Vitutusketju

  • 10 553 832
  • 56 140

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Entä miehiltä? Onko heille helpompi esittää kysymyksiä vai miksi et voi naisilta asiaa kysyä?

Ei ole noista miehistä kokemusta, joten en voi tähänkään antaa vastausta. Olen pahoillani, jos tuotin pettymyksen, mutta löytänet vielä joskus sopivan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole noista miehistä kokemusta, joten en voi tähänkään antaa vastausta. Olen pahoillani, jos tuotin pettymyksen, mutta löytänet vielä joskus sopivan.

Niin minähän en käsittääkseni ole etsimässä enää sitä sopivaa. Ihmettelen vain, että miksi sinun on olevinaan niin vaikeaa kysyä naisilta asiaa? Vai onko se sitä pienoisen tunnetta?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Niin minähän en käsittääkseni ole etsimässä enää sitä sopivaa. Ihmettelen vain, että miksi sinun on olevinaan niin vaikeaa kysyä naisilta asiaa? Vai onko se sitä pienoisen tunnetta?

Sitä tässä nyt itsekin mietein, että kuka on etsimässä ja mitä...

Ja mistä ihmeen vaikeuksista tässä nyt puhutaan? Voidaanhan me perustaa vaikka kirjakerho, mutta miten olennaista se nyt tähän liittyen on?

Siis, jos teen tässä nyt nopean yhteenvedon: Sinulla on siis tapana kysellä, että auttoivatko burana, kivennäisvesi, viski ja magnesium persekipuihin?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis auttaako tämä nyt siihen, jos on pantu perseeseen vai näihin jalkapohjien rakkoihin ja kiinnileikanneisiin reisiin?

Voin olla väärässä, mutta etkös sinä tässä lainaamassani viestissä nimenomaan kysele niitä asioita joita väität minun kyselleen...
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Voin olla väärässä, mutta etkös sinä tässä lainaamassani viestissä nimenomaan kysele niitä asioita joita väität minun kyselleen...

Niin kyselinkin, koska minulla ei asiasta mitään tietoa ollut. Itse sitten leikkasit mutkia suoriksi, joten onko se nyt tässä tapauksessa minun vikani?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin kyselinkin, koska minulla ei asiasta mitään tietoa ollut. Itse sitten leikkasit mutkia suoriksi, joten onko se nyt tässä tapauksessa minun vikani?

Avaatko hieman. Missä kohtaa vedin mutkia suoraksi? Ja toinen kysymys: miksi väität minun kysyneet jotain mitä itse olet kysellyt? Korkki liikaa auki?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu te ootte saaneet aikaan lähes eeppisen väännön aikaan persepanosta. Mitä loppujen lopuksi ei ole ilmeisesti edes suoritettu. Vielä kun The Queen of assfucking everything osallistuisi.

e. Tai mikäli nyt käsitin kryptisen ajatustenvaihtonne oikein niin enää ei varsinaisesti puhuta anneliin ajamisesta?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu te ootte saaneet aikaan lähes eeppisen väännön aikaan persepanosta. Mitä loppujen lopuksi ei ole ilmeisesti edes suoritettu. Vielä kun The Queen of assfucking everything osallistuisi.

e. Tai mikäli nyt käsitin kryptisen ajatustenvaihtonne oikein niin enää ei varsinaisesti puhuta anneliin ajamisesta?

Minä en ole puhunut anneliin ajamisesta lainkaan. Kyseenalaistin tämän tsekkiläisen nimimerkin kommentit siitä kuinka hän on niin "pelimies", että hän ei viitsi "touhujen" jälkeen jäädä pitämään keskustelutuokiota. Sen jälkeen minä olinkin jo sitten kysellyt, että auttaako burana, kivennäsivesi, viskiä ja magneesium persekipuihin...

Tuota noin, en tee kyseisellä tiedolla mitään.

Toivottavasti selventää medän kryptistä ajatustenvaihtoa...
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Minä en ole puhunut anneliin ajamisesta lainkaan. Kyseenalaistin tämän tsekkiläisen nimimerkin kommentit siitä kuinka hän on niin "pelimies", että hän ei viitsi "touhujen" jälkeen jäädä pitämään keskustelutuokiota. Sen jälkeen minä olinkin jo sitten kysellyt, että auttaako burana, kivennäsivesi, viskiä ja magneesium persekipuihin...

Tässä nyt kukaan ole itseään pelimieheksi tituleerannut. Ja koko ongelmahan syntyi siitä, kun mielestäsi anneliin ajamisen täytyi liittyä miesten välisiin touhuihin. Ja koska ihmettelit, että miten tällaisten kysyminen nyt voi olla vaikeaa, niin ajattelin sinun tätä jo kokeilleen. Siispä pahoittelen virheellistä päättelyäni.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Entä miehiltä? Onko heille helpompi esittää kysymyksiä vai miksi et voi naisilta asiaa kysyä?

Lainaan itse itseäni...

Missä kohtaa saat käsityksen, että anneliin ajamisen pitää liittyä miesten välisiin touhuihin?
Pahoittelut otettu vastaan. Jatkossa vähän tarkkaavaisuutta, eikös joo?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tililtä on mennyt jotain vanhoja ostoksia varaukseen ja ok-rahatilanne onkin nyt päinhelvettiä-rahatilanne. Minkä helvetin takia ne summat eivät lähde sieltä heti oston yhteydessä. Ihan vitun kiva.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Alkaa vitutuskäyrä nousemaan kun nyt on menossa 1kk kesäloman vika päivä, huomenna taas back to office. Lomat vaan menee aina niin hiton nopsaan.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Voinet avata millä perusteella se on pelleilyä, niin mä voin avata sulle leffateatterin pyörittämisen kulurakennetta. Ei meinaan ole huippukannattava business se.

Ei varmasti ole kannattavaa tänäpäivänä ja kovilla tuo ala ollut nyt pitkään. Toisaalta tämä itku siitä kun ihmiset ei käy leffassa pitäisi lopettaa kun nuo lippujen hinnat ovat täysin järjettömiä.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Ei varmasti ole kannattavaa tänäpäivänä ja kovilla tuo ala ollut nyt pitkään. Toisaalta tämä itku siitä kun ihmiset ei käy leffassa pitäisi lopettaa kun nuo lippujen hinnat ovat täysin järjettömiä.
Siis jengi ei käy leffassa? Viime vuonna oli kävijämäärissä laskettuna alan paras vuosi sitten vuoden 1983. Kyllä leffalle tilausta vielä on. Mutta kyllä ala kovilla on, koska investoinnit uusiin teattereihin, parhaimpaan saatavilla olevaan tekniikkaan ja parempaan elämykseen ovat sanalla sanoa jumalattoman suuria. Oikeasti leffalipun keskihinta pyörii lafkasta riippuen kympin molemmin puolin ja siitä kun otat alvit ja filmivuokran pois niin eipä siitä jää lipusta kuin neljä-viisii euroa teatterille per katsoja.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Joo, on tämä nykyinen älyluuri kyllä ihan paska! Varsinkin jos yrittää jatkoaikaa selata. Eniten vituttaa tässä varmaan se, kun koitan painaa sivua 6 jostakin threadista, menee se väärään threadiin. Sitten kun painan "takaisin -nappia", menee tämä perkele kaksi sivua taaksepäin. Tämä kun tapahtuu sen 30 kertaa päivässä, niin siinä vaiheessa vähän ärsyttää. Onneksi tämä näppäinpeukalo on sen verran tarkka, ettei puhelin sentään ikkunasta lennä.
Vielä kun puhelimeni on niin älyttömän hidas ja jumii kokoajan + puhelimen muistiin mahtuu yksi (1!) sovellus (joka on siis 2,0 Mt:n kokoinen) niin ei saa edes tuota Tapatalkia asennettua. Ai niin, vielä semmoinen lisäys listaan, kerran kun olin kirjoittamassa Raamatun pituista, syvällistä ja suunniteltua tekstiä tänne, niin tottakai koko paska sammuu. On se puhelimella täällä oleminen yhtä helvettiä. + kirjoitusvirheet. Melkein joka tekstissäniiden korjaamiseen menee se 5-10 min.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Vituttaa nykyään muodissa oleva klikkihuoraus ja kuinka otsikoista pyritään tekemään mahdollisimman epämääräisiä. Tämä otsikko oli Amppareissa SuomiKiekko-sivuston tarjoamana:

"Jokereissa piipahtanut tähtipakki menetti ruotsalaisen mentorinsa Ottawassa: ”Tulee olemaan kovaa minulle”"

Olisihan tuotakin voinut vielä parantaa:

"Tässä suomalaisen jääkiekkoliigan joukkueessa piipahtanut tähtipakki menetti tästä pohjoismaasta kotoisin olevan mentorinsa tässä NHL-kaupungissa: "Tulee olemaan tätä minulle""

Ja, ei en klikannut tuota uutista, enkä muitakaan, jotka kalastelevat klikkejä epämääräisyyksillä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa nykyään muodissa oleva klikkihuoraus ja kuinka otsikoista pyritään tekemään mahdollisimman epämääräisiä. Tämä otsikko oli Amppareissa SuomiKiekko-sivuston tarjoamana:

"Jokereissa piipahtanut tähtipakki menetti ruotsalaisen mentorinsa Ottawassa: ”Tulee olemaan kovaa minulle”"

Olisihan tuotakin voinut vielä parantaa:

"Tässä suomalaisen jääkiekkoliigan joukkueessa piipahtanut tähtipakki menetti tästä pohjoismaasta kotoisin olevan mentorinsa tässä NHL-kaupungissa: "Tulee olemaan tätä minulle""

Ja, ei en klikannut tuota uutista, enkä muitakaan, jotka kalastelevat klikkejä epämääräisyyksillä.

Tää klikki-huoraus on kyllä alkanut ottaa kupoliin itseänikin. Ei saa enää kertoa otsikossa mitään, koska jos lukisi niin ihmiset lueskelisi vaan ne otsikot ja sit ei tulis klikkauksia ja sit se toinen Iltapaska on edellä klikkauksissa ja ne tekee enemmän fyffeä mainoksilla ja on muutenkin parempia. Noi otsikot menee koko ajan kryptisempään ja sensaatiohakuisempaan suuntaan, kohta ne on varmaan jotain mallia:

"KARMAISEVA SHOKKI!" - Anneli Auer tänään oikeuden eteen
"EI VOI OLLA TOTTA!" - Kaikkosen taloa remontoitiin väärennetyllä rakennusluvalla
"VUOSITUHANNEN SENSAATIO!" - Prinssi Williamin ensihaastattelu isänä
"TISSEJÄ JA PERSEITÄ!" - Mika Häkkinen taas isäksi
"VOI VITTU ETTE USKO MITÄ TÄÄLLÄ OIKEIN TAPAHTUU!" - Jonne Virtanen pelaa Jypissä ensi kaudella
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kadotin uuden kouluni magneettiavaimen tokana päivänä ja nyt joudun maksaa koululle 5€ siitä että lökäreideni taskuihin ei ole paskanvitun vertaa luottamista. Jes! Opiskelupäiväni joka alko 7:35 unipöhnäisellä matkalla juna-asemalle, päätty kello 18 tajuttomaan vitutukseen kotiovella. Tätä myöten vois haistattaa koko helvetin maailmalle vitut sillä viime aikoina oon joutunu kärsimään päivittäin järjettömän paskasta tuurista vaikka tuntuu et ite en oo tehny mitään traagisen väärää ansaitakseni moista :D
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kadotin uuden kouluni magneettiavaimen tokana päivänä ja nyt joudun maksaa koululle 5€ siitä että lökäreideni taskuihin ei ole paskanvitun vertaa luottamista.

Aika vähällä kuitenkin selvisit. En nyt sano että väärin vitutettu, mutta olisin itse tuossa tilanteessa varmaan helpottunut siitä ettei avaimen katoamisesta tullut isompaa laskua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös