Viestin lähetti Poison
Vituttaa asua samassa taloudessa kahden sellaisen aikuisen kanssa, jotka eivät selviä edes yhdestä helvetin viikosta ilman viinaa! En jaksa kuunnella kännisten selitystä ja örinää. En jaksa alussa vallitsevaa humalaista 'iloista' tunnelmaa, joka vaihtuu sekunnissa tappeluksi. En vittu jaksa ja varmaan räjähdän taas itse ihan pian. Tämä tästä todella mukavasta ja hauskasta ensimmäisestä lomapäivästä 'kotona', mistä aiemmin jo kirjoittelin jopa onnellisuusketjuunkin. Painuisivat vaikka keskelle metsää pullojensa kanssa ja antaisivat minun olla rauhassa. Paha olo, joka tästä kaikesta aiheutuu on ehkä jotain, mitä en itse haluaisi missään nimessä toiselle aiheuttaa. Se hajottaa ja repii ihmistä.
Olen TODELLA surullinen puolestasi. Tiedän suunnilleen, mistä puhut, joskin taidan silti olla onnellisemmassa asemassa. Minulle riitti 19,5-vuotiseen vitutukseen yhden aikuisen ihmisen kotonani keskimäärin kaksi kertaa viikossa harjoittama ryypiskely. Toisen kertakulutus sentään pysyi pullossa tai parissa, joten tilanteeni oli siinä mielessä parempi kuin sinulla.
Noh, nyt asun jo omillani, joten vastaavanlaista meininkiä ei tarvitse - suureksi ONNEKSENI - enää katsella. Sinulle toivon kuitenkin voimia!