Vitutusketju

  • 10 548 578
  • 56 138

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suhteellisen huonona nukkujana ärsyttää, kun ihmiset valittaa jos on nukkunut vain viisi tuntia. Näillä helteillä en ole nukkunut kertaakaan viittä tuntia ja yhteen pätkään maksimissaan pari tuntia, kunnes on pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa. Keskimäärin unta on tullut 2-3 tuntia yö...vuorotyö sotkee myös rytmiä entisestään.

Väärin vitutettu siis, mutta kyllä tuo kitinä ottaa silti päähän...puhumattakaan siitä että naama on rullalla koko ajan.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En huomannut, että seuraavalle UCL-kaudelle oltaisi tehty ketjua. Niimpä ajattelin sellaisen tehdä.

Olin väsännyt ketjua jo suhteellisen kauan, kunnes pahin tapahtui: painoin vahingossa raksista. Ei huvita enää aloittaa uutta.

Nyt ottaa päähän.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä hetkellä vituttaa koiran puolesta nämä kelit. 3 kertaa oon tämän päivän aikana koiruuksen käyttäny viileässä suihkussa ja hetki menee, niin sit taas on koiralla kuuma.
Tuulettimet pyörii joka huoneessa ja olohuoneessa kaiken lisäks kaks tuuletinta; toinen katossa ja toinen ihan perus tornituuletin.
Jos on itelläkin pieni hiki koko ajan, niin mitä se on tommosella jolla on turkki päällä?

Koiran takia toivosin, että lämpötila ois max. +20. Se ois sillekin semmonen sopiva keli :)
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Eikö itkevät ja naukuvat vauvat voisi keskittää junissa yhteen vaunuun? Miksi muiden pitää kärsiä toisten itsekkyydestä? Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Eikö itkevät ja naukuvat vauvat voisi keskittää junissa yhteen vaunuun? Miksi muiden pitää kärsiä toisten itsekkyydestä? Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.

Kannatan! naukuvaunu toisi myös jännitystä elämään sillä kun krapulainen konduktööri sotkisi vaavit keskenään vaunussa saisi jokainen tuleva jatkoaikalainen täysin erilaisen elämän kuin mitä olis pitänyt, jos tämä vauva-vaunuehdotus olisi tapahtunut jo 1939 kun ukki meni ukkopekalla pontikkaa hakemaan pietarista juoden konnarin kanssa puolet mummilta salaa olisi minunkin olohuoneeni seinällä Pelicansin viiri eikä KalPan.
Elämän lotossa kaikki on mahdollista, veikaten voitat! : D
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
... Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.

No ainakin Helsingin busseissa on ilmeisesti oikeus tälläiseen toimintaan. Olen muutamaan otteeseen nähnyt, kun kuski on puuttunut tilanteeseen, jossa vauvan itku raikaa pitkin bussia. Yleensä kuski on sanonut jotain tyyliin: "Jos itku ei lopu seuraavalle pysäkille saavuttaessa on teidän jäätävä pois kyydistä."

Mutta joo itkevät pennut ovat äärimmäisen rasittavia. Tai lapset ylipäätään ovat rasittavia.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Miksi muiden pitää kärsiä toisten itsekkyydestä? Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.

Tai sitten aikuiset ihmiset vain hyväksyvät sen faktan ettei vauvan mieli ole vielä niin kehittynyt, että pystyisi ottamaan muut huomioon.
 
Eikö itkevät ja naukuvat vauvat voisi keskittää junissa yhteen vaunuun? Miksi muiden pitää kärsiä toisten itsekkyydestä? Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.
Käytä bussia. Harvemmin siellä lapsia on, ja ikääntyneempieenkin ihmisten kohdalla sama porukka mikä junanvaunussa istuessaan pitäisi kaiken maailman meteliä, istuu bussissa turvat tukossa. Paitsi suurten alkoholiin liittyvien kansanjuhlien, kuten joulun ja juhannuksen meno- ja paluuliikenteessä, jolloin ollaan rennommalla asenteella ja saatetaan jopa keskustella vieruskaverin kanssa. Luulen että tämä ero bussin ja junan välillä juontuu siitä että bussissa istutaan paljon tiiviimmin kuin junassa ja penkit ovat näköesteinä massiivisempia, eikä siksi bussissa tule niin vahvaa (virheellistä) tunnetta omasta reviiristä. Sitten kun tällainen kulttuuriero on alkanut muodostumaan, niin kulttuuri on tietenkin vielä vahvistanut itseään.

Bussissa on muitakin etuja; ei vaihtoja, ei konnareita, ei matkatavaran kanniskelua, siistimmät vessat, ei vittumaista sivuttaisheijausta joita etenkin lähijunat tekee joillain rataosuuksilla. Ja sitten vielä se, että hinta on välillä 10-100% junan hinnasta eli ei koskaan kalliimpaa mutta voi olla merkittävästikin edullisempaa.

nimim. "moottoritie on kuuma"
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tai sitten aikuiset ihmiset vain hyväksyvät sen faktan ettei vauvan mieli ole vielä niin kehittynyt, että pystyisi ottamaan muut huomioon.

Tai sitten vanhemmat voisivat kehittyneillä mielillään minimoida muiden vittuuntumisen viemällä vauvan esinerkiksi leikkivaunuun tai mikä parasta, matkata omalla autollaan!

Käytä bussia.

En ole paljon bussilla matkustanut ennen halpabussiyhtiöiden yleistymistä, koska junalla on yleensä päässyt halvemmalla kuin jollain Matkahuollon rähjällä. Taitaa olla Helsingistä Kuopioon junamatka keskimäärin n. 40€ kun taas Matkahuollolla yli 60€. Onnibusilla jos haluaa mennä mukavaan aikaan päivästä eli iltapäivällä niin hintaa tulee n. 25€. Matka-aikakin bussilla on yleensä 2-3 tuntia enemmän kuin junalla. Eikä mua kiinnosta rupatella jonkun mummelin kanssa koko matkaa tai muuten seurustella kenenkään kanssa. Meikäläistä ei sivuttaisheilutus haittaa vaikka aika helposti rupean voimaan pahoin. Onnibus on kuulemma aina täynnä ja penkit ahtaita, joten ei sillä joka matkaa ainakaan viitsi tehdä.

Plussana busseissa on niiden kestävyys. Junissa meinaa lähes jokaisella matkalla olla joku tekninen vika.

Onnibusia aion ensimmäistä kertaa elämässäni kokeilla syyskussa. Aion kaverin kanssa reissata Kuopioon KalPan peliin ja hintaa pitäisi kertyä yhteensä 24€. Lähtö aamulla 11€, paluu seuraavan päivän aamulla 8€ ja ottelulippu 5€ seisomaan. Melkein samanhintaista kuin mennä katsomaan Espooseen vierasmatsia ja ilman kotiottelun tunnelmaa! Lippuhan Blues-peleihin maksaa n. 15€ + seutuliput edes takaisin yhteensä ~5€.

E: näppäilyvirheitä
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Tai sitten vanhemmat voisivat kehittyneillä mielillään minimoida muiden vittuuntumisen viemällä vauvan esinerkiksi leikkivaunuun tai mikä parasta, matkata omalla autollaan!
Busseissa ei ole leikkivaunuja, eikä kaikilla ole omia autoja.

En minäkään niistä huutavista muksuista nauti julkisilla matkustaessa, mutta tuo itsekkäistä vauvoista kiukutteleminen kuulostaa omaan korvaan suht naurettavalta. Tarjoan kaljat, jos löydät epäitsekkään vauvan, joka on rotua ihminen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Busseissa ei ole leikkivaunuja, eikä kaikilla ole omia autoja.
Sittenpähän ei tarvitse vauvoja tehdä. Miksi minun pitäisi kärsiä koko matkan ajan jonkun rääkyvän rämpyttimen takia? Pienten lasten vanhemmilla tuntuu olevan joku koko maan kattava suoja ja hyväksyntä yllään ja kaikkien pitää kärsiä rääkyvästä pennusta, koska minkäs sille tekee kun se on vaan vauva.

En minäkään niistä huutavista muksuista nauti julkisilla matkustaessa, mutta tuo itsekkäistä vauvoista kiukutteleminen kuulostaa omaan korvaan suht naurettavalta. Tarjoan kaljat, jos löydät epäitsekkään vauvan, joka on rotua ihminen.
Sori, tosiaan tuosta viestistäni saa käsityksen että vauvat olisivat itsekkäitä. Tarkoitin, että vanhemmat ovat. Jos mulla olisi koira joka haukkuisi koko matkan ajan, veikkaanpa että meikämanne lentäisi aika pian pihalle ja koira kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sittenpähän ei tarvitse vauvoja tehdä. Miksi minun pitäisi kärsiä koko matkan ajan jonkun rääkyvän rämpyttimen takia? Pienten lasten vanhemmilla tuntuu olevan joku koko maan kattava suoja ja hyväksyntä yllään ja kaikkien pitää kärsiä rääkyvästä pennusta, koska minkäs sille tekee kun se on vaan vauva.

Nonii rauhotus jo, ei siitä niin kovin kauaa ole kun itsekin olet siellä junassa rääkynyt nälissäs, kuumissas ja kakat housuissa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Nonii rauhotus jo, ei siitä niin kovin kauaa ole kun itsekin olet siellä junassa rääkynyt nälissäs, kuumissas ja kakat housuissa.
Niin, minäpä olen ollut järkevä ja rääkynyt omassa autossa! Sen oman auton voi sitten heivata helvettiin kun lapsi täyttää 5 vuotta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Niin, minäpä olen ollut järkevä ja rääkynyt omassa autossa! Sen oman auton voi sitten heivata helvettiin kun lapsi täyttää 5 vuotta.

Just just. Ja sinä vissiin päätit tuolloin että "Mennään autolla, ihan vaan sen takia että muut junamatkalaiset eivät vittuunnu minun rääkymiseen".

Vituttaa muakin rääkyvät kersat junassa mutta enpä mä voi sille mitään. Ja vituttaa myös moni muukin hommeli, joille en vaan yksinkertaasesti voi mitään ja on elettävä niiden asioiden kanssa.

Minäminäminäminäminäjeejeejee..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokos ne koulut alkoivat jo? Vai vituttaako valmiiksi lomien loppuminen? Hymiöitä tarpeen mukaan. Kohtahan tämä herkku on ohitse ja sitten alkaa se reilut yhdeksän kuukautta kestävä teinien angstaaminen ja rageeminen...

Kahdeksan takana, pari vielä edessä, pikkuhiljaa työkyky on palautunut.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voisko noi vitun mopomiittiläiset ajaa jonossa vaikka jonkun panssarikolonnan alle.

Vitun kyrpänaamat, viekää ne vitun lehtipuhaltimenne helvettiin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö itkevät ja naukuvat vauvat voisi keskittää junissa yhteen vaunuun? Miksi muiden pitää kärsiä toisten itsekkyydestä? Ja muissakin julkisissa kulkuvälineissä pitäisi kuljettajalla olla oikeus heittää itkevä vauva pihalle vanhempiensa kanssa jos se häiritsee muita matkustajia.

Alahan opetella vaan tottumaan tähän. Lentokoneessa, uima-altaalla, ravintoloissa, halleilla eli joka paikassa tämä. Tottakai ärsyttää,mutta se kuuluu elämään.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Just just. Ja sinä vissiin päätit tuolloin että "Mennään autolla, ihan vaan sen takia että muut junamatkalaiset eivät vittuunnu minun rääkymiseen".

No tottakai päätin. Osaahan tuon ikäiset jo vähän miettiä itsekin ja olla itsenäisiä. Vai etkö itse muka osannut ajatella omilla aivoillasi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös