Vitutusketju

  • 10 590 574
  • 56 164

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti metsänpeikko
Miehet, eihän niitä kukaan ymmärrä. Tavallisen älytöntä porukkaa. Perkele.

Jaahas, tasoissa sitten ollaan. Mua ei varsinaisesti naiset vituta, mutta se kun mä en tajuu niistä mitään. tuntuu että ne on aina vähäsen huonossa balanssissa (balanssi on pirun tärkeä tiesi jo Häkkisen Mika aikoinaan). No joo, laitetaan mun piikkiin, mä meen vasemmalle puolelleni ja ihastelen kuinka oikea puoli on kauniisti pedattuna ja kuosissa.

Jep Jep, hengissä tästä kuitenkin selvitään (Sale).
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituuttaa kun paikaalisen puhelinyhtiön dns serveri lakkas toimimasta kesken Halo 2 session. Haistakaa vittu Lailanet.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt saat, minua vituttaa anoppi, niiskuttaa koko ajan nenäänsä, sitten kun haluat koneelle(1kone), niin istuu siinä pelaamassa jotakin saatanan peliä monta tuntia, juo kaikki kahvit aina, eikä keitä itse ikinä! Pitäisi lyödä puukalikat sieraimiin!!
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lukkoseppä
Jaahas, tasoissa sitten ollaan. Mua ei varsinaisesti naiset vituta, mutta se kun mä en tajuu niistä mitään. tuntuu että ne on aina vähäsen huonossa balanssissa (balanssi on pirun tärkeä tiesi jo Häkkisen Mika aikoinaan). No joo, laitetaan mun piikkiin, mä meen vasemmalle puolelleni ja ihastelen kuinka oikea puoli on kauniisti pedattuna ja kuosissa.

No, ei minuakaan varsinaisesti miehet sinällään vituta. Lähinnä heidän tapansa toimia; sanotaan yhtä, tarkoitetaan toista ja tehdään kolmatta.

Mutta ei se mitään. Onneksi minä saan vallata koko sängyn yksin, ja jättää sen vaikka petaamatta.

Toiseksi minua vituttaa tuo "työpaikka". Turha näin sijaisena haaveilla mistään lomasta, aina joku soittaa noin kello 5.30 aamulla, ja pyytää, että jos nyt tämän kerran viitsisi. Ei kehtaa joka kerta kieltäytyäkään sillä verukkeella, että väsyttää. Mutta toisaalta tämäkin vitutus on palkkapäivänä paljon pienempi.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Töissä olo...

Niin, en ihan kuukautta ole ehtinyt olemaan töissä, kun vitutus on alkanut kasvaa jo uhkaavan suureksi. Itse olen aina tottunut tekemään töitä, kun ollaan töissä. Täällä asia ei ihan niin ole. Vitun virastotalo. Tätäkö on insinöörin työ? Istua yksin tässä sermin takana ja katsella kelloa. Epämääräiset työtehtävät seuraavat toistaan ja useimmiten jäävät osittain tekemättä, kun kukaan ei pysty antamaan tarpeellisia tietoja eikä niitä välttämättä ole olemassakaan. Päivitä siinä nyt sitten 10-20 vuoden vanhoja sähkökuvia.

Tällä hetkellä ei tekisi tiukkaa valita tehtaassa tapahtuvan kaapelivedon ja tämän konttorityön väliltä. No, katotaan tää vuosi loppuun, kun saadaan paperi käteen työkokemuksesta ja on taas helpompaa hakea mahdollisesti jotain muuta työtä.
Mikä sitten olisi sellaista työtä jossa vaaditaan koulutusta (AMK) mutta saa tehdä myös käsillään ja jopa rasittaa kroppaansa?
Ei sopisi valittaa kun on sentään onnellisessa asemassa kun on saanut töitä, mutta haluan juuri nimenomaan tehdäkin jotain palkkani eteen, vaikka se olematon onkin. Vittu.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iltalehden uudistuneet internet-sivut. Kirosanat loppuvat kesken kun yrittää lukea tuota "vertaislehteä".
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautuminen alkoi koulun lopettamisen jälkeen tänään, eikä todennäköisesti kovin suotuisissa merkeissä. Se ei tosin ole mikään yllätys, kun tällaisesta asiasta on kyse, mutta tässä saattaa olla kyse osittain myös omasta tyhmyydestäni. Sekään ei tosin todellakaan ole mitään uutta, prkl!

Saattaisin, siis saattaisin, täyttää työssäoloehdon, koska olin vajaa koko toissa vuoden töissä. Työvoimatoimistossa vaadituista tiedosta tuota työssäoloaikaani kohtaan löytyy työtodistuksestani kaikki muu paitsi viikottainen työaika. Se puolestaan löytyisi joka toinen viikko saaduista palkkanauhoista, mutta ongelmanani on se, etten löydä noita palkkanauhoja kuin vähän yli työajan puoliväliin saakka.

Erityisen vittumaisen tästä ongelmasta tekee se, että minulla on tapanani säilyttää käytännössä kaikki, täysin turhatkin lippuset ja lappuset, joita eri puolilta saan. Tällaisia tärkeitä papereita en kuitenkaan ole välttämättä säilönyt - ainakaan kovin hyvin, kun joudun niitä kaapin pohjalta epätoivon vimmalla etsimään. Tosin ikäväkseni muistan, että viimeisiä palkkanauhoja en kyseisestä työpaikasta edes saanut, koska lähtöni sieltä ei ollut täysin mutkaton ja kivuton.

Joka tapauksessa: VITUTTAA
 
Onneksi Suomen maajoukkueella on niinkin hyviä ja varmoja ja fyysisiä puolustajia, kuin Marko Kiprusoff. Mää oisin vetäny kyllä pakkeja pariin otteeseen turpaa, jos olisin ollut tuossa Nupen paikalla. Kukaan ei ole hoitanut pakeista hommaansa, niinkuin tällä tasolla pitäisi hoitaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Pee
Työvoimatoimistossa vaadituista tiedosta tuota työssäoloaikaani kohtaan löytyy työtodistuksestani kaikki muu paitsi viikottainen työaika. Se puolestaan löytyisi joka toinen viikko saaduista palkkanauhoista, mutta ongelmanani on se, etten löydä noita palkkanauhoja kuin vähän yli työajan puoliväliin saakka.

Auttaiskohan se, että pyytäisit siltä työnantajaltasi palkkatodistuksen koko työsuhteen ajalta. Niillä on velvollisuus pyydettäessä sellainen antaa. Ei tarvitse näin ollen murehtia näitä kadonneita palkkanauhoja.
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Eino_Mies
Auttaiskohan se, että pyytäisit siltä työnantajaltasi palkkatodistuksen koko työsuhteen ajalta. Niillä on velvollisuus pyydettäessä sellainen antaa. Ei tarvitse näin ollen murehtia näitä kadonneita palkkanauhoja.

Totta tohiset. Lisäksi työssäoloehdon täyttymisen selvittämiseksi kannattaa palkkatodistukseen pyytää maininta siitä, sisältyykö kertymäaikoihin alle 18-tuntisia työviikkoja, ja mikäli tällaisia viikkoja on, erittely ko. viikoista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Vittu. Hävittiin korispeli kahdella pinnalla, vaikka johdettiin jo 16 pisteellä. Osa syyksi voi laittaa valmentajan pienehkön kokemattomuuden (minä). Nyt vituttaa. Saatana.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttahan tuo.

Siis se, että pohjois-Euroopan mahtavin jalkapalloseura PK-35 pelaakin tulevan kauden kotiottelunsa Myllypuron urheilupuistossa.

Ykkönen ei siis palaakaan Pukinmäkeen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Aika vittumaista käydä tähän aikaan paskalla, huomata että tulipas taas kerran pudotettua kunnon merimiina ja ottaa käteen vessan suihku, joka yleensä toimii kätevänä välikätenä puikulan purkamisessa kompaktimpaan kokoon, että sen saa kivasti liukumaan uuskäyttöön paskapumppaamolle, eikä jää röörin tukkeeksi lataamon pohjalle. Mutta mutta, tällä kertaa ko. suihku olikin paskana. Mitäs siinä sitten, kun ei näihin aikoihin viitsisi kolistella hirveästi ettei koko talo herää. No, keppi käteen, ruskean reiän ritari palasiksi ja eikun sukeltamaan. Likasta hommaa, sano.

Kumma juttu, että tämän kokoisesta jampasta lähtee tuollaisia maanvyörymiä. Taitaa kuuluisa hämäläinen hitaus näkyä myös aineenvaihdunnassa, sekös vasta perseestä onkin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
VVV

Niin, tarkemmin erittelemättä: vitun, vitun vittu. Pääsisipä jo kotiin tai edes eläkkeelle.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Iker
Vituttahan tuo.

Siis se, että pohjois-Euroopan mahtavin jalkapalloseura PK-35 pelaakin tulevan kauden kotiottelunsa Myllypuron urheilupuistossa.

Allekirjoitan vitutuksen. Mikähän tämänkin päätöksen takana mahtaa olla? Myllypuroon tulossa uusia katsomorakenteita tai jotain? Ei voi ymmärtää, mikä tuolla Myllikässä oli niin paljon parempaa, että sinne piti mennä pelaamaan.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Ei mee voimakkaasti

Sunnuntaina kaatuminen, josta aivotärähdys ja tikkejä naamaan polilla.

Keskiviikkona viimeinen työpäivä. Irtisanottu tuotannollis- taloudellisistä syistä.

Eilen sain kuulla että isän niskasta poistettu hyvälaatuiseksi havaittu kyhmy osoittautuikin lymfoomaksi, eli imusolukesyöväksi.

Vituttaa, ahdistaa ja masentaa samaan aikaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rygge
Allekirjoitan vitutuksen. Mikähän tämänkin päätöksen takana mahtaa olla?
Pukinmäen pyhätössä harrastetaan kuulemma kolmena iltana viikossa yleisurheilua, joten PK:n oli parempi lähteä Myllypuroon, jotta voi harjoitella ja pelata samassa paikassa.

Kaijasilta olisi saanut ajaa ne yleisurheilijat vittuun sieltä.
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Nyt kyllä vituttaa!

Joukkueeni oli poistettu Hattrickistä, vaikka en ollut mielestäni sääntöjä rikkonut edes tai ainakaa niitä sääntöjä mitä sivulta löytyi. En sitten tiedä, mikä taas oli syy! VOI HELVETTI!! Vuoden työ palasiksi.. SAATANA!!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt ei ole enää kysymys pelkästä vitutuksesta. Lähdin eilen parille kaljalle ja kavereiden kanssa pelaamaan korttia. Sain rahaa menemään n.2700 euroa. Aamuinen herätys todella karu. Epäusko että voiko tämä olla edes totta. Saldotiedot tarkistettu ja tappiot kuitattu. Jotain lohtua antaa se että elämässä isompiakin asioita kuin raha, mutta voin kertoa että henkinen morkkis jotain sanoinkuvaamatonta.
 

scholl

Jäsen
Maalaisjunttien suosikkisarja Salatut Elämät vituttaa ylikaiken. Kukaan pääkaupunkiseudulla ei sitä paskaa kato, mutta silti ne nilkit kuvaavat sitä tossa kadulla vähän väliä. Saatanan kuvausryhmän "poikki" ja vastaavat huudot vituttavat niin paljon että tekisi mieli heittää nilkkiä ikkunasta vaikka pullolla päähän. Samaa kohtausta tekevät lukemattomia kertoja... Vittu!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Mikko78
Lähdin eilen parille kaljalle ja kavereiden kanssa pelaamaan korttia. Sain rahaa menemään n.2700 euroa.

Helvetti!! Tämä pelasti päiväni! Kaksi kysymystä: 1) missä joitte kaljat (että tietää varoa ton hintaisia paikkoja) ja 2) ei kiinnostaisi pari erää pokeria?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kaikki viestit, jotka päättyvät "sori chat". Onneksi täältä on saatu jo pääosin poistettua "ehdin nähdä"- viestit, mutta nämä vituttavat yhtä paljon. Pitkää pelikieltoa tai kirjoitusoikeudet pois kaikilta näiltä, kiitos.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Yläpesä
Helvetti!! Tämä pelasti päiväni! Kaksi kysymystä: 1) missä joitte kaljat (että tietää varoa ton hintaisia paikkoja) ja 2) ei kiinnostaisi pari erää pokeria?

No hyvä että jonkun päivä pelastui. Kaljaa otin kantapaikassani, hinta 3,5 euroo 0,6. Pokeri/kaikki korttipelit on vähäksi aikaa omalta kohdaltani pelattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös