En tiedä tarinaa tämän johtopäätöksesi takana mutta veikkaan, että alkoholi on ollut asiassa jotenkin mukana.Miehet on sikoja. On ne. Vittu. Kerrankin kun yritin olla ei-kyyninen mä.
En tiedä tarinaa tämän johtopäätöksesi takana mutta veikkaan, että alkoholi on ollut asiassa jotenkin mukana.Miehet on sikoja. On ne. Vittu. Kerrankin kun yritin olla ei-kyyninen mä.
Miehet on sikoja. On ne. Vittu. Kerrankin kun yritin olla ei-kyyninen mä.
U20-ketju. Ensin porilaiset kitisivät Kotkaniemen takia, sen jälkeen traktorit kitisivät Turkulaisen takia ja nyt raumalaiset siitä, kun Lassi "parempi kuin Luukkonen" Lehtistä ei peluuteta. Mitähän vielä?
U20-ketju. Ensin porilaiset kitisivät Kotkaniemen takia, sen jälkeen traktorit kitisivät Turkulaisen takia ja nyt raumalaiset siitä, kun Lassi "parempi kuin Luukkonen" Lehtistä ei peluuteta. Mitähän vielä?
Vaan eipähän kuiva ja kutia!Onko tuota vagifem vai mikä lie onkaan mainosta pakko luukuttaa joka helvetin kanavalla? Ihan sama minkä kanavan laitat niin eiköhän vagifem rakastaa. Alkaa jo vituttamaan pikkuhiljaa.
Vaan eipähän kuiva ja kutia!
Et oo yksin ajatuksinesi. En itekää aatellu tääl loppuikää asuu, jos vaan ikinä tulee mahollisuus muuttaa toisaalle. Ihmisetkin kun on tässä maassa luonnostaan jotenki nii jäykkii ja sulkeutuneita (miehet varsinki). Tunteitaan ei sais näyttää julkisesti.Vituttaa vähän tämä Suomen talvi ja sää. Olis mukava olla jossain muualla. Vielä tulee kuitenkin täällä oleleskella joko 2,5 tai 5,5-6,5 vuotta, riippuen tulevaisuuden suunnitelmista.
Sitten olen vapaa ja onnellinen.
IS kirjoitti:Vuonna 2015 sama mies sai runsaasti huomiota Facebookissa julkaistulla videolla, jolla hän opetti omaa 1–2-vuotiasta lastaan lyömään pakolaista. Pakolaisena videolla esitti pehmoleluapina.
IS kirjoitti:Lapset on sittemmin otettu huostaan.
IL: 7-vuotias tyttö sai isäpuoleltaan ladatun aseen – luoti osui 5-vuotiasta rintaan
Kukapa olisi uskonut, että rajakki oli myös helvetinmoinen vajakki. Surullisinta tuossa jutussa lienee se, että
on sen positiivisin lause.
"Melkoinen" tuomio myös rapsahti kuitenkin aika hurjista teoista lapsia kohtaan.
Tämä on aivan perseestä. Mulla oli tällainen samanlainen olotila ainakin neljä viikkoa päällä tuossa marras-joulukuussa ja menee kyllä tunteisiin ihan huolella. Juuri tuo, että mielummin kärsisi sen kunnon taudin kerralla alta pois, mutta ei, viikkotolkulla sellaista tukkoisuutta ja voimattomuutta. Ja tämä on minulla jokavuotinen(/syksyinen) ongelma; äärimmäisen harvoin olen kunnolla kuumeessa, vaan se on aina tuollaista hidasta kituuttamista.Pari viikkoa ollut räkänen olo. Jatkuvasti polttaa nenää eikä saa kunnolla happea. Alkaa pikkase kyrsimään. Nostattaa jatkuvasti pientä lämpöäkin. Tulis edes kunnon tauti eikä tälläistä vitun kidutusta.
Olis huomaavaisempaa palstan lukijoita kohtaan, jos laittaisit kuvaa kehiin.Pari viikkoa ollut räkänen olo. Jatkuvasti polttaa nenää eikä saa kunnolla happea.
Olis huomaavaisempaa palstan lukijoita kohtaan, jos laittaisit kuvaa kehiin.