Vitutusketju

  • 10 591 417
  • 56 164

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viivi Avellan ja..

..hänen vaalimainoksensa Radio City:ssä. Saatana mikä kana.

Tämä ketju tulee räjähtämää mikäli tuo pikkupillu saa paikan..

Voi venäjä!

K
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Re: Viivi Avellan ja..

Viestin lähetti Kaiser Soze
..hänen vaalimainoksensa Radio City:ssä. Saatana mikä kana.

Tämä ketju tulee räjähtämää mikäli tuo pikkupillu saa paikan..

Voi venäjä!

K

Neljä-kolme... helvetin Viivi politiikan broileriensa kanssa. Hyvää työpäivää sitten vaan (kohta taas peltorit korville). Vittu kun ei Novallekaan kärsi kääntää...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vittu, en tiedä miten tuo keittiön yhden seinän tapetti on kiinnitetty. Varmaan kuusi tuntia olen rapsuttanut ja ehkä kaksi neliötä näkyy. Onneksi on kiviseinä, koska niin paljon on tullut sitä kostutettuakin...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Erinäinen määrä ihmisiä pyörsi sanansa viime hetkellä ja vaihtoi suunnitelmia, vaikka olin nimenomaan painottanut jo pitkään, että hyvissä ajoin lyödään lukkoon hommat ja mennään niiden mukaan. Nyt siis oma talo ei tyhjene lauantaiksi (vrt. Onnellisuusketju tovi takaperin).

Onneksi veljeni majailee tällä hetkellä läntisessä naapurissa ja saan hänen asuntonsa käyttööni. Ilman tätä vitutus olisi ollut potenssiin kymmenen.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
TEHOSEKOITIN

Kylläpäs rupes ottaa pattiin, kun luin että Tehis lopettaa. Ei saatana. Onneksi ehdin näkemään ko. bändin tuossa pari viikkoa sitten Lutakossa. Kesällä kyllä haluan vielä jossain nähdä herrat.

Ei helvetti. Voisi sanoa, että toinen niistä ensimmäisistä bändeistä mitkä joskus sytytti minussa rock-musiikin liekin. Se toinen on KISS. Muistan kun Jyrkissä (R.I.P) joskus kauan sitten ensimmäisen kerran kuulin Tehistä, C'mon baby yeah! Olin myyty, heti.

Kun Tehosekoitin on soinut, sen mukana on naurettu, riehuttu, laulettu mukana, rakasteltu ja joskus itkettykin ja ties mitä. Eipä ole mitään Tehiksen kaltaista bändiä Suomessa, ikävä kyllä...

Voi että ja tuota...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Olkku
Ei vituttanut, kun selailin viestejä, kunnes.

Osui silmiin ylläoleva tekstinosa. Nyt sitten vituttaa, että cosmic pystyy ryyppäämään kympillä, miks multa ei onnistu noin edullinen juominki. Vituttaa!

Kossupullo raakana nopeasti?

Kyllä sillä ainakin hyvään nousuhumalaan pääsee.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Voi vittujen kevät, koiran kanssa lenkillä ja nilkka ympäri..nyt ei kärsi astua yhtään ja alkaa särkeä kivasti...Taitaa tulla lekurikeikka?

Ja mikä "parasta" olen kesälomalla..no toivotaan että olisi aamulla parempi??
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viruksia poistaessani poistin samalla jonkun helvetin portin, joka pyörittää nettiä. Siksi kotoa käsin ei netti ole tällä hetkellä toiminnassa. Pitää katsella joku päivä sitä, kunhan löydän tarvittavat paperit, kun nekin perkeleet ovat jossain hukassa..
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Voi vittu! Noin puoli tuntia sitten lipsahti kädestä täysi colalasi ylösalasin suoraan tietokoneen näppäimistön päälle...
Ei vittu, nyt sitten sama tapahtu uudelleen, vain sillä erotuksella että kyseessä oli lonkero. Noin tunti siinä meni kun joka napin irrotin ja pesin, nyt ei voinut olla alkoholilla osuutta kun en sitä ehtinyt edes maistaa.VITTU!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Hordi24
Ei vittu, nyt sitten sama tapahtu uudelleen, vain sillä erotuksella että kyseessä oli lonkero. Noin tunti siinä meni kun joka napin irrotin ja pesin, nyt ei voinut olla alkoholilla osuutta kun en sitä ehtinyt edes maistaa.VITTU!

Heh tuli tästä mieleen kun tänään tiputin ensin kaksi kertaa pizzaa päälleni, sitten pizzaa laukulle ja heti perään kokikset housuille...Sit rupes jo naurattamaan ja kaadoin loputkin.

Ymmärrän että näppiksen suhteen asia on hieman eri :)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Arnold
Viruksia poistaessani poistin samalla jonkun helvetin portin, joka pyörittää nettiä. Siksi kotoa käsin ei netti ole tällä hetkellä toiminnassa. Pitää katsella joku päivä sitä, kunhan löydän tarvittavat paperit, kun nekin perkeleet ovat jossain hukassa..

Et kait porttia 80 poistanut? Mitenkään ketutustasi lisäen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti L4E
Et kait porttia 80 poistanut? Mitenkään ketutustasi lisäen.


Emmää tiä, kun ekaksi pitäis osata edes koneitten kanssa pelata jotain.. Eli pitää katsoa miten mää ongelmani ratkaisen. Jotenkin pitää selvitä tai jotain. Nyt en jaksa siitä stressata, kun viikonloppu tulee ja näkee oman rakkaan. Se onkin jo Onnellisuusketju-tavaraa.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Perkele.

Ensinnäkin kesätyö on ihan hanurista, mutta toisaalta loistava, kun saa ite vaikuttaa palkkaansa aikas rutkastikin. Tänään vaan sain kuulla, että taitaa tulla lähtö toiselle osastolle, jossa tuota vaikutusmahdollisuutta ei ole. Tosin ei siellä joutuisi sykkimäänkään niin paljon, mutta eipä taukoillakaan liiemmin sais. Itse olen työntekijätyyppiä, että kun töihin mennään, niin siellä myös tehdään hommia. Ja toi ei sopis mun luonteeseen. Palkkakin tippuis 5+ euroa tunnilta. Yksi hyvä syy ottaa hatkat ja keskittyä kesän viettoon/enemmän koulutusta tukeviin puuhiin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa jo nyt automatka kaverin mökille Juvalle. Lähtö pahimpaan ruuhka-aikaan, kyydissä muija sekä oma että kaverin lapset, sinne vaan v-tun "körö-körö kirkkoon" ruuhkaan tunnetusti sujuvalle Lahti-Mikkeli erikoiskokeelle, joka sisältää köröttelyä moottoritiellä ja urkupohjassa kiihdytyksiä ohituskaistoilla. Olisi taas käyttöä James Bond autolle varustettuna raketeilla ja konekivääreillä. Joo, miä se olen joka näytän siulle tänään keskisormea kyseisellä reitillä.
Maaseutua pitäisi tukea rakentamalla sinne moottoriteitä ja isoja helikopterikenttiä, jotta mökeille ja takaisin pääsisi mahdollisimman sujuvasti.

Vituttaa myös naisten käytös kaupoissa. Kävin eilen vilkaisemassa tavaratalossa kenkiä, mutta ensin sain loikkia maassa olevien kenkäkasojen yli. Kaupassa oli joku naistenkenkien alennusmyynti ja näky oli kuin Omaha Beachilla 6.6.1944.

Niin ja olen nukkunut huonosti, koska tytär oli yöllä kipeä. Tänään pitäisi olla duunissa "Mulle ei vittuilla" t-paita päällä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa soittolistat. Cityä kuuntelisi muuten mielellään mutta kun aina sitä samaa.

Anna vielä tippa vettä ja leipää...
Rakkautta ja piikkilankaa...
Kylmä tuuli läpi pään minä paikoilleni jään...
Solitary man...

Esim. näitä olen kuullut tämän kevään aikana jo satoja kertoja.

Kotiteollisuuden voisi hyllyttää jo kokonaan.
Ja Niskiksen uudeltä levyltäkään ei tietenkään löydy muuta biisiä kuin se Hyvä ihminen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti PeteX
Vituttaa jo nyt automatka kaverin mökille Juvalle. Lähtö pahimpaan ruuhka-aikaan, kyydissä muija sekä oma että kaverin lapset, sinne vaan v-tun "körö-körö kirkkoon" ruuhkaan tunnetusti sujuvalle Lahti-Mikkeli erikoiskokeelle, joka sisältää köröttelyä moottoritiellä ja urkupohjassa kiihdytyksiä ohituskaistoilla.
Ai Lahden suuntaan on tänään lähdössä joku muukin ? No perkele, tie ei sitten olekaan tyhjä.

Sama asia vituttaa minuakin eli ruuhkat lahti-baanalla. Yksi vitutusta yli kaiken aiheuttava ilmiö on se, että moottoriellä on täysin arpapeliä kumpi kaista vetää paremmin. Eikö me perkele voitaisi tehdä sellainen diili, että 80-90 km/h ajelevat ihmiset pysyvät oikealla kaistalla ?

PeteX:llä on kyllä parempi syy vitutukseen kuin minulla. Mulla ei nimittäin ole kyydissä kuin golfbägi ja pääsen pois tuosta ruuhkahelvetistä jo Vierumäen liittymästä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
V*tuttaa jo valmiiksi, että loistavasti edennyt joukkueen rakentaminen Sportilla kokee tänään ainakin yhden takaiskun. Ei kai loputtomiin voida signata vaan omia suosikkeja ja juuri oikean pituisilla sopimuksilla.?
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, ei, ei, ei ,ei

Mikä perkele siinä on, että jokainen keksii tuon muuton suhteen niin helvetin hyviä ideoita. Mie ja äipän aviomiehen poika ei tulla toimeen keskenämme ollenkaan. Joulut menee nälviessä ja kesäviikonloput huutaessa. Nyt sitten rakas äitimuori keksi, että hei, kyseinen herrahan tulee auttamaan muutossa. Jep, sitä laiskaa ja vetelää paskaahan mä sinne mun kotiin kaipasinkin. Eihän tässä ole kun mun muutosta kyse, mitä sitä turhaan mun mielipidettä kysymään. Kysäseppä vielä kaikki exät sieltä Turun suunnalta mukaan, niin mä pompin riemusta kattoon. Enhän mä muutenkaan jo stressaa tästä. Saatana.

Huh, jo helpotti.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Pikku Myy on harvinaisen vihainen nuori nainen, ainakin sitä vituttaa usein....Söpö piirre naisessa : )

Minua vituttavat tänään työnantajat jotka peruvat lupauksiaan kerta toisensa jälkeen. Tosin kyseessä ovat eri työantajat. Ensimmäiseksi meni päivärahat vituiks vaikka ne oli luvattu, sen jälkeen alettiin hyppyyttämään ympäri Helsinkiä eri paikkojen välillä, joista työnantaja ei maksa matkakorvauksia . Nyt kun kyllästyin täysin aikaisempaan edellämainittujen syiden takia ja etsin uuden työpäikan, jonka piti olla jo varma ja alkaa maanantaina menee sekin vituiksi. Miten voi pientä ihmistä vituttaakkin näin paljon.... Vedän huomenna saletisti sellaisen kunnollisen vitutuskännin tyyliin "Painukaan vittuun koko maailma..."
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep töissä oleminen näillä keleillä vituttaa klo 21 pääsis pois. Toki ei tässä mihkää voi lähteä senkään jälkeen. Aamulla klo 8 ilmaannuttava kustannuspaikalle takaisin. Ehtii oleen kaikki 11h pois töistä voi vidu. No onneks huomenna sitten klo 16 jälkeen nenä kohden pitkäripaista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu ja joo. Piti mennä maaseudulle ja nauhoittelemaan demoa, mutta eipä siitä tulekaan mitään, kun äijät ovat jotenkin tyrineet mikserin sekaisin, ja kuulemma eivät osaa itse sitä pistää kuntoon.

No joopa... mitähän sitä sitten tekisi. Rauhallinen viikonloppu voi tehdä ihan terää...

Demo ei vaan valmistu koskaan...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tiivistettynä todella pieneen pakettiin: Kaikki menee päin helvettiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös