Pêr un pugno di dolari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät & Florida Panthers
6 tappiota putkeen Ässillä, eikä helpotusta ole luvassa. Ei suoranaisesti vituta tämä tämänhetkinen tila, vaan enemmänkin itkettää. Vittu.
En tiedä mitä kaikkea tv:stä loppujen lopuksi tuli, mutta Ylen urheilusivuilla on tuon Shelley-jutun lisäksi välähdyksiä muistakin otteluista (kiekkokierros).Viestin lähetti Ikijokeri
Olipas taas aivan vitun loistava kiekkokooste Yleltä! Aluksi jauhetaan pari minuuttia Shelleyn merkityksestä JYP:lle, ja sitten yksi vaivainen maali koko kierrokselta. Ei näin.
Viestin lähetti Cougar
Vituttaa nyt kybällä. Taas tullut viikko kärvisteltyä särkylääkkeiden avulla, mutta nyt tuntuu siltä, ettei nekään enää pidä pystyssä. Kuume on yli 38.5 asteen ollut jokaisena päivänä jo koko viikon jos en disperiiniä ole ottanut. Ehkä vielä viikon taistelen ja sitten lekuria jututtamaan.
Cougar.
Viestin lähetti Ted Raikas
Vituttaa yksinäisyys.
Viestin lähetti Johnny Cool
Vituttaa lukio ja huominen ruotsin koe. Vituttaa se, kun koulussa ei opi mitään, kun sitä mitä haluaa oppia.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Pientähän tuo vitutus on siihen verrattuna, mitä lukematta jättäminen saa aikaan 20 vuoden päästä. Se se vasta vituttaa kun ei tullut luettua aikoinaan.
K
Viestin lähetti Johnny Cool
Minulla on eri juttu. En aio mennä mihinkään ammattiin saatika yliopistoon.
Ois minuakin vituttanut.Viestin lähetti smasa
Vituttaa ettei digiboxi suostu löytämään Urheilukanavan signaalia, jää Bundesligan peli näkemättä.
Viestin lähetti Sistis
Voihan vittujen kevät saatana... kämppis oli pitäny viikonloppuna bileet, itse olin kotipuolessa... no kämppiksen joku kaveri oli kännispäissään kaatunut meikäläisen huoneen ovenvierustaa päin sillä seurauksella että sulaketaulun alapuolella oleva seinän kipsilevy on tuhannen pillunpäreinä. Oikein kunnolla halki ja painunut sisään noin metrin matkalta. Seinän toisella puolella oleva kipsilevy, eli meikäläisen huoneen seinä on myös halki, tosin kyseessä on vain hiushalkeama.
Viestin lähetti Sistis
Ja korjataan sen verran, että kuulemma kämppiksen kaveri olikin työntänyt kämppikseni leikillään päin seinää.
No kämppis tai kaveri, pahaapa tuo tekköö...
Viestin lähetti Mane
Ei tuollaisesta mitään kovin isoa remonttia tarvitse tehdä. Pari äijää käy tekemässä homman valmiiksi ja myöhemmin maalaamassa päälle ja siitä seuraa kämppiksellesi tehtyyn työhön nähden lihava lasku. Pois muuttamisen vaaraa ei tuon "remontin" vuoksi ole.
Viestin lähetti kissankarva
Lisäksi vituttaa se, että suurin osa ihmisistä on tunteettomia paskiaisia.
Viestin lähetti Sistis
Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.
Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?
Viestin lähetti Sistis
Todennäköisestikin noin. Ainoa, mikä minua pelottaakin on, että jos päättävät vaihtaa meikäläisenkin huoneen seinän levyn. Siihenkin tuli meinaan hiushalkeama.Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.
Viestin lähetti Assa Ulter
Joko olet ottanut SPR:n kriispalveluun yhteyttä, kun elämä on sinua noin kovasti koulinut?