttäriskeida Espan lavalla jo näin etukäteen. Pakko roudata joku saatanan D-A-D muiden juhlijoiden riesaksi. Ja juuri ennen lakitusta. Vaikka en teekkari olekaan (eikä muuten moni muukaan paikalla olijoista), niin voisi edes mantan lakitusta sen verran kunnioittaa. Mutta ei.

Nyt kaikkien Keravalaisten pippelihevareidenkin on pakko ahtautua jo valmiiksi ruuhkaiseen Espaan moista paskaa kuuntelemaan.

Viime vuonnahan tämä uusiutunut (ja huonontunut) City yritti samaa Vilkkumaan avulla. Hänet dissattin aivan kokonaan. Tänä vuonna tuota paskaa on vaikeampi vältellä kun bileet alkaa puoli tuntia ennen lakitusta ja desibelitaso on varmaan viimevuotista komeampi.

Saatana, meikäläinen häippää kyllä heti lakituksen jälkeen mahdollisimman kauas kyseiseltä alueelta. Toivottavasti Espa täyttyy hyvissä ajoin pissiksistä jotka siiderikänneissään voisivat buuata koko paskan nurin, ja pilata D-A-D:n ja Cityn vapun ihan hyvissä ajoin.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti puna-hundi
Vituttaa Radio Cityn synttäriskeida Espan lavalla jo näin etukäteen. Pakko roudata joku saatanan D-A-D muiden juhlijoiden riesaksi. J

Ai D-A-D soittaa Helsingissä Vappuna. Hyvä, kun kerroit taidan mennä kuuntelee.

Olin kertomassa, että minuakin vituttaa, mutta ei enää niin paljon.

Mikä hiton lakitus?
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Eilen sitten piti mennä baariin halvan kaljan perässä, rahat tuli kaadettua kurkusta alas ja poltettua savuna ilmaan. Nyt ollaan sitten seuraava viikko nälkälakossa. (pieni vitutus)

Aamulla nukuin tunnin verran pommiin, poltin käteni kiehuvalla vedellä, yritin soittaa töihin, että tuun myöhässä mutta hikinen saunalahti/radiolinja päätti sillä hetkellä tehdä lakon ja kuuluvuudet hävis (ei oo vieläkään tullu takasin)!!! (vähän isompi vitutus)

No ei siinä sitten mitään...ihmettelin tossa äskön miks kenkä tuntuu niin oudolta jalassa, niin eikös tohon pikkuvarpaan ja sen viereisen varpaan väliin oli ilmestyny "kiva pikku haava" ja jalka on veressä... (jättiläismäinen vitutus)...

Ei olis pitäny nousta aamulla ylös!!

edit: ei oo todellista, nyt iski migreeni!!! WHY GOD WHY???
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös