Joo, itsellä juurikin saman kategorian lääkkeet kyseessä. Näiden oireiden mahdollisista ilmenemisistä löytyy mainintakin siitä A1-arkin kokoisesta tuoteselosteesta, joka nätisti laatikkoon on viikattu, kohdasta "erittäin harvinaiset".
Valittelin näistä joskus lääkärillekin, joka ykskantaan totesi, että "älä unohda ottaa niitä", tottahan tuokin silti, mutta kyllä ihminen hieman moisista oireista pelästyy, kun ne ensimmäisiä kertoja ilmenevät.
Vielä ei vituta mikään, ehkä sitten liigapelien jälkeen.
olisiko mahdollista palauttaa tuo saatanan apinalauma sinne eläintarhaan mistä ovat karanneetkin? Isohko kokoisen kaljupään sanomana tämä ilmeisesti tulkittiin rasistiseksi vihapuheeksi
Vituttaa muutama asia:
Se, että ulkona on ihan vitun liukasta. Pitää kävellä vitun varovasti ettei vedä turvalleen. Opettelisivat hiekottamaan noita teitä. Toinen vitutuksenaihe on SM-liiga ja sen tuomarit.
Juu, kyllähän tosta hiukan haiskahtaa että Johnny B. Goode ei tykkää noista mustista apinoista. Mokomat savimajan asukit, että kehtaavatkin rellestää tuolla tavalla ja häiritä rauhallisen arjalaisen päivää. Sympatiahalit sinne....
Kai aikuinen osaa asiansa ilmaista kuitenkin ilman loukkaavia nimityksiä mistään ihmisryhmästä. Ellei osaa, on aika turha itkeä seuraamuksista, vaikka muuten vitutuksesi olisikin aivan aiheellista.Kyllä minä räkä poskella määkiviä vittumarkoja rakastan aivan tasavertaisesti, ihonväristä tahi etnisestä taustasta riippumatta. Se seikka, että enemmistö vähemmistöjen teineistä toteuttaa em. käyttäytymismallia, ei taas ole millään muodoin minun vikani.
Vituttaa suomalaiset aikuiset, avuttomat rääpäleet, jotka kehtaavat itkeä jostain lumesta ja liukkaudesta.
Tämä. On se kumma juttu kun arktisilla leveysasteilla on lunta ja jäätä.
Vituttaa suomalaiset aikuiset, avuttomat rääpäleet, jotka kehtaavat itkeä jostain lumesta ja liukkaudesta.
Kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista päätellen vaikutat ihan älykkäältä ja sympaattiselta aikuiselta suomalaiselta mieheltä. Ihan täytyy olla ylpeä lajitoverista ja vetää nuo aiemmat ennakkoluulot pois.Kyllä minä räkä poskella määkiviä vittumarkoja rakastan aivan tasavertaisesti
Jatkoajan miljonäärit, tukekaa ahkeraa mutta pienituloista opiskelijaperheenisää!
Edit. Yhtä luottokorttia on maksettu vuosikausia pois ja toinen on tapissa. Enempää ei kiinnosta ottaa.
Vituttaa kun olin kävelemässä jääkaapille hakemaan 2pv siellä ollutta avaamatonta limupulloa, mutta siskoni oli eilen illalla vienyt sen eikä ollut laittanut takaisin, joten nyt se on sitten lämmintä kuraa.