Vitutusketju

  • 10 562 011
  • 56 142
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ei kuitenkaan ole mahdollista tai tarpeellista laittaa tuota heippalappua nimettömänä, niin olisiko mahdollista käydä ihan ystävällisesti sanomassa naamatusten asiasta? Luulisin että vastaanotto on parempi, tekstin sävy kun on niin helppo ymmärtää väärin, ja naamatusten on paljon helpompi olla kohtelias.
Olet kyllä ihan oikeassa. En toki lappua olisi nimettömänä laittanut vaan ilmoittanut kyllä että yläkerran naapuri tässä ihan omalla nimelläni. Mutta parempi se on kyllä juu mainita asiasta ihan kasvotusten kuten perustelitkin.

Joo on tullut itsekin kerran edellisessä kämpässä saatua nimetön lappu postiluukusta. Joku mummeli oli suuttunut, kun en kuulemma ollut tervehtinyt rappukäytävässä. Ilmeisesti olisi pitänyt olla silmät selässä, koska aina on naapureille tullut tervehdittyä vastaan sattuessa. Toki tämänkin nimettömän lapun kirjoittaja taisi selvitä sillä, koska siinä talossa oli eräs mummo joka ei ikinä vastannut mitään tervehdykseen vaan tuijotti vihaisesti. On se katkeraa!
Oli kyllä ihan hauskaa luettava se yllättävän pitkä kirje. Sävyksi voisi kuvailla aggressiivisen ja lopetuskin sai kirjoittajan varmasti myhäilemään.
"Ota opiksi, niin pärjäät elämässä!".
Muutenkin siinä talossa oli aina ilmoitustaululla jokin uusi lappu viikoittain, joissa oli uusi valituksen aihe. Milloin pitäisi ovet laittaa hiljaisemmin kiinni ja milloin pitäisi kengät putsata paremmin sisääntulessa.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Mitäs nyt on arvioitu oikein suurennuslasilla? Mikäli viittaat Kankaanniemen touhuihin, niin ihan saman kohtelun hän olisi saanut puolueesta riippumatta.
Tästähän tulee mieleen muuan ulkoministeri, johon vielä tänäkin päivänä yhdistetään ensimmäisenä tekstarit ja eräs varsin epävakaa vaaleatukkainen nainen. Ja ei muuten ollut Perussuomalaiset tämän entisen ulkoministerin puolue. Tahtoo siis vain sanoa, että saman kohtelun saa muidenkin puolueiden jäsenet.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mitäs nyt on arvioitu oikein suurennuslasilla? Mikäli viittaat Kankaanniemen touhuihin, niin ihan saman kohtelun hän olisi saanut puolueesta riippumatta.

En viitannut ollenkaan Kankaanniemeen, vaan seuraavaan asiaan. Neljä vuotta sitten kun persut eivät jytkyn jälkeen menneet hallitukseen, niin heitä syytettii vastuunpakoilusta ja äänestäjien pettämisestä. Nyt kun menevät hallitukseen heitä syytetään siitä että ovat syöneet sanansa kun antavat periksi esim. maahanmuuttoasioissa. Jotenkin vaan tuntuu että kyseinen puolue on median suurennuslasin alla. Sinällään mulle tosin ihan sama, mutta välillä tuntuu kyllä aika puolueellisilta noi uutiset.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
En viitannut ollenkaan Kankaanniemeen, vaan seuraavaan asiaan. Neljä vuotta sitten kun persut eivät jytkyn jälkeen menneet hallitukseen, niin heitä syytettii vastuunpakoilusta ja äänestäjien pettämisestä. Nyt kun menevät hallitukseen heitä syytetään siitä että ovat syöneet sanansa kun antavat periksi esim. maahanmuuttoasioissa. Jotenkin vaan tuntuu että kyseinen puolue on median suurennuslasin alla. Sinällään mulle tosin ihan sama, mutta välillä tuntuu kyllä aika puolueellisilta noi uutiset.

Tokihan vahvasti populistinen puolue, joka tosiaan räksytti oppositiossa neljä vuotta vastustaen mm. kaikkia muutoksia pitää laittaa tililleen lupauksista, mitä he lupasivat tehdä. Vielä kun he ovat sanoneet olevansa rehellisiä suomlaisia, jotka pitävät sanansa niin hommahan on selvä. Hehän sanovat olevansa erilainen puolue ja tekevät asiat toisin kuin perinteiset puolueet (poistavat autoveron jne.)

Aivan varmasti mikä tahansa muukin puolue olisi "suurennulasin alla", jos näin räikeitä juttuja heittäisi ja heti kun joutuvat vastuuseen peruvat. Eihän tuossa mitään uutta ole, kaikilla puolueilla sitä tapahtuu, koska ei siellä yksi puolue pysty lyömään kaikkea läpi.

Ihmetyttää kyllä tuo kepunkin suhmurointi ja miten Sipilä ratsasti vaalivoittoon sanomatta mitään, mutta nyt on eri ääni kellossa. Eiköhän sieltä isoja leikkauksia tule, mutta kuolevien kuntien tukiin tuskin kosketaan tai liitoksia ei tule. Kepulaiset elinkelvottomat pikkupaikat varmasti nyt saavat taas tekohengitystä muiden varoilla. Toivottavasti Kokoomuksella olisi munaa koittaa torpedoida näitä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vituttaa, että PizzaOnlinen hinnasto ja tilauksen todellinen hinta eivät täsmää koskaan. Eilisen setin hinnaksi olin tilausta tehdessä laskeskellut 19,50, mutta ovella kuski kärtti maksua 21 euron edestä. Eihän tuo 1,50e iso raha ole, mutta kun joka ikinen kerta saa maksaa eri hinnan kuin PizzaOnlinessa ilmoitettu, niin alkaa tuo käytäntö tosissaan vituttamaan. Vetääkö noi kuskit vaan välistä, vai onko pizzeerioiden ja PizzaOnlinen välinen yhteispeli niin perseestä, etteivät saa hintoja myyntipaikkojen kanssa täsmäämään?

Täytyy tosiaan siirtyä maksamaan safkat etukäteen heti palvelussa, niin ei tartte kuskien kanssa vääntää hinnasta joka kerta. On tuo silti periaatteessa perseestä, että hinnoittelu on noin epämääräistä. Eihän asiakaskaan voi ilmoitettua hintaa hilata ominpäin alas. Pitäisikö ihan piruuttaan tehdä keissistä kuluttajaviranomaiselle tutkintapyyntö...?
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Puhelimeeni ei saa välillä yhteyttä. Tänäänkin tapahtui sellainen vittumainen tilanne, että pomo oli koko aamuvuoron koittanut saada minua kiinni puhelimella, mutta oli tullut vain että valitsemaasi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Olivat useammalla puhelimella ja koko aamun yrittäneet, mutta ei. Vasta kun pääsin töihin asti ja pomo mainitsi asiasta niin restarttaamalla saatiin taas minuun yhteys. Vituttaa lievästi sanottuna, koska elämäntilanteessani olisi aika tärkeää että minuun saadaan yhteys. Nyttenkin odottelen yhtä tärkeää puhelua, en tiedä eikö hän vain soita minulle takaisin vai eikö saa yhteyttä.

Kannattaisiko tälläisessä tilanteessa lähestyä operaattoria vai puhelinkauppaa? Nykyisessä luurissa olisi takuuta jäljellä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kannattaisiko tälläisessä tilanteessa lähestyä operaattoria vai puhelinkauppaa? Nykyisessä luurissa olisi takuuta jäljellä.
Kannattaa varmaan kokeilla ensin laittamalla sim-kortti johonkin toiseen puhelimeen (jos mahdollista) ja soitella siihen ja sitten samaa omalla puhelimella. Jos oma puhelin reagoi puheluihin edes joskus vaikkakaan ei aina, uskoisin että vika on operaattorin päässä.

Muutamien testipuheluiden jälkeen ottaisin jokatapauksessa yhteyden operaattoriin, ja kysyisin mikä voisi olla vikana. Jos he eivät osaa sanoa mitään, ehkä kannattaa käyttää puhelimen takuu hyväksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Puhelimeeni ei saa välillä yhteyttä. Tänäänkin tapahtui sellainen vittumainen tilanne, että pomo oli koko aamuvuoron koittanut saada minua kiinni puhelimella, mutta oli tullut vain että valitsemaasi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Olivat useammalla puhelimella ja koko aamun yrittäneet, mutta ei. Vasta kun pääsin töihin asti ja pomo mainitsi asiasta niin restarttaamalla saatiin taas minuun yhteys. Vituttaa lievästi sanottuna, koska elämäntilanteessani olisi aika tärkeää että minuun saadaan yhteys. Nyttenkin odottelen yhtä tärkeää puhelua, en tiedä eikö hän vain soita minulle takaisin vai eikö saa yhteyttä.

Kannattaisiko tälläisessä tilanteessa lähestyä operaattoria vai puhelinkauppaa? Nykyisessä luurissa olisi takuuta jäljellä.

Onko kyseessä millainen puhelin? Kuulostaa siltä, että luurissasi voi olla jotain pientä häikkää tai sitten liikut paljon sellaisella alueella, jossa 3g-verkko vielä välillä korvaantuu gsm-verkolla, puhelimesi päivittäessä verkkoa. Näin voi käydä esim. paksuseinäisten kivitalojen sisällä tai vaikkapa luonnossa.

Jos et tarvitse whatsuppia ja muita älypuhelin-systeemejä, niin voita vaihtaa verkon manuaalisesti käyttämään pelkkää gsm-verkkoa. Tai sitten asetat sen käyttämään pelkkää 3g:tä, mutta tässä tietysti se ongelma, että jos vika ei olekaan puhelimessa, vaan verkon kuuluvuudessa, niin "yhteysongelmasi" jatkuvat...
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkanut suunnattomasti vituttamaan ihmiset, jotka tykkäävät mvlehdestä facebookissa. Eikö ihmiset oikeasti ymmärrä koko lehden pointtia? Pelkkää propagandaa, jossa pieni totuuden siemen. Samaan kategoriaan menevät kyllä mm. verkkomedia. Eikö ihmisillä ole nykypäivänä minkäänlaista lähdekritiikkiä vaan kaikki luettu todetaan todeksi vaikka lähteenä toimisi se naapurin Penan pitämä huumorilehti. Sa
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkanut suunnattomasti vituttamaan ihmiset, jotka tykkäävät mvlehdestä facebookissa. Eikö ihmiset oikeasti ymmärrä koko lehden pointtia? Pelkkää propagandaa, jossa pieni totuuden siemen. Samaan kategoriaan menevät kyllä mm. verkkomedia.

Mua vituttaa siinä vaiheessa, kun joku alkaa käyttämään näitä "medioita" lähteenä aivan vakavissaan. Silloin tällöin näistä voi jonkun totuuden löytääkin, kun aluksi suodattaa kaiken asenteellisen paskan pois.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen tehnyt sellaisen päätöksen, että poistan välittömästi MV-lehden juttuja jakavan ihmisen facebook-kavereistani. Tähän mennessä poistoja on tullut kolme. Ainakaan vielä en ole laajentanut sääntöäni tykkäyksiin, mutta sekin on harkinnan alla.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen tehnyt sellaisen päätöksen, että poistan välittömästi MV-lehden juttuja jakavan ihmisen facebook-kavereistani. Tähän mennessä poistoja on tullut kolme. Ainakaan vielä en ole laajentanut sääntöäni tykkäyksiin, mutta sekin on harkinnan alla.

Itseänikin vituttaisi, jos tuota jaeltaisiin spämmiin asti. Toisaalta kyllä minä mielummin luen fb-feedistäni MV:n juttuja, kuin vaikkapa joitain "testaa mikä koirarotu olisit" -jakoja. Onhan MV:n jutut monesti melko humoristisia. Erityisen hauskaa olisi, jos joku jakaisi noita juttuja vielä ylenpalttisen kiihkon kanssa esim. CAPSIA KÄYTTÄEN. Vesi nousee kielelleni jo siitä, kun ajattelen väittelyä kemikaalivanoista kommenttiosiossa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eikö toi Mestareiden liigan finaali todellakaan tule ilmaiskanavalta?
Vituttaa todella, jos näin on.

Tämmönen tieto löytyi Ilta-Sanomien sivuilta.
Lauantai 6.6.
21.45 Jalkapallo, Mestarien liigan finaali, Berliini (MTV Sport 1)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vituttaa se, etten tiedä mistä "mv-lehdestä" yllä puhuttiin.

Sarkasmi ja oman selän taputtelu sikseen: vituttaa luottamus. Sitä on nyt viimeisiltään jaettu lähisukulaiselle ja tulevalle exälle. Molemmat pitivät hetken hauskaa sen kanssa ja unohtivat sen. Luota nyt siihen, että palstalainen saisi jotain vasaran ja viivoittimen kanssa aikaan, sekä siihen narsistiin*.

Vitutan (*ja viihdytän) itse itseni uneen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitä Vittua?

Korjataan sittenkin. Mitä vittua??!!

Jaa, vai että tällainen media. Olin siis nyt ensimmäistä kertaa tuolla sivustolla. Miten tuo muuten toimii, ketkä sivuja ylläpitävät ja ketkä juttuja postaavat? Nopeasti vilkaistuna tuolla näet oli myös sellaisia artikkeleita, joissa oli paljon taustamatsku-linkkejä jne, niin kait noiden tekemiseen hieman aikaakin jo kuluu.

ps. nyt joku taas pahastuu, mutta en voinut olla hymähtämättä nähdessäni kuvan, joka oli linkitetty tuohon "mamu raiskasi 14-vuotiaan"-juttuun. Eli jollain yksinkertaisella Paint-ohjelmalla piirretty kuva tummasta paksuhuulisesta miehestä ja kuvateksti: odotamme vielä tarkempaa kuvaa.

Kaikenlaista sitä netistä löytyy, tämä on ilmeisesti sitä kuulua länsimaista sivistystä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kannattaa varmaan kokeilla ensin laittamalla sim-kortti johonkin toiseen puhelimeen (jos mahdollista) ja soitella siihen ja sitten samaa omalla puhelimella. Jos oma puhelin reagoi puheluihin edes joskus vaikkakaan ei aina, uskoisin että vika on operaattorin päässä.

Muutamien testipuheluiden jälkeen ottaisin jokatapauksessa yhteyden operaattoriin, ja kysyisin mikä voisi olla vikana. Jos he eivät osaa sanoa mitään, ehkä kannattaa käyttää puhelimen takuu hyväksi.
Kokeilin jo töissä sen restarttaamisen jälkeen toimiiko minulle soittamiset. Toimi. Käskin vielä kaverin soittaa minulle, toimi. Koitin nyt kotona vanhempien puhelimella, ja toimi. En tiedä missä mätti. Olin vielä silloin pomon soittaessa sellaisessa paikassa, missä yleensä on kenttää.

Puhelimesta loppuu takuu muistaakseni juhannuksena. Täytyy pohtia menenkö varulta käymään puhelinkaupassa juttelemassa asiasta, etten nuku onneni ohitse.

Onko kyseessä millainen puhelin? .
Samsung Galaxy Trend Plus, eli sämsyngin halpismalli. Polttelisi kyllä päästä eroon tuosta kapulasta. Halvalla ei saa näköjään hyvää.


edit: ja mitä tulee mv-lehteen, niin itse voin ylpeänä sanoa että se fb-sivu on yksi niistä varmaan sadasta minun estämästäni fb-sivusta. Ei tarvitse katsella enää feedissäni niitä, ja itse asiassa olin jo ehtinyt unohtaa koko lehden olemassaolon. Ilmeisesti samat vanhat paskapostaukset ovat jatkuneet? Suosittelen tuota estämistä MV-lehdelle ja kaikille muillekin vähänkin ärsyttäville sivustoille.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mv-lehti ei vituta enää ollenkaan.

Olen näemmä parisuhteessa tosifanin ja erkun risteymän kanssa. Onneksi tuohon ei sitä vahvempaa puolikasta tullut yhdellä sivuunkirjoittaneella niiden kahden puolikkaan puolikkaan lisäksi.

Abortti ei vituta lainkaan.

Sori ot.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Täällä sama luuri ja syksyllä teki tuon saman tempun. Käynnistämällä vehkeen uudelleen ongelma korjaantui eikä ole toista kertaa tapahtunut.(kopkop)
Se on paha vaan kun ei mitään tietoa koska se tuollaista tekeepi. Edelleen odottelen tässä suht tärkeitä yhteydenottoja. Ainakin kaverin puhelimella minuun sai yhteyden tänäkin aamuna, mutta tiedä häntä sitten milloin tuo toimii ja milloin ei. Eilen netti kyllä pelasi loistavasti samaan aikaan kun pomot koittavat saada minua kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös