Vitutusketju

  • 10 668 795
  • 56 216

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti korkki
Tarkastapas ensimmäiseksi lattiakaivo, otat oikein sen ritilän pois ja katsot onko siellä ritilän alla jotain tuketta, hiuksia yms. mekaanista. Usein tuo ritilä tulee putsattua, mutta ihmiset eivät ota huomioon että sen ritilän alunenkin täytyy aika ajoin putsata.

Juuh, viemäri tuli putsattua eilen ja viemärin heikosta imutehostahan tämä johtui, mistäs muustakaan? Se taas johtui siitä, että viemäri tosiaan oli täynnä likaa, mm. noita mainitsemiasi hiuksia. Nyt taas viemäri vetää ihan hyvin, eikä tuossa lauantai-illan tapauksessakaan mitään suurta vahinkoa päässyt onneksi syntymään. Lattia kuivui nopeasti pyyhkeillä, kun ei sitä vettäkään valtavia määriä päässyt eteisen puolelle.

Säikähdin aluksi siksi, kun porukoiden luona oli aikoinaan vesivahinko ja piti tehdä iso remontti kesällä -97. Myös tässä, reilun vuoden vanhassa kämpässä, oli tosiaan edellisen ja minua ennen ainoan asukkaan aikana sellainen, kun ylemmässä kerroksessa oli vuoto. Mutta nyt siis selvittiin pelkällä säikähdyksellä.

Pitää kuitenkin tottakai tarkailla tilannetta jatkossakin, ettei vastaavanlaistakaan pääse enää tapahtumaan. Varmasti jonkin aikaa viemäri vetää taas hyvin, kuten asumiseni alkuaikoina maalis-huhtikuussa. Kun vesi kuitenkin alkaa jälleen valua vessan ovea kohti, pitää tehdä taas tyhjennysoperaatio.
 
Viimeksi muokattu:

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Rupee korpeamaan kun omat suosikit eivät voita koskaan mitään. Lisäksi sympatiseerattavat joukkueet häviävät vuoren varmasti, kuten pikkuinen Calgary.
Tarvii alkaa varmaan kannattamaan Arsenalia, Real Madridia, Jokereita tai New Jerseytä, ne voittaa kuiteskin vaikkei toivoisikaan...wittu!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nyt vituttaa aivan liian kalliit elokuva-liput. 9 € / lippu... ei voi olla noin kallista. Sillä saa ostettua DVD-version parin vuoden päästä. Myös kokoajan jatkuva sairasloma ottaa päähän. Neljättä viikkoa sairaslomalla, ja raha on niin tiukassa niin tiukassa. Pienemmästäkin rupeaa vituttamaan. Yritä nyt keksiä jotain tekemistä kesälomalle kun rahaa ei ole. Vittu. Toivottavasti pääsee kohta takaisin töihin tienaamaan rahaa että pääsisi katsomaan Mäster Cup'ia Ahvenanmaalle. Vitut minä mitään rahaa saa mistään, vietetään sitten kesäloma vitun betoni-viidakossa, en minä olisi halunnutkaan minnekään Ahvenanmaalle kesälomalla.

- Vittuuntunut Tinke-80
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti mmuurine
Tarvii alkaa varmaan kannattamaan Arsenalia, Real Madridia, Jokereita tai New Jerseytä, ne voittaa kuiteskin vaikkei toivoisikaan...wittu!

Hä? Mitäs vuotta siellä maakunnassa oikein eletään. Ei täällä ole hirveästi voittoja juhlittu viime aikoina.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tinke-80
Nyt vituttaa aivan liian kalliit elokuva-liput. 9 € / lippu... ei voi olla noin kallista. Sillä saa ostettua DVD-version parin vuoden päästä.

No duoda... et sitten voi odottaa sitä paria vuotta ja ostaa DVD:tä? Itse ainakin käyn nykyään hyvin harvoin leffassa, DVD:t tulevat sen verran nopeasti levitykseen että jaksan odottaa.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Viestin lähetti Pee
Juuh, viemäri tuli putsattua eilen ja viemärin heikosta imutehostahan tämä johtui, mistäs muustakaan? Se taas johtui siitä, että viemäri tosiaan oli täynnä likaa, mm. noita mainitsemiasi hiuksia. Nyt taas viemäri vetää ihan hyvin, eikä tuossa lauantai-illan tapauksessakaan mitään suurta vahinkoa päässyt onneksi syntymään. Lattia kuivui nopeasti pyyhkeillä, kun ei sitä vettäkään valtavia määriä päässyt eteisen puolelle.

Säikähdin aluksi siksi, kun porukoiden luona oli aikoinaan vesivahinko ja piti tehdä iso remontti kesällä -97. Myös tässä, reilun vuoden vanhassa kämpässä, oli tosiaan edellisen ja minua ennen ainoan asukkaan aikana sellainen, kun ylemmässä kerroksessa oli vuoto. Mutta nyt siis selvittiin pelkällä säikähdyksellä.

Pitää kuitenkin tottakai tarkailla tilannetta jatkossakin, ettei vastaavanlaistakaan pääse enää tapahtumaan. Varmasti jonkin aikaa viemäri vetää taas hyvin, kuten asumiseni alkuaikoina maalis-huhtikuussa. Kun vesi kuitenkin alkaa jälleen valua vessan ovea kohti, pitää tehdä taas tyhjennysoperaatio.


Kun seuraavan kerran käyt marketissa ostoksilla, käypä siivous-/ työkaluosastolla. Sieltä löytyy muistaakseni Sini-Tuotteen valmistamia pyöreitä suojaverkkoja, jotka on tarkoitettu lattiakaivoon ritilän alle asennettavaksi. Ne keräävät hiukset, karvat ja muut epäpuhtaudet ennen kuin ne pääsevät viemäriin ja vesilukkoon. Itselläni on mokomia ollut käytössä jo vuoden ajan ja kokemukset ovat hyviä. Keraan kuussa kun muistaa vaihtaa uuden tilalle, niin pysyy viemäri kunnossa.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Ihan snadisti vituttaa tuo ettei Calgary voittanutkaan Stanley Cupia, kuten hartaasti toivoin. Mutta kyllähän sen toisaalta reilut parikymmentä vuotta tahkonneelle Dave Andreychukille vilpittömästi suo.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Voi perskules... Jo kerran operoitu polvi (eturistiside) petti alta torstaina liian 'riehakkaan' tanssin lomassa, nyt sitten klenkataan viidettä päivää ja kädet ristissä toivotaan ettei sieltä pamahtanut mitään poikki. Lekuriinhan menen sitten vasta joskus, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Toinen vitutuksen aihe on miehet!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Taasa
Toinen vitutuksen aihe on miehet!
Onpas varsin yksinkertainen vitutuksen aihe.

Vaan kiltisti sanoen minua keljuttaa, kun kesä ei meinaa ollenkaan löytää Suomeen. Lomaan on onneksi vielä vajaat pari viikkoa aikaa, mutta jos näin jatkuu järvi on loman alkaessa jäässä.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filosofian kurssit. Siellä tylsistyy kuoliaaksi, teettää todella kamalasti töitä, luentojen ajankohdat surkeat, aihe ei kiinnosta.. Tuntuu ajanhukalta, pari viikkoa tuhlaantuu. Miksi olen siellä? Ai niin, ne opintotuet.. *huoh*
 

Cube

Jäsen
Niin, tännekö ne avautumiset kuului? Okei:

Vitun Lakers kuolkaa saatanaaaaa! Vittu, että vihaan tuota koko vitun organisaatiota aina tosta vitun vuohelta näyttävästä, tähtipelaajien varassa ratsastavasta "legendaarisesta" valmentajasta itsekkääseen, ylimieliseen ja vitun yliarvostettuun raiskari-inisijään. Vittu jos mestaruus menee Los Angelesiin tämänkin kauden päätteeksi vedän ranteet auki ja lavastan Gary Paytonin syylliseksi. Kuolkaa!!! Tai hävitkää edes saatana!

Helpotti.
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa kun ei meinaa lautasantennin suuntaus onnistua sitten kirveelläkään. Tai itseasiassa yksi ainoa ja tietenkin se tärkein satelliitti on hukassa. Kaikki muut vähemmän tärkeät kyllä löytyy, melkein silmät kiinni sihtaamalla.

Taidan hakea kohta moottorisahan ja pistää pari hehtaaria männikköä matalaksi tuosta edestä. Vaikka kaiken järjen, lippusten ja lappusten, sekä kompassin mukaan mitään puita ei pitäisi pahemmin edessä olla. Mikäänhän ei tunnetusti kuitenkaan ole niin varmaa kuin epävarma.

Kohta menee hermot ja sen kyllä sitten huomaa. Toivottavasti naapurit ei ole kuuloetäisyydellä.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti tiikeri
Taidan hakea kohta moottorisahan ja pistää pari hehtaaria männikköä matalaksi tuosta edestä. Vaikka kaiken järjen, lippusten ja lappusten, sekä kompassin mukaan mitään puita ei pitäisi pahemmin edessä olla. Mikäänhän ei tunnetusti kuitenkaan ole niin varmaa kuin epävarma.

Hae vaan se moottorisaha, niin meilläkin tehtiin. Helvetin isosta pihapuusta lähti toisen puolen oksat about kokonaan, sekä parvekkeen kaiteesta noin neljännes. Mikään ei pysäytä "tosi hifistiä". :-)
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Etuilevat mummot vituttaa.

Olin tuossa uuden kaupan avajaisissa jonne tietenkin jonoa oli jo rakentunut lähes tunti ennen avajaisia. Sitten siitä rynnimään eturiviin hyvään kuvauspaikkaan.
"On se kumma kun ei enää osata jonottaa" kuului heti takaani. En jaksanut jäädä selvittämään että täytyy sitä työnsä hoitaa.

No sitten ovet aukesi, kaksi mummoa lähti liikkeelle kuin Schumi paalulta kiilaten lähes montoyamaisella röyhkeydellä kärryineen eteeni, kolmannen pökkien takaapäin. Todella järjestelmällistä toimintaa, kolme mummohaaraa syntyi lisää jonoon ennenkuin liikahdin metriäkään. Turha varmaan kertoa että ovesta ei mahtunut kuin kaksi kärryä rinnan...

Kaiken huippu oli varsinaisen marketin portilla - kaksi mummelia telkesi kärrynsä poikittain portille arpoen samalla jotain. Sitten lopulta tunnelma tiivistyi ja takaani eräs nainen huusi: "No ei siellä ole kuin etukortteja myynnissä, jatkakaa eteenpäin"
"Jaa ne maksaa.. mennään Hilma"

Huvitti ja vitutti se tungos samaan aikaan. Etenkin kun huomasi ettei kaupassa loppujen lopuksi ollut edes paljoakaan ilmaisnäytteitä jaossa, no kahvi oli alennuksessa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hirveä räkätauti päällä ja pitää lähteä juna-laiva-bussi yhdistelmällä Göteborgiin, jossa on Scandinaviumissa kolmen päivän seminaari. Kaikki vitun vitamiinit ja poppakonstit on kokeiltu, mutta pää on edelleen yksi suuri räkäklöntti. Takastulomatkalla mä viimeistään tapan tän taudin kovemmilla lääkkeillä, ugh.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestin lähetti Oloneuvos
Kyllä on melkoinen eukko meikäläisellä. Pitää vielä yli kymmenen avioliittovuoden jälkeen ihmetellä omalle kohdalle osunutta tuuria!

Pakko lainata Oloneuvosta tuolta onnellisuusketjun puolelta ja todeta, että melkoinen eukko oli meikäläisellä. Piti vain osoittaa vahvahkoa itsetekemistä ja hukata hänet puolentoista avioliittovuoden jälkeen. Samanlainen tuuri ei enää kohdalle osu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Seuraa paljastus, minä olen humalassa paskahousu riitaa haastava persereijän korvike..wittu en muuta sano,,

Elinen taas malliesimerkki ihmisestä jolle alkoholi ei sovi..Alkuillasta olin niin herrasmies että, loppuillasta kaikki muuttui..

1. Vaimokkaani kaverille menin möläytämään asian jota minun ei pitänyt tietää, hienoa toimintaa eikö?

2. Jatkoajassakin rankasti arvostelua saaneelle Jukuripelaajalle menin uhoamaan kovaan ääneen mitä mieltä olen herrasta ja hänen suorituksistaan...Kännissä olen symppis???

3. Taksia ajavan kaverin kanssa ilta päättyi riitaan..hienoa ja täyden 10 toimintaa...

Oikeesti olen kännissä kävelevä idiootti..nyt loppu juominen sanos Jamppa Tuominen...
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti Filosofem
Kävi niin onnellisesti, että löysin vinyylisoittimeeni yhteensopivan uuden neulan niinkin naapurista kuin Hollannista. Vaikka koko neula on siis vain sentin kokoinen, koko hoito tulee maksamaan oman arvioni mukaan jokunen sata euroa ainakin. Vituttaa. Sillä rahalla saisi varmaankin ostettua jo uuden soittimen, mutta tuo nykyiseni on sentään palvellut minua jo 80-luvulta alkaen. Ah, ja mikä parasta, herrat Hollannista saisivat toimitettua minulle kyseisen neulan vasta joskus kesäkuussa - aikaisintaan.
Kun kesäkuu alkaa lähestyä jo puoliväliä, päätin soittaa maahantuojalle väliaikaraporttia. "Ei tietoa, toivottavasti tulee tämän kuun aikana. Ehkä." Olen joutunut pärjäämään jo kohta kolme kuukautta lainasoittimilla tai ilman, alkaa ihan tosissaan ottamaan päähän. En kuitenkaan raaski ostaa uutta soitinta, koska tämä vanha on oikeasti todella loistava, jota ei saa enää mistään. Eihän tässä noiden kuukausien aikana olekkaan kertynyt varastoon kuin muutama kymmenen uutta vinyyliä, joiden kuuntelua odotan jokseenkin innolla. Olisikohan tänään taas ryyppypäivä digitaalisen formaatin kanssa, vittu.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Supermegavitutus saatana ruotsista apinoidun NAURETTAVAN pistelaskusysteemin ottamisesta käyttöön myös suomessa. VOI VITTU.

Annetaan saman tien yhdellä maalilla häviävälle puoli pistettä ja illan komeimman maalin tehnyttä joukkuetta voitais palkita yhdellä lisäpisteellä..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Murmeli
Annetaan saman tien yhdellä maalilla häviävälle puoli pistettä ja illan komeimman maalin tehnyttä joukkuetta voitais palkita yhdellä lisäpisteellä..

Älä muuta sano, pienen sulattelun jälkeen... voi vittu !!!

Jos maalivahti pelaa nollan siitä pojo, jos voittaa tappelun siitä piste, niin ja tietysti täysinpuhtaasta upeasta taklauksesta kymmenen ottelun pelikielto, vähintään. vitun SM-liiga.

Hyvästä kiekottoman estämisestä kuuluu kanssa piste, eli parhaimmillaan joukkue saa 7 pistettä ja pari- kolme kaveria loppukauden pelikiellon.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähäiset yöunet vituttavat. Toissayönä sain nukuttua kolme tuntia ja viime yönä kaksi tuntia. Täällä sitä kuitenkin kökötetään duunissa, ja kahvia tulee ryystettyä kaksin käsin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös