Vitutusketju

  • 10 591 417
  • 56 164

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jepujep. Elämäni on ihan kivaa nykyisin, ja olen todella iloinen monesta asiasta. Yksi asia vain menee silti niin päin sitä itseään, että muut iloisuudet jäävät jälleen kevyesti pahan olon jalkoihin. Ja se paha olo ei ole mikään ihan helppo käsiteltävä.

Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. En jaksa alussa vallitsevaa humalaista 'iloista' tunnelmaa, joka vaihtuu sekunnissa tappeluksi. En vittu jaksa ja varmaan räjähdän taas itse ihan pian. Tämä tästä todella mukavasta ja hauskasta ensimmäisestä lomapäivästä 'kotona', mistä aiemmin jo kirjoittelin jopa onnellisuusketjuunkin. Painuisivat vaikka keskelle metsää pullojensa kanssa ja antaisivat minun olla rauhassa. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.

Kyllä, avauduin henkilökohtaisesta asiasta. Ja toinen kyllä, helpotti hieman.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Poison
Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. En jaksa alussa vallitsevaa humalaista 'iloista' tunnelmaa, joka vaihtuu sekunnissa tappeluksi. En vittu jaksa ja varmaan räjähdän taas itse ihan pian. Tämä tästä todella mukavasta ja hauskasta ensimmäisestä lomapäivästä 'kotona', mistä aiemmin jo kirjoittelin jopa onnellisuusketjuunkin. Painuisivat vaikka keskelle metsää pullojensa kanssa ja antaisivat minun olla rauhassa. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.

Olen TODELLA surullinen puolestasi. Tiedän suunnilleen, mistä puhut, joskin taidan silti olla onnellisemmassa asemassa. Minulle riitti 19,5-vuotiseen vitutukseen yhden aikuisen ihmisen kotonani keskimäärin kaksi kertaa viikossa harjoittama ryypiskely. Toisen kertakulutus sentään pysyi pullossa tai parissa, joten tilanteeni oli siinä mielessä parempi kuin sinulla.

Noh, nyt asun jo omillani, joten vastaavanlaista meininkiä ei tarvitse - suureksi ONNEKSENI - enää katsella. Sinulle toivon kuitenkin voimia!
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Poison ja Pee

Samoja kokemuksia täällä, tosin sitä kesti ensimmäiset viistoista vuottani. Sitten isä päätti lopettaa juopottelun ja yllätyin iloisesti kun se todellakin loppui. En edes muista milloin viimeeks olisin nähnyt vanhempani humalassa. Ja hyvä niin.

Sitten ketjun aiheeseen, vituttaa tilanne (ex-)tyttöystävän kanssa. viimeinen kuukausi ollut sellaista soutamista ja huopaamista. tilanne saattaa muuttua yhdessä yössä hyvästä pahaksi ja päinvastoin. Ikinä ei tiedä millainen päivä sillä tänää on. Sen takia tuli jo tuo oma kämppä taas hankittua ja muutettua erilleen. Aina ei jaksa sotia.. :[
Tänää taas nähtiin ja juteltiin pari tuntia ja tuntuu että tilanne parani vähän. Mutta en oikein jaksa uskoa enään että tää on loppuelämän kestävä suhde.
Se tässä eniten ihmetyttää kun ei ole mitään syytä tilanteeseen, ajan myötä on vaan kasvettu erilleen, tavallaan harmittaa, tavallaa ei. Se mikä tässä vituttaa on se kun ei tiedä milloin on minkäkinlainen päivä... ehkä se tästä, toivottavasti, ehkä pien ero tekee hyvää...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Poison
Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. En jaksa alussa vallitsevaa humalaista 'iloista' tunnelmaa, joka vaihtuu sekunnissa tappeluksi. En vittu jaksa ja varmaan räjähdän taas itse ihan pian. Tämä tästä todella mukavasta ja hauskasta ensimmäisestä lomapäivästä 'kotona', mistä aiemmin jo kirjoittelin jopa onnellisuusketjuunkin. Painuisivat vaikka keskelle metsää pullojensa kanssa ja antaisivat minun olla rauhassa. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.

Otan osaa vitutukseesi. Todella vittumainen tilanne tuo. Onneksi omat vanhempani ovat kohtalaisen raittiita. Muutamat kaljat saunan jälkeen ja ehkä joskus punaviiniä, you know. Silti, voin hyvin kuvitella, että tuollainen pistää vihaksi. Jos se ryyppääminen pysyisi edes yhtenä iltana viikossa, niin se olisi sentään siedettävää, mutta ei sitä montaa päivää viikossa jaksaisi.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Poison

Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.

Kyllä, avauduin henkilökohtaisesta asiasta. Ja toinen kyllä, helpotti hieman.

Tiedän kyllä mitä tarkoitat. Syvä ahdistus siinä rupeaa vaivaan kun tietää mistä on kysymys ja kumminkin toivoo jotain muuta. Jossain vaiheessa sitä rupeaa vihaamaan ihmistä/ihmisiä ja lakkaa välittämästä. Tosiasia on se, että jos ihminen ei itse tajua ongelmaansa, niin eipä siinä juurikaan voi itse mitään tehdä.

Ja itse aiheeseen. Parvekkeen verhosysteemi hajosi.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos kaikille, jotka ovat tsempanneet.

Nukkua tässä talossa ei näköjään tänään tarvitse. Tai sitten siihen ei pysty. Huomenna työpäivä, onneksi vain reilu kolme tuntia. Tai no, tänäänhän sekin on.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa herätä klo 6:40 töihin. Vituttaa myös se että eräs ohmo heräs klo 3:00 eikä todellakaan töihn vaan johonkin hemmetin lomamatkalle Portugaliin. Toivottavasti joka päivä sataa ja on ylikylmää. Älä nauti keleistä etenkään futiksesta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Teet mitä teet, niin mikään ei riitä. TTY:n piirit on jo katsottu. Sieltä ei emäntää löydy, vaikka erittäin hyvä naispuolinen ystävä koittaa jatkuvasti valaa uskoa. Mutta kylmä totuus on, että 4/1-suhdeluku miesenemmistöisessä ympäristössä ei lupaa hyvää. Ja ne saamarin yliopistolaisetkaan eivät tajua, että teekkareilla on oikeasti muutakin ajateltavaa, kuin kosini ja nabla...
Oletko jo kokeillut sosiaali- ja terveysalan pilleissä "Susta tulee varmaan hoitsu/Tuletko hoivaamaan mua" -pokauslausetta? :)

Mie oon nukkunut neljä tuntia ja sen kaiken muun ajan oon pakannut. Muuttoporukka tulee kahden tunnin kuluttua ja tajusin just, etten ole vielä tehnyt mitään kellarikomerolle. Tuppaa ahdistamaan ihan pikkasen. Lisäksi kun täällä hyörii ja pyörii ja kaikki sängyn alta löytyneet villakoirat lentelevät ympäriinsä, nenä on koko ajan tukossa ja silmät vuotaa. Sellainen kokovartalopaniikki päällä, ettei kenenkään kannata edes yrittää urputtaa itseaiheutetusta vitutuksesta. Nih!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Muuttoporukka tulee kahden tunnin kuluttua ja tajusin just, etten ole vielä tehnyt mitään kellarikomerolle.

Itseänihän ei juuri mikään vituta niin kuin huonosti valmisteltu muutto. Se ettei ole saanut kaikkea pakatuksi ei kieli minusta mistään muusta kuin ilmaisen avun ylenkatsomisesta. Itse en toiste sellaisen henkilön muuttoon mene, joilla kamat eivät ole kunnolla pakattu.

Ajankohtaisempi vitutus on köhä, joka uhkaa viedä lomanvietolta parhaan terän. Tänäänkin olisi futismatsi tiedossa, mutten tiedä uskallanko keskenkuntoisena lähteä repimään, saatana.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Itseänihän ei juuri mikään vituta niin kuin huonosti valmisteltu muutto. Se ettei ole saanut kaikkea pakatuksi ei kieli minusta mistään muusta kuin ilmaisen avun ylenkatsomisesta. Itse en toiste sellaisen henkilön muuttoon mene, joilla kamat eivät ole kunnolla pakattu.
Uskon kuitenkin, ettei äiti käänny ovelta ja totea, että sori, et ole pakannut, ei me sua autetakaan. Ja suurin osa niistä kellarista olevista asioista, jotka ei ole valmiiksi laatikoissa, on hänen omiaan. Ja vaikkei olisi, onneksi minun ei tarvitse perustella ja puolustella sitä sinulle:)

Ja oloneuvos: Tänne kirjoittelen, koska kämpästä on kaikki pakattu/ netti ei toimi kotona ehkä kuukauteen => vieroitusoireita:) Kellariin ei kannata mennä, koska siellä on ensimmäisenä läjä laatikoita, joita ei kannata ylös kantaa (ja kantaa sitten takaisin alas muuttoautoon). Ne pakkaamattomat tavarat ovat kaikkein perimmäisinä. Jos olisin tajunnut asian eilen aamulla, olisin sille vielä jotain voinut tehdäkin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Poison
Jepujep. Elämäni on ihan kivaa nykyisin, ja olen todella iloinen monesta asiasta. Yksi asia vain menee silti niin päin sitä itseään, että muut iloisuudet jäävät jälleen kevyesti pahan olon jalkoihin. Ja se paha olo ei ole mikään ihan helppo käsiteltävä.

Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. En jaksa alussa vallitsevaa humalaista 'iloista' tunnelmaa, joka vaihtuu sekunnissa tappeluksi. En vittu jaksa ja varmaan räjähdän taas itse ihan pian. Tämä tästä todella mukavasta ja hauskasta ensimmäisestä lomapäivästä 'kotona', mistä aiemmin jo kirjoittelin jopa onnellisuusketjuunkin. Painuisivat vaikka keskelle metsää pullojensa kanssa ja antaisivat minun olla rauhassa. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.

Tulipa mieleeni omaa lapsuus ja humalassa todella väkivaltainen faija, mutsin nenäkin taisi murtua useampaan kertaan. No onneksi pääsin muuttamaan kotoa 16-vuotiaana. Tosin faija kyllä selvinpäin yrittää hyvitellä mutta ei vaan jaksa enää. Ja toisaalta faijan itse oli 5-vuotias kun sen isä ampui itsensä ja vaimonsa faijan silmien edessä..faija oli vaan huutanut missä äitin pää on, tästä voi kuvitella mitä jälki on ollut. Ja itse se tästä ole koskaan puhunut, täti ja muut ovat kertoneet. Mutta nyt menee oikeasti Alibi kamaksi..
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nyt vituttaa. Nyrjäytin nilkan nivelsiteet töissä torstaina ja sain kepit ja 2 viikkoa sairaslomaa. Ja vaikka sairasloma onkin palkallista, uskokaa tai älkää, olisin mieluummin töissä kuin kotona makaamassa jalka teipattuna! Täytyy vain katsoa kaikki hyllystä löytyvät leffat pariin kertaan läpi, niin kai se pari viikkoa siinä jotenkin menee.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eilen spontaanit perjantaikännit josta alkuilta kuuluu onnelisuusketjuun..

Asiaan,mikä wittu siinä on että tietyssä humalatilassa pitää ehdoitahdoin loukata rakasta avovaimoani, sanoo tämä söpöliini mitä vaan niin meikä kääntää sen riidaksi..siis tyyliin mustaa ei ole..

Taas eilinen hävettää ja vituttaa lujaa, mutta onnex toi punapää pähkinäsilmä jaksaa kattella meikää..(pitäis kait tämä pistää onnelisuusketjuun?)
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Rixa
Vituttaa herätä klo 6:40 töihin.

Vituttaa kun toiset saa nukkua noin pitkään aamulla. Maanantaina ei tarvitse onneksi mennä kun vasta klo 7 töihin, mutta eiköhän se loppuviikko mene taas klo 5:00 heräämisillä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Vituttaa, ku olin pyörällä veivaamassa kotiin päin, niin joku helvetin kahjo tulee ja törmää mopollaan muhun. Lennän pari metriä asfaltille. Ei siinä muuta ku käsi pakettiin ja pää kolahtaa maahan. Onneks sain vähä kättä maan ja pään väliin ettei kolahtanu suoraan asfalttiin. Se tais olla kärppien fani eikä tykänny mun TPS-lippiksestä. Tais olla lähtö lähellä. Pitää mennä huomenna kirkkoon. Säikähdin oikeasti ja nyt vituttaa ku käsi on kesäkuun paketissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Grainger
Säikähdin oikeasti ja nyt vituttaa ku käsi on kesäkuun paketissa.

Hurjalta kuulostaa. Oikeastaan voisit olla onnellinen, että vain käsi on kesäkuun paketissa. Pahemminkin olisi tosiaan voinut käydä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Sistis
Hurjalta kuulostaa. Oikeastaan voisit olla onnellinen, että vain käsi on kesäkuun paketissa. Pahemminkin olisi tosiaan voinut käydä.

Olisi toki. Tämä vitutus on varmaan lähinnä jotain järkytystä tai jotain.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti irGGu
Minähän ikuisena juoppona en saa tuota edes alas. On tämä tajutonta. Maistuu niin tuhottoman pahalle, ja olen juonut puolenlasillista ja tökkii niin pirun pahasti. Ei toimi. Eipä tulisi minusta kai alkoholistia, kun tämä tuntuu näin vastenmieliseltä. Tämä on kuitenkin tehtävä, en ala passaamaan.

Ei tee ees mieli juoda alkoholia, mutta tuon lasillisen kittaan vaikka väkisin. Pakko syödä vain samalla. Mahtaneekohan tuo johtua alkoholista vai Lidl:n limsasta? Pahoja molemmat.
Ilmeisesti meidän tarvitsee viikon päästä harjoitella ;)

Ja se johtuu varmaan Lidlin limsasta joka on oikeasti saatanan pahaa...

Itseänihän vituttaa tällä hetkellä kun olin viime yön mahataudissa ja lapsilla on vielä lisänä vesirokko. Että meneehän se loma näinkin... Pitäisi vaan saada hiukan remonttiakin tehtyä.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Gallup Yksityisviestein.

Viestin lähetti Tunkki
Vituttaa, kun viimeinen kepsukka meni just ja vielä olis tilaa yhdelle tai toisellekin.

No jaa. Riittäisi tuota juomaa vaikka viikoksi, mutta kun duuni kutsuu, niin pakko jättää juomatta. Toisaalta hyväkin näin kun samalla säästyy fyrkkaa ja juomaa seuraavaan kertaan.

Tosin itseäni vituttaa, kun ei voi itse määrätä duunivuoroja vaan joutuu ottamaan kaikki vastaan vaikka ei sopisikaan -> suunnitelmat muuttuvat. Pitänee ryhtyä yrittäjäksi vaikka ei sekään herkkua ole.

-------------------------------

Asiasta aiemmin threadissa olleeseen.

Hieman Galluppia kaipaisin tähän koskien tuota juomista, väkivaltaa ja vihaa koko ilmiötä kohtaan. Väkivalta ja alkoholi(smi) käyvät käsi kädessä, mutta onko kokemusta tilanteesta, missä samassa asunnossa oleva juo kuin sieni, mutta samalla eristäytyy tuoksi ajaksi omaan yksinäisyyteensä ja vasta selvittyään näyttäytyy seuraavan kerrran.

Toinen tilanne, missä ihminen kännissä näyttäytyy, mutta on korrekti, jollei häntä provosoida. Näin kuitenkin tapahtuessa hän rupeaa huutamaan, jos häntä arvostellaan haukkuvassa sävyssä. Tilanteeseen ei siis liity väkivaltaa lukuunottamatta mahdollista henkistä väkivaltaa huutamisen muodossa.

Kolmas tilanne, missä lyöminen sisältyy tilanteeseen edellä mainittujen lisäksi.

Lisää varmasti löytyy, mutta kysyn nyt kuinka tuomittavia nämä ovat mielestänne. Toivoisin vastaustanne jokaisen tapauksen osalta.

Asteita on siis monia. Itse en ole kokenut näitä henkilökohtaisesti, mutta omaan toisen käden kokemusta asiasta ja siksi haluankin mielipiteenne asiasta.

Yritin olla mahdollisimman neutraali tarkoituksella, jotten asettaisi sanoja toisen sormiin saati sitten muuttaisi mielipiteitä suuntaan tai toiseen.

Vastauksianne YKSITYISVIESTEIN odottaen. Tietysti myös voi joku avulias Aatu tai Anu säätää asiasta oman threadin, sillä mielipiteitä asiasta olisi hienoa kuulla. Tiedä sitä vaikka siitä olisi apua edes jollekin.

Cougar.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen jo pitkään ihmettelyt, kun vesi meinaa suihkussa käydessäni valua aina eteisen puolelle. Peruslaiskana ja unohtelevana ihmisenä en tietenkään ole asialle mitään tehnyt, kuten informoinut porukoita tms.

Nyt tapahtui kuitenkin se, mitä jo vähän aikaa olen pelännyt: vesi tosiaankin tulvi eteisen puolelle. Pari mattoa ja lattia litimärkänä, johon päälle vain paljon pyyhkeitä.

Nytkö sitten iskee joku vesivahinko ja tulee hirveät laskut, kun ennestäänkin on etuhampaiden kunnostukseen menossa ainakin pari tonnia? Kaiken lisäksi tässä kämpässä on edellisenkin asukaan aikana sellainen ollut.

Siis: vituttaa armottomasti! Ja pelottaa, prkl!
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraava vapaapäivä 12 päivän päästä.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Huomiseksi luvattu +9 ja vesisadetta. Kesä, missä pelaa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Pee
Olen jo pitkään ihmettelyt, kun vesi meinaa suihkussa käydessäni valua aina eteisen puolelle. Peruslaiskana ja unohtelevana ihmisenä en tietenkään ole asialle mitään tehnyt, kuten informoinut porukoita tms.

Nyt tapahtui kuitenkin se, mitä jo vähän aikaa olen pelännyt: vesi tosiaankin tulvi eteisen puolelle. Pari mattoa ja lattia litimärkänä, johon päälle vain paljon pyyhkeitä.

Nytkö sitten iskee joku vesivahinko ja tulee hirveät laskut, kun ennestäänkin on etuhampaiden kunnostukseen menossa ainakin pari tonnia? Kaiken lisäksi tässä kämpässä on edellisenkin asukaan aikana sellainen ollut.
Tarkastapas ensimmäiseksi lattiakaivo, otat oikein sen ritilän pois ja katsot onko siellä ritilän alla jotain tuketta, hiuksia yms. mekaanista. Usein tuo ritilä tulee putsattua, mutta ihmiset eivät ota huomioon että sen ritilän alunenkin täytyy aika ajoin putsata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös