Vitutusketju

  • 10 534 112
  • 56 128
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt just vituttaa asiat joihin ei voi itse vaikuttaa. Tappara, korona ja sosialistihallitus. Kuppi menee ihan just nurin ja alan hankkia kirjoituskieltoja myrkyttämällä keskusteluja.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vitun tulostin saatananperkeleenkusivittu jumalauta. Yhden vitun paperin tulostaminen ei voi vittu perkele saatana olla näin vitun vaikeaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei avautuneet haluamani koulun ovet vieläkään. Pienen ihmisen elämä on pettymyksiä täynnä ja tässä on taas yksi niistä. Tuntee itsensä vain ihan saatanan tyhmäksi ja turhaksi tällä hetkellä ja elämän ylipäätään ihan turhaksi. Kaikki on periaatteessa ihan ookoo, mutta mitään hyppyä seuraavalle levelille on näköjään mun ihan mahdoton tehdä. Aika fyysinen tunne itseasiassa ja tän kun vielä lisää tähän vitun koronajumitukseen, niin mieli on oikeasti musta nyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei avautuneet haluamani koulun ovet vieläkään. Pienen ihmisen elämä on pettymyksiä täynnä ja tässä on taas yksi niistä. Tuntee itsensä vain ihan saatanan tyhmäksi ja turhaksi tällä hetkellä ja elämän ylipäätään ihan turhaksi. Kaikki on periaatteessa ihan ookoo, mutta mitään hyppyä seuraavalle levelille on näköjään mun ihan mahdoton tehdä. Aika fyysinen tunne itseasiassa ja tän kun vielä lisää tähän vitun koronajumitukseen, niin mieli on oikeasti musta nyt.

Tsemppiä! Elämä on paskaa melkein aina mutta joskus vielä paskempaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo, sellainen hullu fiilis vaan, että ihan kuin olisi pettänyt kaikki, vaikka mä en tästä mun hankkeesta juurikaan huudellut. Kaipa tämä tästä.
Vanha teekkarien sananlasku: "n. kerta (ännäs kerta) toden sanoo!" ja "Vesi vanhin voitehista - ja huonoin!"
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ei avautuneet haluamani koulun ovet vieläkään. Pienen ihmisen elämä on pettymyksiä täynnä ja tässä on taas yksi niistä. Tuntee itsensä vain ihan saatanan tyhmäksi ja turhaksi tällä hetkellä ja elämän ylipäätään ihan turhaksi. Kaikki on periaatteessa ihan ookoo, mutta mitään hyppyä seuraavalle levelille on näköjään mun ihan mahdoton tehdä. Aika fyysinen tunne itseasiassa ja tän kun vielä lisää tähän vitun koronajumitukseen, niin mieli on oikeasti musta nyt.

Tiedän kyllä tunteen, kun ei pääse seuraavalle tasolle. Pystytkö suorittamaan avoimen yliopiston kautta opintoja haluamassasi opinahjossa? Pystyisi ainakin sitä kautta edistämään osaamistaan alalla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tiedän kyllä tunteen, kun ei pääse seuraavalle tasolle. Pystytkö suorittamaan avoimen yliopiston kautta opintoja haluamassasi opinahjossa? Pystyisi ainakin sitä kautta edistämään osaamistaan alalla.
Olen koittanut hankkia osaamista tätä varten (taideala), mutta ei kyllä vielä riitä. Lähdin hommaan vähän takamatkalta kuin Risto Ulmala ikään ja tää mun nykyinen työ ei oikein palvele tätä suurta tarkoitusta. Hakukertoja on jo takana ja ikääkin alkaa olla turhan paljon, niin yhtälö on mun kannalta hieman epäedullinen. Yritin ennakkotehtävissä hakea jotain uutta kulmaa, koska olivat aika samanlaiset taas, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna ei sitä oikein löytynyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen koittanut hankkia osaamista tätä varten (taideala), mutta ei kyllä vielä riitä. Lähdin hommaan vähän takamatkalta kuin Risto Ulmala ikään ja tää mun nykyinen työ ei oikein palvele tätä suurta tarkoitusta. Hakukertoja on jo takana ja ikääkin alkaa olla turhan paljon, niin yhtälö on mun kannalta hieman epäedullinen. Yritin ennakkotehtävissä hakea jotain uutta kulmaa, koska olivat aika samanlaiset taas, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna ei sitä oikein löytynyt.
Toivottavasti seuraukset eivät ole samaa kaliiberia kuin muuan keissi Wienin kuvataideakatemiaan pyrkineen vesselin kohdalla, 1900-luvun alkupuolella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen koittanut hankkia osaamista tätä varten (taideala), mutta ei kyllä vielä riitä. Lähdin hommaan vähän takamatkalta kuin Risto Ulmala ikään ja tää mun nykyinen työ ei oikein palvele tätä suurta tarkoitusta. Hakukertoja on jo takana ja ikääkin alkaa olla turhan paljon, niin yhtälö on mun kannalta hieman epäedullinen. Yritin ennakkotehtävissä hakea jotain uutta kulmaa, koska olivat aika samanlaiset taas, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna ei sitä oikein löytynyt.

Melkein tekisi mieli kysyä, että mikä ala mutten kysy. En edes yyveitse, sillä yyveitse minä pelkästään ignoroin, raportoin, tykkään, siteeraan ja varjomoderoin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaihdoin viestini ketjua:

"Mikroaggressio" kyllä vituttaa muakin terminä. Mutta enemmän se sen alkulähde. Eli nämä sateenkaaren reunalla tanssivat, oikeamieliset puunhalaajat, jotka vegepirtelöitään lipittäen vertailevat neuletakkiensa räätäleiden kädenjälkiä. Kirput vaan lentävät paskaisen villamyssyn alta kun nämä hasapullanleipojat vaativat afrikkalaisille raiskareille myötätuntoa..
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Naapuri varannut pyykkituvan lähes koko päiväksi. Teki saman myös eilen. Äsken kävin pyykkituvassa ja siellä oli kone tyhjillään mutta nimi varauslistassa kello 18 asti. Vittu peseekö tuo kerran vuodessa pyykkiä vai mikä homma?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naapuri varannut pyykkituvan lähes koko päiväksi. Teki saman myös eilen. Äsken kävin pyykkituvassa ja siellä oli kone tyhjillään mutta nimi varauslistassa kello 18 asti. Vittu peseekö tuo kerran vuodessa pyykkiä vai mikä homma?
Taloyhtiössä, jossa ennen asuin ja nykyään harjoitan Airbnb-toimintaa, pesutupavuoroja on rajoitettu maks kahteen vuoroon viikossa ja neljä tuntia kerrallaan ja hyvin on homma pääsääntöisesti toiminu. Aika hyvin vuoroja tuolta on aina saanu, kun on tarvetta ollu. Ota yhteyttä isännöitsijään/ puheenjohtajaan homman järkeistämiseksi.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä pitäisikö vittuuntua vai iloita, sillä minä olen idiootti. Minä olen sen tason idiootti, että näen maassa pienen ruskean napin, oletan sen olevan suklaamakeinen ja syön sen. Ei se ollut suklaamakeinen eikä tämä viesti koske sitä.

Vaan sitä, että olen koko kauden kironnut, kun Liigaa ei pääse helposti katsomaan. Jollain hiton Telialla on siihen oikeudet. Radiosta olen kuunnellut matseja, välillä bongannut jotain bootleg striimejä. Hämärässä keittiössä yksin istunut nappikuulokkeet korvissa, yrittäen fiilistellä miltä matsi näyttää.

Tänään sitten aloin katselemaan CMorelta, jonka kanavapaketti minulla on jatkuvasti voimassa, F1 kauden ensimmäisiä harjoituksia ja huomasin, että oho, "Liiga" lukee tuossa yläpalkissa.

Heh. Heh. HEH VITTU HEH.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä pitäisikö vittuuntua vai iloita, sillä minä olen idiootti. Minä olen sen tason idiootti, että näen maassa pienen ruskean napin, oletan sen olevan suklaamakeinen ja syön sen. Ei se ollut suklaamakeinen eikä tämä viesti koske sitä.

Mulla on tämä sama. Huomaan, btw, että kannatatte Lukkoa Raumalta, ja edellisessä viestissäni Jatkoaikaan käsittelin Raumaa ja raumalaisia. Onko Raumalla rämeitä?

Mä oon muuten tosi tyhmä ihminen. Se vituttaa usein.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Foodora.

Syönyt näköjään Pizzaonlinen jonka kautta tilasin aikanaan paljonkin ruokaa. Viimeksi ehkä kolme vuotta sitten. Tämä uusi Foodora löytää kyllä käyttäjäni ja salasana on oikein, mutta en pysty kirjautumaan sisään koska lähettävät tekstiviestillä tunnistuskoodin vanhaan kännykkänumerooni. En pysty mitenkään vaihtamaan tuota numeroa enkä pääse asiakaspalveluunkaan kun en ole kirjautuneena sivuille.

Pitäkää ruokanne saatanan paskalaitos!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naapurissa on nyt toinen viikonloppu putkeen bileet menossa, onneksi sentään viikolla oli hiljaista. En ole liikkumisrajoituksien tai muiden kaikkein tiukimpien rajoituksien kannattaja mutta eikö sitä nyt voisi jättää tälläiset bileet väliin. Vituttaisi tuo mölinä kyllä normaaliaikanakin, pitäisi varmaan muuttaa omakotitaloon.
 

A Siente

Jäsen
Naapurissa on nyt toinen viikonloppu putkeen bileet menossa, onneksi sentään viikolla oli hiljaista. En ole liikkumisrajoituksien tai muiden kaikkein tiukimpien rajoituksien kannattaja mutta eikö sitä nyt voisi jättää tälläiset bileet väliin. Vituttaisi tuo mölinä kyllä normaaliaikanakin, pitäisi varmaan muuttaa omakotitaloon.

Jossain ihmisten on juhlittava/bilettää. Ei jokainen jaksa olla yksin kotona odottamassa kuolemaa. Tämä on ikävä sivuvaikutus ravintoloiden sulkemisesta. Tosin kyllä itseäkin vittuttais, jos omassa naapurissa olis kunnon bileet joka viikonloppu.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole yhtään sosiaalinen tähän aikaan aamusta. Sitten kun pääset töihin, niin kauhea kälätys päällä ja meikäläisen aivot sulaa.

Yksi työkaveri on oikeasti vähän hölmö ja päivittelee aina jotain jokapäiväisiä asioita uutena ja ihmeellisinä. En liioittele yhtään...paniikin ja hädän voi saada aikaiseksi lähes mistä tahansa.

Onneksi on nämä maskit, niin voi ilmeillä vapaammin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt vaivaa yks kaks jokin muistikatko. Tänään unohdin pankkikorttini tunnusluvun ja oli lähellä ettenkö olisi unohtanut myös kännykkänumeronikin. Puhelinnumero nyt onneksi jostain mielen syövereistä muistui kuitenkin mieleeni.

Näitä muistkatkoja kai välillä vaan tulee? Tähän asti olen muistanut luvut hyvin mutta nyt yks kaks, en muistakaan. Onneksi kauppareissun sain tehtyä ja yli 50 euronkin ylittäneet ostokset maksettua allekirjoittamalla ostoskuitin. Jouduin kyllä näyttämään (vanhentunutta) henkilöllisyyskorttiani mutta ihme kyllä, sain maksettua ostokseni silti.

Vituttaahan tällainen. Huomenna piti ne uudet silmälasitkin hakea mutta onko minulla nyt täysin varmaa tapaa maksaa ne silmälasit? Ei jaksaisi työmatkojen ja työvuorojen lisäksi kävellä vielä yhteensä noin neljää kilometriä tajutakseen etten saakaan niitä laseja koska maksaminen ei onnistu.

Pankkini on Osuuspankki. Mikä on helpoin tapa saada tuo tunnusluku taas haltuun tai saada kokonaan uusi tunnusluku käyttöön? Peliä varmaan vaikeuttaa se kun tosiaan ne henkkarinikin on vanhentunut.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaahan tällainen. Huomenna piti ne uudet silmälasitkin hakea mutta onko minulla nyt täysin varmaa tapaa maksaa ne silmälasit?

Jos sinulla sattuu olemaan käytössäsi iPhone, niin pistä kortti ApplePayhin ja voit maksaa sillä myös yli 50€ ostokset.

Tunnusluvun saa pyytämällä ja pankki lähettää sen postissa kotiosoitteeseen. Kestää n. viikon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Migreeni. Käytin käsisaippuaa jossa oli ilmeisesti teollista vaniljan tuoksua ja nyt tuntuu kun joku repisi aivoja irti silmän kautta. Samalla oksettaa ja pyörryttää ja kaikki kaulan ja niskan lihakset on krampissa.

Vittu jee. Hyvää pääsiäistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
nyt tuntuu kun joku repisi aivoja irti silmän kautta. Samalla oksettaa ja pyörryttää ja kaikki kaulan ja niskan lihakset on krampissa.
Itsellänikin on joskus migreeniksi arviotuja päänsärkykohtauksia. Ei ehkä ihan noin rankkoja oireita mutta vitun inhottavia kuitenkin (mm.päänsärky, valo arkuus ja kuvotus). Lamaannuttaa kyllä melkolailla. Toivottavasti olet jo menossa parempaan päin ja tsemppiä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itsellänikin on joskus migreeniksi arviotuja päänsärkykohtauksia. Ei ehkä ihan noin rankkoja oireita mutta vitun inhottavia kuitenkin (mm.päänsärky, valo arkuus ja kuvotus). Lamaannuttaa kyllä melkolailla. Toivottavasti olet jo menossa parempaan päin ja tsemppiä.
Kyllä se oikeilla driopeilla alkaa helpottaa. Hyvä puoli että nyt tiedän mikä kohtauksen aiheutti enkä ikinä koskaan koske enää siihen saippuaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös