Vitutusketju

  • 10 557 246
  • 56 140

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kiitos Lukko! Veitte mun rahani!

Nyt vituttaa, 12 € oli jo melkein hallussani, mutta mitä vielä! Eikös vain tuo vitun Lukko mennyt hölmöilemään lopussa pelin tasoihin, saatana! Toivottavasti eivät paskiaiset pääse pudotuspeleihin jos tuolla tavalla munitaan lopussa ja vielä jumboa vastaan, helvetti! Jokereiden tappio ei nyt vituta pätkääkään, vaan se, että menetin rahani ihan viime hetkillä! Kiitos Ika ja Lukko!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Kiitos Lukko! Veitte mun rahani!

Viestin lähetti Ikijokeri
Nyt vituttaa, Kiitos Ika ja Lukko!

Herkkänahkaista porukkaa nämä Jokereiden fanit. Itkekää vasta sitten kun IFK pleijareissa pudottaa teidät sankkaan rantapallolaumaan.

Tää oli muuten provo, etten sanoisi suorastaan lapsellista keljuilua. Menitte piruuttaan häviämään raumalaisille? Että Lukko nousisi IFK:n ohi.... prrrrrkl... hah! Muita teini-ilmauksia en nyt tähän hätään keksi.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Re: Kyllä vituttaa taas Suomen oikeuskäyntäntö

Viestin lähetti ipa rules
Tämän päivän aamulehdessä seuraava otsikko: Aviomiehelle sakot vaimoa kopeloineen lyömisestä.

Aviopari on sahannut taksillaa Ylöjärveläisen ravintolan taksipaikalle ja heit on ovi avautunut ja tuntematon mies änkenyt naisen puolelle autoon estäen tämän ulospääsyn ja alkanut kopeloimaan naista. Sekä mies että nainen pyysivät useaan ketaa vierasta irrottamaan ja mies nousi jo ulos taksistakin. Miehen noustua nainen huusi kovaa jolloin mies palasi taksiin tönäisi ja löi vierasta. - vieraan lasit hajosivat, mutta muita erityisiä vammoja ei ainakaan lehdessä mainita.

Lopputulos: aviomiehelle 90 euroa sakkoa ja 450 euroa korvauksia. Vieraalle 70 euroa sakkoa.

ON se JUMALAUTA, että omaa vaimoa/naista ei tässä maassa saa puolustaa kaiken maailman hiippareilta - vittu että vituttaa tällainen. 450 euroa on varmaan niiden lasien hinta, mutta olis mun puolesta saanu kaveri maksaa ite lasinsa.

-ipa rules

Niinpä. Nämä ovat näitä järjestelmän varjopuolia. En kyseistä juttua lukenut, mutta villi arvaukseni on, että tämä vaimoaan puolustanut tuomittiin hätävarjelun liioitteluna tehdystä pahoinpitelystä/lievästä pahoinpitelystä (ainakin hätävarjeluun minä olisin tuossa tilanteessa vedonnut). Ja useinhan käy niin, kuten nyt tässäkin tapauksessa kävi, että tuo korvausvastuu koskee varsinaista rangaistusta enemmän. Todennäköisesti oikeus on asettanut miehen rikosoikeudelliseen vastuuseen sillä perusteella, että mies olisi tilanteessa voinut käyttää lievempiä keinoja vaimonsa puolustamiseen; ei sillä, noin varmaan minäkin olisin vastaavassa tilanteessa toiminut.

Mutta onhan se niinkin, ettei lakikirjassa voida millään ruveta luettelemaan kaikkia mahdollisia tilanteita. Hätävarjelun rajat ovat Suomen oikeuskäytännössä tiukat, ja hyvä niin. Tämä tietysti joskus johtaa kokonaisuuden kannalta tarkoituksettomaan tai kohtuuttomaan lopputulokseen. Ei mikään ihme, jos tästäkin valitettaisiin hovioikeuteen, ainakin mahdollisuudet ovat tuon ipa rulesin kertoman perusteella olemassa. Muutoinkin ovat ainakin Tampereen käräjäoikeuden (ja ehkä muidenkin alioikeuksien tuomiot) olleet viime aikoina lievästi sanottuna kummallisia.

Toisaalta, vaikeata on ainakin minun mielestäni ottaa aukottomasti juridisessa mielessä kantaa yhteenkään oikeustapaukseen pelkän lehtikirjoituksen perusteella. Ratkaisuun vaikuttavat monesti myös sellaiset seikat, joista ei lehdissä ymmärretä syystä tai toisesta mainata sanallakaan. Näin ainakin iltapäivälehdissä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: Kiitos Lukko! Veitte mun rahani!

Viestin lähetti Ikijokeri
Eikös vain tuo vitun Lukko mennyt hölmöilemään lopussa pelin tasoihin, saatana! Toivottavasti eivät paskiaiset pääse pudotuspeleihin jos tuolla tavalla munitaan lopussa ja vielä jumboa vastaan, helvetti!

Playoff-viivan yläpuolella olevista kahdeksasta joukkueesta vain HPK, Blues ja HIFK ovat pystyneet edellisessä kohtaamisessaan tämän kyseisen jumbon varsinaisella peliajalla voittamaan. Näistäkin Blues ja HIFK käytännössä yhdellä maalilla (Blues nimittäin kaunisteli eron kahteen maaliin pistämällä lopussa tyhjiin). Muut paskiaiset, eli Jokerit, Kärpät, JYP, Tappara ja nyt Lukko, ovat hölmöilleet, toivottavasti mikään muu joukkue ei siis pääse pudotuspeleihin, vaikkakin kolmen joukkueen pudotuspeleissä joudutaankin systeemiä hiukan säätämään.

Vakavasti ottaen, kyllä minusta voit katsoa ihan peiliin sitä hölmöä etsiessäsi. Pelkästään edellisten otteluiden perusteella olisi luullut arvelevan, että minimaalinen kerroin 1.25 Lukon varsinaisen peliajan voiton puolesta ei ole millään tavalla suhteessa riskiin. Sellaiset 1.6-1.7 olisivat vasta olleet pelaamiskelpoisen rajoilla.
 

ifota

Jäsen
Re: Re: vitutusketju

Viestin lähetti leivoja
Näyttää elämä olevan liian helppoa, jos ei vituta muu kuin kerhon paska peli ja safka! Vaihdetaanko osia viikoksi!!??

Tämä on lätkäpalsta joten lienee luonnollista, että vituttaa, kun oma jengi on hävinnyt play'off:seissa paskalla tavalla. Jos jengi häviää tolla tavalla niin silloin luultavasti vituttaa myös ruoka ja kaikki muukin. Jos elämäsi on niin vitun kovaa, valita sosiaali- ja terveysministeriön palstoilla, aivan turha porata mulle.
Life is what you make of it.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Vituttaa kun omistan AMD K6 3D prosessorin, ja CM4 ei toimi sillä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nyt vituttaa ja paljon. Kävin juuri juomassa elämäni kalleimman tuopin, joka oli lisäksi vajaa (0,4) ja Carslbergiä. Hintaa tuli mukavat 124 euroa. Eli ylinopeussakot 115€+5€ sisään+4€ olut. Maistui muuten aika hyvälle, ja join joka tipan.

Eikö noilla vitun kytillä ole mitään muuta tekemistä kuin kytätä ajaako joku noin klo. 00.50 ylinopeutta Länsiväylällä? Juu, kyllähän minä ihan saatanan iso rikollinen olenkin kun ajan 80:n alueella sataaviittä, täysin tyhjällä tiellä. Ja lisää virkoja vielä poliiseille, tottakai. Ei ne muuten kerkeä valvomaan turvallisuutta.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vituttaa KJT:n säätö. Puolestani Revolle olisi voinut antaa potkut jo aikoja sitten, mutta ei. Seuran johdon sedät päättävät potkia Revon pihalle juuri nyt, ennen karsintasarjan alkua. Hienoa!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Footless
Eikö noilla vitun kytillä ole mitään muuta tekemistä kuin kytätä ajaako joku noin klo. 00.50 ylinopeutta Länsiväylällä? Juu, kyllähän minä ihan saatanan iso rikollinen olenkin kun ajan 80:n alueella sataaviittä, täysin tyhjällä tiellä. Ja lisää virkoja vielä poliiseille, tottakai. Ei ne muuten kerkeä valvomaan turvallisuutta.

Hyvä että jäit kiinni, oon oikeasti sitä mieltä. Mahto olla kiire kun ajoit 105?

Vaalit tulossa, voit vaikuttaa poliisin rahoitukseen.

Oon vankkumaton joukkoliikenteen kannattaja, se kun toimii Pääkaupunkiseudulla poikkeuksellisen hyvin.

Tää on vitutusketju, niin mä vastasin tähän sen takia, että mua vituttaa tommoset sakkotinkijät.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Eino_Mies
Rauman Lukko ja Ismo Lehkonen. Aamen.

Kivillähän tuosta selviää, joten nou hätä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vituttaa...

nää vankumattomat joukkoliikenteen kannattajat.

Juu on se hienoa, että joukkoliikenne toimii Helsingissä - missään muualla se ei sitten toimikkaan. Minulle on ainakin merkitystä käytäkö työmatkaani 15min omalla autolla vai 60 min bussilla. Bussit harvemmin menevät kerralla oikeaan suuntaan, eli tarvitsee vaihdon keskustassa tms - lisäki molemmissa päissä tulee tietty matka kävelyä (lue ajan hukkaa).

Yksityisautoilu on hävyttömän kallista!

-ipa rules
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mua vituttaa kanssa nää vankkumattomat joukkoliikenteen kannattajat. Kulkekaa te niillä vitun busseillanne siinä saatanan metelissä kaiken maailman paskasakin kanssa. Aivan saatanan sama mulle. Vittu jos suoralla tiellä jossa on kolme kaistaa suuntaansa ei saa ajaa kun kaheksaakymppiä, keskellä yötä. Ne paskalakit vois kytätä samalla paikalla silloin ruuhka-aikaan, kun kaikki saatanan seinähullut ajaa paljon lujempaa kuin minä. Ja ohittelee oikealta, bussikaistaa pitkin ja muutenkin ihan miten sattuu. Ne ovat vaarallisia, oikeasti.

Ja mulla ei ollut mihinkään kiire, en vaan tyhjällä tiellä jaksanut tuijottaa mittaria niin tarkkaan.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Footless
Vittu jos suoralla tiellä jossa on kolme kaistaa suuntaansa ei saa ajaa kun kaheksaakymppiä, keskellä yötä. Ne paskalakit vois kytätä samalla paikalla silloin ruuhka-aikaan, kun kaikki saatanan seinähullut ajaa paljon lujempaa kuin minä.

Ja mulla ei ollut mihinkään kiire, en vaan tyhjällä tiellä jaksanut tuijottaa mittaria niin tarkkaan.

Ihan turhaa ininää. Kyllä se varmasti ottaa päähän, mutta pohjoisemmassakaan ei katsella kellonaikaa tai autojen määrää, kun peltipoliisit räpsäyttävät salamavaloaan kun kuski ei viitsi tyhjällä tiellä tuijottaa mittaria.

Minua ottaa päähän se peltipoliisien kyttääminen ja joidenkin kuskien jarrutteleminen kyseisen tolpan nähdessään, vaikka mittarissa on juuri se sallittu 80 tai 100 km/h.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Oasis-Vieri
FF rikki?

Uuh...

Taitaa olla. Ylläpito lienee mummolassa vai onko asialla Lasse jälleen kerran? Vai onko Ääriliike lavastanut Lassen syylliseksi?

Miettikääpä sitä!
 

Shane

Jäsen
Perkeleen k***äBoavista kun jäi nollille, kuutisenkymmentä euroa olisi piskuinen 0.80 euron monivetojärjestelmä tarjonnut 1-1 -tuloksella mutta 1-0:aan jäi.


Ja Hockey Night, tarvitseeko edes mainita..?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
JYP hävis, toivottavasti löytyy huomiseks.
Juha Repo, aivan uskomattoman paska ja linjaton tuomari. Ekan erän molemmat ulosajot tehtiin linjureiden näkemysten perusteella.
 

raindex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joku saatanan idiootti oli keksinyt sylkäistä ns. aivolimat autoni sivuikkunaan Hakametsän jäähallin parkkipaikalla!!!
Ihan kuin ei olisi vituttanut tarpeeksi kävellä siinä sohjossa josta on aivan turha löytää astumapaikka missä ei olisi ollut vähintään 5cm vettä!
Sinä onnellinen joka koit tarpeelliseksi antaa osan itsestäni juuri minun autooni, kiitos! Toivottavasti maailmasi parani prkl.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yllätys yllätys: Naiset!

Minä keksin aikakoneenkin ennemmin kuin opin tajuamaan, että mitä naisten päässä liikkuu. Ei pitäisi ikinä odottaa mitään ettei pety. Toinen kerta putkeen kun mut potkitaan tikkailta alas ilman että osaan yhtään odottaa sitä. Perkele mää alan umpipessimistiksi taas vähäksi aikaa. Pitäkää tunkkinne...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
v-man sama vika, samat tunteet... näinhän se aina menee. Paras olisi kun ei odottaisi mitään, mutta tyhmänähän sitä aina luottaa kun toinen sanoo kuinka rakastaa, jne. Siihen sitä aina menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös