Vitutusketju

• 10 699 107
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
6 tappiota putkeen Ässillä, eikä helpotusta ole luvassa. Ei suoranaisesti vituta tämä tämänhetkinen tila, vaan enemmänkin itkettää. Vittu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Ikijokeri
Olipas taas aivan vitun loistava kiekkokooste Yleltä! Aluksi jauhetaan pari minuuttia Shelleyn merkityksestä JYP:lle, ja sitten yksi vaivainen maali koko kierrokselta. Ei näin.
En tiedä mitä kaikkea tv:stä loppujen lopuksi tuli, mutta Ylen urheilusivuilla on tuon Shelley-jutun lisäksi välähdyksiä muistakin otteluista (kiekkokierros).

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Vituttaa nyt kybällä. Taas tullut viikko kärvisteltyä särkylääkkeiden avulla, mutta nyt tuntuu siltä, ettei nekään enää pidä pystyssä. Kuume on yli 38.5 asteen ollut jokaisena päivänä jo koko viikon jos en disperiiniä ole ottanut. Ehkä vielä viikon taistelen ja sitten lekuria jututtamaan.

Cougar.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Cougar
Vituttaa nyt kybällä. Taas tullut viikko kärvisteltyä särkylääkkeiden avulla, mutta nyt tuntuu siltä, ettei nekään enää pidä pystyssä. Kuume on yli 38.5 asteen ollut jokaisena päivänä jo koko viikon jos en disperiiniä ole ottanut. Ehkä vielä viikon taistelen ja sitten lekuria jututtamaan.

Cougar.

En tiedä, oleko jo aiemmin selvittänyt, mikä sinua vaivaa. Mutta hei, älä nyt ittees tapa! Monet sairaudet tarjoavat hoitamattomina kaikkia mukavia jälkitauteja, joista ei niin vaan pääsekkään eroon. Jos viikon taikka pari on ollut kuumeetta noinkin paljon, niin suosittelisin kyllä lääkäriin menoa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saatanan perkele!

Voihan vittujen kevät saatana... kämppis oli pitäny viikonloppuna bileet, itse olin kotipuolessa... no kämppiksen joku kaveri oli kännispäissään kaatunut meikäläisen huoneen ovenvierustaa päin sillä seurauksella että sulaketaulun alapuolella oleva seinän kipsilevy on tuhannen pillunpäreinä. Oikein kunnolla halki ja painunut sisään noin metrin matkalta. Seinän toisella puolella oleva kipsilevy, eli meikäläisen huoneen seinä on myös halki, tosin kyseessä on vain hiushalkeama.

Saatanan perkele. En tiedä miten iso remontti tästä tulee. Joutuuko pahimmassa tapauksessa vielä muuttamaan tästä kämpästä.... tarkoitus oli kuitenkin lähteä toukokuussa. Ei oikein mielellään muuttaisi tässäkin vaiheessa.

Onneksi kämppis lupasi itse hoitaa TOASille ilmoittamisen ja hoitaa kaikki mahdolliset sotkut.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa yksinäisyys.

Lisäksi vituttaa että äsken kirjoitin tämän väärään ketjuun, vaikka olisi se sinnekin sopinut.

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Yksinäisyyden tunne

Viestin lähetti Ted Raikas
Vituttaa yksinäisyys.

Kaamea tunne tuo yksinäisyys, sen tiedän. Että siinä osaakin tosiaan olla tunnetilaa kerrakseen.
Se on itselläni varmaan pahin, siis yksinäisyydentunne elämässä.
Voiko mitään muuta niin karmeaa olla?
Fiilis siitä että on niin yksin, niin yksin.......

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Vituttaa lukio ja huominen ruotsin koe. Vituttaa se, kun koulussa ei opi mitään, kun sitä mitä haluaa oppia.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Johnny Cool
Vituttaa lukio ja huominen ruotsin koe. Vituttaa se, kun koulussa ei opi mitään, kun sitä mitä haluaa oppia.

Pientähän tuo vitutus on siihen verrattuna, mitä lukematta jättäminen saa aikaan 20 vuoden päästä. Se se vasta vituttaa kun ei tullut luettua aikoinaan.

K

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Vituttaa ettei digiboxi suostu löytämään Urheilukanavan signaalia, jää Bundesligan peli näkemättä.

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Pientähän tuo vitutus on siihen verrattuna, mitä lukematta jättäminen saa aikaan 20 vuoden päästä. Se se vasta vituttaa kun ei tullut luettua aikoinaan.

K

Minulla on eri juttu. En aio mennä mihinkään ammattiin saatika yliopistoon.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Johnny Cool
Minulla on eri juttu. En aio mennä mihinkään ammattiin saatika yliopistoon.

Uraputki fattan jonossa?

Minäkin luulin olevani ekalla luokalla oikeassa, kun väitin äidilleni lukemistaidon olevan täysin turha, eikä minun olisi kannattava sitä opetella.
Onneksi sentään se taito tuli opiskelutua..

K

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti smasa
Vituttaa ettei digiboxi suostu löytämään Urheilukanavan signaalia, jää Bundesligan peli näkemättä.
Ois minuakin vituttanut.

Suhteellisen viihdyttävä ottelu nimittäin, Bremen nousi toisella jaksolla 2-0- tappioasemasta hienoon voittoon.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Voihan vittujen kevät saatana... kämppis oli pitäny viikonloppuna bileet, itse olin kotipuolessa... no kämppiksen joku kaveri oli kännispäissään kaatunut meikäläisen huoneen ovenvierustaa päin sillä seurauksella että sulaketaulun alapuolella oleva seinän kipsilevy on tuhannen pillunpäreinä. Oikein kunnolla halki ja painunut sisään noin metrin matkalta. Seinän toisella puolella oleva kipsilevy, eli meikäläisen huoneen seinä on myös halki, tosin kyseessä on vain hiushalkeama.

Ja korjataan sen verran, että kuulemma kämppiksen kaveri olikin työntänyt kämppikseni leikillään päin seinää.

No kämppis tai kaveri, pahaapa tuo tekköö...

Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Minulle valkeni tänään, mitä minun pitää tehdä, mutten kestä sitä ajatustakaan. Paskamainen olo, vituttaa.

Vitun vitun vittu saatana.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Ja korjataan sen verran, että kuulemma kämppiksen kaveri olikin työntänyt kämppikseni leikillään päin seinää.

No kämppis tai kaveri, pahaapa tuo tekköö...

Ei tuollaisesta mitään kovin isoa remonttia tarvitse tehdä. Pari äijää käy tekemässä homman valmiiksi ja myöhemmin maalaamassa päälle ja siitä seuraa kämppiksellesi tehtyyn työhön nähden lihava lasku. Pois muuttamisen vaaraa ei tuon "remontin" vuoksi ole.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Mane
Ei tuollaisesta mitään kovin isoa remonttia tarvitse tehdä. Pari äijää käy tekemässä homman valmiiksi ja myöhemmin maalaamassa päälle ja siitä seuraa kämppiksellesi tehtyyn työhön nähden lihava lasku. Pois muuttamisen vaaraa ei tuon "remontin" vuoksi ole.

Todennäköisestikin noin.

Ainoa, mikä minua pelottaakin on, että jos päättävät vaihtaa meikäläisenkin huoneen seinän levyn. Siihenkin tuli meinaan hiushalkeama.

Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Nuhakuume. Koko viikonloppu meni sohvalla ja tauti vaan jatkuu. Liian pirteä nukkuakseen, mut liian heikkona mihinkään muuhun. Vittu.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa, taitaa olla keuhkoputkentulehdus.
Rinnassa röhisee, ääni maassa, huono olla ja päässä suhisee.
Muutama tunti vielä niin pääsee lääkäriin. Sekin on kuitenkin joku saatanan puoskari joka ei anna tarpeeksi kovia mömmöjä.
Lisäksi vituttaa se, että suurin osa ihmisistä on tunteettomia paskiaisia.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mäkin olen joskus tunteeton paskiainen, mutta mulla on ollut onni ja autuus kerta toisensa jälkeen ihastua vielä pahempiin sellaisiin.
Varmaan se on sitte ihan oikein mulle.
Sekin vituttaa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?

Juu, kyllä tuollainen kipsilevyn hajoaminen vaatii vähintään parin päivän tilapäismajoituksen.

Veijari

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Todennäköisestikin noin. Ainoa, mikä minua pelottaakin on, että jos päättävät vaihtaa meikäläisenkin huoneen seinän levyn. Siihenkin tuli meinaan hiushalkeama.Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.

Et näköjään rakentamisesta paljoa tiedä, joten pitää sen verran valaista, että tuollaisen sisäverhouslevyn rikkoutuneen poistaminen/uuden asentaminen on puolen päivän homma. Rikkoutunut levy irti, uusi paikalle ja kittaus päälle. Seuraavana päivänä käyvät vetämässä telalla yli ja se on siinä. Tuskimpa tarvitsee evakkoon lähteä tuollaisen pikkuhomman takia. Ei ne niitä hommia siellä yöllä tee joten varmasti voit nukkua yösi rauhassa. Vitutuksen kyllä ymmärrän muutoin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?

En ole ottanut, mutta kiitos vinkistä. Soitanpas heti.

Ja ei, en tiedä sen enempiä rakentamisesta, kuten täällä joku jo mainitsikin. Pointti oli lähinnä siinä, että jos myös oman huoneeni puolelta menee kipsilevy vaihtoon (ei kuvaa), joudun siirtämään kirjahyllyjäni etc. alta pois. Huoneeni on varsin pieni, joten on melkein suotavaa lähteä sieltä sitten alta pois remontin ajaksi, jos niikseen tulee.

Ei tämä nyt suoranaisesti mitenkään superradikaalisti vituta, lähinnä sellaista vittuuntunutta naurua tämä aiheuttaa. Kämppistäni tämä vitutaa varmasti huomattavasti enemmän, lasku ja kirjallinen varoitus tulossa.

EDIT: Nyt vituttaa, kun SPR ei vastannut.

EDIT2: No en mä sinne oikeesti soittanu...

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy