Viestin lähetti koukou
Vituttaa joka ikisellä JA:n palstalla oleva väittely karsintojen palauttamisesta. Osakeyhtiö, kartelli, urheilullisuus sun muut paskat...
Oy:t on perseestä!
Sama.
Pitäkää perkele tunkkinne.
Viestin lähetti koukou
Vituttaa joka ikisellä JA:n palstalla oleva väittely karsintojen palauttamisesta. Osakeyhtiö, kartelli, urheilullisuus sun muut paskat...
Oy:t on perseestä!
Viestin lähetti Pakkipari
Toinen arvaus. Menit sitten polkemaan kaverin naista.
Viestin lähetti Pärde
Ns. yhden illan juttu oli kyseessä. Ei ole aiemmin kuulunut repertuaariin ihan tietoisena valintana, nyt murtui se viimeinen periaatteen linnake.
Viestin lähetti scholl
Ai olet sitten jo mennyt testaamaan huumeita, nuuskaa ja tatuointeja. Ne mulla on jäljellä ja tulevat jatkossakin olemaan. Vaikka olisi kuinka siistiä niin no thanks willie banks.
Nimim. "huoraa ja yhtä iltaakin jurrissa ei-omasta aloitteesta joskus kokeillut"
Viestin lähetti scholl
Nimim. "huoraa ja yhtä iltaakin jurrissa ei-omasta aloitteesta joskus kokeillut"
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Mies esiintyy täällä todellisena maailmankansalaisena ja sitten on kuitenkin on tullut raiskatuksi.
Niin, ymmärrän takuulla, miksi tuota nimenomaan vitutusketjussa purat.Viestin lähetti scholl
Ei vaan tarkoitin normaalia vonkaamista, minkä kohteeksi mies joskus joutuu. Aina ei pysty sanoo ei, ainakaan jurripäissään.
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Niin, ymmärrän takuulla, miksi tuota nimenomaan vitutusketjussa purat.
Vituttais!
Puritko kätes aamulla poikki?...
Helkkaris vieköön. Olenkos mä nyt sitten rankimman luokan pahis, jolta vain tatuoinnit puuttuu?Viestin lähetti scholl
Ei vaan kyselin pärdeltä, että onko hän kokeillut huumeita, nuuskaa tai tatuointeja. Loppukaneettina tuli sitten todettua, että itse olen yhtä iltaa jo kokeillut, mutta jos sen suhteuttaa siihen, että olisi kokeillut huumeita, nuuskaa tai tatuointeja niin ei se nyt niin iso tabu ole, mikä pärdeltä on nyt mennyt.
Viestin lähetti Eino_Mies
Kurkku on kuin santapaperia, nenä vuotaa, väsymys piinaa. Vittumainen olo. Viikonloppu edessä, mutta ei tässä räkätaudissa jaksa juuri mikään kiinnostaa. Pr**ele!
Viestin lähetti vlad
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi...
tämä riittänee tältä erää tähän ketjuun.
vlad.
Viestin lähetti Myers
Voi helvetti että vituttaa tuo Jortikka. Onko se oikeasti noin vitun tyhmä vai esittääkö se? Pakkohan sen on provosoida, ei se oikeasti voi olla noin saatanan ääliö!!!
Viestin lähetti Kidd
Janne Niinimaa.
Viestin lähetti Grome
Kai tää touhu kuuluu play offeihin. Niinimaan haastattelu erätauollakin antaa vähän balanssia.
Liityn klubiin. Melkein hävettää äijän puolesta. Rami varmaan nauraa Bluesin toimistossa räkäisesti...jotkut ei opi. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.Viestin lähetti Kidd
Janne Niinimaa.
Ihan hyvin voi olla, oikeasti...Viestin lähetti Myers
Pakkohan sen on provosoida, ei se oikeasti voi olla noin saatanan ääliö!!!
Viestin lähetti Kidd
Janne Niinimaa.
Viestin lähetti Myers
Voi helvetti että vituttaa tuo Jortikka. Onko se oikeasti noin vitun tyhmä vai esittääkö se? Pakkohan sen on provosoida, ei se oikeasti voi olla noin saatanan ääliö!!!