Vitutusketju

  • 10 591 386
  • 56 164

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Gagne
Tästäpä muistui jo taustalle painunut vitutus mieleen:
Vituttaa kun Liinoja, Toikka ja Kivinen aikanaan lähtivät.
Tuli vaan mieleen että käsittääkseni Mikko Kivinen oli ainoa ko. bändin jäsen joka sai fudut(lisätietoja saa niiden kotisivuilta-tai siis niitten foorumista jostain luin).
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vitun vittu..

..tätä elämisen kalleutta pk-seudulla. Kiskurihinnoilla ei ole mitään rajaa, kun peukalo keskellä kämmentä olevat uusavuttomat suostuvat maksamaan kaiken mitä kehdataan pyytää.

Öljynvaihto 25 euroa. Kyllä perkele tarttee vaihtaa alaa kun viiden minuutin työstä saa 150 mk. Ei IT-alalla tollasia mähveröitä tienaa kuin porttinen.

Saatana, vaihdan ite jossakin parkkiksella ja paiskaan jätejöpikät roskiin..


Ps. jälkivitutus Pukinmäen essolle.

50 litrasta 98sia 10 litraa oli sadevettä. --> bensapumppu, suodatin, suuttimet ja ruisku paskaksi. Tekivät sentään korjauksen, about 2500 eur, mutta työ tehty päin vittua. Pakokaasuarvot niin korkealla, ettei mittari meinannut katsatuksessa riittää, bensamittari ei toimi oikein ja tyhjäkäynti jotain 400 rpm luokkaa. Kaiken lisäksi kys lafkan hinuri ei vastaa puheluihin ja soittopyyntöihin.

Pukinmäen Esso sukkaa ja lujaa.

K
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olipas taas aivan vitun loistava kiekkokooste Yleltä! Aluksi jauhetaan pari minuuttia Shelleyn merkityksestä JYP:lle, ja sitten yksi vaivainen maali koko kierrokselta. Ei näin.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Haistakaa paska koko Valencia saatana miks semmonen jalkapallo joukkue pitää edes olla helvetti. Meni pitkäveto sitten siitä pieleen VITTU!!! Aluksi 80' 2-1 Aranburu luovutin jo silloin, sitten 2-2 82' Baraja ajattelin, että ei enää tee kumpikaan, mutta kuitenkin teki Xisco 88' ja olin jo sillon sammutanut telkkarin, mutta kaveri hehkutti hetken kuluttua, että Valencia oli tehnyt. Sitten avasi telkkarin ja huomasin 2-3 Valencialle ja juhlin jo"JESSS ei oo tota" ajattelin, että ei nyt voi enää saatana sössiä, muuta kappas kuinka ollakaan 90' Saatana Nihat tulee ja tasoittaa pelin ja vie mun rahat VITTUUUUUU!!! Vielä vittuttaa sekin, kun on maanantaina yks koe johon en jaksanu oikeen opiskella ja en oikeen hallitse sitä ja oon varma ettei mee läpi VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No onneks huomen on kuitenkin Kärpät - Jokerit HN-peli. Ja täytyypi laittaa huomenna Moniveto, jos sais sen kiinni niin sais kunnolla rahaa takas, mutta se ois mahdoton ajatus se. No oikeesti enemmän vituttaa toi koulu juttu ja koulu yleensä, kun oon niin laiska lukemaan, varsinkin kielet menee päin helvettiä...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Ikijokeri
Olipas taas aivan vitun loistava kiekkokooste Yleltä! Aluksi jauhetaan pari minuuttia Shelleyn merkityksestä JYP:lle, ja sitten yksi vaivainen maali koko kierrokselta. Ei näin.
Nelosen Urheilu hoiti asian paljon tyylikkäämmin. Ja Viivittä. Puuttui vaan Timo TA Mikkonen.

Montakohan kertaa se Norosen huitaisu tuli eilen Nelosen skandaaliuutisissa, kymmenen?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
6 tappiota putkeen Ässillä, eikä helpotusta ole luvassa. Ei suoranaisesti vituta tämä tämänhetkinen tila, vaan enemmänkin itkettää. Vittu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Ikijokeri
Olipas taas aivan vitun loistava kiekkokooste Yleltä! Aluksi jauhetaan pari minuuttia Shelleyn merkityksestä JYP:lle, ja sitten yksi vaivainen maali koko kierrokselta. Ei näin.
En tiedä mitä kaikkea tv:stä loppujen lopuksi tuli, mutta Ylen urheilusivuilla on tuon Shelley-jutun lisäksi välähdyksiä muistakin otteluista (kiekkokierros).
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Vituttaa nyt kybällä. Taas tullut viikko kärvisteltyä särkylääkkeiden avulla, mutta nyt tuntuu siltä, ettei nekään enää pidä pystyssä. Kuume on yli 38.5 asteen ollut jokaisena päivänä jo koko viikon jos en disperiiniä ole ottanut. Ehkä vielä viikon taistelen ja sitten lekuria jututtamaan.

Cougar.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Cougar
Vituttaa nyt kybällä. Taas tullut viikko kärvisteltyä särkylääkkeiden avulla, mutta nyt tuntuu siltä, ettei nekään enää pidä pystyssä. Kuume on yli 38.5 asteen ollut jokaisena päivänä jo koko viikon jos en disperiiniä ole ottanut. Ehkä vielä viikon taistelen ja sitten lekuria jututtamaan.

Cougar.

En tiedä, oleko jo aiemmin selvittänyt, mikä sinua vaivaa. Mutta hei, älä nyt ittees tapa! Monet sairaudet tarjoavat hoitamattomina kaikkia mukavia jälkitauteja, joista ei niin vaan pääsekkään eroon. Jos viikon taikka pari on ollut kuumeetta noinkin paljon, niin suosittelisin kyllä lääkäriin menoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saatanan perkele!

Voihan vittujen kevät saatana... kämppis oli pitäny viikonloppuna bileet, itse olin kotipuolessa... no kämppiksen joku kaveri oli kännispäissään kaatunut meikäläisen huoneen ovenvierustaa päin sillä seurauksella että sulaketaulun alapuolella oleva seinän kipsilevy on tuhannen pillunpäreinä. Oikein kunnolla halki ja painunut sisään noin metrin matkalta. Seinän toisella puolella oleva kipsilevy, eli meikäläisen huoneen seinä on myös halki, tosin kyseessä on vain hiushalkeama.

Saatanan perkele. En tiedä miten iso remontti tästä tulee. Joutuuko pahimmassa tapauksessa vielä muuttamaan tästä kämpästä.... tarkoitus oli kuitenkin lähteä toukokuussa. Ei oikein mielellään muuttaisi tässäkin vaiheessa.

Onneksi kämppis lupasi itse hoitaa TOASille ilmoittamisen ja hoitaa kaikki mahdolliset sotkut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa yksinäisyys.

Lisäksi vituttaa että äsken kirjoitin tämän väärään ketjuun, vaikka olisi se sinnekin sopinut.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Yksinäisyyden tunne

Viestin lähetti Ted Raikas
Vituttaa yksinäisyys.

Kaamea tunne tuo yksinäisyys, sen tiedän. Että siinä osaakin tosiaan olla tunnetilaa kerrakseen.
Se on itselläni varmaan pahin, siis yksinäisyydentunne elämässä.
Voiko mitään muuta niin karmeaa olla?
Fiilis siitä että on niin yksin, niin yksin.......
 

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Vituttaa lukio ja huominen ruotsin koe. Vituttaa se, kun koulussa ei opi mitään, kun sitä mitä haluaa oppia.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Johnny Cool
Vituttaa lukio ja huominen ruotsin koe. Vituttaa se, kun koulussa ei opi mitään, kun sitä mitä haluaa oppia.

Pientähän tuo vitutus on siihen verrattuna, mitä lukematta jättäminen saa aikaan 20 vuoden päästä. Se se vasta vituttaa kun ei tullut luettua aikoinaan.

K
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Vituttaa ettei digiboxi suostu löytämään Urheilukanavan signaalia, jää Bundesligan peli näkemättä.
 

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Pientähän tuo vitutus on siihen verrattuna, mitä lukematta jättäminen saa aikaan 20 vuoden päästä. Se se vasta vituttaa kun ei tullut luettua aikoinaan.

K

Minulla on eri juttu. En aio mennä mihinkään ammattiin saatika yliopistoon.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Johnny Cool
Minulla on eri juttu. En aio mennä mihinkään ammattiin saatika yliopistoon.

Uraputki fattan jonossa?

Minäkin luulin olevani ekalla luokalla oikeassa, kun väitin äidilleni lukemistaidon olevan täysin turha, eikä minun olisi kannattava sitä opetella.
Onneksi sentään se taito tuli opiskelutua..

K
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti smasa
Vituttaa ettei digiboxi suostu löytämään Urheilukanavan signaalia, jää Bundesligan peli näkemättä.
Ois minuakin vituttanut.

Suhteellisen viihdyttävä ottelu nimittäin, Bremen nousi toisella jaksolla 2-0- tappioasemasta hienoon voittoon.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Voihan vittujen kevät saatana... kämppis oli pitäny viikonloppuna bileet, itse olin kotipuolessa... no kämppiksen joku kaveri oli kännispäissään kaatunut meikäläisen huoneen ovenvierustaa päin sillä seurauksella että sulaketaulun alapuolella oleva seinän kipsilevy on tuhannen pillunpäreinä. Oikein kunnolla halki ja painunut sisään noin metrin matkalta. Seinän toisella puolella oleva kipsilevy, eli meikäläisen huoneen seinä on myös halki, tosin kyseessä on vain hiushalkeama.

Ja korjataan sen verran, että kuulemma kämppiksen kaveri olikin työntänyt kämppikseni leikillään päin seinää.

No kämppis tai kaveri, pahaapa tuo tekköö...
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Minulle valkeni tänään, mitä minun pitää tehdä, mutten kestä sitä ajatustakaan. Paskamainen olo, vituttaa.

Vitun vitun vittu saatana.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Sistis
Ja korjataan sen verran, että kuulemma kämppiksen kaveri olikin työntänyt kämppikseni leikillään päin seinää.

No kämppis tai kaveri, pahaapa tuo tekköö...

Ei tuollaisesta mitään kovin isoa remonttia tarvitse tehdä. Pari äijää käy tekemässä homman valmiiksi ja myöhemmin maalaamassa päälle ja siitä seuraa kämppiksellesi tehtyyn työhön nähden lihava lasku. Pois muuttamisen vaaraa ei tuon "remontin" vuoksi ole.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Saatanan perkele!

Viestin lähetti Mane
Ei tuollaisesta mitään kovin isoa remonttia tarvitse tehdä. Pari äijää käy tekemässä homman valmiiksi ja myöhemmin maalaamassa päälle ja siitä seuraa kämppiksellesi tehtyyn työhön nähden lihava lasku. Pois muuttamisen vaaraa ei tuon "remontin" vuoksi ole.

Todennäköisestikin noin.

Ainoa, mikä minua pelottaakin on, että jos päättävät vaihtaa meikäläisenkin huoneen seinän levyn. Siihenkin tuli meinaan hiushalkeama.

Silloin voi olla, että täytyy muutamaksi päiväksi ainakin etsiä joku vaihtoehtoluukku.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Nuhakuume. Koko viikonloppu meni sohvalla ja tauti vaan jatkuu. Liian pirteä nukkuakseen, mut liian heikkona mihinkään muuhun. Vittu.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa, taitaa olla keuhkoputkentulehdus.
Rinnassa röhisee, ääni maassa, huono olla ja päässä suhisee.
Muutama tunti vielä niin pääsee lääkäriin. Sekin on kuitenkin joku saatanan puoskari joka ei anna tarpeeksi kovia mömmöjä.
Lisäksi vituttaa se, että suurin osa ihmisistä on tunteettomia paskiaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös