Noh, kylläpäs taas pahastutin porukkaa. Pitäisi ilmeisesti alkaa käyttää hymiöitä. En tasan ala.
Eli sinä olet näiti ihmisiä, jotka lässyttävät internetissä, mutta eivät oikeasti koskaan tee mitään?
Hah, jälleen Sampio ratsastaa paikalle valkoisella ratsullaan ja kertoo, että joku on ihan perseestä. Kuitenkin olet ilmeisesti sen verran nössö, että livenä et uskalla mielipiteitäsi tuoda julki vaikka nyt tatuoiduille ihmisille. Sampio on todella hyvä esimerkki internetvalistajasta, nimimerkin takaa on helppo huudella. Elävässä elämässä sitten ollaan hiljaa ja laitetaan ne mieltä pahoittaneet asiat tänne totuutena tuon ylemmän lainauksen tavoin.
Ei mulla tähän ketjuun sen kummemmin asiaa ollut, mutta nyt vituttaa sampio ja kaikki hänen kaltaisensa nuijat.
Jos tätä nyt ihan tosissaan märehditään, niin oletteko sitä mieltä, että nettikäyttäytymisen ja oikean elämän pitää kohdata tasan tarkkaan? Minä nimittäin olen sitä mieltä, ettei tarvitse. Kyllä tänne persoona välittyy varmasti ainakin vuosien mittaan, mutta on kai aikalailla selkeä juttu, että jokainen meistä sohaisee täällä helpommin muurahaispesää tai läväyttää ratkiriemukkaan kaskun kuin ruudun toisella puolen. Vai jauhatteko muka nais-, uskonto- ja vaikkapa maahanmuuttokeskustelua yhtä kiihkeästi liki tuntemattomien ihmisten kanssa jossain nurkkabaarissa tai kadulla kuin täällä?
Mitä tulee minuun, niin en todellakaan kommentoi tuntemattomien asuja, hiustyyliä, koruja tai tatuointeja, ellei sitä minulta erikseen kysytä. Mun mielestäni se on korrektia käytöstä. En myöskään puutu jokaiseen kuulemaani sovinistiseen tai rasistiseen vitsiin sen enempää kuin jumalanpilkkaankaan. Täällä sitä harrastan herkemmin, kun foorumikin on hyvin erilainen, mutta aika paljon lasken ohitsekin. Oikeastaan huvittaa tuo johtopäätös persoonastani, jonka kykenitte tekemään parin virkkeen perusteella.
Jos nyt lähinnä Trenchtown pahoitit oikeasti mielesi tuosta heitostani noin kovasti, niin pyydän anteeksi. Muille vinkujille voin sanoa, että haistakaapa ketjun teemaan liittyen vaikkapa v...