Toivottavasti pojat saavat syytteen murhasta koska kyllä juttu on ollut aika suunnitelmallinen. Mutta Suomen oikeuskäytännön mukaan taitaa kyseessä olla törkeä pahoinpitely, kuolemantuottamus ja laiton uhkaus. Saatana...
Viestin lähetti korkki
Toivottavasti pojat saavat syytteen murhasta koska kyllä juttu on ollut aika suunnitelmallinen. Mutta Suomen oikeuskäytännön mukaan taitaa kyseessä olla törkeä pahoinpitely, kuolemantuottamus ja laiton uhkaus. Saatana...
Viestin lähetti Pärde
Tyttöystäväni sanoi alkuillasta puhelimessa olevansa liian väsynyt ja sairas nähdäkseen minua tänä iltana. En kuulemma edes voisi tulla pistäytymään luonaan, koska oli menossa aikaisin nukkumaan oloaan parantelemaan. Pari tuntia sitten, kun soittelin toivottaakseni hyvät yöt ja kauniit unet, hän olikin bussissa matkalla kaverinsa luo grillaamaan. Ei tiennyt moneltako olisi kotosalla.
Viestin lähetti Pärde
Tyttöystäväni sanoi alkuillasta puhelimessa olevansa liian väsynyt ja sairas nähdäkseen minua tänä iltana. En kuulemma edes voisi tulla pistäytymään luonaan, koska oli menossa aikaisin nukkumaan oloaan parantelemaan. Pari tuntia sitten, kun soittelin toivottaakseni hyvät yöt ja kauniit unet, hän olikin bussissa matkalla kaverinsa luo grillaamaan. Ei tiennyt moneltako olisi kotosalla.
Ihan "pikkusen" juuri nyt vituttaa tuo käytös. Pitänee hetki rauhoittua, ennen kuin soitan hänelle uudestaan. Jos vielä peruu huomisillan elokuvan vedoten tautiinsa ja lepoon, saattaa keittää yli ja lujaa. Ei niin hirveän hyvä viimeisellä viikolla ennen armeijaan lähtöä..
Mua vituttaa sun puolesta. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa useasti :(Viestin lähetti Pärde
Ihan "pikkusen" juuri nyt vituttaa tuo käytös. Pitänee hetki rauhoittua, ennen kuin soitan hänelle uudestaan. Jos vielä peruu huomisillan elokuvan vedoten tautiinsa ja lepoon, saattaa keittää yli ja lujaa. Ei niin hirveän hyvä viimeisellä viikolla ennen armeijaan lähtöä..
Viestin lähetti Pee
Millä tavalla ajattelin lahjoittaa Ahvenanmaan hurreille, "Murmeli"? Jos et satu tietämään, niin sanon, että "hurri" tarkoittaa suomenruotsalaista. Siinä onkin sitten lahjoittelemista, kun pitää ripotella maaplänttiä ympäri Suomea. Eikä siis silloinkaan Ahvenanmaa Suomesta poistu.
Muokkausta: Eli opetellaan niitä nimityksiä, ennen kuin tullaan valittamaan!
Joku teiniviisastelijoiden huippukeksintö varmaankin.Viestin lähetti L4E
Mitä pelleilyä tälläinen on?
Viestin lähetti Pärde
Viestin lähetti Pärde
Viestin lähetti Pärde
Tyttöystäväni sanoi alkuillasta...
Viestin lähetti Murmeli
Vituttaa ahvenanmaa eli pikkuhurrila. On oikein konsuli tehnyt kantelun oikeusministerille, kun "viranomaiset käyttävät suomen kieltä yhteydenpidossa Ahvenanmaan kanssa".
Voi vittu, mitä vitun hyötyä tosta paskaläntistä on Suomelle? Lahjotetaan se hurreille, kun ne hurreja saatana haluavat olla.
Voi vittu.
Eikös alaviiva sanan molemmin puolin tarkoita alleviivausta? Niitä on tapana käyttää siellä, missä normaali alleviivaus ei onnistu tai ole suotavaa, kuten Usenetissä.Viestin lähetti Pee
Vituttaa, kun minä otan aina tyhmiltä sediltä ja tädeiltä oppia, mistä alaviivatkin ovat peräisin. Itsekin niitä ihmettelen, mutta käytän jonkin verran, kun olen huomannut muidenkin niitä käyttävän.
Viestin lähetti Pärde
Tyttöystäväni sanoi alkuillasta puhelimessa olevansa liian väsynyt ja sairas nähdäkseen minua tänä iltana.