Haistakaa paska koko Valencia saatana miks semmonen jalkapallo joukkue pitää edes olla helvetti. Meni pitkäveto sitten siitä pieleen VITTU!!! Aluksi 80' 2-1 Aranburu luovutin jo silloin, sitten 2-2 82' Baraja ajattelin, että ei enää tee kumpikaan, mutta kuitenkin teki Xisco 88' ja olin jo sillon sammutanut telkkarin, mutta kaveri hehkutti hetken kuluttua, että Valencia oli tehnyt. Sitten avasi telkkarin ja huomasin 2-3 Valencialle ja juhlin jo"JESSS ei oo tota" ajattelin, että ei nyt voi enää saatana sössiä, muuta kappas kuinka ollakaan 90' Saatana Nihat tulee ja tasoittaa pelin ja vie mun rahat VITTUUUUUU!!! Vielä vittuttaa sekin, kun on maanantaina yks koe johon en jaksanu oikeen opiskella ja en oikeen hallitse sitä ja oon varma ettei mee läpi VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No onneks huomen on kuitenkin Kärpät - Jokerit HN-peli. Ja täytyypi laittaa huomenna Moniveto, jos sais sen kiinni niin sais kunnolla rahaa takas, mutta se ois mahdoton ajatus se. No oikeesti enemmän vituttaa toi koulu juttu ja koulu yleensä, kun oon niin laiska lukemaan, varsinkin kielet menee päin helvettiä...