Vitutusketju

  • 10 533 733
  • 56 128

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Minä taas aloin illalla miettimään. että moniko osaisi ja pystyisi tosipaikan tullen elvyttää?
Minä en tätä asiaa halunnut edes kommentoida siellä varsin ansiokkaassa seurannassa siihen saakka. Minulla työn ohella tämä on osunut kohdalle yllättävän harvoin, mutta valmius pitää olla kaiken aikaa. Sen sijaan asiaan perhetymistä kokonaisvaltaisesti on ollut pidettävä yllä pitempään. Tuolla kentällä tehtiin kaikki mielettömän nopeasti, tehokkaasti ja bonuksena onnistuneesti. Sen kritisointi osoittaa montaakin asiaa. Se mitä tv kuvasta oli tulkittavissa, meni kaikki kyllä todella ammattimaisesti. Jos siitä pystyy tekemään johtopäätöksiä toiseen suuntaan, nostan kyllä hattua sitten paremman toimintamallin tietämyksestä.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Vituttaa, miten Haagan Alppiruusupuisto on juuri nyt parhaaseen aikaan raiskattu. Alppiruusut kukkivat nyt, ja kaikki sen tietävät, ja sinne tulee jengiä aina paljon.

Ja miten se on raiskattu? No siellä on hirveästi kaikkia torikojuja, vaalimainosten jakajia sun muuta skeidaa. Eihän siellä pysty olemaan. Aiempina vuosina oli vain yksi jäätelökoju, mikä oli vielä ihan ok, mutta ainakin tänä vuonna tuosta on tullut ihan hirveä sirkus.

Kiitti vitusti. NIMBY.

Kävimme nyt sunnuntaina päivällä ja oli kyllä porukkaa, ja kojuja. Kaksi vuotta sitten käytiin päivä juhannuksen jälkeen ja ei ollut juuri ketään eikä yhtään kojua. Joskin silloin alkoi paras sesonki olla ohitse. Vaalimainoksia ei onneksi enää jaettu sunnuntaina. Ei minua varsinaisesti vituttanut jäätelökojut, kun on ihan kiva että sai ostettua jotakin virkistävää, ja siinä vieressä ei ole oikein kauppoja. En sitten tiedä, jos siellä on myyty jotain muutakin muina päivinä.

Se mikä ärsytti oli, että kukkien joukosta löytyi jäätelöpapereita ja osa kiipesi aitauksien sisälle parempaa kuvaa varten. Valitettavasti tuo puisto on aika pieni ja jos siellä käy enemmän ja enemmän porukkaa, jotka roskaa ja kiipeilee minne sattuu, niin menee hyvä puisto pilalle. Tämmöinen vastuuttomuus ottaa päähän, kun halutaan vaan itse tehdä mitä huvittaa eikä mietitä seurauksia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Twitterissä koronadenialistit ja rokoitevastaiset ovat alkaneet tietysti jo yhdistellä Eriksenin luhistumista rokotteeseen. Hyi vittu kuinka oksettavaa paskasakkia.
Nyt selvisi ettei Eriksen ole rokotetta saanut. Joku joukkuekaveri, suomalainen tai katsoja on varmasti saanut, siinä syy sydänpysähdykseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt selvisi ettei Eriksen ole rokotetta saanut. Joku joukkuekaveri, suomalainen tai katsoja on varmasti saanut, siinä syy sydänpysähdykseen.

Näkisin, että taustalla on 5G:n avulla lähetetty EM-pulssi, jonka vahvistimena käytettiin katsojiin rokotuksen yhteydessä asennettuja mikrosiruja.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Näkisin, että taustalla on 5G:n avulla lähetetty EM-pulssi, jonka vahvistimena käytettiin katsojiin rokotuksen yhteydessä asennettuja mikrosiruja.
Pelit täytyy jatkossa pelata Faradayn häkissä, ehkä joka pelaajallekin omansa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pelit täytyy jatkossa pelata Faradayn häkissä, ehkä joka pelaajallekin omansa.

Tämähän voidaan pandemia-aikaan toteuttaa Rocket Leaguen kautta etänä. Siellä voivat kaikki rasitusturvallisesti ohjailla omia Faradayn häkkejään pallon perässä. Onkohan tämä juuri se Bezosin ja liskoihmisten salajuoni?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaahas, tällä kertaa eilinen peli ja Arnautovic... Ei jumalauta, pelataanko enää nykyään yhtään jalkapallokierrosta ilman että jonkun ottelun jälkeen, joku pelaaja joutuu pahoittelemaan jossain hevonvitun somessa, että "olen pahoillani blaa blaa, tulkitsitte väärin blaa blaa blaa, en ole rasisti, blaavitunblaaablaaa...".

Vittu tätä paskaa. Nykypäivänä ei ole mitään suurempaa rikosta kun antaa edes täin paskan suurunen aihe epäillä jostain rasismiksi tulkittavaksi olevasta millisekunnin eleestä tai sanasta. Ja näitä tulkitsijoitahan jumalauta nykyään riittää, voi herraisä. Vittu kun joku ampuisi nää saatanan facebookit ja twitterit, ja mitä näitä on mitä lehdet nykyisin siteeraa, hevon vittuun.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jaahas, tällä kertaa eilinen peli ja Arnautovic... Ei jumalauta, pelataanko enää nykyään yhtään jalkapallokierrosta ilman että jonkun ottelun jälkeen, joku pelaaja joutuu pahoittelemaan jossain hevonvitun somessa, että "olen pahoillani blaa blaa, tulkitsitte väärin blaa blaa blaa, en ole rasisti, blaavitunblaaablaaa...".

Vittu tätä paskaa. Nykypäivänä ei ole mitään suurempaa rikosta kun antaa edes täin paskan suurunen aihe epäillä jostain rasismiksi tulkittavaksi olevasta millisekunnin eleestä tai sanasta. Ja näitä tulkitsijoitahan jumalauta nykyään riittää, voi herraisä. Vittu kun joku ampuisi nää saatanan facebookit ja twitterit, ja mitä näitä on mitä lehdet nykyisin siteeraa, hevon vittuun.
Itse olen todennut tämän linjan hyväksi: En ole rasisti, vihaan tasapuolisesti kaikkia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, tällä kertaa eilinen peli ja Arnautovic... Ei jumalauta, pelataanko enää nykyään yhtään jalkapallokierrosta ilman että jonkun ottelun jälkeen, joku pelaaja joutuu pahoittelemaan jossain hevonvitun somessa, että "olen pahoillani blaa blaa, tulkitsitte väärin blaa blaa blaa, en ole rasisti, blaavitunblaaablaaa...".

Vittu tätä paskaa. Nykypäivänä ei ole mitään suurempaa rikosta kun antaa edes täin paskan suurunen aihe epäillä jostain rasismiksi tulkittavaksi olevasta millisekunnin eleestä tai sanasta. Ja näitä tulkitsijoitahan jumalauta nykyään riittää, voi herraisä. Vittu kun joku ampuisi nää saatanan facebookit ja twitterit, ja mitä näitä on mitä lehdet nykyisin siteeraa, hevon vittuun.

Joo, joukkuekaverin kanssa olivat keksineet uuden tuuletuksen:
Mä niinku olen leikisti huutamassa rasistia juttuja noille vastapuolen pelaajille ja sä tulet niin kuin leikisti sulkemaan turpaaani, ja sitten nauretaan kaikille jotka luulee, että olisin oikeasti jotain huutanut…joookosta, joo?!?
 

Liitteet

  • D9037AD1-CC1C-48AF-8720-06F226FE5B50.jpeg
    D9037AD1-CC1C-48AF-8720-06F226FE5B50.jpeg
    801 KB · kertaa luettu: 337

Spire

Jäsen
Joo, joukkuekaverin kanssa olivat keksineet uuden tuuletuksen:
Mä niinku olen leikisti huutamassa rasistia juttuja noille vastapuolen pelaajille ja sä tulet niin kuin leikisti sulkemaan turpaaani, ja sitten nauretaan kaikille jotka luulee, että olisin oikeasti jotain huutanut…joookosta, joo?!?
Mitäs tuolla on nyt tapahtunut? En jaksa googlettaa
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitäs tuolla on nyt tapahtunut? En jaksa googlettaa
Arnautovic huuteli tehtyään maalin jotain Makedonian pelaajille. Arnautovic on serbitaustainen ja molemmat kun ovat entisen Jugoslavian alueen valtioita niin välit eivät ehkä ole parhaat mahdolliset noiden kansojen välillä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Googlasin tuon Alioskin mutsin kuvan ja petyin. Olisin luullut, että Arnautovic sekstailisi nuorempien ja nätimpien naisten kanssa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kavereita melkein joka maasta paitsi Pohjois-Makedoniasta?
Äijä tuntui keskittyvän enemmän vastustajalle huuteluun kuin tekemänsä maalin juhlimiseen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kavereita melkein joka maasta paitsi Pohjois-Makedoniasta?
Äijä tuntui keskittyvän enemmän vastustajalle huuteluun kuin tekemänsä maalin juhlimiseen.
Sehän on ihan kuin monet (suomalaiset) fanit. Tärkeämpää kuin juhlia omaa / omien hyvää suoritusta on vittuilla vastustajalle / vastustajan faneille. En ole ihan varma, onko tuo yleismaailmallista, mutta minua tuo jaksaa kummastuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Huono ihminen isänä vituttaa. Laitoin hänelle viestin, että saamme alkuvuodesta avopuolisoni kanssa lapsen. Ei mitään vastausta asiaan. Olisi vastannut vaikka: "tehkää abortti", kunhan olisi vastannut edes jotain.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pieniä asioita, mutta katson Tanska-Belgia matsia. "Lukaakku, Lukaakku, Lukaakku" vituttaa. Selostaja on hidas ja/ tai Keski-Suomesta. Tuu pois sieltä selostamosta.
 

Glove

Jäsen
Kello on noin 22:54 ja tuossa pihalla ajelee joku heppu ruohonleikkurilla. Ei vaan jaksa nousta sängystä enää ja mennä ajamaan sitä hevon vittuun. Jospa se kohta lopettaisi.

edit: Nyt se taisi lopettaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kello on noin 22:54 ja tuossa pihalla ajelee joku heppu ruohonleikkurilla. Ei vaan jaksa nousta sängystä enää ja mennä ajamaan sitä hevon vittuun. Jospa se kohta lopettaisi.
Joskus 2006 oli huoltoyhtiön kaveri. Hurnutteli menemään lehtipuhaltimella. Just olin saanut pojan nukahtamaan päiväunille. Menin ja läppäsin siltä päästä ne kuulokkeet, sanoin että nyt mun poika on unilla painu vittuun. Löin sille kympin käteen ja sanoin että tossa on tuo kahvila, mene sinne. Osta kahvi ja munkki. Jos jää rahaa niin osta vittu harava.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vituttaa toi Finnkinon toiminta.

Mitenköhän ne käytännössä valvoo tuota omien eväiden tuontikieltoa? Ratsataanko reput ja taskut sisään tullessa, ja missä menee rajat? Saakohan Sisu-aski olla taskussa vai tuleeko huutoa. Riittääkö kalsareihin piilottaminen vai onko suolensisäinen kuljetus ainoa keino?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa toi Finnkinon toiminta.

Mitenköhän ne käytännössä valvoo tuota omien eväiden tuontikieltoa? Ratsataanko reput ja taskut sisään tullessa, ja missä menee rajat? Saakohan Sisu-aski olla taskussa vai tuleeko huutoa. Riittääkö kalsareihin piilottaminen vai onko suolensisäinen kuljetus ainoa keino?

Täähän on kuin joskus teininä laivalle mennessä. Oli salmaripullot kalsareissa tai teipattuna ties minne. Eikun metallinpaljastimet ja läpivalaisulaitteet elokuvateattereihin. Tällä tästä pandemiasta noustaan!

Edit: vituttaa taas byrokratian hitaus. Tein osoitteenmuutoksen 21.5. ja vieläkään ei ole päivittynyt väestörekisteriin. Pankistakin lähettivät jo viestiä että mitäs vittua oletko ulkomaille verovelvollinen? Saatanan Posti ja sen "palvelut".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös