Vitutusketju

  • 10 587 868
  • 56 164

Tep

Jäsen
Vituttaa kun tää paljon mainostettu yläaste onkin pelkkää leikkikoulua, ainakin äidinkielen osalta. Vittu, ala-asteellakin oli järkevämpää kuin nyt. "Jee, sanotaan sana ja seuraava sanoo toisen sanan jne..." tai "Saatte jonkin sanan josta pitää kirjoittaa vähintäänkin sadan sanan tarina" Miten vitussa minä kirjoitan sadan sanan tarinan aiheesta "Ompelukone"? Ja opettajakin on joku vitun toistaitoinen kääpiö.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti lintu

Omaksi onneksi on todettava että saan laulufiiliksen yleensä vasta juuri ennen valomerkkiä ja silloin suurin osa muista ravintolassa istuvista on jo siinä kunnossa etteivät toivottavasti muista tapahtumaa seuraavana aamuna.

Joo no tämä tilanne oli onneksi juuri eilen. Laulutaidoissa ei sinäänsä ole vikaa, olen käynyt laulutunneilla pienestä pitäen, mutta minulla on tapana esiintyä jokseenkin...Huvittavalla tavalla humalassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Tep
Vituttaa kun tää paljon mainostettu yläaste onkin pelkkää leikkikoulua, ainakin äidinkielen osalta. Vittu, ala-asteellakin oli järkevämpää kuin nyt. "Jee, sanotaan sana ja seuraava sanoo toisen sanan jne..." tai "Saatte jonkin sanan josta pitää kirjoittaa vähintäänkin sadan sanan tarina" Miten vitussa minä kirjoitan sadan sanan tarinan aiheesta "Ompelukone"? Ja opettajakin on joku vitun toistaitoinen kääpiö.
Helposti. Tuossa sinun purkauksessasi on reilut 50 sanaa, joten vaikka haukut sitä ompelukonetta tuplasti saman verran. Ei se niin vaikeaa ole, my son.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Joo no tämä tilanne oli onneksi juuri eilen. Laulutaidoissa ei sinäänsä ole vikaa, olen käynyt laulutunneilla pienestä pitäen, mutta minulla on tapana esiintyä jokseenkin...Huvittavalla tavalla humalassa.

Joo, mullakin hirveä lavashow päällä kun karaokefiilis iskee. Ja hei, mä en sentään osaa laulaa edes selvinpäin joten mahdotonta edes kuvitella miltä neljän promillen humalassa oleva lintu kuulostaa. Noh, onneksi suomalaisista 98% on laulutaidottomia eikä tarvitse yksin hävetä Swengin lavalla.
 

krobbe

Jäsen
Me suomalaiset olemme niin kovin arkoja ja epävarmoja itsestämme. Se heijastuu myös näissä lauluhommissa.

Muistuu mieleen kun kansakoulun kuudenteen luokkaan mennessä en ollut aukaissut suutani musiikin laulukokeessa, jossa piti esittää yksin joku kappale koko luokan edessä.

Musiikin numeroni olikin varmaan tästä johtuen aina 6. Sitten yhden kerran päätin rohkaista mieleni ja laulaa, kun kuitenkin omasta mielestäni ääneni oli ainakin kohtuullinen, vähintäinkin seiskan luokkaa.

Reippaasti vetäisin Sinivuorten yön niin, että koko luokka kaikui.

No miten tämä sitten vitutusketjuun sopii? Tuon debyyttini jälkeen musiikin numeroni putosi vitoseen, vituttaa vieläkin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselinpa juuri nauhalta Blackburn-Arsenal- ottelun, ja voi perse sentään kun on vuosien varrella alkanut vituttamaan tämä selostajien, ja varsinkin Hoopi Hännisen käyttämä "Maak Huuts."

Kaikesta päätellen Blackburnia valmentaa siis kaveri nimeltä Mark Huge. Nevöhööd.

Vituttaa myös tämä meidän kotimme lämpötila. Tänään juhlistettiin kevään ensimmäisiä lämpimiä päiviä saavuttamalla olohuoneessa lähes 30 asteen lempeä rajapyykki. Koirakin taitaa kohta kuolla janoon, mutta on valitettavasti liian tyhmä käydäkseen juomassa.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten, muuten, mielestänne brittinimi Hughes pitäisi ääntää? Ainakin eräs tuntemani gentlemanni engelsmanni ääntää nimensä just niinkuin minä ääntäisin sanan "huge".
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Andrej
Miten, muuten, mielestänne brittinimi Hughes pitäisi ääntää? Ainakin eräs tuntemani gentlemanni engelsmanni ääntää nimensä just niinkuin minä ääntäisin sanan "huge".
Minulle on ainakin opetettu, että se äännetään "hjuus", ei "hjuuts". Tunnetusti olen aina oikeassa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti krobbe
No miten tämä sitten vitutusketjuun sopii? Tuon debyyttini jälkeen musiikin numeroni putosi vitoseen, vituttaa vieläkin.
Kohtalontoveri on löytynyt. Meillä tosin sai laulaa kahden hengen "ryhmässä" ja kun kaverini kanssa rykäistiin, tuloksena oli number 5 päästötodistukseen. Missään muussa aineessa en koskaan vitosen suoritukseen "yltänyt". Lämmöllä muistelen musiikinopettajaamme, I was born to sign.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ossi:
Kiitos infosta. Oma englanninääntämiseni muistuttaa Ahti Karjalaisen artikulaatiota, joten ei ihme etten huomaa eroa.

Ja koska joku kumminkin kohta kysyisi: suomen ääntämiseni on jostain Jouni Hynysen ja Stephen Hawkingin välimaastosta.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti bozik
Kohtalontoveri on löytynyt. Meillä tosin sai laulaa kahden hengen "ryhmässä" ja kun kaverini kanssa rykäistiin, tuloksena oli number 5 päästötodistukseen. Missään muussa aineessa en koskaan vitosen suoritukseen "yltänyt". Lämmöllä muistelen musiikinopettajaamme, I was born to sign.

Hyvä pojat! Mä sain aina laulukokeesta täys 10!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Beast
Heh. En mä tiedä. Taisin syödä pienenä sisuja niin paljon että laulaminen onnistui niinkin hyvin...
Niin no tietenkin se silloin on helppoa, jos osaa laulaa...

Tässähän availee vanhoja haavoja, kun näitä musiikkitunteja muistelee. Tuon samaisen kaverin kanssa saimme ala-asteella muutoinkin musiikinopettajaltamme erikoisia ohjeita. Kerran kun koko luokasta koottu kuoro lauloi vanhemmille, saimme ohjeen opettajalta; "menkää takariviin ja aukokaa suuta, mutta olkaa hiljaa!" En tiedä oliko tuo jonkinlaisen uuden opetusmetodin kokeilua, mutta täysin totta se on.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä on kauheeta kasvatusta tommonen ollu. Aukokaa suuta mutta älkää vaan laulako, kylläpäs oli kannustavaa. Ei ihme jos et kaiholla muistele niitä tunteja ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti lintu
Joo, mullakin hirveä lavashow päällä kun karaokefiilis iskee. Ja hei, mä en sentään osaa laulaa edes selvinpäin joten mahdotonta edes kuvitella miltä neljän promillen humalassa oleva lintu kuulostaa. Noh, onneksi suomalaisista 98% on laulutaidottomia eikä tarvitse yksin hävetä Swengin lavalla.

Onko täällä siis muitakin Swengin kanta-asiakkaita? Heh...Vietin siellä mm. 18-vuotissynttärini ja tulee muutenkin välillä oltua kun tuossa vieressä asuu.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalaton migreeni, vatsa kipeä ja duunipäivää jäljellä vielä sellaiset 5 tuntia. Ei täältä voi himaankaan lähteä, sillä olen menossa tänään lätkämatsiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oikeesti vituttaa, kun otin illalla kaverin kanssa saunoessa vain "muutaman" enkä edes lähtenyt baariin ja nyt on silti helvetinmoinen krapula.
Vituttaa sekin, kun ostin eilen kalamarkkinoilta savonlinnalaisten herkkua eli lörtsyjä(vituttaa toi nimikin) ja myyjä sanoi sen olevan hyvää hiukan lämmitettynä, niin kylmänähän se piti silti krapulaan vetää, vidd.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Mäkkäri67
Vituttaa sekin, kun ostin eilen kalamarkkinoilta savonlinnalaisten herkkua eli lörtsyjä(vituttaa toi nimikin) ja myyjä sanoi sen olevan hyvää hiukan lämmitettynä, niin kylmänähän se piti silti krapulaan vetää, vidd.

Hä? Miksi ihmeessä se piti kylmänä syödä? Etkö saanut tärisevillä käsilläsi uunin tai mikron luukkua auki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viestin lähetti krobbe
Hä? Miksi ihmeessä se piti kylmänä syödä? Etkö saanut tärisevillä käsilläsi uunin tai mikron luukkua auki.

Sitä se krapula juuri teettää.
 
NHL 2005. Norjaa, Slovakiaa ja jotain toista vitun paskamaata vastaan yhteensä 106 laukausta ja ei yhtään maalia Suomella. N. 10 läpiajoa, 20 one-timeria. No onhan tämä Norjan "örnskjöldöl" niin vitun hyvä.
 

M10

Jäsen
Sama ongelma täällä. Itärannikon kiertue (Phila, NJ, Det, Columbus) Dallasilla takana ja yksi maali yhteensä tehtynä. Ok, kylmänä ovat Turgeon, Miettinen, Morrow, Lehtinen ja Svoboda, mutta hei silti!

Ei saatana tässä NHL2005:ssä on välillä vaikeaa tehdä maalia. Varsinkin räpyläkädeltä on näille Nhl-puolen veskoille ihan mahdotonta tehdä byyriä.

Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös