Vitutusketju

  • 10 556 457
  • 56 140

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Kidd
Kysyvälle vastataan: vituttaisi sinuakin jos elämäsi rakkaus asuisi neljänsadan kilometrin päässä.

Jotain tällasta arvelinkin :) No, tsemppiä vaan...eihän se matka kuitenkaan niiiiiin pitkä ole.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ZOOMAA HOMO, ZOOMAA!!

Toissapäivänä vitutti, kuten jo pidemmän aikaa, Hockey Nightin zoomausvimma maalikoosteissa.

No ei ole Urheiluruutu paljon parempi! Saatana!

Vituttaa, kun ei ole päässyt juttusille niiden kuvaajien kanssa, joiden mielestä on parempi nähdä maalikimarassa lähikuva pelaajan olkapäästä mieluummin kuin KIEKKO!!

Herätkää nyt saatanan kameravillet, ja tajutkaa, että laatu ei ole yhtä kuin zoom!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Vituttaa kun Kari Makkonen aamulla SPROT-FM:llä kehui puolustuksen oleva pelin sydän. Oli niin onnellinen kun eka erä meni 0 - 0. Onko se nyt niin saatanan hienoa jos matsi päättyy 0 - 0? Kukaan ei tehnyt virheitä, puolustus toimi ja kaikilla kivaa? Ei saatana mä luulin että tarkoitus on tehdä enemmän maaleja. Vittu Elitserieniin tollaset kuuluisivat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kidd
Kysyvälle vastataan: vituttaisi sinuakin jos elämäsi rakkaus asuisi neljänsadan kilometrin päässä.

Neljäsataa kilometriä ei ole mitään...

Vituttaa, kun Wien on niin kaukana. Ja vituttaa sekin, että ei ole toivoakaan saada unta vähään aikaan, ja huomenna on vähintään riittävästi ohjelmaa työn puolesta.

Toivottavasti saan huomenna sen verran aikaiseksi, että pystyn katsomaan sunnuntain Hockey Night -matsin. Olen nimittäin jo luopunut toivosta sen suhteen, että olisi tarpeeksi aikaa lähteä Nordikselle katsomaan peliä.

Summa Summarum, Wien on liian kaukana ja en pysty nukkumaan/keskittymään töihin, kun ajattelen vain omaa itävallatartani.

Arvaa vituttaako...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Synkronisoidut vaatteet. Miksi pariskunta kävelee ulkona samanlaisissa toppapuvuissa. Onko jo kaikki toivo menetetty? Samat vaatteet, aatteet ja lauantaina bumtsibumin jälkeen pikaiset. Kyllä vituttaa keskiluokkaisuus, jota itsekkin edustan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti PeteX
Synkronisoidut vaatteet. Kyllä vituttaa keskiluokkaisuus, jota itsekkin edustan.

Synkronisoidut vaatteet... wow, komea termi! Mitäs pahaa siinä sitten on? Olet varmaan huomannut vielä yltiömäisempää asustesynkronisointia Jokereiden fanikatsomoissa The Areenalla? Tai IFK:n fanien yllä Helsingin Jäähallissa? Joku diggaa Jokereita, joku diggaa IFK:ta, joku diggaa vaimoa tai aviomiestä? So not?
Eikä keskiluokkaisuutta pidä hävetä, se on Suomen rakentava voima! Olkoon Voima kanssasi!

PS: Kevään playoffs.... Jokerit-HIFK voitot IFK:lle 4-3. Miten niin scifiä?
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Naiset vituttaa. Tai siis mähän rakastan ja suorastaan palvon naisia mutta se käsittämätön hankaluus saa ihmisen raivotaudin partaalle. Nytten pitäis lähteä yhdelle naiselle jota olen piiritellyt parikuukautta ja olen jopa onnistunut kaatamaan hänet sänkyyni, mutta sit on ollut hiljaista sen asian tiimoilta ja nyt tänään hän soitti ja kysyi että et kai odota mitään tältä illalta? Ai en vai. Hitto mähän oon korvia myöten ihastunut tähän naikkoseen ja tottakai mä odotan kaikkea mukavaa (kuten paaaljon seksiä) mutta olen kummiskin luonteeltani semmonen että en ala mitään ultimaattumia laittamaan tai muuta mutta prkele ja tana että vituttaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Predator

PS: Kevään playoffs.... Jokerit-HIFK voitot IFK:lle 4-3. Miten niin scifiä?

Täällä vapistaan, mutta silti olen veikannut itseni kanssa että Jokerit- Lukko on valitettavasti pari.
Kyllä keskiluokkaisuus vituttaa. Miksi minäkään lauantaina naputtelen tyhjänpäiväisyyksiä. Puolustuksekseni (vaikea sana kirjoittaa) on sanottava, että aikomukseni oli eilen mennä muijan kanssa keskiluokkaisesti katsomaan Pahat Pojat. Menimme kuitenkin syömään ja kapakkaan, jossa taas tapasin ei-keskiluokkaiselta ajaltani tutun nuoruuden hullun. Ilta oli varsin railakas ja koska pidin tässä kapakassa Jokerikaulaliinaa kaulassani, niin sain tietysti savolaiset tapparafanit piipittämään pöytääni. Ei vituttanut, mutta häiritsi. Ilman suurempaa kahakkaa savolaiset lähtivät taksilla parakkiinsa ja minä taas toiseen kuppilaan, jossa oli teknohelvetti päällä. Pyysin egyptiläiseltä DJ:ltä Hurriganesia. Teknohelvetti loppui about vartin päästä ja kaapeista kajahti "It ain´t what you do". Mikään ei enää vituttanut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Outoa, ettei vituta juuri mikään. Sekään ei vituttanut, kun joku nimeltämainitsematon soitti aamulla juuri, kun olimme murun kanssa ottamassa takaisin sitä laatuaikaa, jonka menetimme jouduttuani viettämään suunnilleen koko viikon Espoossa ja Helsingissä. Nauratti vaan. Juu, en vastannut.

Paitsi jos Kerho ei herää Rinkelinmäellä kolmanteen erään, niin sitten vituttaa. Vähän aikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiroillessani vielä aamullakin välimatkan pituutta joku nimeltämainitsematon ei suostunut vastaamaan puhelimeen. Tämä nimeltämainitsematon soitti takaisin otettuaan murun kanssa takaisin menetettyä laatuaikaa ja kertoi syyn, miksei ollut vastannut.

Arvatkaapa vituttiko kuin pientä orkku-oravaa...

Odotas vaan nimeltämainitsematon, kun minä pääsen Wieniin tai itävallattareni tulee tänne...
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
SaiPa.. kesäloma alkoi.. näin ainakin vahvasti uskon.

katotaan saako helsingin keskustan baarista aihetta lisä v'tutukseen vai löytyykö lääke?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Another HAB
Naiset vituttaa. Tai siis mähän rakastan ja suorastaan palvon naisia mutta se käsittämätön hankaluus saa ihmisen raivotaudin partaalle. Nytten pitäis lähteä yhdelle naiselle jota olen piiritellyt parikuukautta ja olen jopa onnistunut kaatamaan hänet sänkyyni, mutta sit on ollut hiljaista sen asian tiimoilta ja nyt tänään hän soitti ja kysyi että et kai odota mitään tältä illalta? Ai en vai. Hitto mähän oon korvia myöten ihastunut tähän naikkoseen ja tottakai mä odotan kaikkea mukavaa (kuten paaaljon seksiä) mutta olen kummiskin luonteeltani semmonen että en ala mitään ultimaattumia laittamaan tai muuta mutta prkele ja tana että vituttaa.
Kappas.. tuohan oli kuin meikäläisen "kynästä". Erään naaraspuolisen ihmisen venkoilu asioiden suhteen vituttaa täälläkin. Ei siitä ota selvää millään.

Tänään vituttaa myös se että päätä särkee ja lievä kanuuna hiostuttaa.. Myös se vituttaa, että vituttaa.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Aamu

Se etten ole aamuihminen ja siksi olen syyllinen peltikolariin, jossa tietty omalle autolle kävi paljon pahemmin. Se vituttaa ankarasti.
 

Wolves

Jäsen
Jaaha, mistäs tätä vitutusta alkaisi purkamaan.

No vaikkapa näistä:

1. Miten vitussa meidän Ilkan rakkaat pelaajat onnistuvat munimaan kolme siis KOLME peräkkäistä ottelua johdosta tappioksi. Vittu, siinä meni niin kauan odotettu playoff-paikka.

2. Miten vitussa ihmiset SaiPan hallituksessa jaksavat katsoa Ilkan kasvoja päivästä päivään, kun minkäänlaista menestystä ei ole tippunut viimeiseen kolmeen kauteen. Luulisi, että jollain isolla kiholla, olisi käämit jo palanut, mutta asialle ei varmaan mitään tehdä, kun kerran Ilkka tekee kokoajan sitä kuuluisaa nollatulosta.

3. Ei voinu rakas Ilkka hankkia yhtään kunnon pelaajaakaan, vaan viihtyi Epsanjan auringon alla pelaamassa golffia. Paraniko tasoitus Ilkka, paraniko???

Vittu edelleen vituttaa...ei tästätäkään ollut hyötyä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa kun ei oikein keksi mitään hyvää syytä miksi pitäisi vituttaa... Kaikki ne asiat mitkä vituttaa on sellaisia joille voisin tehdä jotain, mutta en jaksa tai ole kiinnostunut ja se jos mikä vituttaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö se saatanan vitun vittu jo riitä että ex ämmä jätti mut about 2vk sitte PRKL. Pitääkö mun vielä vittu perkele vittu kuulla jälkikäteen 2 eri lähteestä että sillä o ollu suhde about viimesen kk.

Edit:En tiedäkkään ketä tapailee mutta jotakuta kuiteski. VITTU

Projekti Kissa 3200 alkakoon
 
Viimeksi muokattu:

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Vaalikeskustelut

Nää jos jotkut saa raivon partaalle...Joka vitun kanavalla 3 eri aikaan, fiksut toimittajat kysyvät samat helvetin asiat samoilta ihmisiltä.

Ja sit vielä ihmetellään miks ihmisiä ei jaksa äänestykset kiinnostaa...vois ihan vittuillakseen antaa ääneni MIKKO ALATALOLLE!!!
 

Vaicci#63

Jäsen
Vitun vittu!

SaiPan sivuilla otteluennakossa kirjoitettiin että yleisön kannattaisi tulla paikalle näyttämään että se haluaa joukkueen play-offeihin.

Mutta Joukkueen eteen ei tehdä johdossa mitään, pelaajat eivät tee mitään oman menestyksen eteen, ja meidän pitäisi kannustaa!
Voi olla vähän vaikeaa!

Vituttaa tää hemmetin neljävuotinen tarpominen ja Kaarnan puheet onnistuneesta kaudesta. Mutta Kaarnaa ei voi syyttää pelaajien pelistä, vaan myös vitutukset pelaajille.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti HN
AAAAARRRGGHHHHHH !!!!!!

Seuraava ihminen, mies tai nainen - vanha tai nuori, joka sanoo Hervannan Näkijän kuullen "miettikääpä sitä", saa nyrkin silmäänsä. Lujaa.

Minkä helvetin takia kaikkein ärsyttävimmät, typerimmät, turhimmat ja paskimmat mukahauskat letkautukset tarttuvat ihmisten kielenkäyttöön???

Miksi joku - ja vielä todella moni - haluaa tehdä itsestään säälittävän pellen toistelemalla tätä anusaukkosen superärsyttävää latteutta??? Eivätkö tämän ultratyperän imbesilliletkautuksen toistelijat tajua, kuinka säälittäviä ovat?


Nyt meni sitten kuppi nurin minullakin tämän asian suhteen.

Mitä turhimpien ja typerämpien lausahdusten tai kirjoitusten loppuun lisätään yhä tihenevässä määrin "miettikääpä sitä".

MIKSI?! Miksi minun muka pitäisi miettiä täysin turhanpäiväisiä ja itseäni millään tavalla heilauttamattomia asioita? Kertokaa! Minä ainakin mietin pidempään vain kiinnostavia tai tärkeitä asioita, silloinkaan en useimmiten käskyistä. Pelkästään Saukkosen umpisurkean show:n päätteeksi heittämät "miettikääpä sitä"-iltasadut eivät mietitytä käytännössä lainkaan, mutta näillä keskustelupalstoilla homma on viety vielä pidemmälle. "Omistan astiaston"-tyylisiä ilmoituksiakin kirjoittajat vaativat nykyään eri käskyllä muita miettimään. Toivottavasti eivät luule olevansa hauskoja.


Pahinta on että tuo "hauska letkautus" on todellakin tämän valtakunnan virallisen kananpojan alullepanema. Siksipä aina kuin tämän latteuden lukee tai kuulee, piirtyy aivoihin kuva Mika Saukkosen virnuilevasta vappunaamari-pärstästä. Se jos mikä on hirvittävää.

Nyt Jatkoajan keskustelupalstoilla on lisäksi ottamassa tulta kyseistä lausahdusta Saukkosen jorinoissa aina edeltävä "spontaani", "ai niin, yksi juttu vielä". Merkit ovat ne, että tämäkin lausahdus lisääntyy kuin kanit.

En arvosta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt vituttaa...

Tämä ehkäpä kuuluisi tuonne otteluketjuun mutta ei voi kun vituttaa niin ankarasti, paree purkautua tänne!

Luulisi, että piste Jokereita vastaan lämmittäisi - kyllä se varmaan lämmittääkin joskus ja jotain mutta nyt kyllä vituttaa niin perkeleen paljon. Vituttaa kuin pientä paviaania!

Vitutus kohdistuu suoraan tähän suviurpoannelitempakkaliigaan. Kentällä luistelee kymmenen raavasta miestä, patsi jos Nicce on kentällä - tuolloin niitä raavaita miehiä on yhdeksän, pelaamassa kiekkoa kananmunat pöksyissä. Hetkittäisiä välähdyksiä lukuunottamatta luulin eksyneeni ringettematsiin... perkele mikä kärsimysnäytelmä koko matsi.

Kentällä oli parhaimmillaan yksi kuningas - #38! Mutta ehei, kiitos suviurpoannelitempakkalindénin, hänkin veteli taklauksiin käsijarru päällä. Siis, perkele, näin kuinka Roman monen monta kertaa laidan lähellä veti vauhdit itseltään pois kun oli taklaamassa narripaitaa, tuloksena oli tuuppaus joka kylläkin kaatoi kohteen mutta minulle jäi taklauksista tyhjä olo... aivan kuin niitä ei olisi jaettu ainoatakaan.

Perkele, eihän tänne enää halua kukaan vakavasti otettava kiekkoilija tulla pelaamaan kun kaikki on kiellettyä. Pehmustakaa pumpulilla vielä se kiekkokin niin hyvin menee!

Seurajohtajat, perustakaa oma liiga ja jättäkää urpot leikkimään omalle hiekkalaatikolleen!

Huoh... helpottipa hivenen.

vlad#16.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minkä takia joidenkin pitää vastata kysymykseen aina "itseasiassa"
-Niin pelaat jääkiekossa hyökkääjää?
-itseasiassa olen puolustaja

Se kuulostaa vaan niin helvetin tyhmältä kun joka vastaus aloitetaan "itseasiassa"
Tätä sanontaa käyttää yleensä teinit jotka ovat niin aikuista niin aikuista.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti ifota
Minun kahden päivän tietoliikennekatkos on päättynyt ja pääsin taas lukemaan jatkoaikaa.
Asiassahan on käynyt niin, että sm-liigan ketjuihin ei enään kehtaa "itkeä" Pallokerhon edellisestä ottelusta. Avaan sitten tämän ketjun (ehkä vähän myöhässä), johon voi purkaa vitutustaan.

Minua ainakin vituttaa, että:
1)Kerho hävisi
2)Tapa jolla hävittiin (oltiin taas johdossa, mutta silti)
3)tuomarit
4)Jokerit
5)SM-liiga
6)taas sataa lunta ja oon niin saatanan kylmä
7)Tuulola sai jäähyn huitomisesta, jos tuomari tosiaan näki mailan osuneen Rosan naamaan.
8)Sebastian Sulku, toivottavasti se vitun mulkku tosiaan menee Jokereihin.
9)tänään on pelkkää paskaa ruokana, vaikka valikoimaa pitäisi olla.
10)tää ei juurikaan auta.

Sitten pitää muistaa, että vitutusta puretaan, mutta ei vittuilla turhaan.

Näyttää elämä olevan liian helppoa, jos ei vituta muu kuin kerhon paska peli ja safka! Vaihdetaanko osia viikoksi!!??
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jepjep haista vitun ämmä paska.
Haista oikein syvä vittu.
Meinasit että on parempi perustaa yhteinen uusi suhde.
Kuin 5vuoden vanha suhde kihloissa se ja sen exä.
Tai kuin me 1vuosi melkein yhdessä.
Sä saatanan ämmä menit viä valehteleen että ei oo ketään uutta.
Kun sanoit muuttavas takas kotiin.
Vittu oot yks saatanan nolla mun elämään.
Valehteleva paskiainen.Haista vittu.
Pilasit 2 suhdetta sillä.
Että alotitte yhden uuden.
Vitun runkkari.
Itkut on itketty.
Sanoit muka että ollaan kavereita jatkossa.
Vitut.
Sä oot 0 mulle.
Tajusiks ämmä?
Pelkkä NOLLA.

Haista vittu!
 

raksipoi

Jäsen
Joo nyt kyllä v...ttaa ja raskaasti.En oo tässä pitkään aikaan ollu sairas(noin 2 vuoteen).Ja nyt on alkamassa hiihtoloma niin enköhän just sillon sairastu.Ja mun tuurilla oon varmaan koko hiihtoloman sairas v..tu että v...ttaa
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Kyllä vituttaa taas Suomen oikeuskäyntäntö

Tämän päivän aamulehdessä seuraava otsikko: Aviomiehelle sakot vaimoa kopeloineen lyömisestä.

Aviopari on sahannut taksillaa Ylöjärveläisen ravintolan taksipaikalle ja heit on ovi avautunut ja tuntematon mies änkenyt naisen puolelle autoon estäen tämän ulospääsyn ja alkanut kopeloimaan naista. Sekä mies että nainen pyysivät useaan ketaa vierasta irrottamaan ja mies nousi jo ulos taksistakin. Miehen noustua nainen huusi kovaa jolloin mies palasi taksiin tönäisi ja löi vierasta. - vieraan lasit hajosivat, mutta muita erityisiä vammoja ei ainakaan lehdessä mainita.

Lopputulos: aviomiehelle 90 euroa sakkoa ja 450 euroa korvauksia. Vieraalle 70 euroa sakkoa.

ON se JUMALAUTA, että omaa vaimoa/naista ei tässä maassa saa puolustaa kaiken maailman hiippareilta - vittu että vituttaa tällainen. 450 euroa on varmaan niiden lasien hinta, mutta olis mun puolesta saanu kaveri maksaa ite lasinsa.

-ipa rules
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös