Vitutusketju

  • 10 584 413
  • 56 161

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Fuck the mainostelevisio!

Saatana laittoivat Ayrton Senna-dokumentin maksulliseksi. Jonkun perkeleen brittihuoran haastattelu nähdään parhaaseen katseluaikaan analogisella, mutta Senna-dokumenttia ei!
Voi jumalauta Päiviö Pyysalo ja kumppanit! Mistä sais ostaa "Ime Jörriä Saukkonen ja muu Mainostelevisio"- T-paitoja?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannettava meni sitten hajalle, tai ei osoittanut mitään elonmerkkejä, ei vaikka kaikki poppakonstit on kokeiltu ja käytetty. No takuuhan on voimassa, eli ei siinä mielessä mitään hätää, mutta koneellahan oli opiskeluun liittyvä case-työ ja tärkeitä muistiinpanoja, joita olisi tarvittu nyt, eikä muutaman viikon päästä, että vituttaako? Auttaisikohan ongelmaan koneen viskaaminen ikkunasta pihalle?

Edit: ja lisätään vielä sekin, että pöytäkoneen näppäimistön, jolla juuri kirjoitan v-näppäin toimii heikohkosti ja satunnaisesti.

Nuuskakin loppui, nyyh.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa punaiset päivät. Sen kerran, kun on hyvä draivi päällä, niin eikös daamilla ole sisäänastumiskielto.. Jos haluaa katsella asian hyviä puolia, ei tarvinnut tehdä itse mitään ja imurikin toimii. Mutta silti, ihan pikkusen vituttaa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa punaiset päivät. Sen kerran, kun on hyvä draivi päällä, niin eikös daamilla ole sisäänastumiskielto..

Jaa, minä taas olen kuullut jopa kahden eri daamin suusta että kyseessä on lähinnä vain tekosyy. Päinvastoin, tiedän jopa pari tapausta jotka ovat erityisen himoissaan juuri näillä "hulluilla päivillä". Vissiin vähän sama kuin miehillä krapula. Päätä särkee, vatsassa kiertää, olo on kurja mutta kyllä panettaa.

nimim. kylpyhuone on olemassa ja lakanatkin saa tarvittaessa pestyä.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Carlos
Jaa, minä taas olen kuullut jopa kahden eri daamin suusta että kyseessä on lähinnä vain tekosyy. Päinvastoin, tiedän jopa pari tapausta jotka ovat erityisen himoissaan juuri näillä "hulluilla päivillä". Vissiin vähän sama kuin miehillä krapula. Päätä särkee, vatsassa kiertää, olo on kurja mutta kyllä panettaa.

nimim. kylpyhuone on olemassa ja lakanatkin saa tarvittaessa pestyä.

Tämä pitää paikkaansa. Itse asiassa siinä tulee vielä lisäksi sellainen kunnon irstailumeininki päälle, kun touhuaa.

Itse aiheeseen, vituttaa tällä hetkellä se, että olen buukannut itselle aivan liikaa tekemistä seuraavaksi kolmeksi viikoksi. Pitäisi osata sanoa joskus 'ei'.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Carlos
Jaa, minä taas olen kuullut jopa kahden eri daamin suusta että kyseessä on lähinnä vain tekosyy. Päinvastoin, tiedän jopa pari tapausta jotka ovat erityisen himoissaan juuri näillä "hulluilla päivillä". Vissiin vähän sama kuin miehillä krapula. Päätä särkee, vatsassa kiertää, olo on kurja mutta kyllä panettaa.

nimim. kylpyhuone on olemassa ja lakanatkin saa tarvittaessa pestyä.

Heh, kiitos tästä brotha Carlos =)

Kun asiaa tarkemmin ajattelee (ja tässä ohessa kun katsoo peiliin), pidän tätä jopa todennäköisenä... Piristipä päivää taas kummasti.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Jaa, minä taas olen kuullut jopa kahden eri daamin suusta että kyseessä on lähinnä vain tekosyy. Päinvastoin, tiedän jopa pari tapausta jotka ovat erityisen himoissaan juuri näillä "hulluilla päivillä". Vissiin vähän sama kuin miehillä krapula. Päätä särkee, vatsassa kiertää, olo on kurja mutta kyllä panettaa.

nimim. kylpyhuone on olemassa ja lakanatkin saa tarvittaessa pestyä.
Tuokin kyllä vaihtelee pirusti vuotopäivästä riippuen. Parin ensimmäisen päivän tulva-vaiheessa kun meinaa tulla oksut jos joku koskee kaulan ja polvien väliseen alueeseen, ei tulisi mieleenkään päästää ketään kasvapersettä ronkkimaan mihinkään aukkoon. Sen jälkeen asia on ihan suht siedettävää. Ei kivaa, mutta kyllähän sitä säälistä voi antaa:) Toisaalta vielä kuukautisten aikana ei "kostu" samalla lailla kun muuten ja veri ei toimi liukasteena, joten ilman eri apuvälineitä toimitus on aika kivulias.

Miksi muuten naisten pitäisi olla "aina valmiina", kuukautisista ja muista huolimatta?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy

Miksi muuten naisten pitäisi olla "aina valmiina", kuukautisista ja muista huolimatta?

Siksi koska seksi perustuu kahden ihmisen väliseen herkkään ja intiimiin vuorovaikutukseen, joka puolestaan toimiii niin, että nainen on valmis silloin kuin mies haluaa. Mitäs ihmettelemistä tässä on?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Ei kivaa, mutta kyllähän sitä säälistä voi antaa:)
Ei pärkkeles, eikös tuon nyt pitäisi olla aina kiva harrastus ja silloin kun se ei sitä ole, silloin ei kannata harrastaa. Ketjun aiheeseen liittyen, eikös se takuulla vituttaisi kaikkia, jos näistäkin harrasteista saadaan epämiellyttäviä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Siksi koska seksi perustuu kahden ihmisen väliseen herkkään ja intiimiin vuorovaikutukseen, joka puolestaan toimiii niin, että nainen on valmis silloin kuin mies haluaa. Mitäs ihmettelemistä tässä on?
Thänk gaad ne tutkija-heput on kehittänyt tekniikkaa, jolla kaksi naarasta voi saada jälkeläisiä keskenään. Onko se oikeasti niin pirun kiihottavaa ja kivaa tökkiä sitä veristä aukkoa? Sehän on ihan yhtä kiihottava kuin pesemätön, smegmainen penis. Hei haloo...

Ketjun aiheeseen liittyen voisin kirota aivan turhaa excelin käyttöopetusta ja aikuiskoulutusmessuja Helsingin rautatieasemalla, johon lopauduin mennä esittelemään koulua. Blääh. Pääkin särkee.
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Ei pärkkeles, eikös tuon nyt pitäisi olla aina kiva harrastus ja silloin kun se ei sitä ole, silloin ei kannata harrastaa. Ketjun aiheeseen liittyen, eikös se takuulla vituttaisi kaikkia, jos näistäkin harrasteista saadaan epämiellyttäviä.
Voi jos tietäisit, kuinka usein naiset antaa säälistä, kun ei sitä marinaa jaksa kuunnella.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
vitun vittu anaali saatana paska kyrpä perkele....

lehtipalkkio ei tullu tilille, joten viikonloppu istutaan kiltisti kotona ja juodaan vettä....lisäksi vielä yksin kun perkele kävi niin ihana tuuri että kauniimpi puolisko sairastui eikä 220km junamatka hyvää tekis...
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Pikku Myy
Voi jos tietäisit, kuinka usein naiset antaa säälistä, kun ei sitä marinaa jaksa kuunnella.

No sittenhän se on yhteisen hyvän puolesta ja kaikki ovat tyytyväisiä. Hyvä niin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Pikku Myy
Voi jos tietäisit, kuinka usein naiset antaa säälistä, kun ei sitä marinaa jaksa kuunnella.

Tosimies ei vastaanota mitään säälistä annettua. Toisaalta on kysyttävä, kuinka säälittävä onkaan mies, jolle mieluummin annetaan kuin edes yritetään selittää, miksei nyt anneta?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana nyt alkaa näyttää siltä, että kohta menee kaikki vituiks. Siis aivan kaikki. Voi vitun vittu.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ulkomaalaiset mieslääkärit jotka suhtautuvat naisiin niin hemmetin alentuvasti. Helvetin rättipäälekurit!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gellner
Vituttaa ulkomaalaiset mieslääkärit jotka suhtautuvat naisiin niin hemmetin alentuvasti. Helvetin rättipäälekurit!

Sehän on vaan kulttuuri sidonnaista, et kai ole rasisti?

Muslimeja ja muita vastaan mielipiteet ovat syntiä, mutta meidän kristin uskoa vastustavat mielipiteet ovat vain hauskoja, niitä ei tarvitse loukkaavina pitää, edes palstalla, toisin kuin allahia vastustavia kommentteja, ne kun ovat rasistisia, yleistä, ymmärrän.

Itseni leikkasi peijasrekolassa Iranilainen lääkäri, ja hän hoiti työnsä loistavasti, kiitos.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
Vituttaa ulkomaalaiset mieslääkärit jotka suhtautuvat naisiin niin hemmetin alentuvasti.

No mutta eikös se ole hienoa että ainakin kohdellaan nöyryydellä? Paljon enemmän meikäläistä ainakin keljuttaisi jos kohdeltaisiin alentavasti.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
No mutta eikös se ole hienoa että ainakin kohdellaan nöyryydellä? Paljon enemmän meikäläistä ainakin keljuttaisi jos kohdeltaisiin alentavasti.

Heh, et varmasti huomannut pointtia, mutta erinäiset tyhmät saattavat suhtautua naisiin halventavasti, ei nöyryydellä. Tähän en usko, vaan uskon, että tiedät mistä puhut ja olen samaa mieltä kanssasi.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tatzka
Heh, et varmasti huomannut pointtia, mutta erinäiset tyhmät saattavat suhtautua naisiin halventavasti, ei nöyryydellä.

Niin, siis lähinnä yritin vääntää vitsiä tuosta (ilmeisesti) pienestä typosta. Gellner varmaan tarkoitti että lekurit suhtautuvat alentavasti, vaikka kirjoittikin alentuvasti. Tai sitten ymmärsin jutun totaalisen väärin. :-)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Niin, siis lähinnä yritin vääntää vitsiä tuosta (ilmeisesti) pienestä typosta. Gellner varmaan tarkoitti että lekurit suhtautuvat alentavasti, vaikka kirjoittikin alentuvasti. Tai sitten ymmärsin jutun totaalisen väärin. :-)

No ymmärsin toki jutun, mutten mitenkään halua dissata kaikkia leuireja, joita kohdalleni on osunut. Et ymmärtänyt väärin. Vitisä yliritin vääntää, mutta totuuttakin oli iinä mukana paljon.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Talkoot

Tiedä sitten kuuluuko tämä vitutus- vai onnellisuusketjuun, mutta neljän tunnin päästä pitäisi olla tikkana haravoimassa jotain saatanan pihoja pitkin maita ja mantuja. Ei naurata mua nyt.

Pitäkää talkoonne perkeleet, minä nukun nyt ja häpeän loppuvuoden.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Niin, siis lähinnä yritin vääntää vitsiä tuosta (ilmeisesti) pienestä typosta. Gellner varmaan tarkoitti että lekurit suhtautuvat alentavasti, vaikka kirjoittikin alentuvasti. Tai sitten ymmärsin jutun totaalisen väärin. :-)

Hehheehh, pieni typohan sinne pääsi livahtamaan. Niin, sitä tarkoitin että vituttaa se miten ulkomaalaislääkärit kohtelevat naisia. Kohtelu on niin hemmetin ylimielistä ja lääkäristä pois lähtiessä olo on kurja. Rasistina en ole itseäni aikaisemmin pitänyt, mutta nyt kun on kokemusta kahdesta ulkomaalaislääkäristä, ja molemmat käyttäytyivät suorastaan törkeästi, niin väkisinhän sitä tulee leimattua kaikki ulkomaalaislekurit. Minun mielestäni lääkärin tehtäviin ei tietynlainen vihjailu potilaille.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
YLE Suomi ei toimi
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
If it's sharp, if it cuts - enjoy youurself
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös