Vitutusketju

  • 10 668 795
  • 56 216

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa herätä aamulla ja katsoa luurista kenelle on taas kännipäissään soittanut! Nyt oli vissiin ollut rähinäkänni, kun kuulemma olin ollut lähdössä Eurajoelle pieksemään yhden miehen. Ei siinä mitään, mutta vituttaa, kun olivat soittaneet poliisin suojelemaan tätä kaveria ja ei mulla ole edes mitään kränää hänen kanssaan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Gellner
Vittu, että vituttaa ihmiset jotka faksaavat tai lähettävät meilin ja sitten soittavat perään varmistaakseen, että hakemus tai faksi on tullut perille. Huoh. Tupladuuniahan tuollainen tietää.

Hei, en ole siis ainoa! Duunissa eräs sankari lähettää meiliä ja hädin tuskin on Outlook välähtänyt, että on uutta postia, niin eikös tämä kaveri jo pirauta, että huomasitko, lähetin sulle postia. Olisiko jollain ideaa, mitä voisi sanoa, että se tälle tyypille menisi se perille, että ei tarvitse koko ajan pirautella perään.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matias Metsäranta ja muu meitin mestistason puukäsiosasto. Ja "muutama" valopää IFK-fani jotka edustavat sitä Suomen parasta fanikulttuuria parhaimmillaan.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Nyt pistää aika ankarasti vituttamaan, kun pitäisi tässä opiskella matematiikkaa, muuta silti katson tuota "jääkiekkoa" TV:stä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo valkoinen paska mitä taivaalta on puskenut nyt viikon verran alkaa vituttamaan ihan oikeasti. Autolle mennessä joutuu ensin tarpomaan hangen läpi ja lähes joka kerta joutuu vähintään sulista hakkaamaan niihin jäätyneet lumet. Tiet ovat aivan karmeassa kunnossa, kaistoista ei ole tietoakaan eikä kiihdytyskaistoilta meinaa päästä liikenteen sekaan autojen sutiessa paikoillaan. Tähän vielä nämä teiden ritarit jotka ajavat yhtä lähellä kelistä riippumatta ja riemu onkin katossa. Mua kohta huvita enää mikään.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kitikitivalivali

Kyllähän tässä melkeistä viikon olikin hyvä olo. Oksettaa nimittäin taas ja aika rankasti oksettaakin. Ei vaan millään enää jaksaisi tätä oloa, varsinkin kun tuohon päälle vielä silmät särkevät koko ajan.

Ja noh, tämä ei niinkään vituta, ärsyttää vain. Kun tuossa nyt on aina ollut joku tietokoneen käytössä nerompi mies nurkissa pyörimässä ja laittamassa tätä masiinaa kuntoon (ja siinä sivussa marmattamassa siitä, miksen ole tehnyt virustarkistuksia ym). Mutta nyt perkele kun tämä kone vittuilee normaalia enemmän, en saa ketään tuttua katsomaan mikä olisi vialla. Täytyy vissiin lahjoa joku teli-puolen pojista (ja kuunnella sitä vittuilua pari tuntia) tai kiristää faijan duunikavereita (sitten ne tulevat puhumaan tänne jotain tietokonejargonia mistä ei ymmärrä mitään ilman alan koulutusta).

Huomenna vielä rasittavin päivä ikinä aamuvuoroineen ja ryhmätyön tekoineen. Jos joku narri-fani huomenna huomaa, että omituisesti pukeutuva pygmi puree sitä nilkkaan, niin se olen sitten minä. Vituttaa jo valmiiksi nimittäin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Kitikitivalivali

Viestin lähetti Pikku Myy
Jos joku narri-fani huomenna huomaa, että omituisesti pukeutuva pygmi puree sitä nilkkaan, niin se olen sitten minä. Vituttaa jo valmiiksi nimittäin.
Väriä katsomoon. Vaan älä tuosta huolestu. Me ollaan totuttu tuollaiseen, on vaan aikaisemmin ollut aina Sakke.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKOJOUKO

Vittu että sapettaa, fanien silmiinkusetusta lähes vuoden verran.

Penatrophy 2005 - Turun Palloseura.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa mahdollinen Selänteen pelaamattomuus koko loppukautena, vituttaa Jokereiden tiedottamispolitiikka, vituttaa kouluhommien sekavuus, vituttaa Jatkoajan kyykkiminen.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Narvanmaan Jokkeilu ja Tepsin "huippu" scouttaus ja lohen kalastus mato ongella saa pinnan tiukalle tällä hetkellä. Muut joukkueet hankkivat kovia pelimiehiä kuten esim. HIFK isopää Ollin ja Lydmanin ja Kerho jonkun tsekin, kun taas Tepsi hankkii "tsekkitukka" Rauteen, mutta saatiinhan me "hyvä puolustuspään pelaaja" vaikka oltais tarvittu todellinen maalintekijä.

Helvetti mitä Jokkeilua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa alakerran sekopäämuija.

Vituttaa sekopäinen luokkatoverini.

Vituttaa SaiPan toiminta.

Vituttaa niskakipu.

Vituttaa tää paikka.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
mysteerin vitutuslistaa

Häiritsee taloyhtiön pyykkituvan ja kuivaushuoneen kyttääjä, joka käy avaamassa pesukoneen luukun heti kun kone lopettaa, ja sammuttamassa kuivaushuoneen puhaltimen kun pyykit ovat kuivuneet.
Eikä pyykkitupaosastoon pitäisi olla kuin yksi avain! Erittäin mukavaa naapurikyttäystä. Melkein voisin kirjoittaa samaman myös naapurikyttaajat.net -sivustolle.

Häiritsee toisena täysin syyttä oleva kuume. Kuumetta on, olo on voimaton, voisin vaan nukkua ja nukkua, en meinaa pysyä edes pystyssä. Mitälie.

Oksettaakin edelleen ja päätäkin särkee.

Lisäksi huomenna pitäisi mennä töihin, oikein ihmisiä palvelemaan ja olemaan ystävällisen ja tehokkaan näköisenä, hymyssäsuin klo 10-17.

Ei silti, asiaa olisi onnellisuusketjunkin puolelle.
 

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Vituttaa tasan yksi asia: Saimaan Pallo! Voiko asiaa enää selvemmin ilmaista?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Alko vituttaa ankarasti kun tulin tänne lukemaan muiden vitutuksia! Miks olen niin vitun tyhmä? Miks en mene nukkumaan?! Vittu kun pitää olla niin saatanan tyhmä!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Jotenkin vaan vituttaa, mutta en tiedä miksi.

Vähän ehkä sen takia, että sain ekan palkkani työharjoittelusta, mutta vuokran ja juoksevien menojen jälkeen huomasin, että eipä siitä paljon käteen jäänyt. Joten pitkään suunniteltu uuden tietokoneen hankinta ei nyt sitten onnistukaan. Eipä se silti ollut niin tärkeetä, mutta kai se sitten vaan vituttaa...

Tai sitten vitutus johtuu Ässien muniinpuhaltelusta. Mutta jos se tosta johtuu, niin luulis, että siihen olis aikojen saatossa jo tottunut.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Vituttaa se, että SM-liigan kiekkojutut sysätään melkeinpä joka helvetin ilta lumilaahauksien, mäestäputoamisien, kepin- ja ympyränkierron jälkeen viimeisiksi mitättömällä ruutuajalla kanavasta riippumatta. Jopa lauantai-iltoina, jolloin ne koosteetkin takuulla ovat valmiita reilusti ennen lähetyksen alkua. Urpo istuu kädet ristissä. Vittu. Ja tällaisesta toiminnasta ihmiset vielä maksavat, lupamaksuilla tai muuten. Ei oikein jaksa kiinnostaa kun joku vitun Kattilakoski voittaa Kontiolahden 10km perinteisen 25,4 sekunnin marginaalilla toiseksi jääneeseen Palolahteen satapäisen yleisöjoukon edessä. Vittu.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttävää, kun jonkun ihmisen kanssa on ollut joku läppä, mitä muut eivät ole kuulleet. Ja sitten kun ei enää olla väleissä, niin sitten niin saatana olisi ihan hirmusti jotain kerrottavaa asiaan liittyen. (Ok, kukaan ei tajua tästä nyt mitään) Mutta kun tiedän sen vastaanoton, jos nyt ilmotan, että näin ne jäähallissa pyörineet pissikset ja kyllä ne oikeastikin pukeutuu niin. Faak.

Lisäksi vituttaa tuo kaveri tuossa vieressä. Heitän sitä nitojalla, jossei se kohta lopeta tuota "mäpä sainkin eilen lälläslää" -hehkutusta.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti RV16
Vituttaa se, että SM-liigan kiekkojutut sysätään melkeinpä joka helvetin ilta lumilaahauksien, mäestäputoamisien, kepin- ja ympyränkierron jälkeen viimeisiksi mitättömällä ruutuajalla kanavasta riippumatta. Jopa lauantai-iltoina, jolloin ne koosteetkin takuulla ovat valmiita reilusti ennen lähetyksen alkua. Urpo istuu kädet ristissä. Vittu. Ja tällaisesta toiminnasta ihmiset vielä maksavat, lupamaksuilla tai muuten. Ei oikein jaksa kiinnostaa kun joku vitun Kattilakoski voittaa Kontiolahden 10km perinteisen 25,4 sekunnin marginaalilla toiseksi jääneeseen Palolahteen satapäisen yleisöjoukon edessä. Vittu.

Tähän ei ole mitään lisättävää. Sama ihmetyttää myös minua, että miksi ihmeessä jääkiekko saa niin helvetin vähän tv-aikaa. Kunnon koosteet joka pelistä, ja äkkiä. Ni!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti RV16
Vituttaa se, että SM-liigan kiekkojutut sysätään melkeinpä joka helvetin ilta lumilaahauksien, mäestäputoamisien, kepin- ja ympyränkierron jälkeen viimeisiksi mitättömällä ruutuajalla kanavasta riippumatta. Jopa lauantai-iltoina, jolloin ne koosteetkin takuulla ovat valmiita reilusti ennen lähetyksen alkua. Urpo istuu kädet ristissä. Vittu. Ja tällaisesta toiminnasta ihmiset vielä maksavat, lupamaksuilla tai muuten. Ei oikein jaksa kiinnostaa kun joku vitun Kattilakoski voittaa Kontiolahden 10km perinteisen 25,4 sekunnin marginaalilla toiseksi jääneeseen Palolahteen satapäisen yleisöjoukon edessä. Vittu.

Tämä on vituttanut minuakin jo pitkään. 22.1 paikalliskierros jäi ylellä jopa ravien taakse näyttövuorossa. Uskomatonta.
Maikkari on sentään hiukan nostanut tasoaan viikonloppuisin, vaikka pelit jäävätkin usein näiden kaiken maailman kissanristiäisten taakse, niin useasta pelistä näytetään silti kuvaa ja sehän on tärkeintä.
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ikijokeri
Maikkari on sentään hiukan nostanut tasoaan viikonloppuisin, vaikka pelit jäävätkin usein näiden kaiken maailman kissanristiäisten taakse, niin useasta pelistä näytetään silti kuvaa ja sehän on tärkeintä.

En tiedä siitä sitten. Minua alkaa nuo haistavittu-pätkät monesta pelistä vituttamaan vieläkin enemmän. En vaan saa siitä minkäännäköistä huumaa, kun näytetään yhtä peliä kohden neljä kertaa sekunnin pätkä siitä kun maaliverkko heiluu. Näyttäisivät mieluummin yhden tai kaksi kunnon koostetta ja jättäisivät loput matsit rauhaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiekkoa ei riittävästi töllössä?

Mun mielestä kiekkoa näytetään paljon verrattuna muuhun urheiluun Suomen kanavilla.

Vaikka itseä ei lentopallot sun muut hirmuisesti kiinnosta niin onhan se niin että mitään muuta kuin kiekkoa ei näytetä reilusti töllössä (*), useissa muissakin lajeissa urheillaan valtakunnan laajuisesti. Okei,kiekon reilumman näyttämisen ymmärtää koska siinä liikkuu eniten rahaa mutta kuitenkin. Onhan ravia, lento-, koripalloa yms lajeja intohimoisesti harrastavia vaikka kuinka paljon.

folignon kanssa samaa mieltä noista lyhyistä pätkistä,itse esim kolmen pikapätkän sijasta mielummin näkisin vaikka vain yhden tilanteen kunnolla, siis miten tilanne lähtee omasta päästä ja vaikka itse maalin hidastettuna.


(*) = tämä ei missään nimessä tarkoita että olisin tyytyväinen nykyisiin käytäntöihin. Mun mielestä kiekkoa saisi tietysti tulla runsaasti enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös