Vitutusketju

  • 10 539 956
  • 56 130

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No voit neuvoa nimimerkkiä @Glove, jos se oli perimmäinen tarkoituksesi. Jos et jaksa, niin minä liiton miehenä neuvon :D

Tosin hän ei nähtävästi tällaista ideologista taistelua tilannut.

Sitten kun @Glove tulee tänne Stadiin myöhemmin kesällä, värvään hänet liittoon.
Ideologista? Ei kai faktoista puhuminen ole ideologista. Tai siis sinulla tuo on ilmeisesti ideologista, kun haluat antaa muille väärää kuvaa ansiosidonnaisen perusteista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ideologista? Ei kai faktoista puhuminen ole ideologista. Tai siis sinulla tuo on ilmeisesti ideologista, kun haluat antaa muille väärää kuvaa ansiosidonnaisen perusteista.
En ole kenellekään antanut väärää kuvaa. Mutta liittoon kuuluminen kannattaa. Se on aika kivaa, vaikka jotkut kommunismilla pelottelevatkin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En ole kenellekään antanut väärää kuvaa. Mutta liittoon kuuluminen kannattaa. Se on aika kivaa, vaikka jotkut kommunismilla pelottelevatkin.
Olet antanut väärän kuvan, kun annoit ymmärtää ansiosidonnaisiin kuuluvan vain liiton miehille. Liittoon kuulumisen kannattavuutta en ole missään kohtaa kiistänyt, vaikka ilmeisesti toisin kuvittelet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mihinkähän liittoon minä liittyisin...
Tuu Journalistiliittoon. Pääset varmasti, voin suositella, ja jäsenmaksutkin ovat kohtuulliset. Ja joo, vähän läpändeerus oli tämä. Vaikka uskon että veli @Glove voisi olla hyvä toimittaja.

Jos olet veli @Glove liittoasioista oikeasti kiinnostunut, niin laita viestiä.
 

Glove

Jäsen
Tuu Journalistiliittoon. Pääset varmasti, voin suositella, ja jäsenmaksutkin ovat kohtuulliset. Ja joo, vähän läpändeerus oli tämä. Vaikka uskon että veli @Glove voisi olla hyvä toimittaja.

Jos olet veli @Glove liittoasioista oikeasti kiinnostunut, niin laita viestiä.
Journalisti... Toimittaja... No sehän sopii kun olen tällä hetkellä tyhjäntoimittaja. Toinen vaihtoehto tyhjäntoimittajalla (ingen gör) olisi tietysti insinööriliitto eli Ingen görs föreningen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa, miten Haagan Alppiruusupuisto on juuri nyt parhaaseen aikaan raiskattu. Alppiruusut kukkivat nyt, ja kaikki sen tietävät, ja sinne tulee jengiä aina paljon.

Ja miten se on raiskattu? No siellä on hirveästi kaikkia torikojuja, vaalimainosten jakajia sun muuta skeidaa. Eihän siellä pysty olemaan. Aiempina vuosina oli vain yksi jäätelökoju, mikä oli vielä ihan ok, mutta ainakin tänä vuonna tuosta on tullut ihan hirveä sirkus.

Kiitti vitusti. NIMBY.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jätin läppärin auki sängylle kun rupesin päikkäreille tai oikeestaan nukahdin. Tuloksena näyttö mutkalla.
Pitää vaan sit setviä saako tuon vakuutukseen jotenkin ujutettua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jätin läppärin auki sängylle kun rupesin päikkäreille tai oikeestaan nukahdin. Tuloksena näyttö mutkalla.
Pitää vaan sit setviä saako tuon vakuutukseen jotenkin ujutettua.
Ite oon saanu ainakin kotivakuutukseen jokaisen läppärin jonka oon onnistunu itte tuhoon silkkaa huolimattomuutta, typeryyttä tai kännipäisyyttäni.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Twitterissä koronadenialistit ja rokoitevastaiset ovat alkaneet tietysti jo yhdistellä Eriksenin luhistumista rokotteeseen. Hyi vittu kuinka oksettavaa paskasakkia.

Eihän vastaan ole tullut esim. Maria Nordinia sanomassa, kuinka lääkkeillä ei kuulu hoitaa jne.? Hyi stn
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eihän vastaan ole tullut esim. Maria Nordinia sanomassa, kuinka lääkkeillä ei kuulu hoitaa jne.? Hyi stn
"Kaikille jalkapallopelissä medikalikilikalisaation uhreina lyyhistyneiille mulla on tarjolla mun 'Pois sydänsuruista'- kurssi, jossa ei yritetä elvyttää, vaan käydään meditaation avulla läpi lapsuuden kipupisteitä ja haetaan sitä kautta syitä kehon fyysisiin reaktioihin."
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuo myös raivostuttavaa, miten Sanna Marinin futismatsin seurantaa väheksytään. Ajatellaanko minusta noin, kun pubiin astun katsomaan urheilua?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.

Otteluseurannat ovat pääosin pelkkää provoamista lätkänkin puolella joten ei syyllistetä "hokiteroja":D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
Lähinnä noissa seurannoissa pistää silmään palstan jalkapallotietäjät. Ei vissiin vaan taso riitä sille lajin omalle foorumille.
 

444

Jäsen
Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.
 

Glove

Jäsen
Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.
Minä taas aloin illalla miettimään. että moniko osaisi ja pystyisi tosipaikan tullen elvyttää?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.
Tämä toki. Oli niin itsestäänselvää etten viitsinyt kyseistä käyttäjää mainita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös