Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jeps, kyllä näissä aika useissa tapauksissa ollaan asiakkaan puolella ja järkeä käytetään. Palvelualoissa kuitenkin "asiakas on aina oikeassa" (vaikka toki ihan faktuaalisesti aina näin ole, mutta kuitenkin), ja kaupallekin se on helpompi korvata viallinen tuote kuin alkaa sen isompaa selvittelyä asiasta lähteä tekemään vaikka se kuitti puuttuisikin. Ja tässä sinun tapauksessa tilanne oli vieläpä niin selkeä että jos nyt ei ihan imbesilli myyjä ole niin tuotteen vaihto onnistuu.Joo. Itseasiassa menin tänään palauttamaan tuotetta ja sattui vielä olemaan sama myyjä töissä kuin eilen. Selitin tilanteen ja sanoi että jos tuote on rikki tai puutteellinen niin ei tarvitse välttämättä kuittia. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa kun osasin sanoa tarkan kellonajan ja vetosin myös tuohon korttimaksuun. Sain tehtyä palautuksen ja otin uuden tuotteen tilalle. Kivasti se homma hoitui ja nyt jälkikäteen naurattaa miten kiukkuinen olin asiasta eilen. Kuitit muistan kyllä taas hetken aikaa säilytellä paremmin vaikka sen puute ei nyt asiaan vaikuttanutkaan.
Ja ymmärrettäväähän tuo on että asia vitutti sillä hetkellä, kyllä muakin vituttaisi jos jotain olisin ostanut ja sisällöstä puuttuu jotain olennaista.