Vitutusketju

  • 10 590 574
  • 56 164

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mäkin olen joskus tunteeton paskiainen, mutta mulla on ollut onni ja autuus kerta toisensa jälkeen ihastua vielä pahempiin sellaisiin.
Varmaan se on sitte ihan oikein mulle.
Sekin vituttaa.
 
Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis

Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.

Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?

Juu, kyllä tuollainen kipsilevyn hajoaminen vaatii vähintään parin päivän tilapäismajoituksen.
 

Veijari

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Todennäköisestikin noin. Ainoa, mikä minua pelottaakin on, että jos päättävät vaihtaa meikäläisenkin huoneen seinän levyn. Siihenkin tuli meinaan hiushalkeama.Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.

Et näköjään rakentamisesta paljoa tiedä, joten pitää sen verran valaista, että tuollaisen sisäverhouslevyn rikkoutuneen poistaminen/uuden asentaminen on puolen päivän homma. Rikkoutunut levy irti, uusi paikalle ja kittaus päälle. Seuraavana päivänä käyvät vetämässä telalla yli ja se on siinä. Tuskimpa tarvitsee evakkoon lähteä tuollaisen pikkuhomman takia. Ei ne niitä hommia siellä yöllä tee joten varmasti voit nukkua yösi rauhassa. Vitutuksen kyllä ymmärrän muutoin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?

En ole ottanut, mutta kiitos vinkistä. Soitanpas heti.

Ja ei, en tiedä sen enempiä rakentamisesta, kuten täällä joku jo mainitsikin. Pointti oli lähinnä siinä, että jos myös oman huoneeni puolelta menee kipsilevy vaihtoon (ei kuvaa), joudun siirtämään kirjahyllyjäni etc. alta pois. Huoneeni on varsin pieni, joten on melkein suotavaa lähteä sieltä sitten alta pois remontin ajaksi, jos niikseen tulee.

Ei tämä nyt suoranaisesti mitenkään superradikaalisti vituta, lähinnä sellaista vittuuntunutta naurua tämä aiheuttaa. Kämppistäni tämä vitutaa varmasti huomattavasti enemmän, lasku ja kirjallinen varoitus tulossa.

EDIT: Nyt vituttaa, kun SPR ei vastannut.

EDIT2: No en mä sinne oikeesti soittanu...
 
Viimeksi muokattu:

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Opiskelu turhauttaa ja kiirettä pukkaa päälle. Tenttittäviä kursseja olisi vaikka muille jakaa ja päälle vielä normaalit opiskelutyöt. Stressiä stressiä stressiä, onpa tämä opiskelu kivaa.
 

rinkeli22

Jäsen
Vitun työkiireet, vitun pieni palkka, vitun opiskelukiireet, vitun opinnäytetyö, vitun opintotukien loppuminen, vitun opintotukilautakunta, vitun asumistuet, vitun Kela, vitun vuokra, vitun nettilasku, vitun sähkölasku, vitun tv-lupamaksu, vitun perkele, saatana ja helvetti..

Voi vitun, vitun..

VITTU!!!



Dodii, nyt jaksaa taas elämää hetken eteenpäin..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti rinkeli22
vitun tv-lupamaksu, vitun perkele, saatana ja helvetti..

Mitä turhaa tästä vitutusta itselleen ottamaan, paree ku jättää vaan maksamatta koko maksun!

vlad.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vitun laskupino saatana. Kahden viikon palkasta meni yli 600 laskuihin. Seuraavat kaksi viikkoa taas kärvistellään ja sitten meneekin 400 euroa pelkästään kahteen laskuun plus muut päälle. Vittu mää vihaan kun vuoden alussa tulee kaikki laskut...
 

rinkeli22

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Mitä turhaa tästä vitutusta itselleen ottamaan, paree ku jättää vaan maksamatta koko maksun!

vlad.

Kuten jo kirjoitin "Pieniä asioita, jotka pitäisi kieltää"-ketjuun, niin mä ihan mielelläni haluan avata oven, kun ovikello soi, ilman että täytyy pelätä jonkun vitun apinan lykkäävän sieltä monen sadan euron laskun käteen siksi, että.. niin miksi?

Joo, ja ei meillä ole ovisilmää.. Vittu..

Yleensä toi TV-lupa on ollut vaan periaatekysymys, ja kyllä sen nyt on sitten maksanut, mutta nyt on vähä sellanen tilanne, että ei tosiaankaan riitä rahat tohon.. Ja vitutus ehkä ylipäätään koski sitä, että tuollanen idioottimainen lasku kehdataan omille kansalaisille kohdistaa..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti rinkeli22
Kuten jo kirjoitin "Pieniä asioita, jotka pitäisi kieltää"-ketjuun, niin mä ihan mielelläni haluan avata oven, kun ovikello soi, ilman että täytyy pelätä jonkun vitun apinan lykkäävän sieltä monen sadan euron laskun käteen siksi, että.. niin miksi?

Joo, ja ei meillä ole ovisilmää.. Vittu..

Vaikka avaisitkin oven niin ketäähän ei kuitenkaan tarvitse laskea sisään. Itse tosin en edes avaa ovea jollen tiedä odottaa vieraita - mitä sitä turhaan ovella ramppaamaan.

Tietty, jos kyseinen henkilö nyt ovelta sattuu näkemään television niin vaikeahan sitä on enää ryhtyä valehtelemaan mutta jollei näe, niin aina kannattaa yrittää.

Ovisilmä on kyllä kätevä keksintö - täytyy myöntää.

vlad.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Anja.

Saatana. 19 sadasosaa. No, hopea ei ole häpeä...ja vitut.

Ruotsi.
Fiskbullar.
Tommy Salo.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Jet Pilot
Vituttaa opinnäytetyö joka ei edisty alkuunkaan, laskut, opintotuen loppuminen, väsymys, päänsärky. Vittu.

Eli stressiä pukkaa. Ainut vinkki minkä voin antaa, muista aina se, että ykkösellä saa myös opinnäytetyön läpi.

Nimimerkillä "Tein opinnäytetyötäni 2 vuotta ja sain numeroksi 2."
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erinomainen vinkki mtmelalta. Näin sivusta useammankin gradun valmistumista seuranneena minulle on jäänyt sellainen käsitys, että suurin stressi aiheutuu lopputyön/gradun yliarvioimisesta. Ketun viikset se ole tenttiä tai muuta kummempi, antaa palaa vaan ja saahan kait opinnäytetyötäkin korjata jos ei kelpaa ?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti bozik
saahan kait opinnäytetyötäkin korjata jos ei kelpaa ?

Opinnäytetyötä työstetään yhdessä ohjaavan opettajan kanssa. Itse tein sen virheen, että tein duunia samaan aikaan eri paikkakunnalla, eli tein oparia liian itsenäisesti. Yhdessä ohjaavan opettajan kanssa sovittiin, ettei kurkotella tähtiin koska työ oli venynyt jo niin kauan. Työ itsessään oli parempi kuin arvosana, kielioppi ja teoriaosio pudottivat arvosanaa. Tutkimustyö ja tulokset olivat taas hyviä.

Jet Pilot: Jos et saa itse oparia eteenpäin, miksi et tekisi sitä kaverin kanssa? Tai vaihda itseäsi kiinnostavaan aiheeseen? Kaveri voi tukea ja motivoida silloin kun tuntuu pahalta, ja samoin sinä voit tukea häntä.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Viestin lähetti mtmela
Eli stressiä pukkaa. Ainut vinkki minkä voin antaa, muista aina se, että ykkösellä saa myös opinnäytetyön läpi.

Nimimerkillä "Tein opinnäytetyötäni 2 vuotta ja sain numeroksi 2."

Kiitos vinkistä. Kyllä piristi muistaa se totuus, ettei sen työn välttämättä niin erikoinen tarvitse olla. Ite kun on vaan tällaisena löysäilijänä joutunut parempien/ahkerampien tyyppien seuraan, niin sitä ei aina muista ettei tämän amk-opinnäytteen tartte tosiaan mitään professoritasoa olla.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Viestin lähetti mtmela
Jet Pilot: Jos et saa itse oparia eteenpäin, miksi et tekisi sitä kaverin kanssa? Tai vaihda itseäsi kiinnostavaan aiheeseen? Kaveri voi tukea ja motivoida silloin kun tuntuu pahalta, ja samoin sinä voit tukea häntä.

Joo no sain aiheen muutama kuukausi sitten, ja alkuun se vaikuttikin ihan mielenkiintoiselta, mutta tässä kun nyt olen materiaalia hankkinut ja eri ratkaisuja miettinyt, olen tullut siihen tulokseen ettei tästä kovin kummoista saa kasaan raavittua. Aihetta ei enää viitsisi vaihtaa kun on matksua tosiaan jo sen verran tullut kerättyä. Opiskelukaverit taas on jo aika lahjakkaasti hävinneet toisille paikkakunnille kun yhteiset opinnot loppui jo tuossa viime syksynä.

Mutta vaikka tämä työn väsääminen toki vituttaa, niin onhan se ihan totta että aika pieni vitutus tämä kuitenkin on. Välillä sitä vaan turhautuu liikaa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Vituttaa kun koneella on ilmeisesti joku saatanan mato, jota tässä koitan epätoivoisesti korjata. Kaikkia typeriä ohjelmia joutuu latailemaan ympäriinsä että sen löytäisi ja mikään ei nyt tunnu taas onnistuvan. Pirun keksintöjä tommoset.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Parkkipirkko muisti meikäläistä 40 €:n pikavoitolla. Täälä hervannassa on käytössä vuoropysäköinti ainakin tällä kyseisellä kadulla ja hetkeksi aikaa (reilu 30 min) jätin auton ns. väärälle puolelle tietä ja eiköhän pyyhkimensulkaan ollut ilmestynyt sakkolappu.

Ei siinä mitään, ihan oikein sakotettu, mutta vituttaa silti. VITTU!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Roomie
Täälä hervannassa on käytössä vuoropysäköinti ainakin tällä kyseisellä kadulla ja hetkeksi aikaa (reilu 30 min) jätin auton ns. väärälle puolelle tietä ja eiköhän pyyhkimensulkaan ollut ilmestynyt sakkolappu.

Opiskelijankatu?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Vittu miten tyhmiä ämmät voikaan olla? Alla lainaus legendaarisen pelaajan (&tappelijan) Clark Gilliesin haastattelusta:

bobby and i were great friends and were even roommates back then. however, i can't remember whether it was he or i that ran one of our players in camp, but that is what got it started. usually al arbour would say "let em go" when fights broke out in camp, but in this case, he was quick to tell everybody to jump in and "GET IT STOPPED!!".

he desperately didn't want his top 2 fighters fighting each other and was adamant about it. bobby and i later went out for beers and dinner. when i got home later that day, my wife said that she heard from bobby's wife michelle that we had been fighting in practise and she wanted to know if it was serious enough that we couldn't go shopping the next day
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Roomie
Saattaa olla sieläkin sama systeemi. Meikäläisen kohtaloksi koitui Teekkarinkatu :(

Jep, taitaa olla, samansuuntaiset lähikaduthan nuo ovat ja risteävät tuon 'pääkadun' kanssa.

Itseäni vituttaa orastava mahatauti. Ei välttämäti mikään raju sellainen, mutta hieman on kuvottava olo.

No kyllä tämä tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös