Mainos

Vitutusketju

• 10 704 967
  • 56 261

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ottaa kyllä päähän kun yrität järjestää jotain niin ihmiset eivät vastaa pääsevätkö paikalle vai eivät. "Mää en tiedä vielä onko mulla silloin jotain...ehkä ehkä". No perkele päätät että tulet silloin paikalle niin homma on selvä. Näköjään hyvin vaikeaa lyödä asioita lukkoon pari viikkoa aikasemmin. Ottaa kalenterin käteen ja merkkaa siihen.
Mä olen meidän firmassa sen vitun "klubin" pj joka järjestää kaikenlaista tapahtumaa. Luojan kiitos vuoden vaihteessa sekin loppuu - huh.

Noh. Viikon päästä perjantaina lähdetään tuohon Hgin edustalle hiukan veneilemään, Gula Villaniin syömään yms. Ja voihan helvetti sentään kun ilmoittautumisdeadlinen jälkeen alkaa peruutuksia tippumaan. Pääsymaksu toki veloitetaan silti, mutta kauhean kiva ilmoittaa jatkuvasti laivalle + ravintolaan että osallistujamäärä sen kun putoaa...alkuun oli 45 ihmistä, sitte 43, 40...nyt enää jotain 35. Paskaa.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tuli sitten eilen käytyä esimies-alaiskeskustelu esimiehen kanssa.

Ihan uskomatonta paskaa tuli kuunneltua yli tunti ilman että itse saa suuremmin vaikuttaa asioihin. Ja hauskinta oli kuulla syytöksiä asioista joista edellisessä - vuosi sitten käydyssä - keskustelussa oli puhuttu ja joita en ennen tuota ollut tehnyt enkä tässä vuoden aikanakaan. Vituttaa myös että meikäläisen pari kertaa aamuvuorossa tapahtuneeseen torkkumiseen tarvitsi puuttua kun osastolla on kavereita jotka menevät yövuoron alussa nukkumaan ja heräävät hiukan ennen vuoron vaihtoa tekemättä yhtään mitään.

Myös ns. henkilökohtainen pisteytys vituttaa, vaikka ne eivät vaikutakaan palkkaan niin voisi ne silti toteuttaa oikeudenmukaisesti ja valmiin taulukon mukaisesti. Meikäläisen osaamistaso on kuulemma normaalia, taidan jättää vastaamatta ensi kerralla kun töistä soitetaan ja kysytään jotain. Tai tarttee kysyä esimieheltä neuvoa, sieltä kun saa aina niin tietäviä ja osaavia vastauksia...

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Piti taas vetää. Perkele, mikä kankkunen putkahti tälle päivälle. Ei tässä onneksi enää ole kuin 1 h 40 min jäljellä ennen päivätaukoa. Taidan ottaa päikkärit.
Onneksi on sentään välttynyt liian pahalta dorkailulta.
Mitä nyt tyttöset, eilen vielä tuntemattomat sellaiset, naureskelivat yöllisille touhuille.
Lonkerokin on loppu.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tällä kertaa lätkäkausi kesti yhden vaihdon, polvi klesaksi ja kausi pakettiin.
Vituttaa kuin teinityttöä jolla on menkat myöhässä

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tällä kertaa lätkäkausi kesti yhden vaihdon, polvi klesaksi ja kausi pakettiin.
Vituttaa kuin teinityttöä jolla on menkat myöhässä
No voi vittu. Mites mopoilut?

Mulla meni eilen takareisi futiksessa, saikkua tiistaihin saakka ja alkuun parin viikon urheilutauko. Kuvauksiin huomenna, kahtotaan löytyykö jotain yllättävää. Aika kireänä on, ei paljon kakille taivu.

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa HJK-Schalke -pelin selostuksen puolueellisuus, saakeli jos olisin Klubin puolella olisin varmaan ihan paikan päällä. Maajoukkuepeleissä sen ymmärtää, että selostaja on aina Suomen puolella, mutta nämä on perkele seurajoukkueita...

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Vituttaa HJK-Schalke -pelin selostuksen puolueellisuus, saakeli jos olisin Klubin puolella olisin varmaan ihan paikan päällä. Maajoukkuepeleissä sen ymmärtää, että selostaja on aina Suomen puolella, mutta nämä on perkele seurajoukkueita...

Ensinnäkin tämä selostus voisi olla puolueellisempaa ja toiseksi en ymmärrä sellaisia, jotka eivät toivo suomalaisen joukkueen pääsevän eteenpäin europeleissä. Eli Ennekari, annahan paukkua vaan!

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensinnäkin tämä selostus voisi olla puolueellisempaa ja toiseksi en ymmärrä sellaisia, jotka eivät toivo suomalaisen joukkueen pääsevän eteenpäin europeleissä. Eli Ennekari, annahan paukkua vaan!
Niin kuin sanoin, jos kyseessä olisi maajoukkue se olisi täysin eri asia. En minä kannusta Jokereitakaan heidän omissa europeleissään.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Niin kuin sanoin, jos kyseessä olisi maajoukkue se olisi täysin eri asia. En minä kannusta Jokereitakaan heidän omissa europeleissään.

Ei kuulu sinänsä tähän ketjuun, mutta kerrankin oikean asenteen tynkää! Monesti HIFK-kannattajat unohtavat että heilläkin on jalkapallojoukkue, ja sen sijaan huor... kannattavat jalkapallossa Klubia, mikä on valitettavaa.

Mutta kyllä minä toivon täydellä sydämmellä Klubin jatkopaikkaa, koska se veisi kokonaisuutenaa suomalaista jalkapalloa älyttömästi eteenpäin, myöskin vaikka HIFK:n futisjengiä.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mutta kyllä minä toivon täydellä sydämmellä Klubin jatkopaikkaa, koska se veisi kokonaisuutenaa suomalaista jalkapalloa älyttömästi eteenpäin, myöskin vaikka HIFK:n futisjengiä.

Tätä minä haen takaa. Jääkiekko ei käy vertauskuvaksi, koska kaikilla suomalaisilla jengeillä on mahdollisuus menestyä, mutta jalkapallossa on vain tämä yksi, joka voi haastaa näitä isompia seuroja.

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:D

Ei vittu voi kuin nauraa tällasille.
Huikeaa FF2-tason argumentointia, vituttaa tälläset. Kuten myös klubihuoraavat IFK-fanit kun oma jengi pelaa Ykkösessä. Ilmeisesti jos tie vie joskus Mestikseen kiekon puolella, käy samoin ja porukka siirtyy Jokerileiriin. Erään viisaan miehen sanoin, "elämänsä aikana voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä joukkuetta".

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Huikeaa FF2-tason argumentointia, vituttaa tälläset. Kuten myös klubihuoraavat IFK-fanit kun oma jengi pelaa Ykkösessä. Ilmeisesti jos tie vie joskus Mestikseen kiekon puolella, käy samoin ja porukka siirtyy Jokerileiriin. Erään viisaan miehen sanoin, "elämänsä aikana voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä joukkuetta".

Huono päivä? Jatketaan ff2-tasoista. Oikeaan aikaan tulit kertomaan että vituttaa kun suomalainen jalkapallojoukkue pärjää.

e. *

Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:D Huono päivä? Jatketaan ff2-tasoista. Oikeaan aikaan tulit kertomaan että vituttaa kun suomalainen jalkapallojoukkue pärjää.
No on itse asiassa huono päivä ja pahoittelut näistä. Kyllähän tämä vie Suomen jalkapalloa kokonaisuutena eteenpäin ja rahaa ja kokemusta tulee mutta ei se silti minua saa toivomaan Klubin menestystä. Rakas vihollinen siinä missä Jokeritkin.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
No on itse asiassa huono päivä ja pahoittelut näistä. Kyllähän tämä vie Suomen jalkapalloa kokonaisuutena eteenpäin ja rahaa ja kokemusta tulee mutta ei se silti minua saa toivomaan Klubin menestystä. Rakas vihollinen siinä missä Jokeritkin.

Eipä mitään. Tunteella heitin kun "väärin vitutettu".

Huomenna parempi päivä!

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monesti HIFK-kannattajat unohtavat että heilläkin on jalkapallojoukkue, ja sen sijaan huor... kannattavat jalkapallossa Klubia, mikä on valitettavaa.

Kuten myös klubihuoraavat IFK-fanit kun oma jengi pelaa Ykkösessä. Ilmeisesti jos tie vie joskus Mestikseen kiekon puolella, käy samoin ja porukka siirtyy Jokerileiriin.

Mutta mitäs jos on IFK:n fani lätkässä, mutta junnuna pelannut vaikka kymmenen vuotta futista Klubissa? Onko se pahaakin huoraamista? Pitää muistaa, että stadissa noita futisjengejä kuitenkin on missä pelata ja kiekkojengit on sitten erikseen.

Kuten tuolla muun urheilun puolellakin juuri kirjoitin, Klubin menestys on hienoa, mutta ei minusta koskaan heidän fania tule koska olen kuitenkin täysin eri helsinkiläisjoukkueen kasvatti. Ja se jengini ei muuten ole myöskään HIFK, eli en pätkääkään allekirjoita tuota kommenttia että minun pitäisi IFK:n kiekkoseuran fanina fanittaa HIFK:ta futiksessakin. Olen kiekossa IFK:n fani, mutta futiksessa sekin on silmissäni vain paikalliskilpailija muiden joukossa. Ei herätä juuri minkäänlaisia tunteita, ei Ykkösessä eikä Veikkausliigassa.

Mutta joo, vaikka en fani olekaan, silti Klubia tulee luonnollisesti stadilaisena futista seuraavana kaverina seurattua todella paljon. En minä silti heidän mestaruuksiaan juhli vaikka saatankin toivoa että sen mestaruuden vievät ja sitä kautta puskevat omaa toimintaansa ja vaikka koko sarjaa osaltaan eteenpäin.

Yllättävän moni tuntui kieltämättä nyt heräävän Klubin toimintaan, live-seurannan perusteella monelle eka matsi mitä oli jengiltä koskaan, tai ainakaan muutamaan vuoteen nähnyt. Mutta mikäs siinä.

Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Ei kuulu sinänsä tähän ketjuun, mutta kerrankin oikean asenteen tynkää! Monesti HIFK-kannattajat unohtavat että heilläkin on jalkapallojoukkue, ja sen sijaan huor... kannattavat jalkapallossa Klubia, mikä on valitettavaa.

Oliko tämä tosissaan kirjoitettu? Olisiko minun pitänyt kannattaa FC Jokereita sillon muinoin, kun nyt kuitenkin sattui olemaan sama nimi kuin kannattamallani jääkiekkojengillä? Tai jos kannattaa TPS:aa, pitääkö sitä kannustaa niin jääkiekossa, jalkapallossa, salibandyssa kuin keilauksessakin? Aika ahdasta ajattelua jos minulta kysytään.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vähän jälkijättöisesti tulee, mutta nyt vasta luin tekstin...

Eli tuo Paula Kokkosen "väläytys", että olutta ja muita alkoholituotteita ei myytäisi enää lätkämatseissa. Siis vittu mitä skeidaa. Tyyppi itse varmaan koskaan peleissä käynyt, joten ei näytä tietävän, että se on oikeasti ihan luonnollinen juttu nauttia olut tai pari pelissä, jos niin haluaa. Ei siellä mitään rapajuomista harrasteta. Ne paikat on ihan muita kun jäähalleja. Varsinkin lauantain kotipelissä on mukavaa tulla hallille hetki ennen, ja nauttia olut siinä. Kuuluu hommaan. Tietenkään en sitä tee silloin kun autolla tulen, mutta julkisilla tulon jälkeen kyllä.

Huoh. Vituttaa että edes julkastaan tollasia juttuja.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Oliko tämä tosissaan kirjoitettu? Olisiko minun pitänyt kannattaa FC Jokereita sillon muinoin, kun nyt kuitenkin sattui olemaan sama nimi kuin kannattamallani jääkiekkojengillä? Tai jos kannattaa TPS:aa, pitääkö sitä kannustaa niin jääkiekossa, jalkapallossa, salibandyssa kuin keilauksessakin? Aika ahdasta ajattelua jos minulta kysytään.

Tottakai saa kannattaa pelkkää yhtä joukkuetta, mutta yleisesti näkisin enemmän puhdasta seuraan, eikä pelkästään yksittäiseen joukkueeseen kohdistuvaa rakkautta Ruotsin malliin myöskin Suomessa.

Ja mielestäni on erikoista jos joku kannattaa lätkässä Tepsiä ja futiksessa Interiä. Ei tarvitse toki "kannustaa" jos laji ei kiinnosta.

terv. nimimerkki "Kävisin Jokereiden jalkapallojoukkueen peleissä jos niitä olisi."

RDivis

Jäsen

Vitun huono vertaus tuo lätkäsetti. Moni seura pystyy mahd europeleissä kamppailemaan ilman, että sillä on sen suurempaa impaktia muuhun lajiin liittyvään.

HJK menestys nostaa koko lajin ja liigan profiilia Suomessa. Voisi näin monen polun kautta olla tulevaisuudessa paremmat puitteet sille HIFK Futis puolellekkin, mutta sokeutta on monenlaista.

Ja kyllä ajattelisin lajin nykytilanteesssa supporttaavani Honkaa, Interiä tai jopa sitä HIFK Fotbölliä jos osat vaihtuisivat.

tutzba

Jäsen
näkisin enemmän puhdasta seuraan, eikä pelkästään yksittäiseen joukkueeseen kohdistuvaa rakkautta Ruotsin malliin myöskin Suomessa.

Suomessa ei ole tuollaista lutuuria samaa nimeä käyttävien seurojen välillä. Ainakaan käsittääkseni. Esimerkkinä nyt vaikkapa jalkapallo-TPS ja jääkiekko-TPS. Eipä taida sillä suunnalla olla paljoakaan yhteistyötä tai perheellisyyttä. Mieleen tulee ainoastaan se, että eikös futis-TPS siirtänyt ottelunsa alkamisajankohtaa myöhemmäksi jonkun kendo-TPS:n pleijarimatsin takia mestaruuskaudella? Tai no saan oikeastaan yhdellä sanalla tuhottua puheet TPS:n yhteistyöstä: logopelleily.

Mitäs muita näitä on. Tampereella Ilves molemmissa lajeissa, ei varmaankaan tehdä yhteistyötä. Valkeakoskella Haka jalkapallossa että hiihdossa, nehän suunnilleen vihaavat toisiaan. No sitten aikoinaan FC&HC Jokerit, tarviiko siitä edes puhua? HIFK lienee ainoa seura, jolla on ns. uskolliset fanit. Jääpallo, jääkiekko ja jalkapallo, eikös Stadin Kingit aika hyvin käy kaikissa matseissa?

Mutta itse en näe sitä ollenkaan pahana, jos jääkiekossa kannatat Jokereita ja jalkapallossa HIFKiä. Eri lajit, ei lasketa. Vähän kuin eri kaupunki tai eri maa, ei silloinkaan lasketa.

Edit: Loistava teksti kirjoittajalta dynamo68 tuossa alla.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tottakai saa kannattaa pelkkää yhtä joukkuetta, mutta yleisesti näkisin enemmän puhdasta seuraan, eikä pelkästään yksittäiseen joukkueeseen kohdistuvaa rakkautta Ruotsin malliin myöskin Suomessa.

Ja mielestäni on erikoista jos joku kannattaa lätkässä Tepsiä ja futiksessa Interiä. Ei tarvitse toki "kannustaa" jos laji ei kiinnosta.

terv. nimimerkki "Kävisin Jokereiden jalkapallojoukkueen peleissä jos niitä olisi."

No voihan sen ajatella näinkin, että helvetin moni PK-35:n kannattaja vihaa Jokereita yli kaiken, vaikka Jokerit oli seuran nimi jossain vaiheessa. Ja kuka sen on määrittelemään mitä seuraa tai joukkuetta rakastaa.

On helvetinmoista tyhmyyttä määritellä mitä saa rakastaa tai kannustaa pelkän nimen perusteella. Tuskin sinullakaan tunneside syntyi sanaan Jokerit vaan se perustui tunne-elämykseen seurasta. Voihan se nimittäin olla, että joku pelasi lätkää Tepsissä mutta ei mahtunut futiksessa Tepsin junnuihin ja meni Interiin, jota kautta rakkaus siihen paitaan syttyi. Silloinko pitää kannustaa Tutoa jos Interillä ei ole lätkäjengiä?

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Täältä tunnustautuu yksi erikoinen tapaus.

Asia ei mielestäni ole niin yksioikoinen. Jääkiekko on minulle tullut aina ykköslajina ja TPS on ollut penskasta asti se oma joukkue, jonka menestystä seuraamalla olen lajiin tutustunut. Toisaalta jalkapallosta kiinnostuin paljon vanhempana, ja jostain syystä aloitin seuraamisen niin sanotusti Interin "kautta", eli rupesin ensisijaisesti käymään Interin peleissä ja oli paljon kiinnostuneempi Interin menestyksestä kuin esim. tepsin. Tästä seurasi väistämättä se, että Interistä muotoutui itselleni se joukkue mitä aloin tosissaan kannattamaan. TPS jalkapallossa (uskomatonta kyllä) ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita, vaan olen täysverinen interisti.

Edit. Ja kuten tutzba tuossa kirjoitti, niin aika vähän näillä joukkueilla on minkäänlaista konkreettista yhteistyötä. Nimi vain on TPS.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vaikka itse kannatankin Veikkausliigassa KuPSia niin jännitin kyllä sormet valkeina HJK:n puolesta äskeisessä matsissa ja olen iloinen heidän voitostaan. Kyseessä oli mielestäni koko Suomen jalkapalloilun voitto pitkässä juoksussa. Antaa kovasti uskoa, että kaikki on mahdollista.

Toki Veikkausliigassa KuPS:n ja HJK:n kohdatessa kannatan omaa seuraa, mutta europelit ovat ainakin omassa mielessäni eri asia. Asia olisi toki toinen jos KuPS ja HJK pelaisivat molemmat Eurooppaliigan lohkovaiheessa samassa lohkossa..=)

Hyvä HJK ja kiitos hienosta pelistä.

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Ilmeisesti mäkin olen väärinkannattaja, kun kiekossa IFK on ykkönen ja futiksessa HJK. Silloin kun aikanaan muksuna ekaa kertaa nappiksia pistin jalkaan HJK:n paita päällä, en edes tiennyt, että IFK:lla olisi futisjoukkue. Toki silloin oli jo opetettu, että IFK on ainoa oikea joukkue jääkiekossa. Nykyään lähinnä symppaan IFK:ta futiksessa ja muissa lajeissa, mutta en mitenkään intohimoisesti kannata. Yhden ottelun olen käynyt kattomassa futista ja yhden bandya. HJK tulee olemaan jalkapallossa mulle aina se The Joukkue, enkä tajua, miksi mun pitäisi vaihtaa kannattamaani joukkuetta sen takia, että sillä on sama nimi kuin suosikkijääkiekkojoukkueellani. Vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy