Vitutusketju

  • 10 548 808
  • 56 138
Suosikkijoukkue
Jyp, Rangers
Vituttaa tämä median (tai kenen onkaan) tapa nimetä maajoukkuejengejä eläinten mukaan. Leijonat vielä menee koska se on vakiintunut nimi ja Huuhkajat on siinä ja siinä (varsinkin kun se stoori mistä se lähti on suhtkoht hauska), mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus. Siis olen vilpittömän iloinen, että menestyvät ja että siitä puhutaan julkisuudessa, mutta tuo nimi vaan jotenkin saa näkemään punaista.

totta joka sana. ja pohjanoteeraushan on ne "helmipöllöt" vai mikä lie.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus.
Susijengi Amadeus Mozart, sanoo Google-kääntäjä.

totta joka sana. ja pohjanoteeraushan on ne "helmipöllöt" vai mikä lie.
Pohjanoteerausten pohjanoteeraus on "helmipöllöt"-taliaivonimestä väännetty lempinimen lempinimi eli "helmarit". Tämä avautui, kun ilmeisesti Petra Manner tai joku muu naukuva vatipää oli tuhertanut taannoin YLEn teksti-tv:lle otsikon "Helmarit makeaan voittoon".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pohjanoteerausten pohjanoteeraus on "helmipöllöt"-taliaivonimestä väännetty lempinimen lempinimi eli "helmarit". Tämä avautui, kun ilmeisesti Petra Manner tai joku muu naukuva vatipää oli tuhertanut taannoin YLEn teksti-tv:lle otsikon "Helmarit makeaan voittoon".

Kyllä. Helmipöllö-nimi on kaunis nimi kuvaamaan kyseistä lintua, mutta jalkapallon naisten maajoukkueen nimenä lähes mielisairas. Kun helmipöllö vielä väännetään ruotsalaisperäisen -ri- eli -re-päätteen mukaisesti helmareiksi, niin se on valmis, eikä sitä pysty enää paljon huonontamaan. Paitsi ehkä helmarikset olisi mahdollinen.

Sivumennen voisin ehdottaa miesten salibandymaajoukkuuelle lempinimeä puuhelmipöllöt eli puuhelmarit. Oisko eri jees?
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa tämä median (tai kenen onkaan) tapa nimetä maajoukkuejengejä eläinten mukaan. Leijonat vielä menee koska se on vakiintunut nimi ja Huuhkajat on siinä ja siinä (varsinkin kun se stoori mistä se lähti on suhtkoht hauska), mutta nyt on ruvennut vituttamaan tämä Susijengin hehkutus. Siis olen vilpittömän iloinen, että menestyvät ja että siitä puhutaan julkisuudessa, mutta tuo nimi vaan jotenkin saa näkemään punaista.

Aamen. Itsekin miettinyt ihan samaa. Vitutusketjun kamaa ehdottomasti.

Vituttaisi paljon vähemmän jos ne olisi jotain ihan erilaisia eläimiä. Esim. yleisurheilija voisi olla etanoita tai jotkut naisjääkiekkoilijat/futarit lehmiä tms..
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Sivumennen voisin ehdottaa miesten salibandymaajoukkuuelle lempinimeä puuhelmipöllöt eli puuhelmarit. Oisko eri jees?

Ei ole ajatuksena synnyttää jälleen ikuisuuskeskustelua, mutta millä perustelisit nuo puuhelmihommat? Ehkä noin viisi vuotta sitten olen viimeksi nähnyt. Selkeästi yleisemmin käytössä ihan muualla kuin Salibandypiireissä.

Vaikka varmasti läppä olikin, niin minkä takia pitää jatkaa "perinteen vuoksi" paskapuhetta?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaikka varmasti läppä olikin, niin minkä takia pitää jatkaa "perinteen vuoksi" paskapuhetta?

Tiedäthän olon kun aivastuttaa esimerkiksi elokuvateatterissa tai armeijan suljetussa muodossa? On aivastettava, vaikka ympäristö paheksuisikin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Vituttaa kun Facebookissa sellaiset aivan perusfiksuiksi luulemani ihmiset jakavat jotain rasistisia maahanmuuttajajuttuja. Jos kuvittelee, että mamut ja heidän tukensa on joku isokin ongelma tällä hetkellä tässä maassa, niin täytyy kyllä olla aivan vitun kujalla noin niin kuin about aivan kaikesta.

On siinä tietysti jotain hellyyttävän kotikutoista jos ajatusmaailma ja ymmärrys on jäänyt tuolle tasolle.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jotenkin vituttaa taas ihan melkein kaikki. Viisi päivää töissä ja nyt alko vapaat, mutta fiilis kyllä jotain aivan muuta. Vittu!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Närkästyttää naisten tai tässä tapauksessa naisen tapa alkaa mököttämään, kun jotkut asiat eivät mene niin kuin he haluavat. Mikähän siinä on, että jotkut naiset luulevat voivansa päättää, mitä puolisonsa laittaa päälle. On se nyt kumma, jos ei muka itse saa päättää, mitä päällensä pistää. Pääasia, että vaatteet on siistit eikä näytä katuojasta ylösnousseelta. Oli sitten kyse mistä tahansa aiheesta, niin pistää tympäisemään tuollainen tapa alkaa mököttämään, jos kaikki ei mene niin kuin haluaa.

En minäkään sano naiselle, miten pitää pukeutua. Jokainen pukeutukoot itse niinkuin parhaaksi näkee.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Suomen koripallojoukkueelle annettu lempinimi Sudet ja se, että osa pelaajista alentuu ulvomaan haastatteluiden päätteeksi. Ulvonta muistuttaa yhtä legendaarisinta amerikkalaista vapaapainijaa, Ric " The Nature Boy" Flairia. Mutta sillä erotuksella, että Flairilla se kuului osaksi yleistä keekoilua ja patsastelua. Ja ihan varmuudeksi - korismaajoukkue on jo tähän mennessä tarjonnut hienoja elämyksiä!

Ja sitten vituttaa jo tässä vaiheessa Suomen ja Espanjan välisen jalkapallo-ottelun selostus. Peli ei ole vielä alkanutkaan eikä Kasper Hämäläinen ole edes avauskokoonpanossa, mutta jo viisi kertaa olen kuullut sanan Kappe!
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Lupauduin onneton sitten kauniin päivän haaskatakseni menemään klapitalkoisiin sukulaisten luo. Mikäköhän mielenhäiriö mahtoi tulla kun tällaiseen menin itseni altistamaan, ei voi kuin itteensä ihmetellä ja kiroillen mennä hoitamaan itse aiheutettu vahinko.
Voi rähmä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään pitäis hoidella asioita, mutta hitto kun askel heittää ja päätäkin särkee. Onneksi sentään on lauantai niin kaikki muutkin on krapulassa.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli sitten hommattua noin 1200 euron oluet (Sixpack). Nelari endurolla (rekisteröimätön) kävin hakemassa saunaoluet mökille (olin selvinpäin). Mökki on ihan helvetin korvessa ja olen kerran nähnyt 20 vuoden aikana siellä poliisit (Pieni hiekkatie).
No nyt ne oli siihen tielle jotenkin eksynyt voi vitun vittu..

Ja en todellakaan normaalisti ajele sillä pyörällä kylälle
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poliisi uhkaili että Trafi lähettää 1000e laskun ja jonkun rekisteröinti vaatimuksen. Olenko ihan totaallisen kusessa vai miten tuo nyt menee.. Pitääkö minun nyt rekisteröidä se vitun enduro?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poliisi uhkaili että Trafi lähettää 1000e laskun ja jonkun rekisteröinti vaatimuksen. Olenko ihan totaallisen kusessa vai miten tuo nyt menee.. Pitääkö minun nyt rekisteröidä se vitun enduro?

Miksi pitäisi? Etkö jo saanut sakot rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajamisesta virallisella tiellä tms.?
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi pitäisi? Etkö jo saanut sakot rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajamisesta virallisella tiellä tms.?
Kyllä 16 päiväsakkoa, mutta jotain ne poliisit selitti siitä rekisteröinnistä.. Sitä minä ihmettelin itsekkin kun kyseinen enduro ei ole koskaan ollut rekisterissä koska on ns. Kilpa-ajoneuvo ja ihan vaan harrastekäytössä mökillä.. Noh katotaan mitä sieltä postista nyt tulee.....

Poliisin selitys herätti myös ihmetystä: "Kyllähän tästä tulee maksettavaa varmaan saman verran kuin viritetystä moposta" Ja tyyppi veikkasi tonnia... Kävin katsomassa Trafin sivuilla jossa viritetystä moposta koituvat seuraukset ovat noin 200-400 euroa joten se vertaus oli älytön.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä 16 päiväsakkoa, mutta jotain ne poliisit selitti siitä rekisteröinnistä.. Sitä minä ihmettelin itsekkin kun kyseinen enduro ei ole koskaan ollut rekisterissä koska on ns. Kilpa-ajoneuvo ja ihan vaan harrastekäytössä mökillä.. Noh katotaan mitä sieltä postista nyt tulee...

En ole kuullut vielä tällaisesta "rekisteröintipakosta". Ei kai se, että rekisteröimättömällä autolla ajaa tietä pitkin voi tarkoittaa sitä, että auto olisi pakko rekisteröidä. Sakot kyllä ymmärrän.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pikkuveli jälleen töppäilee. Voi saatana kun pitää olla pöljä. Taas on ollut turpakäräjät ja jätkä tuomarin eteen. No, nuorempana oli mulla sama homma mutta osaa tuo vituttaa silti.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En ole kuullut vielä tällaisesta "rekisteröintipakosta". Ei kai se, että rekisteröimättömällä autolla ajaa tietä pitkin voi tarkoittaa sitä, että auto olisi pakko rekisteröidä. Sakot kyllä ymmärrän.

Miten itse nyt olen käsittänyt, niin rekisteröidä ei ole pakko tuollaista kaksipyöräistä, mutta vakuutuksia täytyy maksaa, jos se on sinun omistuksessasi vaikka sillä ei metriäkään ajaisi. Eli juurikin enduroita ei tarvitse rekisteröidä, jos ajaa radoilla tai muulla vastaavilla poissa tieliikenteen seasta, mutta vakuutuksia pitää maksaa käytöstä riippumatta.

Korjatkaa, jos muistan väärin, niin haen takkini...
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Lupauduin onneton sitten kauniin päivän haaskatakseni menemään klapitalkoisiin sukulaisten luo. Mikäköhän mielenhäiriö mahtoi tulla kun tällaiseen menin itseni altistamaan, ei voi kuin itteensä ihmetellä ja kiroillen mennä hoitamaan itse aiheutettu vahinko.
Voi rähmä!

Mikä tuossa vituttaa? Kaunis päivä, klapitalkoot, pari lavaa bisseä ja sauna päälle. Kuulostaa melko hyvältä päivältä. Tai sitten sulla on sukulaisten kanssa yhtä huono tuuri kuin minulla. Ystävät voi valita, sukulaisia valitettavasti ei. Vaan minä en suurimmalle osalle sukulaisistani vastaisi klapitalkookutsuun kyllä, eivät ne minua kyllä kutsuisikaan.

t. hanu
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
....

Samaan aikaan Syyriassa käynnistellään sotaa ja Fukushimassa on ydinonnettomuus jälleen lähellä.
....

Eikö syyriassa ole sodittu jo vaikka kuinka kauan, sekaan on vaan liittymässä uusia pelaajia, mikä on ihan oikein, jos kerran aletaan kaasuttamaan siviilejä.

Fukushiman lähellä olevasta ydinonnettomuudesta en ole kuullutkaan. Siellähän käsittääkseni on varastoitu radioaktiivista vettä huolimattomasti, mutta ei sillä ole mitään tekemistä ydinonnettomuuden kanssa, ellei nyt satu olemaan greenpeacen jäsen, jolloin tuommoisen väitteen ymmärtää, kun tosiasiat ei ole ennenkään häirinneet propagandaa.

Vituttaa tommoset kompleksiväitteet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös