Huonot myyntimiehet. Ei saatana, tekevät sen ihan itse.
Eräs tutun tuttu (tai kai tuota kehtaa tutuksikin sanoa) kuuli toisen käden kautta, että olen suunnitellut omistusasunnon hankkimista. Ja tällä tutullahan sellainen olisi, joten hän soitteli omasta myynnissä olevasta asunnostaan. No ei siinä, tämä oli ihan hyvä tieto, ja kuvien perusteella ihan hyvältä vaikuttava rivarikämppä olisikin kyseessä, ja oikeastaan juuri sellainen, jota olen ajatellutkin. Sijainti olisi pieni miinus, mutta ei se nyt välttämättä sitä kauppaa estäisi, jos sopivampaakaan ei löytyisi.
Ensimmäisellä yhteydenotolla sanoin selvästi, että nyt vasta tässä katselen ja vertailen asuntoja, ja aikaisintaan kesällä asunnon hankinta tulee ajankohtaiseksi. Palaillaan siis silloin asiaan, jos se asunto ei ole siihen mennessä mennyt kaupaksi. Siitä päivästä lähtien, eli 10 päivää takaperin tämä saatanan pönttö on tykittänyt kahdeksaan eri otteeseen viestiä ja soittanut kolme kertaa, että joko tehdään kaupat, joko käydään katsomassa, ja joko lyödään avaimet käteen. No ei lyödä. Pidä tunkkis runkku, ja lopeta se pommittaminen.
Niin kuin siinä usein käy, niin hylkimisreaktiohan siitä tulee. En saatana osta tuolta tyrkyttäjältä yhtään mitään, vaikka myisi paskansa tonnilla. En tiedä miten sen saan enää selvemmin hänelle sanottua, mutta nyt päätin jättää vain vastaamatta viesteihin tai soittoihin, kun ei vain jaksa. Toivottavasti ei saa murjuaan pitkään aikaan myydyksi.