Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
Lähinnä noissa seurannoissa pistää silmään palstan jalkapallotietäjät. Ei vissiin vaan taso riitä sille lajin omalle foorumille.Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.Eilinen futiksen otteluseuranta ennen ikävää tapahtumaa oli myös aika vituttavaa seurattavaa. Pukki saa nenäänsä iskun, vertavuotavana jää paikattavaksi ja todelliset hokiterot tulevat kertomaan kuinka suomalaiset vain kieriskelevät.
Minä taas aloin illalla miettimään. että moniko osaisi ja pystyisi tosipaikan tullen elvyttää?Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.
Tämä toki. Oli niin itsestäänselvää etten viitsinyt kyseistä käyttäjää mainita.Enemmän kuin tämä vituttaa se, että siinä missä suunnilleen koko Eurooppa pidättää hengitystään ja seuraa lasittunein katsein, että selviääkö Eriksen ylipäänsä hengissä tapahtuneesta, niin foorumilla mellastaa yksi kaikkitietävä nimimerkki julistamassa paskaansa ja trollaamassa kuinka ensihoidon ammattilaiset tekevät kaiken väärin ja kuinka hän itse tietää parhaiten, miten elvytys olisi pitänyt hoitaa. Kaikin puolin oksettavaa käytöstä.
Minä en tätä asiaa halunnut edes kommentoida siellä varsin ansiokkaassa seurannassa siihen saakka. Minulla työn ohella tämä on osunut kohdalle yllättävän harvoin, mutta valmius pitää olla kaiken aikaa. Sen sijaan asiaan perhetymistä kokonaisvaltaisesti on ollut pidettävä yllä pitempään. Tuolla kentällä tehtiin kaikki mielettömän nopeasti, tehokkaasti ja bonuksena onnistuneesti. Sen kritisointi osoittaa montaakin asiaa. Se mitä tv kuvasta oli tulkittavissa, meni kaikki kyllä todella ammattimaisesti. Jos siitä pystyy tekemään johtopäätöksiä toiseen suuntaan, nostan kyllä hattua sitten paremman toimintamallin tietämyksestä.Minä taas aloin illalla miettimään. että moniko osaisi ja pystyisi tosipaikan tullen elvyttää?
Vituttaa, miten Haagan Alppiruusupuisto on juuri nyt parhaaseen aikaan raiskattu. Alppiruusut kukkivat nyt, ja kaikki sen tietävät, ja sinne tulee jengiä aina paljon.
Ja miten se on raiskattu? No siellä on hirveästi kaikkia torikojuja, vaalimainosten jakajia sun muuta skeidaa. Eihän siellä pysty olemaan. Aiempina vuosina oli vain yksi jäätelökoju, mikä oli vielä ihan ok, mutta ainakin tänä vuonna tuosta on tullut ihan hirveä sirkus.
Kiitti vitusti. NIMBY.
Nyt selvisi ettei Eriksen ole rokotetta saanut. Joku joukkuekaveri, suomalainen tai katsoja on varmasti saanut, siinä syy sydänpysähdykseen.Twitterissä koronadenialistit ja rokoitevastaiset ovat alkaneet tietysti jo yhdistellä Eriksenin luhistumista rokotteeseen. Hyi vittu kuinka oksettavaa paskasakkia.
Nyt selvisi ettei Eriksen ole rokotetta saanut. Joku joukkuekaveri, suomalainen tai katsoja on varmasti saanut, siinä syy sydänpysähdykseen.
Pelit täytyy jatkossa pelata Faradayn häkissä, ehkä joka pelaajallekin omansa.Näkisin, että taustalla on 5G:n avulla lähetetty EM-pulssi, jonka vahvistimena käytettiin katsojiin rokotuksen yhteydessä asennettuja mikrosiruja.
Pelit täytyy jatkossa pelata Faradayn häkissä, ehkä joka pelaajallekin omansa.
Vähintään kypärät sais olla päässä.Pelit täytyy jatkossa pelata Faradayn häkissä, ehkä joka pelaajallekin omansa.
Itse olen todennut tämän linjan hyväksi: En ole rasisti, vihaan tasapuolisesti kaikkia.Jaahas, tällä kertaa eilinen peli ja Arnautovic... Ei jumalauta, pelataanko enää nykyään yhtään jalkapallokierrosta ilman että jonkun ottelun jälkeen, joku pelaaja joutuu pahoittelemaan jossain hevonvitun somessa, että "olen pahoillani blaa blaa, tulkitsitte väärin blaa blaa blaa, en ole rasisti, blaavitunblaaablaaa...".
Vittu tätä paskaa. Nykypäivänä ei ole mitään suurempaa rikosta kun antaa edes täin paskan suurunen aihe epäillä jostain rasismiksi tulkittavaksi olevasta millisekunnin eleestä tai sanasta. Ja näitä tulkitsijoitahan jumalauta nykyään riittää, voi herraisä. Vittu kun joku ampuisi nää saatanan facebookit ja twitterit, ja mitä näitä on mitä lehdet nykyisin siteeraa, hevon vittuun.
Vihaakko sitä yhtä Stam1nan biisiäkin...?Itse olen todennut tämän linjan hyväksi: En ole rasisti, vihaan tasapuolisesti kaikkia.
Eritoten sitä ja yhtä toistakin joka jääköön nimeltä mainitsematta.Vihaakko sitä yhtä Stam1nan biisiäkin...?
Jaahas, tällä kertaa eilinen peli ja Arnautovic... Ei jumalauta, pelataanko enää nykyään yhtään jalkapallokierrosta ilman että jonkun ottelun jälkeen, joku pelaaja joutuu pahoittelemaan jossain hevonvitun somessa, että "olen pahoillani blaa blaa, tulkitsitte väärin blaa blaa blaa, en ole rasisti, blaavitunblaaablaaa...".
Vittu tätä paskaa. Nykypäivänä ei ole mitään suurempaa rikosta kun antaa edes täin paskan suurunen aihe epäillä jostain rasismiksi tulkittavaksi olevasta millisekunnin eleestä tai sanasta. Ja näitä tulkitsijoitahan jumalauta nykyään riittää, voi herraisä. Vittu kun joku ampuisi nää saatanan facebookit ja twitterit, ja mitä näitä on mitä lehdet nykyisin siteeraa, hevon vittuun.
Mitäs tuolla on nyt tapahtunut? En jaksa googlettaaJoo, joukkuekaverin kanssa olivat keksineet uuden tuuletuksen:
Mä niinku olen leikisti huutamassa rasistia juttuja noille vastapuolen pelaajille ja sä tulet niin kuin leikisti sulkemaan turpaaani, ja sitten nauretaan kaikille jotka luulee, että olisin oikeasti jotain huutanut…joookosta, joo?!?
Arnautovic huuteli tehtyään maalin jotain Makedonian pelaajille. Arnautovic on serbitaustainen ja molemmat kun ovat entisen Jugoslavian alueen valtioita niin välit eivät ehkä ole parhaat mahdolliset noiden kansojen välillä.Mitäs tuolla on nyt tapahtunut? En jaksa googlettaa
Mitäs tuolla on nyt tapahtunut? En jaksa googlettaa
Sellaiset sieltä. Kisat kuin kisat, näiltä ei jostain syystä vältytä. Tiedän kyllä että ex-Jugoslavian kansoilla ei välttämättä ole aina lämpimimmät välit, mutta silti.Näin.
Kavereita melkein joka maasta paitsi Pohjois-Makedoniasta?Näin.
Sehän on ihan kuin monet (suomalaiset) fanit. Tärkeämpää kuin juhlia omaa / omien hyvää suoritusta on vittuilla vastustajalle / vastustajan faneille. En ole ihan varma, onko tuo yleismaailmallista, mutta minua tuo jaksaa kummastuttaa.Kavereita melkein joka maasta paitsi Pohjois-Makedoniasta?
Äijä tuntui keskittyvän enemmän vastustajalle huuteluun kuin tekemänsä maalin juhlimiseen.