Vittu vieläkin vituttaa se saamarin akka. Ketsuppiakaan en voi lisätä ruokiin kun tulee mieleen se verinen pillu.
Ketsuppiakaan en voi lisätä ruokiin kun tulee mieleen se verinen pillu.
Vituttaa tämä median (tai kenen onkaan) tapa nimetä maajoukkuejengejä eläinten mukaan. Leijonat vielä menee koska se on vakiintunut nimi ja Huuhkajat on siinä ja siinä (varsinkin kun se stoori mistä se lähti on suhtkoht hauska), mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus. Siis olen vilpittömän iloinen, että menestyvät ja että siitä puhutaan julkisuudessa, mutta tuo nimi vaan jotenkin saa näkemään punaista.
Susijengi Amadeus Mozart, sanoo Google-kääntäjä.mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus.
Pohjanoteerausten pohjanoteeraus on "helmipöllöt"-taliaivonimestä väännetty lempinimen lempinimi eli "helmarit". Tämä avautui, kun ilmeisesti Petra Manner tai joku muu naukuva vatipää oli tuhertanut taannoin YLEn teksti-tv:lle otsikon "Helmarit makeaan voittoon".totta joka sana. ja pohjanoteeraushan on ne "helmipöllöt" vai mikä lie.
Pohjanoteerausten pohjanoteeraus on "helmipöllöt"-taliaivonimestä väännetty lempinimen lempinimi eli "helmarit". Tämä avautui, kun ilmeisesti Petra Manner tai joku muu naukuva vatipää oli tuhertanut taannoin YLEn teksti-tv:lle otsikon "Helmarit makeaan voittoon".
Vituttaa tämä median (tai kenen onkaan) tapa nimetä maajoukkuejengejä eläinten mukaan. Leijonat vielä menee koska se on vakiintunut nimi ja Huuhkajat on siinä ja siinä (varsinkin kun se stoori mistä se lähti on suhtkoht hauska), mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus. Siis olen vilpittömän iloinen, että menestyvät ja että siitä puhutaan julkisuudessa, mutta tuo nimi vaan jotenkin saa näkemään punaista.
Sivumennen voisin ehdottaa miesten salibandymaajoukkuuelle lempinimeä puuhelmipöllöt eli puuhelmarit. Oisko eri jees?
Vaikka varmasti läppä olikin, niin minkä takia pitää jatkaa "perinteen vuoksi" paskapuhetta?
Ootko nähnyt niitä pelaajia? Siksei.Miksei se naisten joukkue voi olla nimeltään Hooters?
Sivumennen voisin ehdottaa miesten salibandymaajoukkuuelle lempinimeä puuhelmipöllöt eli puuhelmarit. Oisko eri jees?
Poliisi uhkaili että Trafi lähettää 1000e laskun ja jonkun rekisteröinti vaatimuksen. Olenko ihan totaallisen kusessa vai miten tuo nyt menee.. Pitääkö minun nyt rekisteröidä se vitun enduro?
Kyllä 16 päiväsakkoa, mutta jotain ne poliisit selitti siitä rekisteröinnistä.. Sitä minä ihmettelin itsekkin kun kyseinen enduro ei ole koskaan ollut rekisterissä koska on ns. Kilpa-ajoneuvo ja ihan vaan harrastekäytössä mökillä.. Noh katotaan mitä sieltä postista nyt tulee.....Miksi pitäisi? Etkö jo saanut sakot rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajamisesta virallisella tiellä tms.?
Kyllä 16 päiväsakkoa, mutta jotain ne poliisit selitti siitä rekisteröinnistä.. Sitä minä ihmettelin itsekkin kun kyseinen enduro ei ole koskaan ollut rekisterissä koska on ns. Kilpa-ajoneuvo ja ihan vaan harrastekäytössä mökillä.. Noh katotaan mitä sieltä postista nyt tulee...