Hienoahan se on että Kimi palasi, mut ei ketään oikeesti noin paljon kiinnosta.
Miksi sitten Kimi-jutut ovat kaikista luetuimpia urheilujuttuja?
Hienoahan se on että Kimi palasi, mut ei ketään oikeesti noin paljon kiinnosta.
Joo, ok, aukioloajat oli mun moka. Mutta entäs laskutuksen virheet, ne myös? Ja kerrotko vielä, että miten juuri minulta ei voi muuta odottaakkaan? Ymmärrän kyllä että kerhon miehenä on antipatioita, mutta joku roti..Miten musta tuntuu, että syytät nyt Soneraa omasta mokastasi? Voiko sulta toisaalta muuta odottaakaan. Vituttaa kaiken maailman pahvipäät.
Kyllä ne on nörttien juttuja vieläkin. Yhteiskunta on pahasti nörtistynyt. Minulla on papan vanha (olisiko 32-tuumainen) kuvaputkitelevisio käytössä eikä ole edes harkinnassa mikään lätty-tv. Ihan hyvin näkyy kuvaputkestakin vittu-tv:t.Noi littanat telkkarit eivät vissiinkään ole enää nyt vuonna 2012 vain nörttien juttuja. Vaikka kyllähän ne vanhat kuvaputkiset olivat paljon tyylikkäämpiä kuin nämä jotkut saamarin scifi-telkut.
Vetihän hiljaiseksi tämä sinun viesti. Ei lisää uskoa tulevaisuuteen tämmöinen.
Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä siellä on yöllä tapahtunut, kun illalla rengas oli vielä täysi ja aamulla aivan tyhjä. Saatanan saatana sentään.
Kauppareissu jäi sitten tekemättä, kun ainut asia jonka tein autolla oli renkaan vaihto. Saatanan saatana kun joutuu tuolla kylmässä noita renkaita vaihtamaan. Vittu, en halua edes ajatella paljon uudet talvirenkaat maksavat. Maksaisikohan kela mulle lisää opintotukea tältä kuulta, jos sanon joutuneeni ostamaan uudet renkaat pirssiin?
Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä siellä on yöllä tapahtunut, kun illalla rengas oli vielä täysi ja aamulla aivan tyhjä. Saatanan saatana sentään.
Jumalauta, että rauhoitti! Ollut nyt yskä päällä (enemmän ja vähemmän) n. 8 viikkoa ja olen ollut jo varma keuhkosyövästä. Kyllähän sinne vastaanotolle on kaiketi vielä mentävä vaikkei muita oireita olekaan, eikä yleensä ole edes kipeäolo. Alkoi mukavasti ilmeisesti keuhkokuumeena 8 viikkoa sitten. Kolme vuorokautta putkeen nukkumatta ja syömättä vain yskien kuumehorkassa. Lopulta yskösten mukana tuli jo verta. Antibiootit on syöty ja kortisooniakin vedetty, mutta edelleen tuo yskä on etenkin aamuisin. Muutoin kaikki ok ja kolmenviikon työkeikkakin tuli välissä vedettyä. Keuhkokuva pelottaa.
Luulin itseäni sen verran suvaitsevaiseksi, ettei erilaiset Fb-päivitykset mua ala ahdistaa, mutta nyt alkaa tulla raja vastaan. Joillakin on kavereina vauvansa scheissen väriä kuvailevia tuoreita äitejä, mulla taas joku fakin koirafanaatikko. Jumankauta kun on hassuja koiran ilmeitä ja sitten jotain nälkiintyneitä koiria nyyh nyyh ja sitten taas on lenkitetty koiraa. Puuttuu enää ne paska-analyysit. Koirista saa pitää, niistä saa kertoa ja välillä hehkuttaakin, kuten lapsistaan, harrastuksistaan tai mistä nyt vain, mutta ohan tää jo ihme menoa! Luovun kohta periaatteestani ja piilotan tuon naisen statuksen. Sela.
Mulla on paremmat kaverit kuin sulla. Vituttaako?Luulin itseäni sen verran suvaitsevaiseksi, ettei erilaiset Fb-päivitykset mua ala ahdistaa, mutta nyt alkaa tulla raja vastaan.
Vituttaa flunssa. Maanantaina alkoi ja 38 asteen kuumeella on menty jo 2 päivää. Kurkku aivan saatanan kipeä ja yskä estää nukkumisen jo toisena yönä peräkkäin.
Juu, näinhän tuo on. Olen vain yrittänyt olla tuolla sillä periatteella, että jokainen on se mitä on ja minä kestän sen enkä vikise, mutta eipä tuota aikuisen ihmisen lemmikkispämmiä meinaa jaksaa. En ole täällä blokannut ketään enkä sitä ole kokenut tarpeelliseksi aiemmin Facebookissakaan, mutta eka kerran tuntui siltä, että voisin tuon jannuttaren piilottaa. Miksei siksikin, kun en tyyppiä moneen vuoteen ole nähnyt edes.Mulla on paremmat kaverit kuin sulla. Vituttaako?
Yritän vain vihjailla, että vakka kantensa valitsee. Jos sosiaalinen media ahdistaa, sen saa kiinni.
Minullakin nyt melkein viikko flunssaa takana ja nyt on toinen päivä putkeen kuumeisena. Saatanan huonosti nukkunut koko viikon kun pitää vähän väliä nousta ylös kakomaan. Ei näköjään ollut influenssarokotteestakaan apua tänä talvena.
No jos ihan totta puhutaan, piti laittaa pari kukkahattutätiä väliaikaisesti blokkiin itsekin. Ihan kaikkia mielenkiintoisia lehtiartikkeleita ei ehkä kannattaisi jakaa fb:ssä. Kai se oli vaan sitä, kun olivat molemmat juuri porsineet, niin niillä oli 24/7 aikaa notkua netissä. Ja muutenkin tylsää.Juu, näinhän tuo on. Olen vain yrittänyt olla tuolla sillä periatteella, että jokainen on se mitä on ja minä kestän sen enkä vikise, mutta eipä tuota aikuisen ihmisen lemmikkispämmiä meinaa jaksaa. En ole täällä blokannut ketään enkä sitä ole kokenut tarpeelliseksi aiemmin Facebookissakaan, mutta eka kerran tuntui siltä, että voisin tuon jannuttaren piilottaa. Miksei siksikin, kun en tyyppiä moneen vuoteen ole nähnyt edes.