Vituttaa ay-liikkeet ja vasemmistopuolueet. Miten voikin olla niin vastenmielistä jengiä, hyi helvetti.
Vituttaa ay-liikkeet ja vasemmistopuolueet. Miten voikin olla niin vastenmielistä jengiä, hyi helvetti.
On kyllä pakko yhtyä tähän lauluun, vaikka ei sitä mielellään tekisikään.
Oksettavia, muiden rahoilla loisiva ihmisiä. Niin ay-liikkeen väki, kuin vasemmistopuolueet ja heidän äänestäjänsäkin.
ja jotta työläinen pysyisi hengissä sitä hegemoniaansa toitottamassa, tarvitaan joku joka työstä jotain maksaa. Ellei painella suorinta tietä hunter/gatherer ja vaihdantatalouteen ie. johonkin keskiajalle.Eläköön luokkasota ja Juha Sipilä!
Ja jottei totuus unohtuisi:
Työläiset tuottavat kapitalistille voittoa.
Työläiset ovat kaiken taloudellisen arvon lähde. Kaikki yhteiskunnassa on työtätekevien rakentamaa.
Ai joku on lukenut Marxia? On se mukavaa kun kommunistit paljastavat todelliset värinsä.Eläköön luokkasota ja Juha Sipilä!
Ja jottei totuus unohtuisi:
Työläiset tuottavat kapitalistille voittoa.
Työläiset ovat kaiken taloudellisen arvon lähde. Kaikki yhteiskunnassa on työtätekevien rakentamaa.
On se mukavaa kun kommunistit paljastavat todelliset värinsä.
Melko äskettäin Mustan tornin (ja aivan tuoreeltaan Lohikäärmeen silmät) lukeneena arvostan nimimerkkisi yhteyttä sodanlietsontaan.Ai sä oletkin kapitalisti? Mä luulin sinua toveriksi!
Ai palstalla missä saa linkittää laittomia NHL-linkkejä, mutta ei esimerkiksi SM-liigaa.
Ajan sen 50 000 km vuodessa, niin on jopa todennäköistä, että jossain vaiheessa tulee epähuomiossa ajettua jonkun tolpan kohdalla ylinopeutta ja sen jälkeen kortti kuivumassa.
Mikä "minä minä minä minä"? Tuohon ajomäärän päälle käytän kyllä myös julkista liikennettä, mutta se ei todellakaan ole aina mahdollista, koska työni on pitkin Suomea. Ja kiireen kanssa noilla ylinopeuksilla ei ole ollut mitään tekemistä.Sinä sinä sinä sinä. Kokeilepa joskus julkista liikennettä. Se toimii, jos vaivautuu katsomaan niitä aikatauluja. Ei sinulla oikeasti ole mihinkään tuollainen kiire.
Eli se on niiden typerien kameroiden vika. Siellä on aina ensin sellanen merkki, joka ilmoittaa kyseisellä tiellä suurimman sallitun nopeuden. Ja sen jälkeen siellä tulee sellanen merkki, joka ilmoittaa että edessäpäin on kamera tulossa. Jos noiden jälkeen ei tajua sopeuttaa nopeutta niin saa kyllä vaan ihan itseään syyttää eikä huonoa tuuria.kiireen kanssa noilla ylinopeuksilla ei ole ollut mitään tekemistä.
Kiireen kanssa ei ole mitään tekemistä, oman huolimattomuuden kanssa sitten sitäkin enemmän.Eli se on niiden typerien kameroiden vika. Siellä on aina ensin sellanen merkki, joka ilmoittaa kyseisellä tiellä suurimman sallitun nopeuden. Ja sen jälkeen siellä tulee sellanen merkki, joka ilmoittaa että edessäpäin on kamera tulossa. Jos noiden jälkeen ei tajua sopeuttaa nopeutta niin saa kyllä vaan ihan itseään syyttää eikä huonoa tuuria.
Mikä "minä minä minä minä"? Tuohon ajomäärän päälle käytän kyllä myös julkista liikennettä, mutta se ei todellakaan ole aina mahdollista, koska työni on pitkin Suomea. Ja kiireen kanssa noilla ylinopeuksilla ei ole ollut mitään tekemistä.
Sanotaanko niin, että tiesin tuon itsekin asiasta kirjoittaessa. On olemassa ihmisiä, joille suurin nautinto on toisen vitutuksesta lisävittuilu.Ymmärrän todellakin vitutuksesi, mutta eilen kun kirjoituksesi näin, tiesin että ainakin pari "ihan omaa syytä" -tyyppiä tulee sulle vittuilemaan. Vaikka yrititkin aluksi vähän aihetta pohjustella. Mutta hei, ei muuta kuin bussilippua sinne perähikiälle varaamaan, varmasti pääsee julkisilla, kun ne Helsingissäkin toimii niin hyvin! Ja itse ajoit, hähä. Kyllä ihmiset on välillä perseestä.
Isojen kaupunkien ulkopuolella julkinen liikenne on ihan vitsi, paitsi sillä erotuksella, että se ei naurata.
Isojen kaupunkien ulkopuolella julkinen liikenne on ihan vitsi, paitsi sillä erotuksella, että se ei naurata.
Ja ilmeisesti ei ole myöskään kokemusta reissutyöstä, jolloin sen ajan ja paikan päättää aika pitkälti asiakas. Siihen kuvioon kun yrität vielä sovittaa perheen, niin puhutaan vähän eri asiasta kuin siitä, että olet päässyt julkisilla landelle festareille.Tietysti kaupunkilaisena ei ole niin paljoa omakohtaisia kokemuksia, mutta joitain on kuitenkin. Aikataulu käteen ja yllättäviinkin paikkoihin pääsee kerran päivässä tuohon aikaan. Se on sitten eri asia miksi tuo aika ei käy. Mitä parempaa teet juuri sillä hetkellä ja ei kelpaa.
Niin, varmasti se voi tuntua hassulta, mutta ihmisellä on erinnäisiä velvoitteita, jotka hieman sanelevat näitä asioita. Toki kun itse kierrän mestoja lähinnä levylaukku, tai nykyisimmin muistitikut kainalossa, eikä ole perhettä parisuhteesta puhumattakaan siinä huutamassa, niin yksi vuoro päivässä ei pitäisi olla ongelma päästä paikkaan X. Joskus näin kuitenkin on. Ihailen toki luonnonlapsimaista "ei huolta huomisesta"-asennetta.Tietysti kaupunkilaisena ei ole niin paljoa omakohtaisia kokemuksia, mutta joitain on kuitenkin. Aikataulu käteen ja yllättäviinkin paikkoihin pääsee kerran päivässä tuohon aikaan. Se on sitten eri asia miksi tuo aika ei käy. Mitä parempaa teet juuri sillä hetkellä ja ei kelpaa.