Viestin lähetti Kidd
Kysyvälle vastataan: vituttaisi sinuakin jos elämäsi rakkaus asuisi neljänsadan kilometrin päässä.
Jotain tällasta arvelinkin :) No, tsemppiä vaan...eihän se matka kuitenkaan niiiiiin pitkä ole.
Viestin lähetti Kidd
Kysyvälle vastataan: vituttaisi sinuakin jos elämäsi rakkaus asuisi neljänsadan kilometrin päässä.
Viestin lähetti Kidd
Viestin lähetti PeteX
Synkronisoidut vaatteet. Kyllä vituttaa keskiluokkaisuus, jota itsekkin edustan.
Viestin lähetti Predator
PS: Kevään playoffs.... Jokerit-HIFK voitot IFK:lle 4-3. Miten niin scifiä?
Kappas.. tuohan oli kuin meikäläisen "kynästä". Erään naaraspuolisen ihmisen venkoilu asioiden suhteen vituttaa täälläkin. Ei siitä ota selvää millään.Viestin lähetti Another HAB
Naiset vituttaa. Tai siis mähän rakastan ja suorastaan palvon naisia mutta se käsittämätön hankaluus saa ihmisen raivotaudin partaalle. Nytten pitäis lähteä yhdelle naiselle jota olen piiritellyt parikuukautta ja olen jopa onnistunut kaatamaan hänet sänkyyni, mutta sit on ollut hiljaista sen asian tiimoilta ja nyt tänään hän soitti ja kysyi että et kai odota mitään tältä illalta? Ai en vai. Hitto mähän oon korvia myöten ihastunut tähän naikkoseen ja tottakai mä odotan kaikkea mukavaa (kuten paaaljon seksiä) mutta olen kummiskin luonteeltani semmonen että en ala mitään ultimaattumia laittamaan tai muuta mutta prkele ja tana että vituttaa.
Viestin lähetti HN
AAAAARRRGGHHHHHH !!!!!!
Seuraava ihminen, mies tai nainen - vanha tai nuori, joka sanoo Hervannan Näkijän kuullen "miettikääpä sitä", saa nyrkin silmäänsä. Lujaa.
Minkä helvetin takia kaikkein ärsyttävimmät, typerimmät, turhimmat ja paskimmat mukahauskat letkautukset tarttuvat ihmisten kielenkäyttöön???
Miksi joku - ja vielä todella moni - haluaa tehdä itsestään säälittävän pellen toistelemalla tätä anusaukkosen superärsyttävää latteutta??? Eivätkö tämän ultratyperän imbesilliletkautuksen toistelijat tajua, kuinka säälittäviä ovat?
Viestin lähetti ifota
Minun kahden päivän tietoliikennekatkos on päättynyt ja pääsin taas lukemaan jatkoaikaa.
Asiassahan on käynyt niin, että sm-liigan ketjuihin ei enään kehtaa "itkeä" Pallokerhon edellisestä ottelusta. Avaan sitten tämän ketjun (ehkä vähän myöhässä), johon voi purkaa vitutustaan.
Minua ainakin vituttaa, että:
1)Kerho hävisi
2)Tapa jolla hävittiin (oltiin taas johdossa, mutta silti)
3)tuomarit
4)Jokerit
5)SM-liiga
6)taas sataa lunta ja oon niin saatanan kylmä
7)Tuulola sai jäähyn huitomisesta, jos tuomari tosiaan näki mailan osuneen Rosan naamaan.
8)Sebastian Sulku, toivottavasti se vitun mulkku tosiaan menee Jokereihin.
9)tänään on pelkkää paskaa ruokana, vaikka valikoimaa pitäisi olla.
10)tää ei juurikaan auta.
Sitten pitää muistaa, että vitutusta puretaan, mutta ei vittuilla turhaan.