Kotimaan jalkapallokierrokset menossa ja yllättäen futisforum kyykkäilee.
Bannia futisjanarille! Luulisi että ff2 kestäisi kaikki 500 suomipotkiksesta kiinnostunutta.
Äitini vituttaa juuri nyt....... kun listat ei nyt peitä seinän ja laminaatin välistä rakoa.
Yhden lajin seuraajille ikuiset bannit jatkikseen. Näitä onneksi on vain prosentista viiteen, korkeintaan.
Ajoit väärin kato! Sitäpaitsi, eikös Suomessa ole ihan normaalia mulkoilla ihmisiä muutenkin. Hymyillä ei ainakaan saa!Perkeleen auto meni hajomaan keskelle tietä! Tästä seurasi jo ääretön vitutus ( korjaaminen ei ole mitään halpaa ) mutta vitutusta lisäsi muiden ihmisten roikkuminen perseessä ja mulkoilut kun ajoivat ohi. Joo joo hei, nainen ratissa mutta minkäs asialle voi jos painaa kaasua ja auto vaan nytkyttää kahta kymppiä eteenpäin.
No mä olen vähän miettinyt samaa asiaa, mutta sitten taas toisaalta liigan sivut kertoivat:Sitten ihmetellään, kun liigassakin katsojamäärät laskee jne, mutta mistään ei enää näe lätkää ilmaseksi niin se vaikuttaa kiinnostukseen.
Perkeleen auto meni hajomaan keskelle tietä! Tästä seurasi jo ääretön vitutus ( korjaaminen ei ole mitään halpaa ) mutta vitutusta lisäsi muiden ihmisten roikkuminen perseessä ja mulkoilut kun ajoivat ohi. Joo joo hei, nainen ratissa mutta minkäs asialle voi jos painaa kaasua ja auto vaan nytkyttää kahta kymppiä eteenpäin.
Kyllä! Aiheutin itse tämän surullisen auton hajoamisepisodin ajamalla ihan päin persettä.Ajoit väärin kato! Sitäpaitsi, eikös Suomessa ole ihan normaalia mulkoilla ihmisiä muutenkin. Hymyillä ei ainakaan saa!
Kai sulla oli hätävilkut päällä? Jos ei, niin ei ole ihme että ihmiset mulkoilee.
Palkka laskettu niin päin persettä, kun vaan voi laskea! Kahden viikon tilistä ei puutu, kun n.600e! Perjantaina lyödään kirves oveen ja sitten mennään vasta pomojen officeen.
No eikä mene. Hautalan Heidiltä voi kysellä halvempia diilejä.Älä hyvä mies lyö. Menee se 600 euroa oven korjaukseen.
No eikä mene. Hautalan Heidiltä voi kysellä halvempia diilejä.