Vitutusketju

  • 10 668 854
  • 56 216

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Ikijokeri
Helvetin Yllis! Nyt se FF kuntoon! Vieroitusoireet ovat jo täällä melkoiset. Tänään pelattiin dramaattinen peli, ja FF tietysti nurin samaan aikaan! Pistää vihaksi.

Mikään muu ei sitten tällä hetkellä vitutakaan...
Onneksi on muitakin futissaitteja, joissa keskustelun taso on huomattavasti korkeampi kuin FF:ssa. :p
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa Ranska, Zidane, Beckham, Gerrard ja Svennis! Saatanan saatana, paloi helvetisti rahaa Ranskan voittoon.... Mikä väläys antaa spiceboylle rankkarinvetovastuu, kun vastassa Barthez, joka tietää tasan tarkkaan, mihin Becks ampuu. Ja sitten Gerrard, tuli ihan mieleen Steve McMahon, voi VITTU!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vituttaa, kun piti olla vkl selvistäpäin. Harvoin on kuitenkin tullut näin pahasti epäonnistuttua jossain aikeessa. Työt maistuu paskalta - tai siis oikeastaan kaikki maistuu paskalta.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ikijokeri
Helvetin Yllis! Nyt se FF kuntoon! Vieroitusoireet ovat jo täällä melkoiset. Tänään pelattiin dramaattinen peli, ja FF tietysti nurin samaan aikaan! Pistää vihaksi.

No nyt ymmärsin kommentit joita tuli niin tähän ketjuun kuin EM-kisaketjuunkin heti Fra-Eng pelin jälkeen. FF oli jumissa, sehän selitti viestien huiman tason. Puuttui vaan ne sadat pallonaamat jokaisesta viestistä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkuillasta vahasin jalkani kokonaan plus tottakai bikinirajat ym. Kyyneleet silmissä revin vahaliuskoja irti ja kirosin miksi naisten karvaisuus ei ole muotia. Sen jälkeen nypin kulmakarvojani, joka ei nykyään sentään satu enää paljoa.
En kehtaa mennä biitsille ekaa kertaa maidonvalkoisena, joten nyt levitin itseruskettavaa koko vartalolle. Sen pitää antaa imeytyä huolella joten joudun olemaan pari tuntia epämiellyttävissä ja oudoissa asennoissa.

Saatana mitä sitä ulkonäkönsä eteen on valmis tekemään. Naiset.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään, tai siis eilen, joku neropatti oli vaihtanut työpaikan keskusradion taajuudeksi Novan. Mikäli asiaan ei piakkoin tule muutosta, vaadin lisää palkkaa. Tai tehokkaammat korvatulpat. Vittu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Takana huonosti nukuttu yö. Unirytmi aivan päin helvettiä. Työmotivaatio alimmalla mahdollisella tasolla. Vittu koskahan saan sen lottovoiton..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tämä kurkkukipu vähän harmittaa, joskaan ei ihan vituta. Ei siinä muuten mitään, mutta kun se kestää jo neljättä päivää. Kuumetta, nuhaa tai muita flunssan oireita ei ole, sitkeä kurkkukipu vain. Nielussa ei näy vinkeitä valkoisia laikkuja, joten ei kai tämä angiinaakaan ole.

"Kesä"keleistä voisi myös vähän avautua, mutta enpä viitsi vielä, kun loma alkaa vasta ensi kuussa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu ja joo, kevään viimeisen tentin tulosten deadline oli eilen. Ja tuossa tentissä ei tenttijöitä ollut kuin kolmisenkymmentä, joten olisi kuukauden tarkastusajan luullut riittävän. Mutta ei.

Odotetaan... Ei jaksa avautuakaan, kun kokemuksesta tietää, etteivät nuo kurssien vetäjät välitä siitä kuukauden deadlinestä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
huoh oli tänään tentti klo 10.
Heräsin kännykkään 9.05.
Nukahdin uudelleen ehkä 9.06
Heräsin 11.29.

En mä oisi sitä tenttiä tahtonutkaan tehdä altapois.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Entinen maastohiihdon päävalmentaja K-P Kyrö myönsi tänään oikeudessa olleensa yhteydessä hollantilaiseen hormonikauppiaaseen ja siirtäneensä tämän tilille rahaa. Kyrö ei kuitenkaan omien sanojensa mukaan ostanut hormoneja, vaan selittää maksujen liittyneen "tietotaidon hankkimiseen".

Mahtaa Kyröä vituttaa. Rahat menivät, eikä tullut hormoneja, ei edes tarvittavaa tietotaitoa (lopputulos oli vain "amatöörien puuhastelua"), ja oikeudessa istutaan suotta syytettynä.

EDIT: kirjoitusvirhe
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Väsyttää ja huomenna herätys 5.30, nice. Ja naisia en koskaan opi ymmärtämään, se on varmaa. Kesälomaankin vielä liian monta viikkoa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, en ole kuollut vitutukseen, olen vain muuttanut.

Vitutuksen osalta kuitenkaan mikään muu ei olekaan muuttunut, kuin osoite. Asun kylmässä ja vetoisessä kämpässä, mikä on täynnä hämähäkkejä. Teen työtä, mistä en pidä (ja sitäkin teen kesällä niin paljon, ettei vapaa-aikaa jää paljoa paskaakaan). Tietokone ei toimi, dvd ei toimi, pakastin ei toimi. Unirytmi on loman jäljiltä täysin sekaisin. Tänään on iltavuoro ja huomenna pitäisi olla töissä taas klo 6 aamulla. Käsi särkee ja jalka on edelleen musta (onneksi sataa, niin ei tarvitse hillua kesämekoissa). Mun elämä on ankeaa ja säälittävää; kaiken kertoo kai se, että kaipaan kouluun. Ja miestä ei näy, ei kuulu. Saatana. Voisiko joku ampua mut?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos oikein hakemalla hakee, niin tuosta yläpuolella olevasta Pikku Myyn viestistä voi löytää syyn vitutukselle. Älä nyt kuitenkaan mitään ampumista suunnittele, tuossa tilanteessa luoti menisi todennäköisesti ohi raapaisten samalla kivuliaan haavan.

Vaan niinhän se on, että kyllä välillä pitääkin vituttaa. Vain siten pystyy nauttimaan hyvistä/onnellisista asioista. Sitten kun asustelet kotineitinä hyvin tiivistetyssä, toimivin kodinkonein kalustetussa ja hämähäkitömässä luxus-asunnossa yhdessä David Beckhamin kanssa, niin sitten osaa taas olla tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikonloppuna kirjasin menetyksiin kännykän ja SIM-kortin. Ei siinä muuten mitään, puhelimiahan saa kaupasta - tänään kävin ostamassa uuden luurin. Mutta, tietokoneellani olevaa backuppia puhelinnumeroista olen päivittänyt viimeksi 28.6.2002. Suuri osa puhelinnumeroista siis katosi.

Pyydänkin niitä teistä, jotka haluavat minun edelleen tietävän puhelinnumeronsa, lähettämään sen joko YV:llä tai SMS:llä.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Kirjoitan saman kuin viimeksikin, eli vituttaa taas tämä perkeleen räkäpolin pitäminen: eli pitääkö sitä saatana joka nuhan takia lääkäriin vaivautua... tämä siksi, että käytävässä odotta joukko "oikeasti sairaita".

Noh, oli miten oli, itsehän olen ammattini valinnut...

... Huono päivä...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Viime viikonloppuna kirjasin menetyksiin kännykän ja SIM-kortin. Ei siinä muuten mitään, puhelimiahan saa kaupasta - tänään kävin ostamassa uuden luurin. Mutta, tietokoneellani olevaa backuppia puhelinnumeroista olen päivittänyt viimeksi 28.6.2002. Suuri osa puhelinnumeroista siis katosi.

Pyydänkin niitä teistä, jotka haluavat minun edelleen tietävän puhelinnumeronsa, lähettämään sen joko YV:llä tai SMS:llä.

Sitä varmaan tovin saat odottaa että ACN:ltä saat uuden kortin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Sitä varmaan tovin saat odottaa että ACN:ltä saat uuden kortin.

Mitä tarkoitat tällä kommentilla?

Minulla on tällä hetkellä uusi kortti ja uusi puhelin, mutta vanhan kortin ja puhelimen muisteissa ollut data on kadonnut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun...

Jollei posti ole tehnyt oharia niin näyttäisi siltä, että meikäläinen saa vaan haaveilla haluamastani opiskelupaikasta.

Vähän siis vituttaa!!!

vlad.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti vlad
Pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun...

Jollei posti ole tehnyt oharia niin näyttäisi siltä, että meikäläinen saa vaan haaveilla haluamastani opiskelupaikasta.

Vähän siis vituttaa!!!

vlad.

Sama
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se hieno olla kipeä, kun melkein saa nukuttuakin.. Vituttaa kyllä olla kipeänä, ja entistä enemmän vitutusta aiheuttaa se, kun itse hyvin tiedän miksi olen kipeä.. On tullut syötyä tässä about viimeinen viikko aivan päin persettä, yksipuolista ruokaa jne.

Vannon, syön reippaasti tästä lähtien joka päivä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös