Vitutusketju

  • 10 587 185
  • 56 164

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Gellner
Tällä hetkellä vituttaa tyhmät ihmiset, joille tuottaa vaikeuksia tajuta että näin pyhäpäivänä yritykset eivät vittuillakseen pidä toimistoja kiinni. Asia kuin asia, niin se on saatava hoidettua mihin vuorokaudenaikaan tahansa, päivästä riippumatta.

Join the club. Idiootit asiakkaat ( onneksi vain muutama) soittelevat iltaisin ja viikonloppuisin, kun heidän koneessaan on jotain vikaa.
Eräs järjen jättiläinen soitti la-iltana kun kotinetti on rikki. Sinne olisi pitänyt lähteä heti käymään. Jamppa ei ole edes ostanut nettiyhteyttä meiltä. Tosin, oliko koneessa vika? En jaksanut edes ottaa selvää. Eikä rahaa siltä jampalta saa yhtään, joten...eipä kiinnosta.
Ei tuo asia oikeastaan vituta, siinähän soittelevat.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vituttaa toi suomifutiksen taso.

Ihan hirveetä katteltavaa tuo parhaillaan tuleva Jazz - Fc HML.

Ja vaikkei allekirjoittaneen kotikaupungin joukkue mitään kummempia tunteita nostatakkaan, olisi nyt mukava, jos edes jonkun näköisen vastuksen kykenisi antamaan.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Squit
Vituttaa sossun ämmät.

Kai sitä on noukittava kadulta tupakanjämiä jos tupakkia on tarvis. Tyhjä olo...

Et ole sitten miettinyt että vaikka jättäisit tupakit ostamatta kokonaan kunnes taloudellinen tilanteesi parantuu?

Mielenkiintoista miten niin monella täysin persaukisella on yleensä varaa siihen tupakkiin ja kaljaan, mutta ruokaan ei sitten enää riitä, vuokrasta puhumattakaan.

Elämä on laiffia.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wittu tää kaupan alalla työskentely on PERSEESTÄ, wittu siun työlle ei anneta mitään arvoa.. perse ruvella rataa ja paskaa sataa niskaan johdolta ja asiakkailta..perkelesaatanajumalauta

Ja palkka on paska, mutta eipä tarvii ruikuttaa sossun jonossa..

Ja naapurin paskakasa juo ja huutaa yökaudet, wittu jos oisin väkivaltainen vetäsin turpaan..Korvauspäivinä jatkuvaa läpiyön trafiikkia ovet paukkuu ja puhutaan kovaan ääneen ja joku Veikko Lavi soi.
Tossa männä viikolla ne tappeli kunnolla jonkun kaverin kanssa aamulla 7 aikaa kun lähin töihin ja tämä vierailija putkaan..no illlalla taas hirmu meteli ja sama äijä lähti taas maijalla..ja naapuri ambulanssilla..Nyt ollu hiljaista pari päivää ilmeisesti rahat loppu?

Haaveissa avokkaan kanssa omakotitalon osto, sitten varmaan sais aina tässä ketjussa avautua tyyliin
vesijohdot jäässä, seinät homeessa ym ym..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti jesse72
Nyt ollu hiljaista pari päivää ilmeisesti rahat loppu?

Ei kai se rahatilanne siihen vaikuta, jos kerran toinen on poliisin suojissa ja toinen sairaalassa.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
1500 sivua tekstiä ja valtio-oppi. Kesä. Uhh.
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Olen rauhoittunut. Anteeksi suuttumukseni, mutta kun sille rahalle olis oikeastikkin ollut tarvetta. Kyllä tupakankin pystyy väkisin pitämään päivän kurissa. Ainoa mikä mua ihmetyttää on se seikka, että sain ajan silloin kun kyseinen naishenkilö on vuosilomalla. Eikös se pitäisi olla tiedossa koska vuosiloma on? Kai tässä on erhe käynyt. Sekin pistää mietityttämään kun viimeksi jonotin kyseiseen puljuun, että siellä oli kolme sossutätiä kahvilla samaanaikaan n. 25 minsaa. Heikon henkilöstöresurssin heikkoa käyttöä. Niin joku arvuutteli heikkoa elämäntilannettani. Opiskelut loppuivat ja heinäkuussa pitäisi astua armeijan harmaisiin ja eipä löytynyt meikäpojalle duunia kahdeksi kuukaudeksi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viestin lähetti Pikku Myy
Niinkuin muissakin asioissa, noissakin virastoissa auttaa yleensä se, että "pommittaa" asiakaspalvelua; soittelee ja tiedustelee omien hakemusten etenemistä ja jaksaa muistuttaa omasta tilanteestaan.

Kyllä minullekkin sanottiin, että soittaa vaan niin saa asiaan vauhtia. Mutta olen luonteeltani semmoinen, että en tykkää pistämään asioihin ns."hoppua", lainamaan rahaa tai ensinnäkään pummimaan. Oli meikäläiselle todella kova paikka astua ensi kerran kyseiseen laitokseen. Kavereilta en ole pummannut tupakkaa tai lainannut rahaa miesmuistiin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viestin lähetti B1
Join the club. Idiootit asiakkaat ( onneksi vain muutama) soittelevat iltaisin ja viikonloppuisin, kun heidän koneessaan on jotain vikaa.
Eräs järjen jättiläinen soitti la-iltana kun kotinetti on rikki. Sinne olisi pitänyt lähteä heti käymään. Jamppa ei ole edes ostanut nettiyhteyttä meiltä. Tosin, oliko koneessa vika? En jaksanut edes ottaa selvää. Eikä rahaa siltä jampalta saa yhtään, joten...eipä kiinnosta.
Ei tuo asia oikeastaan vituta, siinähän soittelevat.

Sama täällä. Kun itse olin paikallisessa kodinkoneliikkeessä töissä, niin joku jamppa soitteli uutenavuotena konetta korjaamaan. Aluksi ehdotus nauratti, mutta myöhemmin alkoi pikku hiljaa pännimään, kun kyseinen jamppa ei millään antanut periksi. Oli muuten 45 minuutin puhelu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti pernaveikko
Ei kai se rahatilanne siihen vaikuta, jos kerran toinen on poliisin suojissa ja toinen sairaalassa.

Tappelivat muutama päivä sitten ja tossa kun käytin koiraa niin deeku tuli vastaan pää siteessä ja selitti että rahaa 8€ ja saa rahaa vähän ennen juhannusta..otan osaa!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ketuttaa tuo SM-Liigan tilastointi. Miksei noiden erikoisempien tilastojen linkkejä voi laittaa suoraa pääsivuille? Ei siinä nyt mitään hävettävää ole vaikkei niiden ulkoasu olekkaan ihan priimaa. Tärkeintähän on, että tieto "leviää". Ei jaksaisi kaikkia aina noihin suosikkeihin lisätä. Esim. aloitustiedot, pelikiellot ...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Taas semmonen päivä töissä että..meikällä työkaverina 9 naista, ja tämä ei ole mitä luulette.. 7 joutaa suoraan palstalle ketä en polkisi mistään hinnasta ja loput 2 on sitten suht normaaleja..

Ja se jatkuva toisten selkäänpuukotus ja kahvitaukojen kyttääminen wittu sanon minä!! No viikko kesälomaan..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vituttaa FST:n ohjelmat. Miksei niitä tekstitetä edes digitv:n puolella suomeksi? Viimeeksi kun tarkistin maamme on Suomi, ei Ruotsi.

Vituttaa myös Teemu Mäki. Vitun kissantappaja saa ilmaista mainosta omalle egolleen kaiken maailman talkshowidioottien avulla.

Jos tapan teemumäen ja otan sen videolle, onko se taidetta?
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Murmeli
Jos tapan teemumäen ja otan sen videolle, onko se taidetta?

Se on kiinni siitä, kuinka sen teet. Jos viiltelet hitaasti ja podilängvits on hyvä, se on taidetta, jos taas ammut päähän ja kaikki on ohi parissa sekunnissa se ei mielestäni ole.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vituttaa:
a) sää..taas sataa ja kylmäkin on +7c
b) tv:n ohjelmatarjonta...kaikki kanavat
c) työ..tätä kansankynttilän opetus- ja kasvatustyötä enää viikko jäljellä...sitten ei vituta "muutamaan viikkoon"
d) jääkiekon ja lumen vähyys
e) viinan vähyys
f) ihan kaikki juuri nyt
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti Murmeli

Jos tapan teemumäen ja otan sen videolle, onko se taidetta?
Tottakai on. Saanko keksiä nimen teokselle? Miten olis "Palvelus kansalle" tai joku vastaava.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Murmeli
Jos tapan teemumäen ja otan sen videolle, onko se taidetta?
Tottakai on!

Vie sitten se video vielä Kiasmaan, niin mä maksan ilomielin pääsylipun hinnan sellaista taidetta nähdäkseni. Ja nautin näkemästäni.

ps. oma mielipiteeni Teemu Mäestä aiemmin tässä ketjussa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Heh

Minä taas pidän Teemu Mäkeä ihan hyvänä jätkänä. Se kissan tappaminen oli tietysti aika paha överi, eikä ollenkaan hyväksyttävää, mutta noin muuten kaverin mielipiteet ja asenteet olivat ihan mielenkiintoisia, eivätkä mielestäni ollenkaan niin tyhmiä kun olin kuvitellut.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Mike
Heh

Minä taas pidän Teemu Mäkeä ihan hyvänä jätkänä. Se kissan tappaminen oli tietysti aika paha överi, eikä ollenkaan hyväksyttävää, mutta noin muuten kaverin mielipiteet ja asenteet olivat ihan mielenkiintoisia, eivätkä mielestäni ollenkaan niin tyhmiä kun olin kuvitellut.

Heh vaan

Minä taas olen sitä mieltä, että mulkku on mulkku oli sillä sitten vaikka kuinka fiksuja mielipiteitä. Mulkun asenteista voidaan olla montaa mieltä. Minusta lahtaus ja hanskaus perään kruunasi tämän pervon asennemaailman, joka on sairas, todella sairas.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Riku Riihlahden selostus FA-Cupin finaalissa. Äijä ei tiedä että Ruud Van Nistelrooyn maalin jälkeen fanit huutaa sen nimeä tyyliin RUUUUUD eikä buuaa sille...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti krobbe
Heh vaan

Minä taas olen sitä mieltä, että mulkku on mulkku oli sillä sitten vaikka kuinka fiksuja mielipiteitä. Mulkun asenteista voidaan olla montaa mieltä. Minusta lahtaus ja hanskaus perään kruunasi tämän pervon asennemaailman, joka on sairas, todella sairas.

No tuosta masturbaatiosta kyseisen session yhteydessä en tiennyt mitään ja se on tosiaankin sairasta.
Muuten tykkäsin kaverin kuvituksista. Minäkin pidän siitä, että väkivaltaa ja rumuutta lyödään joka paikkaan, koska ne ovat oikeasti kauniita asioita - siis mielikuvallisesti - ja ennen kaikkea ne ovat kaunistelematonta todellisuutta. Ruma on kaunista.
Kuinka voi nähdä oikeasti jotain todella kaunista ja puhdasta, jollei tiedä tai halua tietää miltä näyttää ruma ja likainen?
 

Kaivanto

Jäsen
Toivottavasti niillä, joilla on energiaa päivitellä, miten maailman virheettömyyteen tuli särö, kun söpö kissa tapettiin, on myös energiaa lukea Teemu Mäen versio asiasta. Laiskoille alla muutama katkelma linkistä (alleviivaus mun).

On aivan yhtä järkyttävää, kun kesämökkinaapuri tunkee kissanpoikaset muovipussiin ja kiinnittää muovipussin Volvon pakoputkeen. Eikö niin?

Viestin lähetti Teemu Mäki
Tapoin erään kissan vuonna 1988, erästä videoteostani varten. (...) Mitään erillistä ”kissantappovideota” ei ole. Puolitoistatuntisesta teoksesta rääkkäyksenä pidetty kissantappokohtaus vie kuusi sekuntia. Teoksessa on siis pääasiassa aivan muuta materiaalia kuin kuvaa kissasta. (...) Teoksen pääteema on väkivalta, yritykseni eritellä sen lukuisia olomuotoja. Teoksessa on kuvaa sodista, sadomasoseksistä, koppikanaloista, nälänhädästä Afrikassa, teurastamoilta, ekologisista katastrofeista ja kaatopaikoilta. Yhtä lailla yritin ottaa mukaan rakenteellisen ja henkisen väkivallan muotoja: poliittista propagandaa, televisiopastoreita ja muuta uskonnollista indoktrinaatiota ja uhkailua, mainoksia ja kuvia sietämättömiin työtehtäviin joutuneista työläisistä, sekä yhteiskunnan ulkopuolelle sysätyistä alkoholisteista.
(...)
Toivon siis, että videoteokseni katsoja järkyttyy kissantappokohtauksen kohdalla loppujen lopuksi ainakin neljä kertaa. Ensin katsoja järkyttyy kissantappokohtauksesta sinällään: ”Miksi tämä kissa tapetaan? Miksi se näytetään minulle? Tämä on ällöttävää nähdä!” Sitten hän järkyttyy tajutessaan kuinka helppo hänen oli viileästi katsoa kissantappokohtausta ennen pitkä kavalkadi ihmisiin ja luontoon kohdistuvaa totaalista riistoa ja laajamittaista murhaamista. Tämä on sitäkin kiusallisempaa, kun huomaa, että kissantappoon syyllistyin vain minä, teoksen tekijä, mutta ihmisten ja luonnon järjestelmälliseen riistoon ja murhaamiseen syyllistyvät myös teokseni katsojat. Seuraavaksi katsoja järkyttyy kuolleen kissa päälle masturboinnista: ”Hyvänen aika, joku sairas vielä näyttää nauttivankin tuosta murhaamisesta!” Sitten katsojan pitäisi havaita, että hän itsekin on syypää lukemattomien elukoiden ja ihmisten kuolemaan ja kärsimykseen – vaikka ei ole sadisti.
(...)
Pärjäisimme aivan hyvin ilman liharuokaa. Itse asiassa tiukan ekologisesti ja kansanterveydellisesti ajatellen lihansyönnistä olisi hyvä luopua. Kun emme kuitenkaan luovu, on syytä tunnustaa, että tapamme eläimiä huviksemme, muun muassa kulinaaristen nautintojen vuoksi. Siksi minun on vaikea ottaa vakavasti niitä lihansyöjiä, jotka ovat kauhistelleet kissantappoa taiteen vuoksi. Katsokaa peiliin, menkää puntariin ja sitten ihan huviksenne vaikka ampumaan hirvi.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Kaivanto
Toivottavasti niillä, joilla on energiaa päivitellä, miten maailman virheettömyyteen tuli särö, kun söpö kissa tapettiin, on myös energiaa lukea Teemu Mäen versio asiasta. Laiskoille alla muutama katkelma linkistä (alleviivaus mun).

On aivan yhtä järkyttävää, kun kesämökkinaapuri tunkee kissanpoikaset muovipussiin ja kiinnittää muovipussin Volvon pakoputkeen. Eikö niin?

Aivan, näinhän se menee. Ympäri maailmaa tapahtuu hirveyksiä. Ihmiset on saatava keinolla millä hyvänsä heräämään näihin kauheuksiin. Jos Mäen käsittämättömän keino herätykseen on jonkun mielestä hyväksyttävä, niin onko seuraava askel se kun tehdään "taidetta" ihmisen surmaamisella tehostettuna esim. ruumiin raiskauksella? Ainahan voi "taideteostaan" sitten puolustella halulla herätellä ihmiskuntaa tajuamaan kauheudet joiden keskellä elämme.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
helvetin labraselkkarit, ei vaan jaksa tehdä, mutta on pakko.
7/15 tehty ja vielä 8 jäljellä...ei saatana, onneksi ei tullut mitään kesätöitäkään niin voi sitten iloisesti tehdä noita koooooko kesän...uuh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös