Vitutusketju

  • 10 669 007
  • 56 216

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti StevieY
Idioottimaista toimintaa kummaltakin osapuolelta. Antakaa idioottien olla idiootteja ja älkää itse alentuko vielä tyhmempään.
Mutta ei ne idiootit muuta käytöstään jos se idioottius hyväksytään ja sallitaan. Saisi wagen jäädä siihen ohituskaistalle vilkku raivokkaasti tikittäen.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ruutiveijari
Mutta ei ne idiootit muuta käytöstään jos se idioottius hyväksytään ja sallitaan. Saisi wagen jäädä siihen ohituskaistalle vilkku raivokkaasti tikittäen.

Niin tai saisi virkavalta puuttua asiaa tarmokkaammin. Sinne vaan Lahti-Heinola-välille joka perjantai partiot poimimaan nämä tapaukset tien sivuun ja kunnon sakot kouraan. Sana kiertää ja idioottimaisuudet vähenee. Yksinäisen autoilijan keinot näiden idioottien torjuntaan ovat olemattomat.

Sitä ihmettelen, että esim Kehä I:llä on liikenteenvalvontaa todella vähän. Itse olen körötellyt kyseistä tietä noin 15km siivun joka arkiaamu ja ilta kuuden vuoden ajan ja todella harvoin siellä on mitään valvontaa. Aamulla kun laittaisi tutkan tielle, niin sieltä voisi minuutissa napata kymmeniä autoja sivuun. No taitaa mennä väärään ketjuun.

StevieY
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Re: NRJ

Viestin lähetti kaizu
Tää voi tulla yllätyksenä, mutta yksi vaihtoehto saattais olla vaikka kanavan vaihto jollekin toiselle kanavalle, jonka imago on lähempänä omaa musiikkimakuasi.

No mutta, oon täältä kaukaa pohjoisesta (ei jyväskylä), joten eipä täällä öisin kuulu paljo mitään muutakaan radion puolelta... perkeleen perkele, taas yötyöt edessä.

nyt vituttaa mut tilipäivänä naurattaa,kovasti.

yön aikana hiipii mieleen monta ajatusta jotka varmasti alkavat vituttaa, jotenkäyn kyllä kommentoimassa mikäli todella aihetta ilmenee. ei oo mietoa ei.
 
Viestin lähetti Pikku Myy
Miksi kaupassa asiakkaat laittavat rahat/bonuskortin sille pyörivälle hihnalle? Ja miksi muksut aina kiipeävät sinne pakkaus"telineelle", riippumatta siitä, onko ostettu namia vai ei? Ja miksi kaikki toistaa huonoja ja moneen kertaan kuultuja heittoja kuten kuitista puhuttaessa "se ei mene verotukseen"? Ja miksi yleensäkin kuitteja pitää varoa kuin ruttoa? Helvetti jokaisessa kaupassa on roskis kassojen luona, sen voi heittää sinne. Ja miksi, jos joku tuote ei miellytäkään, se pitää jättää juuri siihen, missä sattuu seisomaan? Maidot on hyvä jättää jauhohyllyyn ja leipä pakastealtaaseen. Ihmiset ovat ihan järkyttäviä sikapossuja ruokakauppaan tullessaan. Mä en käsitä. Mie tökin teidän leivät ja ravistan viilit ja ruttaan salaatit kostoksi. Häh häh hää.

Aamen! Ja miksi ihmeessä jugurtit, jauhelihat, pesuaineet jne. täytyy pakata erikseen hedelmäpusseihin?? Ikinä en ole saanut yhtäkään jugurttipurkkia tms rikki. Opetelkaa pakkaamaan ne ostokset! Ja miksi siihen hihnalle täytyy laittaa ensimmäisenä leivät, keksit ja muut helposti ruttaantuvat ja sitten perään 10 kilon perunasäkki, miljoona limsapulloa, jättimäinen koiranruokasäkki jne. Sitten oletetaan, et kyllähän se kassa ne tavarat sinne saa niin, ettei mikään hajoa.

Sitten, kun ne hajottavat niitä tavaroitaan siellä kärryissä ja pitävät itsestäänselvyytenä, että heidän ei tarvitse ostaa niitä. Harvassa on tänä päivänä asiakkaat, jotka pyytävät pistämään rikkomansa elintarvikkeen pussiin. Näille ihmisille sanookin ilomielin, ettei sitä ole pakko ottaa. Mielenkiintoista on myös, että säilykepurkki on käyttökelvoton tai pilaantunut, jos siinä on pieni lommo.

Ja ne kakarat tosiaan seisovat siellä kärryjen sisälläkin. Muksuille ei kyllä opeteta tänä päivänä mitään käytöstapoja. Hyväkäytöksinen lapsi tuntuu olevan enemmän poikkeus kuin sääntö. Itse asiassa, olin joskus positiivisesti yllättynyt, kun yhden ässäläisen "inhokkini" jälkikasvu käyttäytyi kautta aikojen kassallani käyneistä lapsosista parhaiten. Täysin käsittämätöntä, että lapset pyysivät ensin luvan ottaa karkkipussinsa hihnalta, sitten vielä kiittivät ja olivat muutenkin nätisti.

Yks mun "suosikkilausahduksista" on: "Se onkin sitten ilmainen", jos se kone nyt ei sitä viivakoodia satu lukemaan! Tai sitten, kun sanoo "ole hyvä", niin kiitoksen sijaan kuulee "olenkin". Näitähän riittää...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Yks mun "suosikkilausahduksista" on: "Se onkin sitten ilmainen", jos se kone nyt ei sitä viivakoodia satu lukemaan! Tai sitten, kun sanoo "ole hyvä", niin kiitoksen sijaan kuulee "olenkin". Näitähän riittää...
Juu! Ja samaan sarjaan menee "Ja sitten pieni lasku". Ja kun asiasta juuri illalla höpistiin duunikaverin kanssa, niin täytyy lisätä vitutuslistaan myyjiä pokailevat limaiset vanhat äijät. Ja hikikusipaskavanhaviina- edt:ltä tuoksahtavat asiakkaat.

Mutta näin vapaapäivänä vituttaa kaikkein eniten taas unettomuus. Kaksi kertaa käynyt jo yrittelemässä, mutta ei tästä mitään tule. Ja työpaikkalekurit ei tutki syytä, määräävät vain nukahtamispillereitä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Wanhat kunnon kauppa-asiat.

Itseäni on useamman kerran vituttanut 'vitun tyhmä' kommentit lähikauppani ulkopuolella kun olen myyjälle huomauttanut hänen laskuttaneen väärin. Minun rahojanihan ne on, mitä vittua se muille kuuluu. Jos olen rehti niin antakaa mun vittu olla.

Ja nuo vanhaviina-myyjän pokaajat on kyllä ehkä kamalin ihmisryhmä mitä tiedän. Jos kaupassa on lähituntien aikana käynyt ko. ihmisiä niin sen voi kertoa kassan naamsta.

Kaupan kassat kunniaan!

Niin ja mikä "vituttaa" tällä hetkellä; sain pari päivää sitten tietää että äidillä(52v) on 95% varmuudella syöpä. 95% varmuudella pitäisi hänen tervehtyä, mutta ei täsä mikään paljoa naurata. No meitin mutsi on sen verran kovaa tekoa et sitä mikään vitun syöpä pysäytä perkele!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Ja miksi siihen hihnalle täytyy laittaa ensimmäisenä leivät, keksit ja muut helposti ruttaantuvat ja sitten perään 10 kilon perunasäkki, miljoona limsapulloa, jättimäinen koiranruokasäkki jne. Sitten oletetaan, et kyllähän se kassa ne tavarat sinne saa niin, ettei mikään hajoa.
Koska ne täytyy kuskata kärryissä/korissa niin, ettei se 10 kilon perunapussi oli päälimmäisenä pistämässä pohjalla olevia keksejä murskaksi? Ei niitä paljoa enää kassalla voi lajitella - otetaan vaan päälimmäiset ekana ja lyödään hihnalle.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Töissä ja vielä suunnattoman kovassa krapulassa. Vittu!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Ruutiveijari
Koska ne täytyy kuskata kärryissä/korissa niin, ettei se 10 kilon perunapussi oli päälimmäisenä pistämässä pohjalla olevia keksejä murskaksi? Ei niitä paljoa enää kassalla voi lajitella - otetaan vaan päälimmäiset ekana ja lyödään hihnalle.

Kyllähän nuo ostokset saa kaikesta huolimatta lajiteltua siten, että jugurtit, tomaatit ja vastaavat tuotteet tulevat viimeiseksi hihnalle. Mutta tästä lajittelusta huolimatta, olen saanut rikkinäisiä jugurtipurkkeja ja ruttaantuneita tomaatteja. Tämä taasen johtuu siitä, että pönttö kassaneiti paukuttaa hihnaa vain eteenpäin seuraavan asiakkaan ostoksilla seuraamatta yhtään tilannetta(jossain kaupoissa on vaan niin tyhmät hihnat, että jo maksetutkin tavarat pyörivät vielä hihnalla eli sama hihna pyörittää molempia "kaistoja").

Noista lasten käytöksistä en kyllä olisi noin jyrkkä. Toiset vaan on vilkkaampia kuin toiset ja kyse ei tällöin välttämättä ole siitä etteikö tapoja olisi opetettu. Tietysti joku neropatti ehdottaa, että saa tuon vilkkaankin lapsen rauhoittumaan esim. lekalla tai vastaavalla.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Mielenkiintoista on myös, että säilykepurkki on käyttökelvoton tai pilaantunut, jos siinä on pieni lommo.

Metallisen tölkin kohdalla tämä pitää paikkansa. Ja pitääkö siellä kassalla olla töissä, jos ne asiakkaat noin vituttaa?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti L4E
Noista lasten käytöksistä en kyllä olisi noin jyrkkä. Toiset vaan on vilkkaampia kuin toiset ja kyse ei tällöin välttämättä ole siitä etteikö tapoja olisi opetettu. Tietysti joku neropatti ehdottaa, että saa tuon vilkkaankin lapsen rauhoittumaan esim. lekalla tai vastaavalla.

No totta vitussa ehdottaa. Huonosti käyttäytyvä lapsi on 99,99%:sti vanhempien kyvyttömyyden vuoksi huonosti käyttäytyvä. Vituttaa ne nykyajan (nuoret) vanhemmat, jotka luulevat voivansa viitata kintaalla kaikelle tapakasvatukselle väittäen silmät kirkkaina "ettei sille mitään mahda, että lapsi käyttäytyy huonosti". (en tiedä, kuulutko L4E näihin, joten en kohdista tätä sinuun vaan puhun yleisesti)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Läimäytä lähimmäisesi lasta!

Viestin lähetti L4E
...Tietysti joku neropatti ehdottaa, että saa tuon vilkkaankin lapsen rauhoittumaan esim. lekalla tai vastaavalla.

Niin, itse antaisin sellaisen reippaan isällisen läimäytyksen. Tämä sen takia, että kukapa sitä karttua kaupassa ja muuallakaan aina mukana pitää?

Tästä johtuen kysynkin, että voisiko jo kauppaketju pykätä sellaisen kaupan, johon ikäraja olisi vaikkapa 15 vuotta ja jossa ei tarvitsisi katsella örveltäviä äidin pikku paskiaisia?

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Pikku Myy
Ja miksi muksut aina kiipeävät sinne pakkaus"telineelle", riippumatta siitä, onko ostettu namia vai ei?
Mikä tässä on väärin/ärsyttävää kassaneidin näkökulmasta? Omani kiipeää sinne auttamaan minua kamojen pakkaamisessa.

Viestin lähetti Vecchia Volpe
Ja ne kakarat tosiaan seisovat siellä kärryjen sisälläkin. Muksuille ei kyllä opeteta tänä päivänä mitään käytöstapoja.
Mikä tässä on väärin/ärsyttävää kassaneidin näkökulmasta?
Omani nostan usein sinne kärryjen sisään koska ainakin omassa lähikaupassa on niin kapeat käytävät, että olen ajatellut ettei ole tukkimassa tietä muilta asiakkailta.


Vähän kuulostaa siltä että se molemminpuolinen kunnioitus olisi taas poikaa. Myös kaupan työntekijöiltä, jotka kuitenkin ovat ihan itse valinneet sen asiakaspalveluammatin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Mikä tässä on väärin/ärsyttävää kassaneidin näkökulmasta?
Ostoskärryissä seisoskeleminen on hieman omituista siksi, että muut ihmiset laittavat ostoksiaan sinne kärryihin. Näin kesäaikaan on myynnissä monia pakkaamattomia vihanneksia, joihin minä en ainakaan toivo jonkun iskän ja äiskän kullanmurun kengistä tulleita paskoja. Samoin pakasteissa tai evonaisten leipäpussien kohdalla asia on hieman harmillista. Useimmissa kärryissä on se istuin, mihin muksun voi laittaa.

Pakkaustelineissä on taas useampikin mutta. Yksi on se, etteivät ne ole kovin kestäviä/ne ovat ainakin meidän kaupassa kaltevia ja pari ipanaa onkin jo niistä tippunut. Ja sehän on sitten aina ollut kaupan syy. Toinen on se, että useat lapset kiipeävät telineelle jo ennen kuin omat tavarat tulevat tai kiipeävät sille puolelle, missä on jonkun muun asiakkaan ostokset ja näin hiukan häiritsevät näiden pakkaamista. Yhteistä näille kaikille tapauksille on sitten se, että jos henkilökunnan ominaisuudessa asiasta sanoo, saa vanhemmilta vain vihaisia mulkaisuja tai huutoa. Se, jos oikeasti lapsi pakkaa tavaroita, eikä vain syöksy etsimään sitä omaa karkkipussiaan/jäätelöään ensimmäisenä kolmen asiakkaan tavaroiden joukosta, on myöskin hieman eri asia, kuin mistä alunperin kirjoitin.

Iso osa lapsista/lapsiperheistä käyttäytyy ihan hyvin kaupassa, mutta myös yhtä iso osa käyttäytyy huonosti. Tottahan se on, että itse olen tämän ammatin valinnut, mutta se ei tarkoita, ettenkö saisi ärsyyntyä huonokäytöksisistä ihmisistä. Näistä asioista on nimittäin tullut palautetta asiakkailtakin, joten kyse ei taida olla pelkästään minun elämääni kyllästymisestä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestin lähetti Pikku Myy
Iso osa lapsista/lapsiperheistä käyttäytyy ihan hyvin kaupassa, mutta myös yhtä iso osa käyttäytyy huonosti.

Tämähän pätee ihan mihin tahansa muuhunkin tilanteeseen. Pääsääntöisesti tapaan kuitenkin näitä rasittavia lapsia ja lapsiperheitä. Varsinkin lapsiperhekerrostalot ovat niin horroria ettei ole tottakaan.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Pikku Myy
Ostoskärryissä seisoskeleminen on hieman omituista siksi, että muut ihmiset laittavat ostoksiaan sinne kärryihin. Näin kesäaikaan on myynnissä monia pakkaamattomia vihanneksia, joihin minä en ainakaan toivo jonkun iskän ja äiskän kullanmurun kengistä tulleita paskoja. Samoin pakasteissa tai evonaisten leipäpussien kohdalla asia on hieman harmillista.

No tähän on kyllä todettava että aika kaukaa haettu. Kyllä ne ostoskärryn pohjat on paskaset kaikista maitotölkkeistä valuvista limoista ja perunapussista tulleista mullista ja maksalaatikon mehuistakin.

Mitä tulee siihen pakkaustelineelle kiipeämiseen niin sanoisin kyllä että anna mieluummin olla kuin huomautat. Ei ole sinun asiasi paimentaa muiden kakaroita, enkä todellakaan usko että monikaan asiakas edes odottaa että kassa huomauttaa toisen asiakkaan lapsen käytöksestä, poikkeuksia tietty löytyy. Säästät omia hermojasikin.

Raskaan ammatin oot valinnu, ja ei voi muuta kun toivottaa jaksamista!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Tinde
Ei ole sinun asiasi paimentaa muiden kakaroita, enkä todellakaan usko että monikaan asiakas edes odottaa että kassa huomauttaa toisen asiakkaan lapsen käytöksestä, poikkeuksia tietty löytyy.

Menee hieman kyllä off-topic jo mutta.. tämähän se on nykyään vanhempien perusasenne. "Kukaan ei saa minun kullanmuruni käytöksestä huomauttaa vaikken ole itse viitsinyt häntä tavoille opettaa."

Kasvattakaa ne kakaranne niin, ettei muiden ihmisten tarvitse kasvatukseen puuttua!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
No tähän on kyllä todettava että aika kaukaa haettu...
Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen. Toivottavasti minä en vain silloin ole teitä palvelemassa kassalla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestin lähetti Murmeli
Menee hieman kyllä off-topic jo mutta.. tämähän se on nykyään vanhempien perusasenne. "Kukaan ei saa minun kullanmuruni käytöksestä huomauttaa vaikken ole itse viitsinyt häntä tavoille opettaa."

Kasvattakaa ne kakaranne niin, ettei muiden ihmisten tarvitse kasvatukseen puuttua!

A-men to that! Tarpeellisena lisäyksenä laitan tähän vielä lapsiperheen vanhemman pään edustajan suorittaman ruudinkeksinnän tyypillisimmän lopputuotteen: "Mutta ethän SINÄ voi ymmärtää tällaisia asioita ennen kuin SINULLA on itselläsi lapsia."
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Murmeli
Kasvattakaa ne kakaranne niin, ettei muiden ihmisten tarvitse kasvatukseen puuttua!
No tämä oli kyllä just munkin pointtini, että ikavä kyllä näitä löytyy tänä päivänä.

Viestin lähetti Pikku Myy
Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen. Toivottavasti minä en vain silloin ole teitä palvelemassa kassalla.
Tää oli hyvä. Nöyrin anteeksipyyntöni että yritin helpottaa elämääsi ja toivotin jaksamista. Mutta ruoki ihmeessä turhaa vittuuntumistasi lisää jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta;)



Mahtaa täällä jengiä ihan oikeesti vituttaa, kun munkin tekstejä on tulkittu ihan päinvastaisiksi. Huh.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
404

Taitaa mikkeliläisiäkin kiinnostaa jalkapallo. Hieno sää, hyvin pelannut joukkue ja kotipeliin vaivautuu vain noin vähän porukkaa. No, eipä kotijoukkueen peliesityksellä enempää yleisöä ansaitakaan.

Jääkiekko alkaa tuntua yhä enenevissä määrin kirosanalta, kun asioita jalkapallofanaatikkona katsoo. Onko Mikkelikin nykyään vain ja ainoastaan jääkiekkokaupunki, vaikka koronaa on kaupungissa harrastettu tosissaan vasta muutama vuosi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös